Ik kom zeker terug bij deze webshop.

Een sprong in het diepe en meteen een grote bestelling gedaan. Snel geleverd! Er zaten 2 vellen bij die gekreukt aangekomen waren. Na een bericht gestuurd te hebben kreeg ik snel reactie en werden de vellen kosteloos toegestuurd. Ik bestel hier de volgende keer weer :)

snelle levering en goede producten.

Mn bestelling werd snel geleverd, het vinyl wat ik besteld heb, is van goede kwaliteit, veel keuze, en ook nog eens helemaal niet duur! Ga zeker nog een keer bestellen!

Hai Kelly, Mooi om te horen, bedankt voor je bestelling en we zien je graag weer terug in onze webshop. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Supersnelle complete levering!

Levering was compleet zonder backorders. Alles netjes verpakt. Tevens supersnelle support via mail n.a.v. een vraag over de bestelde folie. Ga zo door!

Goedemorgen Patrick, Bedankt voor je feedback, gaan we zeker doen! Een fijn weekend alvast. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Gaat tot nu toe super en werkt lekker

Hai Jennifer, Bedankt voor je bestelling en review, geweldig :) Fijn dat het tot nu toe super gaat. Mocht je toch een keer vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Heel tevreden

Ik heb al een aantal keer besteld en ben zeer tevreden over de producten en de service die wordt gegeven

Super om te horen Natacha, dan zijn wij ook tevreden. Bedankt voor je bestellingen en een goed weekend alvast. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Eenvoudig bestellen, alles in 1x duidelijk

Top om te horen Astrid. Bedankt voor je bestelling en je berichtje. Fijne dag! Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

goed!

Goed om te horen Rico! Bedankt voor je review ;) Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Mijn producten waren snel verzonden.

Goedemorgen Asli, Zo doen we dat graag ;) bedankt voor je bestelling en een fijn weekend alvast. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Denkt mee en houdt op de hoogte

Fijn advies en nadat het product niet leverbaar was, kregen we netjes een bericht toen deze weer op voorraad was. De producten werden snel bezorgd en zijn van goede kwaliteit!

Hai Kim, Bedankt voor je review. Daar hebben we wat aan. Fijn om te horen. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Uitstekend!!

Nooit problemen gehad en levering is geweldig! Doe zo voort!!!

Hoi Mohamed, Top om te horen, dat gaan we zeker doen. Bedankt voor je bestelling en review. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Goede, snelle service

Staan voor al je vragen klaar. Snelle reacties en nette, snelle levering. Enig nadeel was dat ik bij mijn eerste bestelling niet wist wat nou vinyl of flex was.

Goedemorgen Ellen, Dank voor je bestelling en de review. Mocht je meer termen niet kennen of vragen hebben staan we altijd klaar via whatsapp, mail en telefoon. We leggen het je graag uit. Ook is er ontzettend veel info terug te vinden in onze kennisbank: https://www.transferpersshop.nl/kennisbank Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Software gekocht. Behalve dat de activering even zoeken was, alles prima.

Software gekocht. Behalve dat de activering even zoeken was, alles prima.

Super en snel

Zoals altijd snel en goed!

Super om te horen Natasja! Bedankt voor je bestelling en een fijn weekend alvast. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

TOPPERS!!!

Heb nu een aantal keer bij ze besteld nadat ik eerst even op Whatsapp contact voor advies had. Altijd zeer snel antwoord. Een no-nonsense, uitermate betrouwbare winkel met bijzonder vriendelijk personeel (Lars)

Hi Elly, Lars hier ;) Super om te lezen! Heel erg bedankt voor de uitgebreide feedback en je bestelling. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Kwalitatieve producten!

Top om te horen Sevim. Bedankt voor de feedback en een fijne dag vandaag. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Helemaal top!

Top folie!! Fijn om mee te werken. Aardig personeel, snelle levering.

Hai Nicole, Top om te horen en dat is aardig van je :) Bedankt voor je bestelling en een goed weekend alvast. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Alles werkt uitstekend en snelle levering

Werkt uitstekend en snelle levering

Hai Martine, Mooi om te lezen. Bedankt voor je bestelling en feedback. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Makkelijk te bestellen en snelle service

Duidelijk en makkelijk te bestellen. Je pakketje is snel binnen

Hai Liesbeth, Top, zo doen we dat graag. Bedankt voor je bestelling en een fijne dag. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Mooie producten en super vriwndelijk personeel

Top bedrijf, top producten prijs is ook in orde en erg vriendelijk personeel... toppie

Vriendelijk bedankt Mandy :) Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

snel geleverd en ruime keuze voor een goede prijs

Wat een uitkomst. Vandaag besteld morgen in huis en verzending in degelijke verpakking zodat alles onbeschadigd binnen komt. Hadden we eerder aan moeten beginnen. Dat had ons veel geld bespaard.

Hai Dave, Super om te lezen en bedankt voor je bestelling bij ons ;) We zien je graag weer terug in onze webshop. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Topservice van Lars

Ook bij problemen (zelfs door eigen toedoen) staan ze steeds op een topprofessionele wijze voor je klaar. Na mijn aankoop en snelle levering. Ondervond ik wat moeilijkheden bij 1 van de producten die ik gebruik voor sublimatieprint op textiel aan te brengen. Omdat ik niet meteen op de site of het net vond hoe dit op te lossen. Mailde ik even naar de info@transferpersshop.nl ervan uitgaand dat ik in de loop van de dag wel antwoord zou krijgen. Maar het was niet in de loop van de dag. Maar wel binnen enkele minuten al. Omdat we er niet meteen uit raakte wat het probleem was werd er nog wat over en weer gemaild. Telkens met respons binnen enkele minuten. Uiteindelijk bleek het dat ik een verkeerde handeling uitvoerde. Maar geen probleem voor Lars hij bleef steeds zeer positief, vriendelijk en professioneel. Een topservice die je steeds minder krijgt.

Super om te horen Jeroen, we proberen altijd alles zo goed mogelijk op te lossen. Bedankt voor je review en de bestelling. Hopelijk tot een volgende keer! Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Top zoals gewoonlijk!

Snel, betrouwbaar, goede kwaliteit. Kortom Top!

Top om te lezen Lillianne! Bedankt en een fijne dag vandaag. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Top service!

Een heel fijn bedrijf die je altijd kan bereiken voor advies. Daarnaast ook snelle levering.

Goedemorgen Joost, Top om te lezen. We adviseren je graag :) Bedankt voor je bestelling en mocht je nog vragen hebben dan weet je ons te vinden. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Mooie producten, mooie kwaliteit

Mooie producten, mooie kwaliteit

Goedemorgen Laura, Bedankt voor de feedback, mooi om te lezen. Fijne dag vandaag. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Goede kwaliteit producten en snelle levering

Goede kwaliteit producten en snelle levering

Hoi Sophie, Goed om te horen! Bedankt voor je bestelling en review. Fijne dag vandaag. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Over Transferpersshop.nl

Transferpersshop.nl is de grootste online textieldruk productgroothandel van Nederland en België. Wij helpen startende ondernemers en professionals (door)groeien in de textieldruk- en sign-industrie. Dit doen wij vanuit ons kantoor, magazijn en showroom in Ruurlo, Gelderland. Naast dat wij al ruim 30 jaar in het vak zitten, zijn wij een echt familiebedrijf, dat vandaag de dag onder leiding staat van vader en zoon Hans en Lars Lenselink.