ben altijd goed geholpen,via de chat en bestellen.

Ik krijg goede informatie als ik over een product, Ik zou deze bedrijf aan iedereen adviseren.

Goedemorgen Rinia, Bedankt voor je aanbeveling, wat mooi! We helpen je graag verder. Mocht je nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op of neem eens een kijkje op onze kennisbank. https://www.transferpersshop.nl/kennisbank Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Snelle service, mooi materiaal!

Gelijk aan de gang met deze zending. Mooier resultaat dan ik had verwacht!

Goedemorgen Gea, Wat leuk om te lezen dat je gelijk aan de slag bent gegaan met onze producten en het resultaat boven verwachting was. Hoe mooi is dat. Bedankt voor je berichtje :) Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Hi Andy, Bedankt voor je bestelling en review. Top! Een fijne dag. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Prima service en prima materiaal

Snelle levering, goede kwaliteit. Alles perfect ingepakt. Ik zal hier zeker vaker bestellen.

Goedemorgen Sandra, Mooi om te lezen dat zowel onze service als de kwaliteit van onze producten prima bevalt en je voornemens bent vaker bij ons te bestellen. Daar zijn we natuurlijk blij mee. Dankjewel! Tot de volgende keer. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Kwalitatieve producten en snelle levering.

Met grote regelmaat bestel ik bij Transferpersshop.nl Van folie tot allerlei benodigdheden voor mijn plotter. Tot nu toe nog nooit een tegenvallende bestelling gehad.

Hoi Mark, Mooi om te lezen dat je ons weet te vinden en alles naar tevredenheid verloopt. Bedankt voor je bestellingen en we zien je graag weer terug. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Het gevraagde werd ultra-snel geleverd overeenkomstig de afspraak. Het voldoet aan de verwachtingen.

Hai Andre, Super om te lezen dat we aan je verwachtingen voldoen. We vinden het belangrijk om afspraken na te komen of daar waar nodig naar een passende oplossing te zoeken. Bedankt voor je review. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Snelle service en goed materiaal

Nu al diverse spullen besteld en tot nu toe goed materiaal met snelle levering.

Hai Robert Bedankt voor je review, helemaal top! Leuk om te lezen dat je ons weet te vinden. Hopelijk zien we je de volgende keer weer terug in onze webshop. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Altijd complete bestelling dezelfde week bezorgd.

Nog nooit problemen gehad met bestellingen. Altijd snel bezorgd met een consistent goede kwaliteit.

Hi Niels, Bedankt voor je bestellingen! Blij om te lezen dat alles vlot verloopt. We zien je graag terug in onze webshop. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Persoonlijke service

Veelvuldig contact gehad voor aanschaf nieuwe transferpers. Uitstekend geholpen met advies en mogelijkheden.

Hi Bastina, Bedankt voor je review. Mochten we nog wat voor je kunnen betekenen of verbeteren dan horen we het graag. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Duidelijk, correct en heel vlotte klantenservice!

Jullie bieden een transparante en gebruiksvriendelijke webshop aan! We zijn heel tevreden over de hulp via de klantenservice!

Hi Elke, Mooi om te lezen je feedback, dankjewel! Daar zijn we blij mee. Een fijne dag gewenst. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Ontzettend fijne en professionele service

Goed en professioneel advies met een fijne service.

Hai Syl, Bedankt voor je bestelling en review. Mochten we nog wat kunnen verbeteren dan horen we het graag. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Snelle levering. Helaas wel deuken in de rollen. Kan ook door bezorging komen wellicht, al was de verpakking in orde bij ontvangst.

Toppie

Op tijd geleverd

Goedemorgen Helma, Bedankt voor je review, helemaal toppie! :) Fijne dag vandaag. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Klantvriendelijk en goede kwaliteit

Makkelijk contact te leggen en zaken te overleggen. Meedenkend en goede service/kwaliteit.

Hai Arjen, We denken met alle plezier met je mee. Fijn dat je dit ook zo ervaren hebt. Bedankt voor het achterlaten van je review en graag tot ziens op onze webshop. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

uitstekende service

Service en kwaliteit uitstekend. Feedback response medewerkers top!

