Gewoon goed

Hi Dennis, Bedankt voor je bestelling en review, helemaal top. Een fijn weekend alvast. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Geweldige service

Goede ervaring met dit bedrijf. Ze staan je altijd vriendelijk te woord. Helaas een defect in mijn plotter. Deze op hun kosten terug gestuurd. Direct een nieuwe gekregen ook hier de verzending op hun kosten. Sterker nog de folie bestelling die ik gedaan had hebben ze als service toegevoegd in de doos van de plotter zodat ik voor deze bestelling ook geen verzendkosten had. Echt netjes.

Goedemorgen, Altijd vervelend om een defect tegen te komen en niet verder te kunnen. We zijn blij om te lezen dat wat het op deze manier positief voor je hebben kunnen oplossen. We denken graag mee en zijn blij met je review. Dankjewel! Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Persoonlijk en snel advies

Zowel vóór mijn bestelling als na ontvangst contact gehad over de werking van de apparaten en software. Na kleine troubleshooting alles aan de praat gekregen naar volle tevredenheid. Troubleshooting was wellicht niet nodig geweest als ik de documentatie op de site eerst zelf beter gelezen had... bedankt Lars en tram!

Altijd heel snelle levering van kwalitatieve producten

Tevreden van de snelle levering en kwalitatieve producten!

Hai Kelly, Mooi om te lezen dat je tevreden bent. Dan zijn wij dat ook. Bedankt voor je review en een fijne dag vandaag. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Optijd binnengekregen, goede kwaliteit materiaal in een prima prijs!

Ik bestelde op een maandag en kreeg mijn materialen al dinsdag binnen! Geweldig!

Hai Manon, Top om te lezen dat je bestelling zo snel binnen was. Dat horen we graag. Bedankt voor je bestelling en het achterlaten van je waardering. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Hele fijne service! Heb regelmatig advies gevraagd over een sublimatie printer. Alles werd super fijn uitgelegd en niets was teveel!

Hi Annelies, Bedankt voor je bestelling en review. We zijn blij om te lezen dat je onze service fijn vindt. We helpen je graag verder. Maak er een fijne dag. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Alles te vinden wat nodig

De site is duidelijk , snelle verzending Alles te vinden wat je nodig hebt

Hai Stephanie, Mooi om te lezen dat je onze website duidelijk vindt. Misschien heb je er al eens een kijkje genomen, maar mogelijk heb je nog wat aan onze kennisbank https://www.transferpersshop.nl/kennisbank en mochten we je op een andere manier weg wijs kunnen maken, neem dan gerust contact met ons op. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Zo blij met Transferpersshop.nl

I did order many times by the Transferpersshop.nl, and I'm always happy with everything. The quality from the products are really top, all the time I asked a question because I try for exemple a diffrent vinyl, they answer me fait and give the help the I need, the products are send very fast and arrive also really quickly at my place. So I really recommend the Transferpersshop.nl and I'm for sure keep making my orders there. Thank you again so much for the great services

Hi Sarah, Thanks for your reccomendation and orders. We would like to see you again in our webshop. Grtz, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Snel & goed

Snelle levering en goede kwaliteit!

Goedemorgen Chelsea, Bedankt voor je bestelling review. Daar zijn we blij mee. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Veel keuze en goede kwaliteit en altijd op tijd geleverd.

Ik vind het een fijne shop met veel keuze aan textieldruk materialen. Als ik wat nodig heb dan heb ik het vaak de volgende dag. En aangezien ik vaak op het laatste moment opdrachten krijg om te bedrukken is dit wel heel prettig. Zo hoef je ook niet te veel onnodig op voorraad te hebben.

Goedemorgen, Super om te lezen dat je onze webshop fijn vindt. We streven er naar om bestellingen zo snel mogelijk aan te leveren, zodat onze klanten verder kunnen. Mooi dat dit voor jou ook geldt. Dank voor je bestelling en review. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Zeer onvriendelijke klantenservice

Verschillende bestellingen gedaan voor mijn eigen bedrijfje in het bedrukken van t-shirts. Voor meerdere opdrachten heb ik flexfolie van deze webshop gebruikt. Ondanks het volgen van alle snij- en druk instructies van deze winkel kwam ik er later achter dat de bedrukking na 1x wassen al loslaat. Ik heb vandaag met de klantenservice gebeld en het probleem uitgelegd. Ik kreeg een zeer onvriendelijke man aan de telefoon die mij vertelde dat ik ‘gewoon harder moest drukken’ of een professionele hittepers van 500+ euro moest aanschaffen. (Ik gebruik zelf een cricut hittepers die volgens Transferpersshop gewoon geschikt is.) Mijn tip aan de mensen van deze webshop: doe wat aan de onvriendelijke en niet meedenkende klantenservice en wees duidelijker in de gebruiksinstructies van je producten. Een vergoeding of op z’n minst tegemoetkoming zou op zijn plaats zijn.

