Super bedrijf

Top firma, snelle levering en prima prijzen

Atendimento Profissional ao Cliente

Graças ao profissionalismo e a atençao dos colaboradores da 71Workx recebi a minha encomenda de acordo com os meus desejos(quem ama fica quem gosta torna) Obrigado ao time 71WORKX

• Você nos recomendaria? sim

Fantastisch bedrijf met top-service

Ik zou 2 Carhartt shirts bestellen, en de aftersales afdeling belde mij uit eigen initiatief op om mij te assisteren en mij er op te wijzen dat ik toch echt een maatje kleiner moest bestellen dan ik in eerste instantie had uitgezocht. Alles is op zijn pootjes terecht gekomen en de shirts passen perfect.

Dank je voor je prachtige review Douwe. We wensen je heel veel plezier met je Carhartt shirts. Hopelijk gauw weer tot ziens! Mariska

Super!! *****

Ik had een broek besteld van Herock. Kort daarop nam men telefonisch contact met mij op met de vraag of ik op de hoogte was van afwijkende maatvoering van Herock broeken en of ik daar rekening mee had gehouden met de bestelling. Dat kleine beetje extra service vind ik zo geweldig dat ik in de toekomst zeker terugkeer als klant.

Slechte ervaring

Ik heb een slechte ervaring met 71 workx Ik heb een werk tuinbroek besteld voor mijn zoon. Ten eerste kon ik de maatregel niet aflezen. Een maat besteld die te klein bleek. Er zit geen retourbon bij waardoor je die dus eerst moet aanvragen. Dat heb ik gedaan. Ben nu anderhalve week verder en de broek ligt nog steeds bij me thuis. Ik hoor helemaal niets op mijn gestuurde mail en vraag om retourbon. Al met al een hele slechte ervaring.

Prima communicatie, snel geleverd

Bestelling ging vlot, kreeg zelfs mailtje dat de maten wat afweken. Prima, snel en goed geleverd!

helemaal top

Mijn ervaring was uitstekend met de levering. Verwachte tijd van bezorgen was ook goed Kleding ook precies zoals verwacht, alleen hoorde ik eerst niets maar alles moest achteraf nog binnen komen, maar alles binnen een week thuis.

Goed dat ze nog even de maat checken

Super service.

Scherpe prijzen (Goedkoper dan Carhartt.com zelf!)

Scherpe prijzen en uitgebreid assortiment.

Uitzonderlijke service.

Ik heb een Carhartt jas besteld. Alvorens mijn bestelling in behandeling werd genomen ontving ik van Jordy een mail met daarin het bericht er rekening mee te houden dat Carhartt ruim valt. Na telefonisch contact met Jordy kon ik met zekerheid de juiste maat bestellen. De jas heb ik reeds in ontvangst genomen en hij zit als gegoten. Dat beetje extra service heb ik als zodanig positief ervaren dat ik in de toekomst graag terugkeer als klant.

Zeer klantgerichte en persoonlijke benadering: helemaal top !!

Ik ben zeer tevreden met 71workx. In eerste instantie had ik de verkeerde maat besteld. Na een mail van mij werd ik gebeld en zeer goed geholpen. Uiteindelijk een andere jas en nog wat besteld. Terugstorting van de eerste order stond binnen twee dagen op mijn rekening. Klantenservice werkt zeer professioneel en klantgericht. Op mail wordt nog dezelfde dag gereageerd. Een aanrader dus; ik ga zeker nog vaker bestellen bij 71workx.

Telefonisch contact gehad, werd netjes terug gebeld, het probleem uitgelegd en werd direct opgelost

Prima geleverd. Goed product voor goede prijs.

Alleen direct na het bestellen niet helemaal duidelijk wanneer en door wie het geleverd zou gaan worden

Goed aangeleverd en zeer tevreden over het produkt.

Duidelijke site. En respons op de vraag rondom de levering.Op tijd geleverd.

Snel en Goed

Gewoon zoals het hoort, snel en goed. Kunnen anderen een voorbeeld aan nemen.

Tijdig & correct

Goede & snelle service

Carhartt producten hebben een mooie prijs,

Carhartt producten hebben een mooie prijs en het assortiment is uitgebreid. Bestelling duurde iets langer voordat het geleverd was, echter heb ik het tijdens de feestdagen besteld dus dit is te verwachten. Bij vragen is de winkel uitstekend bereikbaar, op mail wordt binnen een halve dag gereageerd. TOP service bedankt!!!!!

Vatbaar voor herhaling.

Zeker een aanrader snelle levering goeie communicatie met klanten.

Snel en goed met prima communicatie

Een bedrijf wat snel en goed communiceert met zijn klanten Snelle levering en goede producten

Makkelijk en snel

Goede service naar klant. Prima.

Zeer goed behandeld

DHL heeft de eerste zending niet geleverd (kwijt geraakt) Maar 71 workx heeft me toch nog op tijd nieuwe geleverd Super

Goed geholpen en geleverd