Superleuke blazer en jas

Een paar maanden geleden had ik nog niet van Josh V gehoord, maar kwam ik een superleuke blazer tegen tijdens een vakantie in Zeeland. Toen ik op zoek was naar een jas en de juiste niet kon vinden, ben ik naar de website gegaan en vond daar precies de jas die ik zocht. In het echt is hij nog leuker. Ik ben er heel blij mee. Heerlijk warm en met diverse mogelijkheden.

Hi Jose, Bedankt voor je review en wat fijn om te horen! We wensen je uiteraard veel plezier toe van de jas en hopen je snel weer een keer terug te zien op JOSHV.com. Mocht je in de toekomst vragen en/of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groet, Team JOSH V

Snelle reactie en super oplossing

De snelle reactie vanuit de klantenservice kwam met een fantastische oplossing voor een tegenvallend product. Kunnen veel bedrijven wat van leren!

snel en goed

Ik had het besteld en de volgende dag was het al in huis, super kwaliteit en wat je ziet zo is het ook in het echt, blij mee ga ik zeker vaker wat bestellen.

Hi Jetske, Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de blazer en de levering hiervan. Hopelijk tot snel op de webshop! Met vriendelijke groet, Team JOSH V

Geweldig.

Betrouwbare webshop.

Hi Gallda, Wat fijn om te horen. Bedankt voor jouw positieve review en tot snel op de webshop! Met vriendelijke groet, Team JOSH V

Mooie duidelijke site. Snelle levering!

Hi Merel, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze levering en webshop. Hopelijk tot een volgende keer op JOSHV.com! Met vriendelijke groet, Team JOSH V

Laatste tijd word kleding erg wijd

Verder bevalt me wel

Hi Jolanda, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je niet helemaal tevreden bent over de pasvorm van onze items! We vinden de mening van onze klanten erg belangrijk en de feedback zal dan ook altijd intern besproken worden. Neem daarnaast ook gerust contact met ons op voor advies over de maatvoering van items. Onze customer service specialisten staan op werkdagen tussen 9:00 uur en 17:30 uur voor je klaar met passend maat- en stijladvies en vertellen je graag meer over de collectie. Met vriendelijke groet, Team JOSH V

Slechte kwaliteit trui, maar goed afgehandeld met het bedrijf

Laatst de KEA regular fit trui - black cocoon white bij JoshV online gekocht, nadat ik deze gezien en gepast had in een winkel en zij mijn maat niet hadden. Vervolgens de trui besteld en binnen gekregen, daarna deze een keer gedragen en de trui volgens wasschriften gewassen. Er kwamen na het EEN keer wassen, allemaal bolletjes op de trui. Het is een dure trui, dit heb ik dan ook gemeld bij Josh V. In overleg met medewerkers van Josh V krijg ik 22 % van het aankoopbedrag terug. Netjes opgelost, al is het wel zonde van de trui. In het vervolg misschien goed kijken of kleding zijn structuur behoud d.m.v. het wassen.

Hi Kelly, Bedankt voor jouw review en wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over de kwaliteit van jouw Kea trui. Onze excuses voor het ongemak! Uiteraard kijken we hierin graag met je mee naar een passende oplossing. Zou je ons per e-mail een foto toe willen sturen waarop de klacht duidelijk zichtbaar is? Dan zullen onze customer service specialisten dit zo snel mogelijk voor je oppakken. Om de klacht zo snel mogelijk te kunnen behandelen, zou het fijn zijn als je in de e-mail ook jouw ordernummer kunt vermelden. We zien de informatie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Team JOSH V

Alhoewel ik met mijn lengte ( 1.51 ) en leeftijd niet alles kan dragen vind ik de kleding geweldig. Wel een voordeel dat de te korte rokjes voor mij precies op lengte zijn. Jammer dat ik de langere laarzen ook niet aan kan, omdat de schacht te lang is.

Hi Patricia, Bedankt voor je review en wat leuk om te horen dat je zo enthousiast bent over de collectie! Alle feedback is uiteraard welkom en we zullen dit intern meenemen. Tot snel op de webshop! Met vriendelijke groet, Team JOSH V

Super kwaliteit en snel geleverd

Ik bestelde mijn blazer in de avond dus had niet verwacht dat deze de volgende dag al geleverd zou worden! Keurig verpakt en hele mooie kwaliteit. Valt goed op maat.