Dag Sio, Dank voor je bericht en feedback. Ik heb het verhaal zojuist meegekregen bij de klantenservice. Erg vervelend natuurlijk dat de folie loslaat. We helpen altijd graag en deskundig mee. Zoals aangegeven telefonisch, kan je met een Cricut pers helaas geen constante druk leveren. Wanneer folie los laat maar er wel op de correcte tijd en temperatuur gedrukt is (zoals je aangaf) dan betekend dit dat de druk niet hoog genoeg en constant geweest is. Helaas kregen we direct te horen dat dit niet het geval is en dat er een vergoeding moest komen. Mijn collega gaf enkel als tip aan dat een normale transferpers van 324 euro, geen 500 euro, constante druk levert en bovenstaande problemen altijd verhelpt. Daarnaast staan alle instellingen en informatie over hoe goed te drukken in onze uitgebreide kennisbank en blog (naast dat netjes alle pers informatie op de product pagina's staat): https://www.transferpersshop.nl/kennisbank/transferpersen/transferpers-instellingen https://www.transferpersshop.nl/blog/flexfolie-zo-voorkom-je-4-veel-voorkomende-problemen Mocht het dan nog niet helemaal duidelijk zijn zijn onze experts altijd direct via telefoon, mail en app bereikbaar om mee te helpen. We proberen hierin enkel mee te denken, maar wanneer elke oplossing direct wordt neergelegd en wij de schuld krijgen (zelfs een vergoeding moeten betalen) dan houd het een keer op, ook voor onze klantenservice. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Producten als omschreven

Hai Louisa, Bedankt voor je bestelling en review. Top! Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

netjes en snel!

Snelle hulp bij vragen via de app. Snelle verzending... de belofte van dezelfde dag was ook dezelfde dag in huis.

Hoi Rianne, Dank voor je bestelling en feedback! Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Bestellen gaat eenvoufig. Leveringen super snel. Raad nodig, ze hebben altijd goede raad voor vragen en/problemen.

Hi Bianca, Bedankt voor je bestelling en review, mooi om te lezen! We helpen je graag verder met vragen. Neem dan ook gerust contact op mochten we je nog ergens bij kunnen helpen of neem eens een kijkje op onze kennisbank.https://www.transferpersshop.nl/kennisbank Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Altijd duidelijk, snel en een geweldige service!

Goedemorgen, Bedankt voor je enthousiaste review, daar zijn we blij mee! Een fijn weekend alvast. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Super tevreden!

Aan te raden.

Hi Fenna, Bedankt voor je review en aanbeveling. Helemaal super. Fijne dag vandaag. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Super snel in huis en mooi materiaal!

Wat een mooie materialen en snell verzending! Hie rkoop ik snel weer opnieuw! Jammer van de verznedingskosten, maar dat houd me ook weer niet tegen. Top!

Hoi Tiffany, Dank voor je bestelling en feedback! Helaas moeten wij de verzendkosten ook betalen aan de vervoerders en worden de kosten hiervan steeds hoger. Om de productprijzen zo laag mogelijk te houden rekenen we bij bestellingen tot 75 euro verzendkosten. Daarboven verzenden we gratis. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Snelle en goede levering

Ik had een hittepers besteld, hij was de volgende dag al bezorgd en met goede bescherming zodat het product niet beschadigd tijdens de bezorging. Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop bij TransferPersShop.

Hi Nils, Bedankt voor het bestellen van de pers! Mooi om te lezen dat deze zo snel binnen is gekomen en je ermee aan de slag kan. Mochten je vragen hebben laat het dan gerust weten. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Altyd netjes op tijd geleverd

Correct en betrouwbaar

Goedemorgen, Mooi om te lezen dat je ons als correct en betrouwbaar ervaart. Daar streven we naar! Bedankt voor je bestelling en review en een mooie dag gewenst. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Geen problemen bij het snijden en drukken

Hai Laurane, Fijn dat je geen problemen ervaart bij het snijden en drukken. Zo hoort het natuurlijk ook. Bedankt voor je bestelling en mochten we in de toekomst toch nog iets kunnen verbeteren dan horen we dit graag. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Snelle service, goede kwaliteit

Snelle service, proefdruk was er binnen no-time en 3 werkdagen later waren de transfers binnen! Aanrader!

Hi Ilona, Super dat alles zo snel binnen was en je aan de slag kon. Bedankt voor je aanbeveling en natuurlijk ook voor het achterlaten van je review. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Snelle levering en top service

Ruim assortiment, goede kwaliteit producten en alles wordt ook snel geleverd. Ook bij vragen altijd een top service!

Goedemorgen Minke, Bedankt voor je bestelling en het achterlaten van je review, helemaal top! Een fijne dag gewenst. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Zeer goede service en hulp bij het kiezen, bestellen en ontvangen van producten.

Via WhatsApp krijg je snel, duidelijk en heel goede uitleg over producten. De levering was super snel. Heel goede folies die een mooi resultaat geven.

Goedemorgen Tina, Wat mooi om te lezen dat je zo tevreden bent. Daar zijn we natuurlijk erg blij mee. Veel succes en plezier met je bestelling en bedankt voor je review. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Na mijn bestelling kwam ik eracher dat ik iets vergeten was te bestellen, na een mailtje kreeg ik snel reactie en kon ik de rest gewoon bij bestellen, alles binnen 2 dagen in huis!

Hai Alida, Goed dat je even contact opgenomen hebt met ons, zodat we de gewenste producten nog konden toevoegen aan jouw bestelling. Bedankt voor je bestelling en review. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

snelle en goede service

ik had na veel kijken op de site besteld en alles is keurig en snel verlopen

Hi Peter, Mooi om te lezen dat je een bestelling bij ons geplaatst hebt en alles voorspoedig verlopen is. We zien je een volgende keer graag terug in onze webshop. Groeten, Lars Lenselink - Transferpersshop.nl

Spoorstraat 17

7261 AE Ruurlo

31 (0) 573-454237

Over Transferpersshop.nl

Transferpersshop.nl is de grootste online textieldruk productgroothandel van Nederland en België. Wij helpen startende ondernemers en professionals (door)groeien in de textieldruk- en sign-industrie. Dit doen wij vanuit ons kantoor, magazijn en showroom in Ruurlo, Gelderland. Naast dat wij al ruim 30 jaar in het vak zitten, zijn wij een echt familiebedrijf, dat vandaag de dag onder leiding staat van vader en zoon Hans en Lars Lenselink.