Snel reactie

Als beginnend hobbyist met snijplotter hier wat vinyl en folies besteld. Op vragen (per mail) wordt snel gereageerd zodat je vlot verder kunt. Bestelde goederen waren snel binnen. De eerste shirtjes zijn bedrukt en stickers zijn gemaakt met een mooi eindresultaat.

Goede shop, fijne spullen

Ik bestel normaal bij tante Ali, maar als ik snel iets nodig heb, bestel ik altijd bij transfershop.nl

snel en vlot

bestellen en leveren gaat snel en vlot

Mijn producten worden altijd optijd geleverd,bestel al drie jaar Van bestellen tot ontvangen alles gaat als beloofd. Super te vreden

De beste shop ever Snelle service ook via Whatsapp

Heel tevreden

Zeer tevreden over mijn bestelling. Leuke afwisselende acties, prijs/kwaliteit zeer goeie producten. Alsook een snelle levering.

Goede snelle service

Goede snelle levering, en vaak Q&A oo fb of insta. En op social media vaak nieuwe producten aanbevolen en uitlef erbij. Veel tips en tricks. En nog steeds heel blij met mn gewonnen doos flex, flock en vinyl

Goede webshop

Goede webshop met veel verschillende producten, alles wat je nodig hebt! Snelle verzending

snelle levering en duidelijke uitleg op de website

Snelle levering en duidelijke uitleg op de website ik heb het product nog niet uitgeprobeerd.

Goede en snelle service

Bestelling kwam snel binnen. Ik bestel nu vaker hier en altijd top service

Gewoon uitstekend!

Levering echt enorm snel, prima verpakt.

Fijne site en snel ontvangen

Fijne site en snel ontvangen

Altijd tiptop

Steeds correct en snel geleverd!

Perfecte uitleg

Ik had 1 op 1 cursus, je leert niet alleen hoe gebruik je de drukpers, maar ook goede tips voor de silhouette cameo, mijn dag was super geslaagd, tijd vloog om, bedankt Lars. Groetjes Jacqueline

Digitale softwarecode besteld: prima!

Prima product. Snelle levering.

Prima product. Snelle levering.

Super, snelle levering goede kwaliteit

Product zeker aan te raden!

Super snelle hulp en levering!

Snelle hulp bij defecte pers, en dag erna al vervangstuk kostenloos ontvangen l.

Overzichtelijke webshop met snelle levering

Fijn dat ik even een klein stukje folie kon bestellen om te proberen. Verder een overzichtelijke webshop met snelle levering.

Prima snelle service. Echter wel erg veel mails, en je wordt automatisch ingeschreven voor een nieuwsbrief.

Top geholpen!

Snelle levering. Goede uitleg in de winkel. Een aanrader.

Super goed !

Levering is snel geleverd en goed ingepakt.

Altijd goede service van hun.

Altijd snel verzonden en netjes verpakt.

prima webshop

heb voor het eerst folie besteld transfershop ben er tevreden over snelle levering duidelijke communicatie via mail over de status kan deze webshop aanraden

Over Transferpersshop.nl

Transferpersshop.nl is de grootste online textieldruk productgroothandel van Nederland en België. Wij helpen startende ondernemers en professionals (door)groeien in de textieldruk- en sign-industrie. Dit doen wij vanuit ons kantoor, magazijn en showroom in Ruurlo, Gelderland. Naast dat wij al ruim 30 jaar in het vak zitten, zijn wij een echt familiebedrijf, dat vandaag de dag onder leiding staat van vader en zoon Hans en Lars Lenselink.