Hi Marlous, Bedankt voor je review! Erg fijn om te horen dat je tevreden bent over de blazer en de levering hiervan. Fijne dag en hopelijk tot snel op de webshop! Met vriendelijke groet, Team JOSH V

Super kwaliteit en top levering!

Producten van Josh V zijn altijd van mega goede kwaliteit! Doe zo verder!!

Hi Jessy, Goed om te horen. Bedankt voor je positieve review! Met vriendelijke groet, Team JOSH V

maschaplanner kwam met ezelsoren aan

Ik vind het jammer om te zeggen, maar de maschaplanner die ik had gekocht kwam in niet zo’n goeie staat aan. Wel kwam die al de dag later aan, dat was wel fijn.

Dag Marie, Bedankt voor je review en wat vervelend om te horen dat de JOSH V Mascha planner niet in goede staat is geleverd. Dit is natuurlijk niet de bedoeling! Allereerst daarom excuses voor het ongemak. Mocht je dit nog niet gedaan hebben, zou je onze customer service afdeling dan even een foto van de klacht met een kleine omschrijving willen mailen? Onze customer service specialisten kijken namelijk graag met je mee naar een passende oplossing. De mail mag verstuurd worden naar [email protected]. We zien de mail graag tegemoet! Met vriendelijke groet, Team JOSH V

Niet ontvangen

Pakket niet ontvangen

Hi Rochelle, Bedankt voor je review en wat vervelend om te horen dat je pakket niet is binnengekomen! We hebben hier direct naar gekeken en zien in ons systeem dat je hierover contact hebt gehad met ons customer service team en dat zij ervoor hebben gezorgd dat het product opnieuw naar je opgestuurd is. Volgens onze administratie zou het pakket vandaag nog bij je bezorgd moeten worden door DHL. Nogmaals onze excuses voor het ongemak! Mochten we voor nu nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we dat uiteraard graag. Je kan hiervoor contact opnemen met ons customer service team via [email protected] of telefonisch op het nummer 020 218 48 21. Met vriendelijke groet, Team JOSH V

Zeer goed geholpen met omruiling Blazer die niet goed was

Dag Rina, Bedankt voor je feedback en wat fijn om te horen. Hopelijk tot een volgende keer op JOSHV.com! Met vriendelijke groet, Team JOSH V

Goede kwaliteit stoffen. Leuke kleding

De rede waarom ik 1,5 ster minder geef is omdat de maten XS en S beide niet goed bij mij vallen bij twee verschillende soorten broeken. De eene net te groot en de ander net te klein bij de taille. En omdat je bij retourneren dat zelf moet betalen. Voor de rest te breden.

Hi Greetje, Bedankt voor je review! Wat vervelend om te horen dat de maten niet helemaal zoals gewenst vallen. We zullen de feedback intern meenemen. Onze customer service specialisten staan op werkdagen tussen 9:00 en 17:30 uur per mail en telefonisch voor je klaar via [email protected] en op het nummer 020 218 48 21 met een passend maat- en stijladvies. Aarzel niet om contact met hen op te nemen voor inhoudelijke informatie over de collectie en maatvoering! Met vriendelijke groet, Team JOSH V

Nieuwe lijn

Alle kleding van JOSH V wordt steeds korter. De truien vesten broeken etc Ik ben 185 en kan daardoor JOSH V niet meer kopen omdat alles te kort is. Gemiste kans

Hi Marielle, Bedankt voor de review en wat vervelend om te horen dat je niet helemaal tevreden bent over de lengtes van onze items! Mocht het om specifieke items gaan, aarzel dan niet om dit naar ons te communiceren per mail naar [email protected] of telefonisch via 020 218 48 21. We vinden de mening van onze klanten erg belangrijk en de feedback zal dan ook altijd intern besproken worden. Neem daarnaast ook gerust contact met ons op voor advies over items die wat langer vallen. Onze customer service specialisten staan op werkdagen tussen 9:00 uur en 17:30 uur voor je klaar met passend maat- en stijladvies en vertellen je graag meer over de collectie. Met vriendelijke groet, Team JOSH V

Klantvrindelijk,snelle service en geweldig kwaliteit

Altijd nette en snelle levering. De dames van de klanten afdeling (Ginny en Kelly) heel klantvriendelijk netjes en behulpzaam. Wat een leuke meiden echt top service!!!! Kwaliteit is geweldig. De website is prachtig en altijd duidelijk. Dankzij dit merk voel ik me heel vrouwelijk en mooi.