Goedemorgen Pascal, Fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze service en de kwaliteit van onze producten. Daar doen we het voor. Bedankt voor je bestelling en het achterlaten van je review. Super! Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

snelle bezorging

ik vind het fijn dat ik bij jullie kan zien welke fabrikant jullie gebruiken voor de transfers, ik gebruik voornamelijk flock, ik haal het ook regelmatig bij een zaak bij mij in de buurt, maar daar willen ze nog wel eens veranderen van fabrikant, wat ik heel vervelend vind omdat ik dan regelmatig mijn snij instellingen moet checken. Ik vind de flock van Stahl echt een hele fijne flock.

Meer dan vijf sterren waard

Onlangs bij Transferpersshop geweest waar ik zeer goed ontvangen ben geweest door zeer toffe vriendelijke mensen, de koffie werd mij meteen aangeboden. Mijn vragen werden op een zeer professionele manier beantwoord en kreeg ik alsook zeer goede uitleg over de plotters & transferpersen wat mij uiteindelijk gemakkelijk maakte voor mijn aankoopkeuze. Behulpzaam personeel bij het inladen van het materiaal want alles is op voorraad. Onze proeflogo's kregen we al na drie dagen in de bus, alles was zeer goed en stevig verpakt ! De prijs kwaliteit verdient meer dan vijf sterren. Wat de communicatie betreft, alles verloopt zeer vlotjes..... zowel via WhatsApp, email en telefoon. Meer dan een tevreden klant, deze zaak raad ik zeker iedereen aan !

Snel en goede kwaliteit!

Transferpersshop levert telkens snel en de kwaliteit van de folies is prima!

Hai Mario, Bedankt voor je review, mooi om te lezen. Fijn weekend gewenst alvast en hopelijk tot ziens in onze webshop. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Zeer vlotte service

Zeer vlotte service. Vandaag bestellen en je hebt het de volgende dag in huis.

Hi Lies, We streven er naar om bestellingen zo snel mogelijk te leveren, zodat je ook vooruit kan. Mooi om te lezen dat dit bij jou ook allemaal vlot verlopen is. Bedankt voor je bestelling! Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Klantenservice was top en het was snel binnen

Hai Tijn, Bedankt voor je positieve review, helemaal super. Fijne dag vandaag! Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Goede service, steeds behulpzaam bij vragen

Hoi Shirley, Super om te lezen dat je tevreden bent met onze service. Daar doen we het voor. We helpen je graag verder. Mocht je nog vragen hebben, laat het dan gerust weten of neem eens een kijkje op onze kennisbank https://www.transferpersshop.nl/kennisbank Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Alles goed ontvangen

Alles was goed verpakt en dus goed ontvangen

Hi Michael, Super dat je alles goed ontvangen hebt. Dat horen we graag. Bedankt voor je review. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Goed,overzichtelijk, goede levering

Overzichtelijk website, bij producten staat ook goed hoe ze verwerkt moeten worden.

Snelle levering, kwaliteit producten

De Cad cut sportsfilm is erg fijne flex. Stevig, makkelijk te pellen en snel te drukken! Transferpersshop levert snel en dus ook kwalitatief goede producten!

Hai Kirsten, Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de kwaliteit van onze folies. Bedankt voor het plaatsen van je bestelling en deze review. Top! Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Zeer positief

Muv de teflonkussens die out of stock waren geen opmerkingen

Spoorstraat 17 7261 AE Ruurlo

31 (0) 573-454237

Over Transferpersshop.nl

Transferpersshop.nl is de grootste online textieldruk productgroothandel van Nederland en België. Wij helpen startende ondernemers en professionals (door)groeien in de textieldruk- en sign-industrie. Dit doen wij vanuit ons kantoor, magazijn en showroom in Ruurlo, Gelderland. Naast dat wij al ruim 30 jaar in het vak zitten, zijn wij een echt familiebedrijf, dat vandaag de dag onder leiding staat van vader en zoon Hans en Lars Lenselink.