Filters

9

Goed

.

  • Aanbevelen? Ja
2

Erg traag

Een bestelling geplaatst, broek een gaatje in en zit nu al 2 weken te wachten tot ik hem terug kan sturen. Erg jammer!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hi Britt, Bedankt voor jouw feedback en wat vervelend om te horen! We hebben er direct even naar gekeken en zien dat het retourformulier afgelopen maandag, op 22 februari, voor je aan is gevraagd bij ons logistiek centrum. Het document is inmiddels binnen en hebben we naar aanleiding van jouw berichtje meteen naar je gemaild. De broek mag uiteraard kosteloos geretourneerd worden. Hiervan is een notitie gemaakt in ons systeem. Onze excuses voor al het ongemak! We zullen jouw retour, vanaf het moment dat je deze verstuurd hebt, binnen 10 werkdagen verwerken. Zodra dit in orde is gemaakt, ontvang je van ons een retourbevestiging per mail. Mocht je voor ons vragen en/of verdere opmerkingen hebben, dan horen we dat graag! Met vriendelijke groet, Team JOSH V

10

Super!

Super kwaliteit en erg snelle levering!

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooi product en snelle verzending

Super mooie producten en snelle verzending. Aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
2

Dramatisch

Kleding komt gekreukeld, vol stof en veel te laat aan.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hi Doris, Bedankt voor jouw feedback en wat vervelend om te horen! Ons logistiek team doet hun uiterste best om ervoor te zorgen dat alle pakketten die vóór 22:00 uur op een werkdag besteld zijn, dezelfde dag nog verzonden worden. Normaliter heb je het pakket dan vaak al de volgende dag in huis. Het is echter op dit moment erg druk in ons warehouse en bij de vervoerder, waardoor een pakket wat langer onderweg kan zijn dan je wellicht van ons gewend bent. Om teleurstelling te voorkomen, geven we dit ook aan in het winkelmandje op www.JOSHV.com. Volgens onze administratie heb je jouw bestelling op maandag 8 februari besteld en op donderdag 11 februari ontvangen. Uit jouw feedback begrijpen we dat je de melding in het winkelmandje niet hebt gezien. Onze excuses als dit niet helemaal duidelijk was voor je! Een kledingstuk kan onderweg helaas wat gekreukt raken, omdat deze natuurlijk per pakketpost verstuurd wordt. Het is echter uiteraard niet de bedoeling dat deze vol stof geleverd wordt. Mocht je een foto van het item hebben waarop dit te zien is, dan zouden we deze graag per mail ontvangen, zodat we even met je mee kunnen kijken. De mail mag verstuurd worden naar webshop@joshv.com. Indien je voor ons verdere vragen en/of opmerkingen hebt, mag je dat natuurlijk ook laten weten. Met vriendelijke groet, Team JOSH V

5

Prachtige Planner.

Op 4 febr.jl. heb ik voor m’n kleindochter een Masha Planner bij jullie gekocht en betaald: kenmerk MO8674791M97AG2V0020004741852662JV317036joshv.com. Deze heb ik ruim ‘n week later ontvangen. Mijn kleindochter had ‘m inmiddels zelf gekocht. Dat was de reden dat ik de planner op vr. 12 febr. terugstuurde naar u. Heeft u ‘m ontvangen en zoja: wilt u het bedrag van E 27,98-E 2,99 = E 24,99 aan mij terugstorten ? Mevr. A.H. van Heel, Rotterdam. Bij voorbaat dank !

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hi mevrouw van Heel, Bedankt voor uw feedback! De JOSH V Mascha heeft een langere levertijd dan andere producten op onze webshop. Hierdoor kan deze inderdaad wat langer onderweg zijn dan u wellicht van ons gewend bent. We hebben natuurlijk meteen even nagekeken wat de status van de retourzending is en hierbij zien we dat deze gisteren, op 23 februari, in goede orde is binnengekomen en verwerkt. We hebben daarom het aankoopbedrag van de planner weer teruggestort op dezelfde rekening als waarmee u de bestelling hebt betaald. Dit bedrag zal binnen drie werkdagen weer zichtbaar zijn voor u. Mocht u verdere vragen en/of opmerkingen hebben, dan horen we dat uiteraard graag. Hiervoor mag u mailen naar webshop@joshv.com of telefonisch contact opnemen via het telefoonnummer 020 218 48 21. Wij zijn op werkdagen tussen 9:00 en 17:30 uur bereikbaar. Met vriendelijke groet, Team JOSH V

