Ik heb ook via de app om advies gevraagd en ben netjes geholpen, bestellingen ook snel binnengekregen en perfect kwaliteit

Hai Bilal, Bedankt voor je review, helemaal top. We helpen je graag verder daar waar nodig. Een fijne dag vandaag. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Positief

Goede levering, en producten

Hai Timo, Top om te lezen dat je positief bent. Bedankt voor je bestelling en review. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Top bedrijf!!!

kwaliteit spullen, snelle levering en reageren snel op je vragen.

Hi Linda, Bedankt voor je bestelling en review, helemaal top! Een fijn weekend alvast. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Altijd behulpzaam en goede kwaliteit

Persoonlijke benadering. Spullen die ik bestel optijd en compleet geleverd. Alles spullen zijn van hoogwaardige kwaliteit!

Snelle levering, Goede kwaliteit Goede service, altijd een helpende hand bij vragen.

Goedemorgen Bianca, Bedankt voor je review, helemaal top. We helpen je bij vragen graag verder. Wie weet kan je ook eens een kijkje nemen op onze kennisbank https://www.transferpersshop.nl/kennisbank Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Snelle levering,

Snelle levering en fijn product om mee te werken. 2 maal de sublimatie klok van 30 cm besteld.

Hai Tjitske, Bedankt voor je bestelling en review. Veel plezier met de bestelling en een fijne dag gewenst. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Supersnel geleverd. Uiterst zorgvuldig verpakt

Ik ben zeer tevreden

Hai Diana, Top om te lezen dat je zeer tevreden bent. Dan zijn wij dat ook. Bedankt voor je bestelling en bericht. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Everything excellent!

From the order, to the delivery time and quality of the material, everything was excellent! Thanks

Good morning, Thanks for your review! Good to hear that everything was excellent. Greetz, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

goede kwaliteit, snelle levering

makkelijk te bestellen via de webshop, snelle levering, goed op de hoogte gehouden van de verzending. volgende keer bestel ik hier weer

Hai Yvette, Bedankt voor je bestelling en review. Daar zijn we blij mee. Je bent de volgende keer van harte welkom in onze webshop. Tot dan. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Altijd top!

Folie is altijd goed, kleuren worden juist aangegeven en wanneer er een probleem is staat de klantenservice netjes klaar om het op te lossen.

Hai Lisanne, We leveren graag goede kwaliteit en helpen je daar waar nodig graag verder. Bedankt voor je review. Een goed weekend alvast. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Zoals steeds snelle service, snel geleverd

Kan niks slechts zeggen. Gewoon super

Hoi Jeroen, Dat is mooi om te horen, dankjewel! Bedankt voor deze review, helemaal super. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Alles helemaal goed geleverd

Alles is goed geleverd. Een beetje verwarrend hoe het allemaal werkt, maar ik heb de plotter zelf uitgevogeld. De folie’s werken bijna allemaal behalve de zwart. Toch wel een hele goeie ervaring gehad met de plotter.

Super service en levering

Super service en snelle levering van de producten. Alles makkelijk te vinden op de site en bij vragen word je snel en netjes te woord gestaan. In het kot een hele goed shop!

Goede service, kwalitatief gerief!

Helpen spontaan als je een Whatsappje stuurt. Goederen zijn rap op de post en tot bij mij in België. Prima Service… mogen veel bedrijven hier een voorbeeld aan nemen!

Blij met de webshop! Word altijd goed geholpen snel verzonden en goed matriaal

Goedemorgen, Mooi om te lezen dat je blij bent :) dan zijn wij dat ook! Bedankt voor je bestelling en het achterlaten van je bericht. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Perfecte afhandeling

Snel - correct - kwaliteit

Hi Mario, Bedankt voor je bestelling en review. Helemaal top. Een fijne dag vandaag. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Snel antwoord op vragen. Snelle levering

Hai Irma, Bedankt voor je bestelling en review. Helemaal top. Een fijne dag vandaag. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Snelle service!

Vandaag besteld morgen in huis, dit was voor ons doorslaggevend.

Goedemorgen, Mooi om te lezen dat de bestelling zo snel binnen was. Ons streven is om de producten zo goed en zo snel mogelijk te leveren :) Bedankt voor je review. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

correct en snel

zie hierboven

Hoi Erik, Bedankt voor je bestelling en review. Daar zijn we blij mee. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Snelle en goede service! Top kwaliteit altijd

Snelle verzending, wat voor mij erg belangrijk is! Goeie service het enige wat het nog leuker maakt is misschien meer kortingscodes/ win acties op Social media ( zo krijgen jullie denk ik ook meer bestellingen/ groter bereik)

Goed!

Super bedrijf

Super om te lezen Dianne. Dankjewel voor je bestelling en ook voor het achterlaten van je review. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

zeer vlotte en snelle levering

zeer vlotte en snelle levering met zeer goed materiaal. Zeer tevreden !

Hoi Rudy, Top om te lezen dat je tevreden bent. Dan zijn wij dat ook. Bedankt voor het achterlaten van je berichtje. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Super winkel.

Snel geleverd, top service. Staan open voor vragen. Erg blij dat ik hier bestel.

Hi Kiki, Wat fijn dat je blij bent met je bestellingen. Dankjewel hiervoor en dan zijn wij natuurlijk ook blij. Tot ziens in onze webshop. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Duidelijke site, zeer snel geleverd en prima verpakt.

De site werkt vlot en goed op telefoon en tablet. De producten zijn snel te vinden en hebben duidelijke omschrijvingen. De bestelling was snel in huis, en alles was uitstekend verpakt. De kwaliteit van de producten is niks op aan te merken dus blijf ik er alles bestellen natuurlijk.

Hi Jakko, Super om te lezen dat alles naar wens is. Dat lezen/horen we graag. Wie zien je graag weer terug in onze webshop. Dank voor je review. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Geweldige service!

Heel goed geholpen met mijn eerste bestelling. Duidelijk advies en geweldig mooie transfers binnen gekregen.

Goedemorgen, Daar zijn we blij mee! Veel succes met de transfers. Mochten er nog vragen zijn laat het dan gerust weten en wie weet tot de volgende keer. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Over Transferpersshop.nl

Transferpersshop.nl is de grootste online textieldruk productgroothandel van Nederland en België. Wij helpen startende ondernemers en professionals (door)groeien in de textieldruk- en sign-industrie. Dit doen wij vanuit ons kantoor, magazijn en showroom in Ruurlo, Gelderland. Naast dat wij al ruim 30 jaar in het vak zitten, zijn wij een echt familiebedrijf, dat vandaag de dag onder leiding staat van vader en zoon Hans en Lars Lenselink.