Snelle levering..zal vaker hier bestellen ben tevrede!!!

Naar aanleiding van een uitstekend verzorgde workshop over gegaan tot de aanschaf van een set om te kunnen beginnen met het bedrukken van kleding. Bij de bestelling aangegeven dat dit een week later bezorgd moest worden en hier is netjes rekening mee gehouden. Bij installatie hadden we toch nog een vraag, deze werd direct beantwoord en we konden aan de slag! Een geweldig bedrijf met een goede service!

Hey Freek, Top om te horen. Veel plezier met de transferpers en andere producten. Bedankt voor de feedback. - team Transferpersshop.nl

1e bestelling snel geleverd goede verpakking top dus

Fijn om te horen Lizetta, bedankt voor je bestelling! - team Transferpersshop.nl

Altijd goede service en contact

Goede service en bij vragen snel antwoord

Goedemorgen Eric, Top om te horen. Bedankt voor je bestelling en het achterlaten van de feedback. - team Transferpersshop.nl

Altijd een snelle reactue

1 keer geweest, top behandeld en geholpen. Nu 1e keer workshop maar zal zeker wel goed zijn!

Hoi Sylvia, Fijn om te horen. Jij bedankt voor je bestelling en mochten we je nog ergens mee kunnen helpen, laat het ons gerust weten. - team Transferpersshop.nl

Super fijn!

Eerste keer besteld als beginner maar de website is super duidelijk en de producten top! Snelle levering!

Fijn om te horen San. Jij bedankt voor je bestelling en mochten we je nog ergens mee kunnen helpen, laat het ons gerust weten. - team Transferpersshop.nl

Vriendelijk, proffesioneel en deskundig

Uiterst vriendelijke hulp, snelle levering van goederen

Fijn om te horen Guus, bedankt voor je bestellingen. - team Transferpersshop.nl

Aangenaam

Goed advies, uitgebreid assortiment, snelle levering, goede ondersteuning, zowel online als offline.

Super om te horen Jan. Jij bedankt voor de bestelling en het achterlaten van de feedback. - team Transferpersshop.nl

Geweldige service

Ben eerst in showroom geweest, alles werd zeer duidelijk uitgelegd. Geweldige service ook telefonisch

Hoi Suzanna, Bedankt voor de mooie beoordeling. Leuk dat jullie langskwamen. We hopen dat jullie wat hebben kunnen opsteken. Fijne avond! - team Transferpersshop.nl

Mail wordt snel beantwoord. Bestellen kan wat simpeler (je moet elk onderdeel apart aanklikken ook als je er meerdere wilt hebben.

Bedankt voor de nuttige feedback Robert. Dit willen we graag eens verder met je bespreken. Zou je ons via info@transferpersshop.nl kunnen laten weten wat er niet helemaal lekker gaat en hoe dit beter zou kunnen? We horen graag van je. - team Transferpersshop.nl

Goede ervaring

Snelle levering en zeer vriendelijke contactpersoon. Correcte afhandeling.

Fijn om te horen Christine! Dank voor je bestelling en de review. - team Transferpersshop.nl

Goede, snelle service

Dit was de eerste keer dat ik bij transferpersshop bestelde. Dag erna was alles al binnen. Snelle service en goede kwaliteit producten!

Super om te horen Natasja. Bedankt voor de feedback en je bestelling. - team Transferpersshop.nl

Vriendelijk en deskundig

Zeer goede ervaring ondervonden bij het volgen van de workshop. Daarna ook gelijk een plotter en pers aangeschaft. Zeer vriendelijk personeel.

Daar worden wij vrolijk van! Bedankt voor de beoordeling. - team Transferpersshop.nl

Makkelijk bestelproces en snelle levering.

Dit is de 3e keer dat ik bij de transferpersshop bestel. Het product wordt altijd snel geleverd. Helaas de laatste keer een rol flexfolie gekregen die beschadigd was waardoor ik een gedeelte niet heb kunnen gebruiken. Ik heb dit aan ze doorgegeven en wacht nog op een reactie. Ik ga er vanuit dat ze dit ook goed oplossen aangezien de rest ook allemaal soepel verloopt.