3

Jammer

Goedemiddag, Ik vind het zeer spijtig dat de maten helemaal niet kloppen. Ik bestel maat xs en ik pas er nog 3 keer in. Ook is het jammer dat de winkels die Josh v verkopen de maten niet kunnen bijbestellen terwijl ze online toch nog te koop zijn. Ik koop liever in de winkel zeker in de winkel “paparazzi” in Genk de service is daar top. Hun zorgen voor mooie combinaties waardoor de mensen het merk Josh v goed kopen. Een winkel dat jullie merk laat bloeien

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hi Marjolein, Bedankt voor jouw feedback en interesse in JOSH V! Wat vervelend om te horen dat de maten niet helemaal kloppen! Over het algemeen valt onze collectie netjes op maat. Wanneer een item groter of kleiner uitvalt, vermelden we dit op de productpagina, zodat de klant hiermee rekening kan houden bij het bestellen. Mocht je het vermoeden hebben dat een maat niet helemaal juist is, dan mag je dit natuurlijk altijd aan ons laten weten, zodat we even mee kunnen kijken. Uiteraard mogen onze partnerstores altijd contact opnemen met onze salesafdeling om te kijken of een item nog bij te bestellen is. Onze webshop www.JOSHV.com heeft echter een eigen voorraad. Dat het item hierop nog beschikbaar is, wil hierdoor helaas niet zeggen dat deze nog door een partnerstore bijbesteld kan worden. We hopen dat het zo wat duidelijker is geworden voor je! Mocht je voor ons verdere vragen en/of opmerkingen hebben, dan horen we dat natuurlijk graag. Wij zijn op werkdagen tussen 9:00 en 17:30 uur bereikbaar op het telefoonnummer 020 218 48 21 en per mail via webshop@joshv.com. Met vriendelijke groet, Team JOSH V

10

Uitstekend

uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
4

Onvoldoende

Josh V is een merk wat m.i een bepaalde luxe uit wil stralen, en het kopen bij dit merk zou een beleving op zich moeten zijn. Helaas is dat bij mij niet het geval geweest, en natuurlijk kan dit altijd gebeuren maar om mij een voucher te geven van 10 euro is natuurlijk een vreemde compensatie. De reden van het ontvangen van deze voucher is omdat mijn bestelling 11 dagen op zich liet wachten, wat natuurlijk ook vreemd is als je adverteert met voor 22:00 uur besteld de volgende dag in huis. Na een aantal keren contact openomen te hebben met de klantenservice ontving ik zoals gezegd ter compensatie een voucher van 10 euro om te besteden bij Josh V. Door de eigenaresse van het merk werd mij persoonlijk verteld dat ik "blij moest zijn met deze geste, omdat Josh V eigenlijk nooit voucher uitgeeft! én omdat de fout niet bij hun maar bij de vervoerder lag (dat kan zo zijn, maar dat is natuurlijk niet mijn 'probleem') Ik ga de 10 euro niet meer besteden, na deze ervaring bij Josh V, en dus is het een compensatie die Josh V een klant heeft gekost en een niet zo leuke review op het internet. Echt jammer dat het zo heeft moeten gaan.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hi Jeanine, Bedankt voor jouw feedback en wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent met jouw ervaring bij JOSH V! Wij doen ons uiterste best om alle bestellingen die vóór 22:00 uur op een werkdag besteld worden, dezelfde dag nog te versturen. Normaliter heb je in dit geval jouw pakket de volgende dag al in huis. We blijven hierin echter wel afhankelijk van de vervoerder en hebben helaas geen invloed op vertragingen die bij hen kunnen plaatsvinden. Als bedrijf waren wij op de hoogte van de drukte bij de vervoerder en daarom stond er in het winkelmandje op www.JOSHV.com een notificatie waarin werd aangegeven dat een pakket langer onderweg kon zijn dan je wellicht van ons gewend bent. Klanten konden n.a.v. deze melding zelf bepalen of zij de bestelling alsnog af wilden ronden. Naar aanleiding van jouw berichten heeft een van onze collega's telefonisch contact met jou opgenomen, omdat we er natuurlijk samen met jou graag uit wilden komen. Wij hebben dit gesprek als positief ervaren en in overleg met jou, ondanks dat de vertraging werd aangegeven op de webshop, inderdaad een giftcard aangemaakt t.w.v. €10,00 en deze direct naar je verstuurd per mail. We vinden het dan ook jammer om in jouw review te lezen dat je toch niet helemaal tevreden bent. Naar aanleiding van het telefoongesprek kregen wij deze indruk namelijk niet. Uiteraard staan wij er altijd voor open om het hier samen over te hebben. Telefonisch kan je ons op werkdagen tussen 9:00 en 17:30 uur bereiken op het telefoonnummer 020 218 48 21. Mocht je liever contact opnemen per mail, dan mag je deze versturen naar webshop@joshv.com. Wij doen ons best om hier binnen één werkdag op te reageren. Met vriendelijke groet, Team JOSH V

