Hele goede kwaliteit

Snelle levering en duidelijke website

Alles vlot gegaan van bestelling tot levering

Altijd goed bereikbaar

TIPTOP in orde!

De service is de max! Een whatsappje en je wordt meteen verder geholpen. Het is fijn dat er zo een direct contact mogelijk is bij problemen en of maken van bepaalde keuzes van materiaal.

Snel

top winkel

Duidelijke site, nette levering, op tijd.

Blij met de service

Onlangs een folie aangeschaft, waarvan de backing niet meer goed was. Ik heb toen netjes een nieuw vel gekregen en een alternatieve folie.

nog niet ontvangen

ben altijd tevreden, steeds na 2 dagen hier, maar deze keer niet... heb nog steeds niets ontvangen :(

Snel geleverd en prima service

Zoals altijd de producten weer snel geleverd en perfecte service

Goede kwaliteit snelle service

Op maandagmiddag wat besteld, op woensdag in huis. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Gewoon goed

Duidelijke website met goede product omschrijvingen. Klant vriendelijk.

alles netjes aangekomen

alles netjes en goed

Snelle en nette levering. Thanks

volgende keer rollen niet aan 1 stuk door rollen in mekaar zeer hinderlijk voor de rest super

Service goed, materiaal van Stahl te glad voor goede verwerking

Niets te klagen over de service van Transferpersshop. Meerdere producten besteld, en kom er steeds terug omdat de afhandeling goed is. De vellen flex van Stahl zijn zo glad dat het niet mogelijk is om deze te gebruiken zonder mat, maar aangezien ik met massaproductie werk van het afdrukken van logo's, werk ik per rol. Daarna losse vellen genomen omdat de afmeting niet fijn is van de rollen, maar zonder mat geen optie.

Super contact, snelle levering en netjes verzonden

Bestelling gedaan iets vergeten, na een appje gelijk een reactie en het was opgelost. De volgende dag verzonden. En netjes compleet aangekomen.

super

super snelle levering en een makkelijke website

Het was snel en duidelijk

Via de website kon ik een goede vergelijking maken voor wat ik nodig had. Bestelling via de site liep soepel en was tevens heel snel geleverd. Binnen 2 dagen kon ik beginnen.

Super ervaring gehad!

Ik ben erg blij met mijn bestelling van transferpershop. Kreeg mijn bestelling met 1 werkdag en voldeed volkomen aan mijn verwachting.

Super goed materiaal

Super goed en fijn materiaal. Blijft er goed opzitten en is heel eenvoudig

Snelle en juiste service

Snel in huis, netjes verpakt!

Whenever I ask a technical question about the materials, I get satisfied. Great customer service. No shipping problems. I love working with them.

Nette levering kwalitatief goed materiaal

Flex folie besteld en kleurenwaaier. Werd keurig op tijd geleverd en zat netjes verpakt. Ga in de toekomst zeker weer bestellen.

Goed producten

Goede ervaringen met de flexfoli! Snelle en goede levering!

Goede bereikbaarheid en service

De service is wel erg prettig op elke vraag word een uitgebreid antwoord gegeven. Op de site zelf kun je vragen stellen en ook per app zijn ze te bereiken.

Over Transferpersshop.nl

Transferpersshop.nl is de grootste online textieldruk productgroothandel van Nederland en België. Wij helpen startende ondernemers en professionals (door)groeien in de textieldruk- en sign-industrie. Dit doen wij vanuit ons kantoor, magazijn en showroom in Ruurlo, Gelderland. Naast dat wij al ruim 30 jaar in het vak zitten, zijn wij een echt familiebedrijf, dat vandaag de dag onder leiding staat van vader en zoon Hans en Lars Lenselink.