Ruime keuze (goede prijs) en snelle levering

Een silhouette cameo 4 gekocht. Super tevreden. Kreeg de juiste info op de website. De prijs was ook prima. En de levering was snel. Kortom een hele fijne web shop!

Heel fijn apparaat

De Silhouette Cameo is perfect voor het uitsnijden van allerlei papier en folie soorten. Gebruik hem voor mijn sticker bedrijf. Tot nu toe erg tevreden over het apparaat zelf. Echter ben ik minder tevreden over de snijmat en de software. Ik gebruik de snijmat nu ongeveer 3 maanden en hij plakt bijna niet meer. De software van silhouette studio werkt niet goed bij mij. De nieuwste versie maakt fouten in mijn ontwerpen wanneer ik deze print. Hierdoor moet ik een oudere versie gebruiken wat natuurlijk ook niet de beste oplossing is.

Zeer snel geleverd

Bestelling geplaatst 2 dagen later in huis, snel contact met klanten service ik zou dit bedrijf zeker aanraden!

eenvoudige duidelijke website en snelle levering.

het zoeken van het juiste product is wat moeilijker als beginner, via what's-app kan je hulp vragen maar dit is niet altijd snel genoeg als bestellingen er de volgende dag of enkele dagen later moeten zijn. Wel super snelle levering en hulpvaardig!

Super fijne service en verzendingen

Super fijne service en verzendingen

Superblij met de service van de website

Hier bestel ik nu vast! Snel geregeld en ook vragen worden snel beantwoord en verzonden! Dank je wel

Prima winkel, goede snelle service.

Prima winkel, goede snelle service.

Duidelijke uitleg van het gebruik met een filmpje.

Fijne service! Als er vragen zijn worden deze meestal direct of dezelfde dag nog beantwoord. Ook is de verzending erg snel! Producten zijn top!

Goede kwaliteit flex en snelle levering

De flex, die ik besteld heb, is van goede kwaliteit. En er is snel geleverd. Helemaal top!

Heel positieve ervaring!

Een hele snelle levering Super veilig ingepakt Duidelijke mails en afspraken Ik ben fan!

Uitstekend!

Snelle levering en product zoals omschreven, ook goed te woord gestaan bij klantenservice.

Heel goed product en snelle levering.

Makkelijk werkbare flex en tot op heden duurzaam.

Een snelle en goede levering

De levering gebeurt snel en correct. Ook kan je voldoende informatie vinden op jullie site ivm de verschillende folies.

Veel uitleg gehad en zeer tevreden over het apparaat. Wat ik wel miste was een uitleg bij de machine, dit gaat allemaal digitaal.

Snelle service en kwaliteit producten

Gewoon goed!

Snel, netjes en goed geholpen.

Per app heel netjes en snel geholpen elke keer als ik een vraag had. Verzending verliep ook helemaal goed.

Toppers

Kwaliteit is uitstekend, perfecte service en een zeer gebruiksvriendelijke webshop!!!

Goede service, snelle levering ondanks deze moeilijke tijden.

Veel keuze en snelle levering!!!

Veel verschillende mogelijkheden, duidelijke info over het materiaal en de manier van verwerken. Heel snelle levering en zeer goede prijs kwaliteit verhouding.

De beste prijs kwaliteit verhouding die ik kon vinden. Heb bij transferpersshop meerdere soorten vinyl gekocht en ze zijn heel goed bevallen, zal zeker terugkeren wanneer ik weer wat nodig heb!

uitstekende service!!

Ik ben meer dan zeer tevreden met de Transferpersshop. Alles wordt op tijd en in goede orde verzonden. De kwaliteit is super maar ik ben vooral onder de indruk van de service. Ik had iets verkeerd ingevuld met de bestelling en kreeg de bezorgkosten gratis! Er wordt super snel en vriendelijk gereageerd als je een email stuurt of belt en je kwestie wordt per direct opgelost. Als ik meer sterren kon kiezen dan zou ik dit zeker doen. Transferpersshop.nl 10+ !!! Zeker een aanrader om je aankopen te doen.

Naar verwachting!

Alles geleverd en gekregen zoals ik in gedachten had. Dank je wel!

Super service!

Via chat uitstekend geholpen met het uitkiezen van het vinyl!!

zeer goed

Had mijn bestelde folie snel in huis en de folie was van goeie kwaliteit wat wil je nog meer!

Over Transferpersshop.nl

Transferpersshop.nl is de grootste online textieldruk productgroothandel van Nederland en België. Wij helpen startende ondernemers en professionals (door)groeien in de textieldruk- en sign-industrie. Dit doen wij vanuit ons kantoor, magazijn en showroom in Ruurlo, Gelderland. Naast dat wij al ruim 30 jaar in het vak zitten, zijn wij een echt familiebedrijf, dat vandaag de dag onder leiding staat van vader en zoon Hans en Lars Lenselink.