TOP

Mijn ervaring met Transferpersshop is TOP... Kort en bondig. Snelle levering, goeie service... gewoon TOP !

Eerste en betrouwbare ervaring

1x keer dat ik vinyl heb besteld en kreeg het juiste advies voor mijn klus of project! Heel fijn, dat wordt zeker vaker bestellen hier!

Goede service en goede producten

Ik ben dik tevreden met TransferpersShop!

snelle en goede levering

producten waren snel en gedegen geleverd, geen kreukels in de vinyl oid wat ik bij andere shops al wel heb gehad.

Hele fijne communicatie, snelle levering en goede service

Perfect service en super kwaliteit

Goed ontvangst, zeer goede uitleg en goede service.

Snelle verzending + gratis samples ontvangen

Ik heb een cricut easy press besteld en ik kreeg er gratis vinyl samples bij, super fijn! De verzending was snel en ik het was netjes ingepakt.

Hi Anouk, Dat is fijn om te horen! Bedankt voor de feedback en heel veel plezier met je bestelling. Mochten we nog iets voor je kunnen doen, laat het ons dan zeker weten. Fijn weekend. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Prima communicatie en topkwaliteit

Je kunt met allerlei vragen terecht! Ook als iets niet op de website staat passen ze het daarna meteen aan.

Top om te horen Juriën! Bedankt voor de feedback en je bestelling. En mochten we nog iets voor je kunnen doen, dan weet je ons te vinden! Fijn weekend. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

uitstekende service vanop afstand

Dat is fijn om te horen Sabrina! Dankjewel voor de feedback en veel plezier met je bestelling. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Snelle en goede service.

Al je gestelde vragen worden deskundig beantwoord en de bestelling heb je de dag nadien in huis.

Dat is goed om te horen Robby! Bedankt voor de feedback en veel plezier met je bestelling. Fijn weekend! Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Goede webshop, snel geleverd

Snelle service, goed en netjes verpakt

Top om te horen Monique! Bedankt voor de feedback en je bestelling. Fijn weekend! Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Snelle levering en prima kwaliteit

Snelle levering en prima kwaliteit

Hoi Vanessa, Dat is goed om te horen! Bedankt voor het achterlaten van de review en veel plezier met je bestelling. Fijn weekend! Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Snel af te halen goede kwaliteit en fijne service

Heel fijn om te horen Carolien! Dankjewel voor de feedback en je bestelling. Mochten we nog iets voor je kunnen doen, dan weet je ons te vinden! Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

geweldig

goede uitleg, altijd tijd om vragen te beantwoorden, niks is teveel

Snel geleverd goed verpakt goed product

Meerdere keren een bestelling geplaatst en altijd netjes geleverd

Goed om te horen Jan! Bedankt voor de feedback en je bestelling. Mochten we nog iets voor je kunnen doen, laat het ons dan zeker weten! Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Blij mee

Ik ben een vaste klant geworden, ik bestel hier regelmatig. Ze leveren snel en hebben een uitgebreid assortiment. Ook hebben veel informatie op de website, net die dingen die je nodig hebt als beginner.

Mijn pakketje was snel geleverd , alles zat erin.. Wat ik wel miste was zoals bij andere firma's, een kaartje of een kleine attentie .. een leuk extraatje zeker als je voor veel geld aankoopt .. Maar ik heb alles en het was snel geleverd dat is al heel veel waard;)

Altijd top en snel

Snelle leveringen en mooie producten!

Heel fijn om te horen Kimberley! Dankjewel voor de feedback en je bestelling. En mochten we nog iets voor je kunnen doen, dan weet je ons te vinden! Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Perfecte kwaliteit!

Perfecte omschrijving, goede kwaliteit!

Top om te horen Emily! Dankjewel voor de feedback en je bestelling. Fijn weekend! Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Hobbymatig vinyl en Iron on besteld om voor het eerst mee te experimenteren. Erg tevreden over beide producten, ze werken heel fijn, hechten goed en zelfs een opdruk maken en dat persen met een gewoon strijkijzer ging top! Hele fijne prijs en heel veel keuze. De tips op de website, zoals positie bepalen, instellingen voor je snijplotter e.d. zorgen ervoor dat het bijna niet mis kan gaan.

Tevreden, snelle levering

Product was snel geleverd. Tevreden met het vinyl. kortom, goeie ervaring.

Dat is fijn om te horen! Bedankt voor het achterlaten van de review en veel plezier met je bestelling. Mochten we nog iets voor je kunnen doen, laat het ons dan zeker weten! Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Top materiaal, topservice

Altijd correct, heel snel geleverd, gewoon supergoed !

Heel fijn om te horen Veronique! Dankjewel voor de feedback en veel plezier met je bestelling. Fijn weekend! Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Snelle, behulpzame, goede service

Staan altijd open voor vragen, geven snel goed advies, top materialen

Super om te horen Kim! Bedankt voor de feedback en je bestelling. En mochten we nog iets voor je kunnen doen, dan weet je ons te vinden! Fijne dag. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Over Transferpersshop.nl

Transferpersshop.nl is de grootste online textieldruk productgroothandel van Nederland en België. Wij helpen startende ondernemers en professionals (door)groeien in de textieldruk- en sign-industrie. Dit doen wij vanuit ons kantoor, magazijn en showroom in Ruurlo, Gelderland. Naast dat wij al ruim 30 jaar in het vak zitten, zijn wij een echt familiebedrijf, dat vandaag de dag onder leiding staat van vader en zoon Hans en Lars Lenselink.