Hi Barbara, Bedankt voor je review en lieve woorden! Met vriendelijke groet, Team JOSH V

Jammer dat je moet betalen voor je retour

Maten verschillen per artikel dus de kans dat je iets terug moet sturen is aanwezig. Ik vind het dan wel jammer dat je voor je retour moet betalen. Artikelen vind ik soms te duur want soms is de kwaliteit niet goed en gaan kleding stukken rafelen en snel stuk

Hi Hanneke, Bedankt voor je review en feedback. Retourneren is natuurlijk nooit leuk, dat begrijpen we helemaal! Waar mogelijk, doen we daarom ons best om retourzendingen zoveel mogelijk te voorkomen. Zo vind je bijvoorbeeld rechtsonder op alle productpagina's de product specificaties. Hier vind je alle basisinformatie van het artikel. Mocht je daarna toch nog twijfelen, dan staan onze customer service specialisten graag voor je klaar met een passend maat- en stijladvies. De reden dat we retourkosten in rekening brengen heeft te maken met het feit dat het retourpercentage in de modebranche kan oplopen tot 50% of zelfs hoger. Het retourneren van pakketten heeft een grote impact op het milieu en samen met onze klanten willen we deze impact zoveel mogelijk minimaliseren. Wij schenken jaarlijks 10% van de retourbijdrage aan een goed doel met een duurzaamheidsinitiatief. In januari maken we bekend voor welk duurzaamheidsinitiatief we voor dat jaar hebben gekozen. In 2023 gaat 10% van de retourkosten naar ReShare. De rest van het bedrag investeren we in een duurzamer JOSH V. Voor vragen, opmerkingen, maar ook voor klachten mag je altijd contact opnemen met ons customer service team. Er wordt dan graag met je meegekeken naar een passende oplossing. Onze customer service afdeling is op werkdagen bereikbaar tussen 9:00 en 17:30 op het nummer 020 218 48 21 of per mail naar [email protected]. We hopen dat dit bericht je meer inzicht geeft in onze beweegredenen voor het in rekening brengen van retourkosten. Mocht je voor ons nog vragen of opmerkingen hebben, neem dan vooral even contact met ons op! Met vriendelijke groet, Team JOSH V

Veel gedoe en kosten om een pakket terug te sturen

Ik had 2 riemen besteld. 1 voor mezelf en 1 voor een vriendin. De riemen bleken te kort. Weer een bestelling gedaan voor een andere maat. Keuze gemaakt, de andere riemen konden terug. Het retour proces is omslachtig en het terugsturen kost blijkbaar geld. Ik heb op goed geluk beide bestellingen in 1 doos geretourneerd want anders moest ik 2 keer verzendkosten betalen. De riem is prachtig maar kies volgende keer voor een webshop waar je wel kosteloos kunt retourneren.

Hi Sanne, Bedankt voor de review en wat jammer om te horen dat je niet helemaal tevreden bent over jouw ervaring bij JOSH V! We brengen op dit moment inderdaad een bedrag van €4,99 in rekening per geretourneerd pakket. Dit doen we omdat het retourpercentage in de modebranche kan oplopen tot 50% of zelfs hoger en het retourneren van pakketten een grote impact heeft op het milieu. Bij JOSH V willen wij deze impact graag, samen met jou, zoveel mogelijk minimaliseren. Wij schenken jaarlijks 10% van de retourvergoeding aan een goed doel met een duurzaamheidsinitiatief. Elk jaar in januari maken we bekend voor welk duurzaamheidsinitiatief we voor dat jaar hebben gekozen. Sinds 2020 is dit bedrag jaarlijks aan Sympany geschonken, een organisatie die textiel inzamelt en daarvoor een nieuwe bestemming zoekt of recyclet. In 2023 gaat 10% van de retourkosten naar ReShare. De rest van het bedrag wordt geïnvesteerd in een duurzamer JOSH V. We begrijpen uiteraard dat retourneren frustrerend kan zijn en zijn daarom constant bezig met het verbeteren van het retourproces. Waarom mogelijk, doen we uiteraard ook ons best om retourzendingen zoveel mogelijk te voorkomen en daarom vermelden we rechtsonder op alle productpagina's de product specificaties. Bij riemen vind je hier bijvoorbeeld ook per maat de lengtes. Op deze manier weet je zeker dat de riem de juiste lengte heeft voordat je deze aanschaft. Mocht je daarna toch nog twijfelen, dan staat op werkdagen ons customer service team tussen 9:00 en 17:30 uur voor je klaar voor passend maat- en stijladvies. We hopen dat bovenstaande informatie je wat meer duidelijkheid geeft. Mocht je vragen en/of opmerkingen hebben, neem dan gerust contact met ons op. Wij zijn bereikbaar via [email protected] of telefonisch op het nummer 020 218 48 21. ​ Met vriendelijke groet, ​ Team JOSH V

top

snel geleverd

Product goed .,maar bezorgkosten te hoog.

