geweldig

alles netjes verpakt en snel geleverd en matriaal mooi voormaat

Hoi Nancy, Zo doen we dat graag. Bedankt voor je bestelling en feedback, daar zijn we blij mee ;) Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

perfect!

Wederom snelle verzending :)

Blij om te horen Romy. Bedankt voor je bestelling en het achterlaten van je review, perfect! Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

gewoon heel snel en perfect geleverd.

Ik ben zeer goed en snel geleverd geweest zonder problemen . Vanwege mijn man weet ik dat dit een zeer betrouwbaar adres is. Gewoon toppie

Hai Ronald, Kijk, daar doen we het voor. Bedankt! Neem eens een kijkje op onze kennisbank voor meer uitleg over onze artikelen. Wanneer je nog vragen hebt, mag je natuurlijk ook altijd even contact met ons opnemen. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

super snelle levering

Ruim assortiment, snelle levering

Hai Deborah, Bedankt voor je bestelling en feedback, super! Een fijne dag gewenst ;) Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Goede snelle service

Goede service en snel geleverd

Hai Lize, Zo doen we dat. Bedankt voor je bestelling en feedback. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Topservice

Zoals verwacht alles prima in orde. Snelle en correcte levering

Top om te horen Elfie, daar doen we het voor. Bedankt en een fijne dag. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

mooie folies en een snelle levering.

Hoi Annika, Bedankt voor je bestelling en feedback. Een fijne dag! Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Direct mijn Vragen beantwoord en snelle verzending

Hai Heidi, Goed om te horen ;) Mocht je nog vragen hebben dan weet je ons te vinden. Bedankt voor je review. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Goede producten, snelle levering

Erg tevreden met mijn bestelling.

Hoi Anouk, Wanneer jij tevreden bent dan zijn wij dit ook :) Bedankt en een fijne dag vandaag. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Snelle levering en prima prijs.

Hai Sonja, Bedankt voor je bestelling en feedback, super. Fijne dag vandaag ;) Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Snelle levering + info

Goeie en snelle levering op mijn laatste bestellingen. De laatste flex folie was niet helemaal bedoeld voor mijn doeleinde, er stond niet beschreven dat het niet voor fijn snijwerk was!

Zo als gewoonlijk

Niks aan toe te voegen

Super Eric, dankjewel. Een fijne dag gewenst. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

snel en fijn

mijn pakketje kwam snel binnen en alles was fijn en makkelijk geregeld!

Hoi Isabel, Bedankt voor je bestelling en feedback. Een fijne dag vandaag ;) Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Snelle levering Goede kwaliteit

Hoi Bianca, Bedankt voor je bestelling en feedback, geweldig! Een fijne dag vandaag ;) Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Top, zoals het hoort

Overigens snelle bezorging

Bedankt voor je bestelling en review Antonius, top! Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Snelle levering, fijne artikelen.

Hoi Geke, Bedankt voor je bestelling en feedback. Een fijne dag vandaag ;) Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Goede producten

Zeker blij mee zoals altijd .

Dan zijn wij ook blij Sylvia. Tot ziens in onze webshop ;) Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Snelle levering, mooie kleuren!

Bedankt voor je bestelling en review Dominique, top. Fijne dag vandaag! Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

altijd goed

heb nu al verschillende bestelling achter de rug en altijd correcte afhandeling en op tijd geleverd. en ja heb al eens bij een ander besteld maar toch niet wat Transferpersshop.nl doet. dit is mijn ervaring met Transferpersshop.nl een blijver. dank u

Hoi Pascal, Hier worden we natuurlijk heel erg blij van ;) Bedankt voor je bestelling en positieve feedback. We zien je graag weer terug in onze webshop. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

goede sevice en levertijd

Had vragen over hoe ik tshirt moest bedrukken. Kreeg keurig filmpje doorgestuurd hoe het moest,

Hoi Jacques, Goed om te horen. Hopelijk hebben de filmpjes je vooruit geholpen. Mocht je nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Netjes geleverd en je krijgt wat je besteld

Hai Lise, Bedankt voor je bestelling en review. Een fijne dag vandaag. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Toppie !

Mooi optijd geleverd en producten zoals verwacht

Bedankt voor je bestelling en feedback Duncen, toppie! Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Ik bleef vastzitten op de site

Ik kwam niet verder, ik had het land niet ingevuld, maar kon niet zien wat er niet klopte. Ik heb gebeld en ben ontzettend goed geholpen

Hai Moniek, Wat vervelend om te horen, maar goed dat je ons gebeld hebt ;) Mocht je nog vragen hebben dan weet je ons te vinden. Bedankt voor je berichtje. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

prima service

lekker snel geleverd en mooi materiaal echt een aanrader

Hai Maud, Bedankt, daar doen we het voor. Een fijne dag gewenst! Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Goede service en uitgebreid assortiment

Hele fijne communicatie! Snelle reactie op bestelling. En bij vragen over producten nuttig antwoord.

Hai Lieveke, Top om te horen, zo doen we dat graag. Bedankt voor je bestelling en mocht je nog vragen hebben dan weet je ons te vinden. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Over Transferpersshop.nl

Transferpersshop.nl is de grootste online textieldruk productgroothandel van Nederland en België. Wij helpen startende ondernemers en professionals (door)groeien in de textieldruk- en sign-industrie. Dit doen wij vanuit ons kantoor, magazijn en showroom in Ruurlo, Gelderland. Naast dat wij al ruim 30 jaar in het vak zitten, zijn wij een echt familiebedrijf, dat vandaag de dag onder leiding staat van vader en zoon Hans en Lars Lenselink.