Hoi Judith, Bedankt voor je bestelling en beoordeling. Zoals direct per mail besproken zit deze beschadiging niet in de folie maar in de lijmlaag (productie). Dit kan geen kwaad voor het bedrukken. Mochten we nog iets voor je kunnen doen laat het ons gerust weten. - team Transferpersshop.nl

1e maal besteld en alles is zeer goed verlopen.

Bedankt voor je eerste bestelling Els. Mocht je nog vragen hebben laat het ons gerust weten. - team Transferpersshop.nl

Snelle levering en duidelijke informatie op de website

Maandag avond besteld en woensdag reeds geleverd in België, dat is een topservice! Omdat het onze eerste keer is dat we t-shirts gaan persen zijn wij heel blij met een website waar veel informatie beschikbaar is. Hier zullen we zeker nog meer bestellen.

Goedemorgen Kasper, dank voor je beoordeling. Top om te horen! Mocht je nog vragen hebben dan weet je ons te vinden. - team Transferpersshop.nl

Snelle, correcte levering, top materiaal

Uitstekend qua bestellingen en levering. Ook het (tot nu toe) bestelde materiaal is van uitstekende kwaliteit. Kwaliteit/prijs verhouding is TOP!

Fijn om te horen Elma. Bedankt voor je bestelling en het achterlaten van de review. - team Transferpersshop.nl

Goed snel geleverd

Snelle levering kon weer snel aan de gang.

Hoi Manon, Wat fijn om te horen. Daar doen we het voor :D Bedankt voor de beoordeling. - team Transferpersshop.nl

Mijn bestelling is altijd compleet en reeeete snel!

Haha bij elke order rennen we door het magazijn heen. Bedankt voor je bestelling en de review Shannice! - team Transferpersshop.nl

Absoluut geweldig

Zeer gastvriendelijk en uitmuntende service, alles werd goed uitgelegd! Absoluut de moeite waard voor workshops te volgen en de producten zijn van top kwaliteit!

Goedemorgen Mirjam, Leuk dat jullie er waren zaterdag! Bedankt voor de review. - team Transferpersshop.nl

Fijne ondersteuning

Fijne webshop mt duidelijke product informatie

Hoi Jeroen, Top om te horen. Jij bedankt voor de bestelling en de feedback. - team Transferpersshop.nl

Fantastisch team, open en eerlijk, familiale sfeer.

Hartelijk welkom, de antwoorden altijd klaar duidelijke uitleg en een tot nu toe erg goede follow up

Fijn om te horen Ronny, bedankt voor je bezoek aan de showroom vrijdag. We hopen dat je snel aan de slag kunt met de transferpers en folies. - team Transferpersshop.nl

Was snel en goed geleverd. Top service

Top om te horen Kevin, dank voor de review. - team Transferpersshop.nl

Snelle levering.....

Mijn bestelling werd de volgende dag geleverd, super tof....

Zo snel kan het gaan :) Dank voor je bestelling Lucio. - team Transferpersshop.nl

Snelle levering en goede service!

Mijn bestelling werd de volgende dag al geleverd. Ook als je iets niet weet: even een telefoontje en men geeft vakkundig advies en slimme tips! Top!

Dag Sonja, Bedankt voor de feedback, super om te horen. Mochten we je nog ergens mee kunnen helpen dan weet je ons te vinden. - team Transferpersshop.nl

Over Transferpersshop.nl

Transferpersshop.nl is de grootste online textieldruk productgroothandel van Nederland en België. Wij helpen startende ondernemers en professionals (door)groeien in de textieldruk- en sign-industrie. Dit doen wij vanuit ons kantoor, magazijn en showroom in Ruurlo, Gelderland. Naast dat wij al ruim 30 jaar in het vak zitten, zijn wij een echt familiebedrijf, dat vandaag de dag onder leiding staat van vader en zoon Hans en Lars Lenselink.