helemaal top

Mijn ervaring was uitstekend met de levering. Verwachte tijd van bezorgen was ook goed Kleding ook precies zoals verwacht, alleen hoorde ik eerst niets maar alles moest achteraf nog binnen komen, maar alles binnen een week thuis.

Goed dat ze nog even de maat checken

Super service.

Scherpe prijzen (Goedkoper dan Carhartt.com zelf!)

Scherpe prijzen en uitgebreid assortiment.

Uitzonderlijke service.

Ik heb een Carhartt jas besteld. Alvorens mijn bestelling in behandeling werd genomen ontving ik van Jordy een mail met daarin het bericht er rekening mee te houden dat Carhartt ruim valt. Na telefonisch contact met Jordy kon ik met zekerheid de juiste maat bestellen. De jas heb ik reeds in ontvangst genomen en hij zit als gegoten. Dat beetje extra service heb ik als zodanig positief ervaren dat ik in de toekomst graag terugkeer als klant.

Zeer klantgerichte en persoonlijke benadering: helemaal top !!

Ik ben zeer tevreden met 71workx. In eerste instantie had ik de verkeerde maat besteld. Na een mail van mij werd ik gebeld en zeer goed geholpen. Uiteindelijk een andere jas en nog wat besteld. Terugstorting van de eerste order stond binnen twee dagen op mijn rekening. Klantenservice werkt zeer professioneel en klantgericht. Op mail wordt nog dezelfde dag gereageerd. Een aanrader dus; ik ga zeker nog vaker bestellen bij 71workx.

Telefonisch contact gehad, werd netjes terug gebeld, het probleem uitgelegd en werd direct opgelost

Prima geleverd. Goed product voor goede prijs.

Alleen direct na het bestellen niet helemaal duidelijk wanneer en door wie het geleverd zou gaan worden

Goed aangeleverd en zeer tevreden over het produkt.

Duidelijke site. En respons op de vraag rondom de levering.Op tijd geleverd.

Snel en Goed

Gewoon zoals het hoort, snel en goed. Kunnen anderen een voorbeeld aan nemen.

Tijdig & correct

Goede & snelle service

Carhartt producten hebben een mooie prijs,

Carhartt producten hebben een mooie prijs en het assortiment is uitgebreid. Bestelling duurde iets langer voordat het geleverd was, echter heb ik het tijdens de feestdagen besteld dus dit is te verwachten. Bij vragen is de winkel uitstekend bereikbaar, op mail wordt binnen een halve dag gereageerd. TOP service bedankt!!!!!

Vatbaar voor herhaling.

Zeker een aanrader snelle levering goeie communicatie met klanten.

Snel en goed met prima communicatie

Een bedrijf wat snel en goed communiceert met zijn klanten Snelle levering en goede producten

Makkelijk en snel

Goede service naar klant. Prima.

Zeer goed behandeld

DHL heeft de eerste zending niet geleverd (kwijt geraakt) Maar 71 workx heeft me toch nog op tijd nieuwe geleverd Super

Goed geholpen en geleverd

snelle levering en goed product

gemak en kwaliteit !

Ik dacht de goede kleuren van werkbroeken te hebben ingevuld, toch kwam er op de bestelmail ook nog een andere kleur voor !!! Ik dacht, zal wel goed gaan zo. Na het weekend mailde 71workx me met de vraag of ik 2 broeken in navy blue wilde bestellen ? Nee, dus, zeker geen blue. Keurig even de goede kleurcodes doorgegeven en een paar dagen later waren de broeken er in de goede kleuren

niet goed geleverd

goede site, duidelijk alleen ging bezorgen niet goed kreeg slechts 1 artikel ipv 4 waarvoor ik betaald had. En ik heb 2x moeten bellen voor ik de rest ontving

Service zoals het hoort!

Nadat ik vergeten was een product toe te voegen aan een bestelling werd er direct contact met mij opgenomen om alsnog de bestelling volledig te maken. Goede service, snelle levering, mooie prijzen.

Na het bestellen werd ik de volgende dag gebeld met de vraag of ik erop had gelet dat de truien die ik besteld had een maat groter vallen dan normaal. Erg attent! Levering ook netjes en snel.

GOED product

In mijn geval ging de verzending wat minder. Maar is helemaal goed gekomen.dit lag niet aan 71workx.