5

Duurde lang geen Track en Trace

Het duurde heel lang. Daarvoor wel mailtje gehad. Geen mail ontvangen met track en trace.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hi Tara, Bedankt voor jouw feedback en interesse in JOSH V. Ik heb er direct even naar gekeken en zie dat je een JOSH V Mascha planner hebt besteld. Dit item heeft een langere levertijd dan je wellicht van ons gewend bent. We geven dit ook aan op de productpagina van het item en in de orderbevestiging. Je had uiteraard wél een track en trace code moeten ontvangen per mail. Onze excuses dat je deze niet hebt ontvangen! We hopen uiteraard dat de planner inmiddels in goede orde bij je aangekomen is. Mocht je toch vragen en/of verdere opmerkingen hebben, laat het ons dan gerust weten. We zijn op werkdagen tussen 9:00 en 17:30 uur bereikbaar via webshop@joshv.com of telefonisch op het telefoonnummer 020 218 48 21. Met vriendelijke groet, Team JOSH V

9

Zeer tevreden!

Snelle levering en heel blij met mijn Mascha planner!

  • Aanbevelen? Ja
9

Altijd goed verlopen

Fijn en betrouwbare webshop.

  • Aanbevelen? Ja
2

Slechte communicatie en slechte levering!!!

Josh v beloofd heel wat als het gaat om de leveringstijd, echter kan josh v dit al 2x nie waarmaken! Erg sonde. Als je dan contact op wilt nemen met josh v reageren ze erg laat. ( niet binnen 24 uur in ieder geval) geen aanrader!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hi Senna, Bedankt voor jouw feedback en wat vervelend om te horen dat je niet helemaal tevreden bent over de levering van jouw bestellingen! We hebben er direct even naar gekeken en zien dat jouw twee meest recente bestellingen bestonden uit een JOSH V Mascha planner. Dit product heeft een langere levertijd dan je wellicht van ons gewend bent. Om verwarring te voorkomen, staat dit ook op de productpagina en in de orderbevestiging van het item vermeld. Daarnaast doen wij ons uiterste best om binnen één werkdag op alle klantvragen te reageren. Vanwege de enorme drukte rondom de restock van de JOSH V Mascha planner kan het echter zijn dat de reactietijd iets langer was. Onze excuses voor het ongemak! Mocht je voor ons vragen en/of verdere opmerkingen hebben, dan horen we dat graag. Je mag hiervoor mailen naar webshop@joshv.com of telefonisch contact opnemen via het telefoonnummer 020 218 48 21. Met vriendelijke groet, Team JOSH V

1

ONDUIDELIJK

De planner is prachtig aan de buitenkant, maar de teksten zijn in sommige kleuren nauwelijks te lezen. Er ontbreekt naar mijn inziens ook een ’jaaragenda’ het is op deze manier niet eenvoudig om een afspraak in de toekomst te plannen omdat alles blanco is. Ik zou graag een volgende keer een echte AGENDA zien. Alle stickertjes leuk, maar zo klein dat ze nagenoeg niet te gebruiken zijn. Ik heb mij vergist in deze aankoop en heb mij laten beïnvloeden door de goede reviews. Ik ben teleurgesteld. Hopelijk hebben jullie iets aan de goedbedoelde adviezen/ opmerkingen. Vriendelijke groet, Yvonne

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hi Yvonne, Bedankt voor jouw feedback en wat jammer om te horen dat je niet helemaal tevreden bent over jouw JOSH V Mascha planner! Er is bij de JOSH V Mascha planner bewust gekozen voor deze indeling zonder vaste data. Met deze indeling kan je namelijk zelf kiezen wanneer je het product wilt gebruiken. Heb je een weekje overgeslagen? Dan neemt dit niet onnodig ruimte in beslag. Met de bijgeleverde stickers en open indeling, kan je, indien gewenst, natuurlijk wel zelf vooruit plannen door de planner voor gebruik eerst in te delen. De planner bevat namelijk ruimte voor 60 weken, dus je kan eventueel ook een jaar vooruit plannen. We hebben jouw feedback uiteraard genoteerd in ons bestand, zodat dit intern meegenomen kan worden. Mocht je voor ons vragen en/of verdere opmerkingen hebben, dan horen we dat natuurlijk graag. Met vriendelijke groet, Team JOSH V