Voor de eerste keer iets besteld.Product prima.Kosten€ 49,99.Boven de €50,00 gratis verzending.Nu kwamen er 5 euro bij, vanwege 1 eurocent te kort.Dat vind ik niet eerlijk,dus bedenk me om een tweede keer bij jullie te bestellen.Sorry!

Goedemiddag, Bedankt voor je feedback en bestelling op JOSHV.com! Allereerst vinden we het fijn om te horen dat het product naar wens is. Daarnaast begrijpen we natuurlijk dat het jammer is dat je op €0,01 na nét onder het minimum bedrag uitkomt om in aanmerking te komen voor een gratis verzending. Bij bestellingen onder de €50,00 worden er namelijk inderdaad verzendkosten van €4,99 in rekening gebracht. Omdat het nodig is dit systematisch in te stellen, kunnen wij deze situatie echter niet voorkomen helaas. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team JOSH V

Goede service en aflevering

Snel en mooi verpakt

Jammer dat je moet betalen voor retour

Jammer dat je moet betalen voor je retour

Hi Hanneke, ​ Bedankt voor je review! ​ We brengen op dit moment inderdaad een bedrag van €4,99 in rekening per geretourneerd pakket. Dit doen we omdat het retourpercentage in de modebranche kan oplopen tot 50% of zelfs hoger en het retourneren van pakketten een grote impact heeft op het milieu. Vanuit JOSH V willen wij deze impact graag, samen met jou, zoveel mogelijk minimaliseren. Wij schenken jaarlijks 10% van de retourvergoeding aan een goed doel met een duurzaamheidsinitiatief. We maken elk jaar in januari bekend voor welk duurzaamheidsinitiatief we voor dat jaar hebben uitgekozen. Sinds 2020 is dit bedrag jaarlijks aan Sympany geschonken, een organisatie die textiel inzamelt en daarvoor een nieuwe bestemming zoekt of recyclet. In 2023 gaat 10% van de retourkosten naar ReShare. De rest van het bedrag wordt geïnvesteerd in een duurzamer JOSH V. ​ ​Via https://joshv.com/samen-bijdragen vind je meer informatie over onze doelen en ontwikkelingen op het gebied van transport, verzenden en retourneren. ​ We hopen dat bovenstaande informatie je wat meer duidelijkheid geeft rondom onze beweegredenen voor het in rekening brengen en recentelijk verhogen van de retourkosten. ​ Mocht je verdere vragen en/of opmerkingen hebben, neem dan gerust contact op met ons customer service team. Onze customer service afdeling is op werkdagen tussen 9:00 en 17:30 uur geopend en bereikbaar via [email protected] of telefonisch op het nummer 020 218 48 21. ​ Met vriendelijke groet, ​ Team JOSH V

Helaas kwam mijn broek binnen met een beschadiging. Maar het werd netjes opgelost met een medewerker van de klantenservice. Jammer dat het item niet van te voren even is gecontroleerd. Dan was het bestelde niet verzonden. Verder mooie kwaliteit, en goede pasvorm. Wat je ook mag verwachten van een goed merk.

Hi Cora, Bedankt voor jouw feedback en wat vervelend om te horen dat je een beschadigd item hebt ontvangen. Dit had uiteraard niet mogen gebeuren. Onze excuses voor het ongemak! Binnen JOSH V vinden we kwaliteit erg belangrijk, fijn om te lezen dat je samen met ons customer service team tot een passende oplossing bent gekomen. Mochten we toch nog iets voor je kunnen betekenen op dit moment, neem dan zeker even contact met ons op. Dit kan op werkdagen tussen 9:00 en 17:30 uur per mail naar [email protected] of telefonisch op het nummer 020 218 48 21. Met vriendelijke groet, Team JOSH V