goede apparaat en goede service.

Goede en snelle levering

Netjes verpakt, snel ontvangen en goede kwaliteit!

Oude pers was kapot gegaan en in overleg een nieuwe besteld. Levertijd was helaas langer dan verwacht, maar daar konden jullie niets aan doen.

zeer goed.

Altijd vlotte levering en steengoeie producten.

Geweldig!!

Zeer toffe website met heel vriendelijke begeleiding. Vlotte betalingen en super snelle levering. Top kwaliteit. Ik ben fan!

Heel snelle en goede levering. Ook de materialen zijn zeer goed.

Je word met alles altijd netjes geholpen.

Heel fijn bedrijf met super goede en fijne service.

Super tevreden met TPS

Eerste keer dat ik spullen bij hun bestelde. Aangezien mijn eigen leverancier niet de gewenste folies had. Ook na een klein probleempje op de webshop snel en netjes opgelost en de zending spoedig in huis!

Goed snel duidelijk

Duidelijke site Uitleg over instellingen Makkelijk besteld Snel geleverd

Alles netjes afgehandeld!

Zoals steeds alles netjes verpakt en snel verstuurd. Top!

Altijd beschikbaar voor advies. Leuke acties op socialmedia. Snelle services

Service prima

Service prima.

Slechte transferstickers voor laserprinter

Ondanks dat ik een zeer goede laserprinter heb, komen de transfer-vellen (voor laserprinter geschikt) er met vlekken uit. Het heeft een tijd geduurd om mijn printer weer schoon te krijgen.

Goedemorgen Ron, Dat is niet de bedoeling en vervelend om te horen. De verschillende transferpapieren zijn helaas niet geschikt voor alle laserprinters. We raden daarom aan om altijd eerst te testen zoals ook vermeld bij de producten. Maakt het probleem uiteraard niet minder vervelend. We hadden graag telefonisch/ via de mail of app je door de instellingen meegenomen en te zien waar het issue ligt. Mochten we je verder kunnen helpen, bel/mail/app ons gerust. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Super ervaring, top kwaliteit en levering!

Altijd tevreden geweest, nog nooit klachten!

Aangenaam

Een code besteld voor de silhouetten shop en deze zat dezelfde dag nog in mijn mailbox.

Snelle levering, netjes verpakt en super kwaliteit✨ Ik kan weer aan de gang bedankt!

Deskundig en effectief

Bij Transferpersshop heb ik een individuele workshop gevolgd, Lars gaf goed aandacht aan mijn persoonelijke wensen, dat is heel fijn. Later was ik begonnen met mijn webshop, om zelf bedrukte T-shirts te verkopen. Daarvoor heb ik een TPS transferpers gekocht bij Transferpersshop. Af en toen heb ik wat vragen over de bedrukking, ik kan altijd bij Lars terecht komen. Ik zou Transferpersshop aan iedereen aanraden : )

Ik ben verslaafd geraakt aan transferpersshop.nl ze hebben letterlijk alles wat ik nodig heb. En daarbij ook geweldig dat er video's bij zitten hoe het materiaal te gebruiken. Ben zo blij dat ik op deze site terecht ben gekomen. De service en bezorging is ook één en al top. En ook geweldig is dat er een voorbeeld is hoe de kleur wordt na het drukken.

vlot en servicegericht

Alles ging vlot bij de bestelling en ook bij vragen kreeg ik snel en professioneel antwoord. Heel behulpzaam.

duidelijk en snelle levering

duidelijk, en snelle levering

Mooie prachtige flexfolie, dun en rekbaar. Keuze uit een breed scala van kleuren.

Snel verzonden, goede service, top materiaal!

Snel en juist geleverd

Het bestelde apparaat werd snel geleverd

Ik ben zeer tevreden zowel over de verzending als over de producten. Ook zijn ze altijd behulpzaam met welke vraag dan ook.

uitstekend !!

Voor de eerste keer besteld en mag zeggen dat ik heel erg tevreden ben. Goede service en kwaliteit !!

Over Transferpersshop.nl

Transferpersshop.nl is de grootste online textieldruk productgroothandel van Nederland en België. Wij helpen startende ondernemers en professionals (door)groeien in de textieldruk- en sign-industrie. Dit doen wij vanuit ons kantoor, magazijn en showroom in Ruurlo, Gelderland. Naast dat wij al ruim 30 jaar in het vak zitten, zijn wij een echt familiebedrijf, dat vandaag de dag onder leiding staat van vader en zoon Hans en Lars Lenselink.