4

Slecht

Verzending ging niet goed, telkens als ik belde kreeg ik wacht nog maar 2 dagen of langer en dan kan je weer bellen. Ene keer was die wel bij post nl anders keer lag mijn pakket te wachten op verzending. Jammer

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hi Marit, Bedankt voor jouw feedback en interesse in JOSH V. Wat vervelend om te horen dat je niet helemaal tevreden bent over de levering van jouw bestelling! We hebben er direct even naar gekeken en zie dat je de JOSH V Mascha planner hebt besteld. Dit item is verstuurd per brievenbuspost. Hierdoor betaal je €0,99 verzendkosten i.p.v. de €4,99 die normaal gesproken worden gerekend voor bestellingen onder de €50,00. Daarnaast kunnen brievenbuspakjes niet overal door PostNL gescand worden, waardoor de track en trace pagina niet altijd helemaal up to date is. Alle bestellingen met daarin de JOSH V Mascha planner zijn binnen drie werkdagen verstuurd, maar door de enorme drukte bij PostNL kan het zijn dat jouw pakket wat langer onderweg was dan je wellicht van ons gewend bent. We begrijpen natuurlijk dat dit erg vervelend is en willen dan ook onze excuses aanbieden voor het ongemak! Mocht je voor ons vragen en/of verdere opmerkingen hebben, dan horen we dat natuurlijk graag. Je kan ons op werkdagen tussen 9:00 en 17:30 uur bereiken op het telefoonnummer 020 218 48 21 of mailen naar webshop@joshv.com. Met vriendelijke groet, Team JOSH V

10

Snel en goed verpakt

Ik heb een tweede JoshV/Mashaplanner besteld voor mijn zus die ten eerste heel er mooi is en waar ik ten tweede een hele gelukkige zus door heb omdat ik nog aan die versie ben geraakt. De planner is in goede staat toegekomen en was sneller dan verwacht geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goed

Goed en optijd ook mooi verpakt!

  • Aanbevelen? Ja
9

Mooi en goed product

Moest eerst even kijken hoe ik de planner ging indelen, maar heb mijn fraai gevonden en hij werkt goed!

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer tevreden

Gewoon goed, niets op aan te merken

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon goed!

Mijn bestelling was er snel, goed verpakt en goede communicatie over levering.

  • Aanbevelen? Ja
6

Prachtig ontwerp, slechte afwerking.

Schandalig hoe slordig kleding van deze “prijs” is afgewerkt. Plaatselijke “hersteller” e.e.a. Hersteld/netter afgewerkt.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hi Corina, Bedankt voor jouw feedback en wat vervelend om te horen dat je niet helemaal tevreden bent over de afwerking van jouw JOSH V items. De items horen natuurlijk netjes en op de juiste manier afgewerkt te zijn en daarom kijken wij graag even met je mee. Zou je ons per mail foto's toe willen sturen waarop de afwerkingen zichtbaar zijn? Je mag deze sturen naar webshop@joshv.com. We zien jouw mail graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Team JOSH V

9

Duidelijke en leuke mails en snelle verzending!

Goed, ik kijk uit naar de volgende Josh V/Mascha planner!

  • Aanbevelen? Ja
2

Ontevreden

Bestelde zilveren schoenen, stond ook op de pakbon. Vervolgens kreeg ik goude schoenen binnen. Gelukkig was mijn vriendin hier ook blij mee.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hi Daan, Bedankt voor jouw feedback en wat vervelend om te horen dat je de verkeerde kleur sneakers hebt ontvangen! Dit had natuurlijk niet mogen gebeuren. Onze excuses! Zou je hierover even een mailtje willen sturen naar webshop@joshv.com, zodat we met jou mee kunnen kijken naar een passende oplossing? We zien jouw mail graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Team JOSH V

9

Goed! En snel.

Het is goeie en snelle service en qualiteit

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede en snelle service

Bestelling geplaatst en het was goed en netjes verpakt. Ook was het snel geleverd echt top

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd