Goede website

ze hebben een prettige manier om de koopwaar te selecteren

Snel, accuraat en overzichtelijk

Overzichtelijke website, snelle levering, accuraat en goede afhandeling

Snickers werkbroeken goedkoper dan op andere sites. Prima service!!

Levering was zoals bevestigd. Prima

Goeie prijzen, goeie levering

Prima prijzen, en carhartt workwear is goedkoper dan carhartt wip, terwijl het kwalitatief beter is. Down we vaker!

Doen wat ze beloven ....

Goede prijs, goede kwaliteit en super service

Snel te woord gestaan door de klanten service en heel netjes geholpen. Zou hier zeker nog een keer bestellen!

Carhartt overall te groot besteld deze is zonder problemen omgeruild voor een maat kleiner, ben er heel blij mee en mocht het nodig zijn dan bestel ik zeker weer hier.... :-)

er werd nog gebeld vanuit workx of ik wist dat de maat van de t shirts groter uit zou vallen. prima service.

Ik heb 2x bestel !!!!

Mijn bestellingen zijn allemaal top gegaan, precies zoals is afgesproken, en dan nog wel via Whatsapp. Kunnen een hoop andere bedrijven iets van leren. Ik ga ook zeker als mensen erom vragen, het bedrijf promoten.

Meer dan tevreden!

Na het afronden van mijn bestelling kreeg ik een WhatsApp berichtje met een extra toelichting over de grote maten van de Carhartt shirts en of ik dan zeker was dat ik de juiste maat shirts had besteld. = Top service en opvolg! Ik bestel zeker opnieuw. Vriendelijke groet! Glenn Van den Bossche

Uitmuntende website met snelle levering.

Geen gezeur, makkelijk bestellen en kwalitatief hoogwaardige producten.

Ik werd speciaal opgebeld door de klantenservice die mij wezen op de maatvoering. Super service, anders had ik nu een maat te groot gehad

Slecht

Na 8 dagen nog niets ontvangen....

Allereerst SORRY. Wij zijn enorm geschrokken van uw vervelende ervaring met ons. Op onze site staat vermeld dat onze levertijd ivm Corona tussen de 5-10 (ma/vrij) werkdagen ligt, afhankelijk van het bestelde merk. Uw bestelling dateert van zondag 7-6 en is op 12 juni bij ons met DHL op weg gegaan naar uw adres.

Slechte zaak

Wel kunnen bestellen en betalen, maar niet leveren, in mijn account staat nabestellen, waarom bied je het dan in godsnaam aan als je het niet in voorraad hebt, zal wel weer corona-smoes-excuses zijn, mij niet meer gezien bij deze webshop

Onze welgemeende excuses voor uw negatieve winkelervaring. Op onze site staat vermeld dat onze levertijd ivm Corona tussen de 5-10 werkdagen (ma/vrij) ligt afhankelijk van de leverancier, uw bestelling dateert van 5-6, is op 9 juni met UPS vanuit zweden onderweg gegaan en op 12 juni bij u op het adres afgeleverd, dat zijn 5 werkdagen.

Goede webshop

Heb hier al een aantal producten besteld en altijd snelle levering gehad ook goed geholpe door persoon zeker voor herhaling vatbaar.

Hallo allen ik heb met dit bedrijf een prima contact gehad broek paste niet en artikel terug gestuurd en nieuwe weer geleverd gekregen helemaal top alsnog bedankt

Hallo Winnie, Super leuk om te lezen dat je onze service als positief hebt ervaren. Ontzettend bedankt voor je review!

Makkelijk te bestellen, snelle communicatie. Top service

Artikel besteld, waarbij er informatie aangeleverd moest worden voor extra artikelen. Heb ik aangeleverd, snel reactie terug. Levering duurde wat langer, maar om dat wat te compenseren werd dit snel afgehandeld met persoonlijke aflevering goederen. Prima! Goede service

Hey Wilco, Super tof om te lezen dat je onze service zo positief hebt ervaren. Daar doen we het voor!! Groet, team 71WorkX

Goed geholpen

Kwalitatief goed spul en snel geleverd .

Goede en snelle afhandeling !!

Goed geholpen, snelle service!

Fijne ervaring goed geholpen en kleding snel in huis

Vlot en correct

Vlot en makkelijk bereikbaar via WhatsApp, hebben mij gevraagd of ik op de hoogte was van de afwijkende maat bij Carhartt, goed voor de klant en voor het bedrijf zelf, scheelt weer een aantal retouren... Was ook nog eens iets voordeliger dan andere winkels, mooi meegenomen...

Fantastisch!

Woensdag eind van de middag een artikel besteld en vrijdag begin van de middag was het er al. Echt supersnel (en dat in deze tijd)! Ik ga deze site zeker onthouden!

top bedrijf

gewoon goed levering mag sneller

Goede service, mooie spullen.

Voorheen moeilijk of niet verkrijgbare kleding hier gevonden. Blij mee.