Altijd alles overzichtelijk te vinden en snelle service.

Ik kan altijd snel vinden wat ik nodig heb, duidelijke uitleg over hoe het materiaal te gebruiken en alles wordt snel en goed verpakt bezorgd.

Snelle service en redelijke prijs

Goed geholpen!

Wij hebben veel informatie ontvangen tijdens de aankoop van de cameo 4. Heel tevreden door hier te kopen!

Goeie service

Goeie service en snelle bezorging

super qua service en advies

Eerst via messenger contact opgenomen en goed ingelicht. Hierop pers besteld en aangenaam verrast van het toestel. Een aanrader.

De bestelling voldoet compleet aan de verwachtingen.

Goeie kwaliteit

Ben zeer tevreden met de kwaliteit en snelle levering

Sneller service, goede kwaliteit

Snel, duidelijke site, klantvriendelijk

Met vragen word je goed geholpen, bestellingen zijn makkelijk te bestellen en snel binnen. Erg blij met transferpersshop.nl !!

Goed advies In overleg heel veel mogelijk

Ik ben super te vrede

Ik heb geen negatieve punten over mijn bestellingen ik ben super te vrede met mijn aankoop en hoop in de toekomst nog meer aankopen te doen bij jullie.

Super tevreden van jullie service!

Handig bestellen, betalen en snel ontvangen!

Snelle verzending en goed product

Mijn bestelling werd gelukkig erg snel verzonden, waardoor ik meteen aan mijn project kon beginnen. Het product is van goede kwaliteit gemaakt en het wordt voor een redelijke prijs aangeboden. Ik zal hier zeker vaker producten bestellen.

Perfect!

Snelle levering en kwalitatief materiaal.

Alles verliep geweldig. Ik had een paar vragen en deze werden supersnel beantwoord. Super ervaring

De kwaliteitsvolle produkten vanTransferpersshop worden met zorg en correct geleverd!

De produkten die ik al gekocht heb, zijn van een zeer goede kwaliteit en dat geeft vertrouwen

Goede kwaliteit flexfolie, snelle levering

Snelle en TOP services ⭐⭐⭐⭐⭐

Ik heb mijn transferpers gekocht, nadat ik via app mijn vragen kon stellen. Afspraak gemaakt en er werd veel tijd genomen voor ons. Echt top en zeer tevreden. Nu heb ik mesjes besteld bij hun, omdat ik weet dat jullie snel leveren.

Snelle levering, top kwaliteit!

Het grote aanbod is fijn, producten zijn top en snel geleverd!

Goede kwaliteit en levering

Mooie rechten stukken die slim verpakt waren. Sommige vellen hadden wel een paar krasjes, maar dat is overal zo. Ben er blij mee en zal de volgende keer waarschijnlijk weer hier bestellen.

Goede en snelle service

Transfershop levert snel en goed. Pakket is netjes ingepakt.

Ik bestel hier vaker. Snelle levering en goede kwaliteit. Als je ze belt met een specifieke vraag overr een detail van een product, nemen ze de tijd voor je.

Goeie ervaring

Goed advies en best ruim assortiment

Voor mij is het erg prettig dat ik mijn vragen over de materialen aan jullie kan stellen en ik hier serieus antwoord op krijg. Wanneer een idee niet mogelijk is, kreeg ik laatst een alternatief meegestuurd bij het antwoord. Dat is exact wat ik zoek en bijna nergens meer vind. Ook wordt ik, totaan nu toe, netjes te woord gestaan. Heldere korte antwoorden, heel fijn. Deze wereld is nog steeds nieuw voor mij dus dit werkt voor mij zeer prettig.

top bedrijf

Ook de service is prima

Over Transferpersshop.nl

Transferpersshop.nl is de grootste online textieldruk productgroothandel van Nederland en België. Wij helpen startende ondernemers en professionals (door)groeien in de textieldruk- en sign-industrie. Dit doen wij vanuit ons kantoor, magazijn en showroom in Ruurlo, Gelderland. Naast dat wij al ruim 30 jaar in het vak zitten, zijn wij een echt familiebedrijf, dat vandaag de dag onder leiding staat van vader en zoon Hans en Lars Lenselink.