Kan beter

Er kan beter gecommuniceerd worden als een product vertraging of niet leverbaar is.

Prima service, snelle levertijd! Geen enkele op- of aanmerking.

Heb zelf "bijna" alles van SP-Tools. Als ik meer nodig heb haal ik het hier vandaan!

Snelle en correcte levering

goed , snel en correct

zie boven

Goed. Duidelijk en snel

Voor de duidelijkheid werd ik nog gebelt. De juiste broeken zijn snel verzonden!

Product gekregen zoals omschreven en minder duur dan elders. Punt van verbetering is de trage levertijd van een week.

Super product en snelle levering

Professioneel bedrijf de klant is koning. Ga zo door!

Topshop

Prachtige laarzen voor zeer mooie prijs! Snelle levering *verpakking was open, maar niets ontbrak

supergoed!

Goed advies en help gekregen o.a. bij maat van de kleding !!

Aanbevelen

Niets te klagen :)

Niets te klagen :)

Geen enkel probleem met deze WWW Winkel

Bestelling van een Carhartt jas en T-shirts gedaan, werd gebeld dat de maten groter uitvielen dan normaal. Nog nooit zoiets eerder meegemaakt met een www winkel, TOP! Bij een volgende keer geen twijfel om zo weer te bestellen. Vriendelijke groet, Paul. Nieuw Balinge (DR).

Prima, goede service, een aanrader!

Door medewerker gebeld over mijn bestelling met het advies om een kleinere maat toe te sturen, en dat klopte. Heel fijn!

In de morgen 2 werkbroeken besteld, werd in de middag zelfs nog even gebeld ivm de maten. De volgende dag zijn de broeken al geleverd. Top service en snelle levering

Vlotte levering

Twee werkboeken besteld, zijn keurig netjes verpakt en vlot ontvangen. Helemaal top!!! En dan ook nog eens een nette prijs👍

Aan mijn verwachting voldaan

71workx rekent zeer schappelijke prijzen. Het bestelde wordt niet meteen de volgende dag afgeleverd, maar dat vind ik ook helemaal niet belangrijk.

slechte info

Zeer onkundige medewerker aan de telefoon die niet wist waar het over ging, vroeg waar de bestelling bleef en kon daar geen duidelijk antwoord op geven. hij dacht dat einde de week hun leverancier het zou uitleveren en dan zou doorsturen. dus eigelijk afwijkend van hun levertijd/ dag erna kwam de bestelling al thuis. gek dat een medewerker dit niet weet en vertraging kan natuurlijk maar pas dan je uitlever datum aan want tenslotte betaal je gelijk en als je weet het duurt twee weken dan geen probleem. vond de mede werker ook maar zei niks. of ik weer ga bestellen weet nog niet.

Bestelling snel behandeld

Jammer dat verzenden zolang moet duren

Prima webwinkel, snel geleverd en leuke prijzen.

Communicatie is perfect

Na het bestellen 1 week gewacht maar nog geen bestelling ontvangen. Bericht gestuurd en kreeg te horen dat er een vertraging was in de warehouse en bestelling zal z.s.m. worden opgestuurd. 1 dag later kreeg ik nog een bericht dat de bestelling is klaar om te verzenden. Was beter geweest om dit na de bestelling te laten weten maar al met al ben ik zeer tevreden over de communicatie en zeer snel bezordtijd.

Niet duidelijk aangegeven mogelijkheden retour zending

Aardig tijdje gezocht naar de informatie over retour zending product. Uit eindelijk een bericht gestuurd en werd na het weekend direct gebeld door klantenservice waarbij ik direct een formulier toegezonden kreeg. Dus aangeven op site kan beter maar klanten service was goed. Retour informatie is toch een aandachtspuntje

Hartelijk dank voor je eerlijke commentaar Stefan. Alle informatie over onze retourprocedure staat omschreven op onze klantenservice pagina: https://71workx.nl/klantenservice Wij zijn van Ma t/m Vrij tussen 8:30 & 17:00 te bereiken op: 085-0020271 of per e-mail: klantenservice@71workx.com

zeer vriendelijk en oplettend

werd dag na me bestelling na gebeld als alles wel klopte wat ik besteld had zeer oplettend en was ook geen rare vraag dus best top netjes op de hoogte gehouden met mail en trace en trace

Hoewel de adviesmaat ook keurig bij het product vermeld wordt, werd er ook nog even gebeld of de bestelde maten klopten. Keurige service en meteen de juiste maten ook.

Prima service en snelle levering

Goed advies gekregen over de maatvoering van het gekocht product. Ook zeer tevreden hiermee, prima kwaliteit.