Goede ervaring. Klantvriendelijk en snelle levering. Dikke prima!

Goede ervaring. Klantvriendelijk en snelle levering. Dikke prima!

Hele fijne en goede service

Heel fijn bedrijf en hele fijne goede service.

Hele duidelijke we site

Alles is duidelijk te vinden op de website. Mochten er vragen zijn dan staan ze klaar om te helpen.

bestel er graag en als er wat is dan reageren ze snel

de producten zijn goed en snelle service

Super!!

Als onbekende met het bedrukken van shirts heb ik jullie benaderd. Wat werd ik geweldig( en met veel geduld) geholpen van a-z. Wij hebben een workshop gepland. Wij kijken er naar uit om 20 juli te komen.

Super Positief!!!

Iedere vraag, opmerking of feedback wordt altijd snel op gereageerd!

Snelle levering, duidelijk wat je koopt

Prettige webshop. Het is duidelijk wat je gaat kopen en komt overeen met de geleverde bestelling. Niks op aan te merken

Snelle correcte levering

Ik had de items snel in huis, als iets niet op voorraad is, word dit zo snel mogelijk na geleverd.

De flexfolie

Ik vind het hele fijne folie om te pellen en bedrukken!

Correcte afspraken, snelle levering!

Heel snelle levering van de gevraagde stukken aan de juiste prijs!

Goed geholpen

Een aanrader Goed geholpen Bedankt

Een hele fijne duidelijke website! En een hele snelle en fijne levering. In de avond had ik mijn bestelling geplaatst en de ochtend erna kreeg ik al een melding dat hij aangemeld was bij DHL.

Geweldige service

Geweldige service, snelle reactie op al je vragen en leuke acties. Een topper in zijn producten

Uitstekende service en productkennis

Nemen de tijd voor je vragen en adviseren je deskundig, top dus!

Gewoon prima winkel

Ik had wat vragen die netjes via Whatsapp werden beantwoord. Bestelling was snel in huis en niks op aan te merken. Fijn ook dat er uitgebreide informatie te vinden is over het verwerken van de folie's.

geweldig papier

ik ben net begonnen met het persen van logo's en platen. maar wat een fantastisch papier is dit.

wat een top bedrijf! Alles wat ik nodig heb kan ik hier vinden, vaak met uitleg en/of instellingen van de snijplotter. En altijd super snel thuisbezorgd! Top service

Topservice

Topservice en snelle levering, duidelijke site voor een beginnend 'snijplotteraar' of hoe zeggen ze dat :)

Correcte afhandeling

Snelle en correcte levering van bestelde artikelen!

Super kwaliteit en service

Mijn bestelling was snel binnen. Kwaliteitproducten en bij vragen is er snel en goed contact te krijgen!

zeer tevreden

Mooie matte flexfolie

super

snelle levering en goed materiaal

Super service!!!

Snelle levering, super producten, snelle service bij vragen etc! Heel blij met jullie.

Snelle en goede service

Hele snelle levering! Fijn en snel contact via Whatsapp. Er wordt goed meegedachr over wat je het beste kunt aanschaffen voor het doel wat je wilt maken. Ik had een flex folie die lucht onder de folie kreeg en kreeg er een nieuwe voor, hele goede service!

Mijn bestelde folies waren er binnen 2 dagen. Er was wel een fout gemaakt met mijn bestelling aangezien ik ipv 1 zwarte folie en 1 antriciete folie 2x zwart had gekregen. Dit was verder geen enorm probleem, foutjes kunnen gemaakt worden.

Over Transferpersshop.nl

Transferpersshop.nl is de grootste online textieldruk productgroothandel van Nederland en België. Wij helpen startende ondernemers en professionals (door)groeien in de textieldruk- en sign-industrie. Dit doen wij vanuit ons kantoor, magazijn en showroom in Ruurlo, Gelderland. Naast dat wij al ruim 30 jaar in het vak zitten, zijn wij een echt familiebedrijf, dat vandaag de dag onder leiding staat van vader en zoon Hans en Lars Lenselink.