Snel, goeie kwaliteit, duidelijke website

Duidelijke website met goeie informatie, Fijn dat de flex en flock in grotere lengtes te bestellen zijn. Transferpersshop word echt mijn vaste plek voor mijn vinyl!!

Veel keuze, snelle levering!

Veel keuze, snelle levering!

Snel verzonden en goede service

Heb al vaker bij transferpersshop wat besteld en altijd goed ontvangen, heb zelf 1 keer per ongelijk het verkeerde huisnummer ingevuld en daardoor werd het terug gestuurd na de transferpersshop maar door het fijne handelen van transferpersshop hebben ze het nog een keer gestuurd maar dan na het goede adres.

Excellent service!

Fast delivery and excellent customer service even in the case where things does not go like a dance. Definitely would recommend to all.

Echt een aanrader. Vriendelijke mensen, goede adviezen en mooie kwaliteit!

Vriendelijke mensen, behulpzaam, goede adviezen en mooie kwaliteit!

Prima, snelle levering!

Goede service, veel keuze en veel tips op de site

Snel en betrouwbaar

Super snelle service en perfect assortiment.

Wat een ontdekking

Veel keuze, lage prijzen, snelle levering en perfecte service.

Snelle en goede service

Je hoeft maar een belletje te geven en ze helpen je direct.

ontvangen altijd snel Super!

Wij zijn tevreden ontvangen bestellingen altijd snel

Goedemorgen Luca, Fijn om te horen, dank voor je vertrouwen en het achterlaten van de review. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

snelle levering netjes verpakt, prima kwaliteit flexfoil.

Top om te horen Mo, bedankt voor de beoordeling. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Ook in deze bijzondere tijd de service /snelheid als vanouds

Nu ik momenteel weinig de deur uit kan, #COVID-19is de bestelling nog steeds keurig op tijd.

Goedemorgen Guillaume, Bedankt voor je bestelling en het achterlaten van de review. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Top!!!!!

Super snelle levering, fantastische service, denken goed met je mee!

Top om te horen Gigi, bedankt voor de feedback! Fijne dag vandaag. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Supervlotte service

Nadat ik besteld had , kreeg ik onmiddellijk een mail met daarop de track code. Dag nadien aan huis geleverd!

Goedemorgen Lobke, Bedankt voor je bestelling en het achterlaten van de review. Mocht je nog vragen hebben laat het ons gerust weten. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Goede en snelle service

Bij vragen via whatsapp snelle hulp, enthousiast personeel en snelle levering.

Fijn dat we je hebben kunnen helpen Sharon. Bedankt voor de bestelling en de beoordeling. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Ik heb app contact gehad . En dat vond ik zo goeie zet van jullie. Kreeg snel antwoord zodat ik snel mijn beslissing kon maken of ik het zou bestellen

Goedemorgen Gineke, Fijn om te horen dat de app gevalt! Mochten we nog iets voor je kunnen doen laat het ons gerust weten. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Goede service!

Snelle levering-uitstekend materiaal nb- en goeie helpdesk !

Goedemorgen Jan, Top om te horen, dank voor de feedback. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Professioneel

Veel kennis en ervaring, waardoor je veel kunt leren. Het personeel is vriendelijk en staan altijd gereed voor adviezen en tips. De producten zijn van goede kwaliteit en worden snel geleverd.

Goedemorgen Sujan, Super om te horen, dank voor je bestelling en de feedback. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Super kwaliteit flexfolie

Heb verschillende folies geprobeerd maar deze vind ik echt nog de beste. En snelle levering

Hoi Britt, Bedankt voor je bestelling en de feedback. Nieuwe flex kleuren gaan we zeker naar kijken. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

No nonsense achterhoekse mentaliteit

Een afspraak om langs te komen was snel gemaakt, en na een snelle en duidelijke uitleg waren wij wel overtuigt. Gewoon goed bedrijf met zeer nette service

Ha Stefan, Goed om te horen. Nogmaals bedankt voor jullie bezoek aan de showroom een paar weken geleden. Mochten we je nog ergens mee kunnen helpen dan weet je ons te vinden. Groeten, Lars Lenselink Transferpersshop.nl

Uitstekende service!

Uitstekende service. Alle vragen zijn snel beantwoord. Zeer tevreden over flexfolie.

Bedankt Lina, fijn om te lezen dat je tevreden bent over de flexfolie. Mochten we nog iets voor je kunnen doen dan horen we het graag. Groeten, Lars Lenselink Transferpersshop.nl

Gemakkelijk

Snel gemakkelijk en vlot

Fijn om te horen William. Dank voor je bestelling en het achterlaten van de review. Groeten, Lars Lenselink Transferpersshop.nl

Super service en snelle levering!

Ik wilde de kortingscode toepassen maar kreeg foutmelding. Contact gezocht via de chat optie en werd meteen te woord gestaan en gingen ermee aan de slag, met positief resultaat 15 min later kon ik bestellen en werkte de code weer. Super service bedankt!

Hoi Franca, Bedankt voor de feedback. Mooi dat we het zo hebben kunnen oplossen. Groeten, Lars Lenselink Transferpersshop.nl

Over Transferpersshop.nl

Transferpersshop.nl is de grootste online textieldruk productgroothandel van Nederland en België. Wij helpen startende ondernemers en professionals (door)groeien in de textieldruk- en sign-industrie. Dit doen wij vanuit ons kantoor, magazijn en showroom in Ruurlo, Gelderland. Naast dat wij al ruim 30 jaar in het vak zitten, zijn wij een echt familiebedrijf, dat vandaag de dag onder leiding staat van vader en zoon Hans en Lars Lenselink.