Beetje jammer maar verder super merk

Bij het openen van de verpakking viel er een knoopjes van de blouse af, verder super kwaliteit.

Zo mooi!

Super mooie kleding! In de sale een paar leuke items aan kunnen schaffen. Vind het buiten de sale om wel echt te prijzig

Ik ben helemaal fan van dit merk. Kwaliteit is super goed. Klantenservice ook! Nu nog iets betaalbaarder en dan shop ik er nog vaker!

Jas van slechte kwaliteit, geen service gekregen.

Twee seizoenen de Katrina jas kunnen dragen en daarna van de een op andere dag, boog de onderkant van de jas helemaal om naar binnen. Dit gebeurde wanneer ik bijv had gezeten. De voering ging steeds verkeerd zitten, waardoor ik de jas niet meer kon dragen. Ik heb met JoshV contact opgenomen en konden niks voor mij betekenen. Ik heb nooit eerder €240 voor een jas betaald.. Ik had dit daarom niet verwacht. Ik vind het echt heel erg zonde en baal hier van.

Goedemiddag, Bedankt voor jouw beoordeling en wat vervelend om te horen dat jouw JV KATRINA Jas beschadigd is geraakt. Zou je hierover even een mail willen sturen naar webshop@joshv.com? Wij kijken dan graag even met je mee. Met vriendelijke groet, Team JOSH V

Super kwaliteit!

Hele fijne stofjes. Snelle bezorging!

Zeer goed snelle en correcte bezorging.

Topservice van Josh V en mooie pasvorm en kwaliteit...alleen kan ik bij een nieuwe bestelling geen gebruik maken van Klarna terwijl alles betaald is. Ik wil heel graag een bestelling doen met achteraf betalen en helaas kan daardoor de bestelling niet doorgaan. Mvg Wilma.

Top service en snel!

Toppie

Snel geleverd, goed verpakt, goede kwaliteit

Uitmuntend

Mooie mode zit ook lekker 👍

Erg goed

Goede service!

Mijn wat mindere ervaring is super hersteld! Niet tevreden met het product maar wel met de goede service en het meedenken met de klant. Nogmaals bedankt!

Hi Maaike, Bedankt voor je bericht en wat vervelend om te horen dat jouw trui gaat pillen en pluizen. Zou je hierover een mailtje willen sturen naar webshop@joshv.com? Wij kijken dan graag even met je mee naar een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Team JOSH V

Prachtig en goede service

Mooie spullen, goede service. Ik ben fan!

Zeeeeeer tevreden

Een schitterend shirt met een goede stof.

Goede ervaring

Snelle levering in een prachtige doos. Kleding netjes verpakt. Geweldig!

Prachtig verpakt, echt een cadeau voor mezelf, blij er mee. Vr.gr. Teunie

Prachtig verpakt, echt een cadeau voor mezelf. Blij er mee, ga de kleding met plezier dragen. Goede levering en duidelijke site.

Surprice

Flori boots besteld Was al een verrassing om de doos open t maken en was ook echt heel mooi ingepakt De laarzen zijn echt heel mooi Zakken iets af maar echt prachtig! Ga denk ik ook de crème nog bestellen Bedankt team josh v

Pure luxe!

Voor het eerst besteld bij Josh V. De levering was snel & wat een prachtige verpakking! Echt een kadootje waar je blij van wordt! Kwaliteit is goed, kortom; blij mee!

Snelle levering alles was top

Snelle levering. Kleding prachtige kwaliteit

Goede en snelle service.

Laat in de middag een bestelling gedaan en de volgende dag al in huis.

Goed en mooi

Snelle en goede levering. Mooie collectie

Hi Elise, Bedankt voor jouw reactie en positieve feedback. We hopen je snel weer eens terug te zien op onze webshop! Met vriendelijke groet, Team JOSH V

Pluspunten

Hi Hans, Bedankt voor jouw positieve feedback! We hopen je snel weer eens terug te zien op onze webshop. Met vriendelijke groet, Team JOSH V

Pluspunten

Verzending was wel goed

Prijs

Hi, Bedankt voor jouw feedback! Mochten we iets voor je kunnen betekenen, dan mag je altijd een mail sturen naar webshop@joshv.com, zodat we je verder kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Team JOSH V

Hi, Wat fijn om te horen! We hopen je snel weer eens terug te zien op onze webshop. Met vriendelijke groet, Team JOSH V