Goede service goede kennis goede producten

Meer hoef ik niet te zeggen.

Hi Thijmen, Meer hoef je zeker niet te zeggen, je feedback spreekt voor zich. Dankjewel hiervoor! Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Super vlugge levering

De service : is top makkelijk vinden en snelle service

Hoi Jeanette, Bedankt voor je review, top! Een fijne dag gewenst. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Goede prijs en goede service

Wij zijn al jaren dik tevreden met TPS, bestellingen worden snel verstuurd maar bij de laatste bestelling ging er toch iets niet goed, dit werd door TPS zelf opgemerkt en hier werd gelijk adequaat op geacteerd en het probleem was snel opgelost.

Hai Jolanda, Bedankt voor je bericht. Fijn om te lezen dat je tevreden bent. Altijd vervelend wanneer er iets niet helemaal goed gaat, maar gelukkig was het snel opgelost. We zien je graag weer terug. Tot de volgende keer. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Top materiaal en service!

Fijne raamfolie, goede service en snelle levering.

Hai Michelle, Bedankt voor je review. Helemaal top. Een fijn weekend alvast. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Snelle levering en goede kwaliteit

De kwaliteit is echt super, veel keuze en snel geleverd.

Hi Hester, Fijn dat je zo tevreden bent over de kwaliteit en levering. We leveren graag, zo snel mogelijk, goede producten af. Dank voor je berichtje. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Goede kwaliteit transfers en prettige samenwerking

Als reclamebureau leveren en bedrukken wij elke week diverse soorten werkkleding. Voor grote orders kan het een hoop uren kosten om iedere opdruk zelf voor te bereiden om vervolgens te drukken. Transferpersshop.nl ontzorgt ons daarin doordat wij via hun transfers op vellen afnemen. We zijn erg tevreden over de kwaliteit en het resultaat op gedrukte kleding.

Ik bestel altijd mijn transfers bij hun. Zeer tevreden.

Uitstekende service en kwaliteit, ook zeer snelle levering! Hun communicatie is ook steeds TOP.

Hoi Kim, Bedankt voor je review. Helemaal top! Goed om te horen dat je tevreden bent. Dan zijn wij dat ook. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Goede ervaring

Goede prijs ben snel geregeld

Goedemorgen, Bedankt voor je review en een fijne dag vandaag. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Snel en goede service

Ik bestel regelmatig materiaal via transferpersshop. Soms vraag ik vooraf advies, van een aantal materialen weet ik nu wat ik er mee kan en heb ik geen advies meer nodig. Materiaal is goed, betaalbaar, snelle verzending. Kortom, heel tevreden.

Goedemorgen Monica, Goed om te horen dat je tevreden bent. Daar doen wet het voor. Mocht je nog vragen hebben, laat het dan gerust weten of neem een kijkje op onze kennisbank https://www.transferpersshop.nl/kennisbank Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Altijd zeer tevreden!

Elke bestelling is altijd helemaal in orde, de verzending is heel snel hier! Vaste klant hier!

Hai Jitske, Wat mooi om te lezen dat je ons iedere keer weer weet te vinden. Daar zijn we blij mee. Bedankt voor je review, helemaal top. Tot de volgende keer! Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit

Goedemorgen Maroesja, Fijn dat de kwaliteit naar wens is en bedankt voor je review! Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Zoals altijd weer super tevreden!

Top bedrijf.

Hi Bianca, Top om te lezen dat je tevreden bent. Dan zijn wij dat ook! Dank voor je review. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Producten waren goed verpakt en snel geleverd

Goedemorgen Keshia, Fijn om te horen dat de producten snel geleverd zijn en je weer aan de slag kan. Bedankt voor het achter laten van je bericht. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

snelle verzending, stevig verpakt en goede kwaliteit materiaal.

Hi Gabrielle, Bedankt voor je review, helemaal top! Een fijne dag gewenst. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Altijd goed en netjes! Klantvriendelijkheid een 10+!

Al jaren bestel ik hier naar alle tevredenheid. Altijd alles netjes verpakt en snelle levering. Prijs/kwaliteit goed. Klantvriendelijkheid een 10+!

Hi Thierry, Wat een mooie review! Dankjewel. Daar doen we het voor. We zijn blij om te horen dat je tevreden bent en zien je graag weer terug in onze webshop. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Goed advies denken altijd mee , en leveren altijd op tijd

Hi Moose, Bedankt voor je review. We denken graag met je mee! Een fijn weekend gewenst. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Edwin van oorschot

Altijd bereikbaar voor technische vragen met snelle terug koppeling. Material levering zijn ook snel geleverd

Hi Edwin, Mooi om te lezen dat je ons weet te vinden. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten. Bedankt voor je review! Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Eerlijke advies en fijne service.

Prettig ontvangst met goed advies. Fijne directe service via de app.

Goedemorgen, We helpen je graag zo goed en eerlijk mogelijk verder! Fijn om te lezen dat je dit ook zo ervaren hebt. Bedankt voor je review. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Goed kwaliteit

Hai Lima, Fijn dat je tevreden bent. Dan zijn wij dat ook. Bedankt voor je review! Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

gewoon prima

Hai Arno, Bedankt voor je bestelling en review, helemaal top! Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Altijd perfect

De verzending is altijd snel, en ook de service is top. Goed bereikbaar ook!

Hoi Valerio, Bedankt voor je bestelling en review, helemaal top! Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Snelle Service

Bestelling snel verzonden en goede kwaliteit.

Hai Nynke, Bedankt voor je bestelling en review. Daar zijn we blij mee. Een fijne dag vandaag. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Ruim assortiment

Ruim assortiment en genoeg keus!! Veel op voorraad en snel bezorgd. Mits dhl meewerkt. Wat helaas niet altijd zo is.

Vakkundig

Goede en fijne contacten tijdens de aanschaf van apparatuur.

Hoi Vincent, Top om te lezen dat het contact prettig is verlopen. Succes met de nieuwe apparatuur en mocht je nog vragen hebben, laat het ons dan gerust weten. Bedankt tot zover! Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

goede snelle service

Snel geleverd en met nette Nederlandse beschrijving. Daarna had ik nog een vraag waarop ik dezelfde dag nog een goed antwoord heb gekregen. Top

Hi Jan, Bedankt voor je bestelling en review. Mooi om te horen dat je snel geholpen bent. Zo werken we graag. Voor nu alvast een goed weekend gewenst. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Over Transferpersshop.nl

Transferpersshop.nl is de grootste online textieldruk productgroothandel van Nederland en België. Wij helpen startende ondernemers en professionals (door)groeien in de textieldruk- en sign-industrie. Dit doen wij vanuit ons kantoor, magazijn en showroom in Ruurlo, Gelderland. Naast dat wij al ruim 30 jaar in het vak zitten, zijn wij een echt familiebedrijf, dat vandaag de dag onder leiding staat van vader en zoon Hans en Lars Lenselink.