Hoi Maarten, Super om te horen. Jij bedankt voor de bestelling. - Team Transferpersshop.nl

De volgende dag al in huis en goede kwaliteit voor een lage prijs

Een goede shop ervaring goedkoop en betrouwbaar

Fijn om te horen Tomas. Dank voor je review en je bestelling. Mochten we nog iets voor je kunnen doen dan weet je ons te vinden. - Team Transferpersshop.nl

Betrouwbaar en snel!

Mijn bestelling worden altijd snel uitgeleverd. Top service!

Daar doen we het voor Eelke ;) Veel plezier met de flex en hot stamp folie. - Team Transferpersshop.nl

Eerste Keer dat ik hier bestelde, snelle leverind

Fijn om te horen, bedankt voor je bestelling Ellie. Mochten we nog iets voor je kunnen doen, laat het ons gerust weten. - Team Transferpersshop.nl

Zeer snelle levering

Zeer snel, ik had een half uur na het plaatsen van mijn bestelling de trace al in de mail.

We zijn direct door het magazijn gaan hollen Anneke ;) Bedankt voor je bestelling en voor de review. - Team Transferpersshop.nl

Als ze beter met een klacht omgaan was het 5 sterren

Ik bestel er nu 1,5 jaar en alles was altijd goed. Goede service en altijd vriendelijk. Nu had ik voor het eerst dat ik 1 folie kleur rood te weinig had en 2 nieuwe folies in 1 verkeerde kleur heb gekregen. Deze kleur had ik ook nooit besteld. Ik moest een foto maken van de folie die verkeerd was en daar zag je op dat het disco geel was en had disco rood besteld. Hans vond de foto toch niet genoeg en ik mocht de 2 folies retour sturen en zo konden hun het beoordelen. Dan ben ik verzendkosten kwijt voor iets wat hun verkeerd doen en dat ga ik natuurlijk niet doen, en de rode folie die te weinig is geleverd konden ze niet controleren. Dit is iets wat ik niet begrijp na 1,5 jaar trouwe klant en een secabo drukpers en plotter gekocht te hebben, en toch om de 2 maanden er €85,- uit te geven aan folies. Ik hoop dat dit ook eenmalig is want ben altijd trouw aan me leveranciers en hou niet van wisselen.

Hoi Nicolle, Bedankt voor je review. Jammer om te horen dat dit niet helemaal goed is gegaan. We vinden het erg vervelend dat de folie verkeerd is geleverd en hebben direct geprobeerd dit op te lossen. Helaas is door de glans en het effect van deze folie lastig te zien om welke exacte kleur het gaat. We hebben telefonisch aangeboden om de verzendkosten uiteraard voor onze rekening te nemen bij het doorsturen van de verzendbon. Mochten we toch nog iets voor je kunnen doen, laat het ons gerust weten. - Team Transferpersshop.nl

snelle levering!

Al meerdere malen wat besteld en met volle tevredenheid

Hoi Chantal, Bedankt voor je de review en voor de lange goede samenwerking! - Team Transferpersshop.nl

Uitstekende service. Dinsdag besteld, woensdag binnen. Netjes verpakt.

Super om te horen Rachel! Bedankt voor je bestelling en de review. - Team Transferpersshop.nl

In het begin nog even zoeken naar de juiste materialen maar eenmaal gevonden staat er ook duidelijk bij waarvoor en hoe te gebruiken dus uiteindelijk helemaal top!!

Fijn om te horen! Mochten we nog iets voor je kunnen doen/ mocht er nog informatie ontbreken, laat het ons gerust weten. - Team Transferpersshop.nl

Zeer betrouwbaar

Altijd kwaliteit en optijd

Daar doen we het voor! Bedankt wederom voor je bestelling. - Team Transferpersshop.nl

Goed goed goed site is overzichtelijk.

Prima in orde...zoals altijd.

Snelle levering, alles perfect in orde.

Snelle SERVICE

Snelle service!

Prima materiaal. Verzorgd verpakt.

Perfecte leveringen

Prima service en snelle levering

De bestelde artikelen zijn goed verpakt opgestuurd. Ondanks dat ik nog een leek ben in het herkennen van de verschillende soorten HTV, is men zo vriendelijk geweest om het in volgorde te zetten zoals op de pakbon staat...en aan de hand van de kleuren was alles snel voor mekaar..hartelijk dank

Heel tevreden over de producten.

Spijtig dat de levering later was dan oorspronkelijk was aangegeven.

Prima klantenservice

Ik had een digitale code besteld voor het opwaarderen van software. Nadat deze code voor de verkeerde versie bleek te zijn werd dit supersnel opgepakt en goed afgehandeld.

super

snelle survice

Snel in huis.

Snelle levering en tot nu toe elke keer de juiste producten en een goed kwaliteit helemaal tevreden

Hoi Maria, Bedankt voor de feedback, fijn om te horen. Mochten we nog iets voor je kunnen doen, laat het ons gerust weten. - Team Transferpersshop.nl

uitstekend

altijd snelle reacties op mails bezorging is snel nette spullen als iets niet goed is krijg je meteen nieuw spul

Bedankt voor je bestelling en de beoordeling Shannice! - Team Transferpersshop.nl

Spullen weer snel geleverd, top service altijd!

Ik heb al meerdere keren diverse soorten folies besteld. In het begin had ik nog wat vragen, hiermee hadden ze mij goed mee geholpen. Intussen bestel ik mijn materiaal alleen nog maar bij Transferpersshop vanwege de goed service en snelle leveringen.

Super om te horen, hier worden wij blij van. Jij bedankt voor de fijne samenwerking. - Team Transferpersshop.nl

Kleine bestelling werd snel en goed geleverd.

Bedankt voor de review en je bestelling Youri! - Team Transferpersshop.nl

Prima Webshop !

Prima service , supersnelle levering en deskundige adviezen , helemaal af.

Bedankt voor de beoordeling Hans. Goed om te horen! - Team Transferpersshop.nl

Over Transferpersshop.nl

Transferpersshop.nl is de grootste online textieldruk productgroothandel van Nederland en België. Wij helpen startende ondernemers en professionals (door)groeien in de textieldruk- en sign-industrie. Dit doen wij vanuit ons kantoor, magazijn en showroom in Ruurlo, Gelderland. Naast dat wij al ruim 30 jaar in het vak zitten, zijn wij een echt familiebedrijf, dat vandaag de dag onder leiding staat van vader en zoon Hans en Lars Lenselink.