Goed en mooi

Snelle en goede levering. Mooie collectie

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hi Elise, Bedankt voor jouw reactie en positieve feedback. We hopen je snel weer eens terug te zien op onze webshop! Met vriendelijke groet, Team JOSH V

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hi Hans, Bedankt voor jouw positieve feedback! We hopen je snel weer eens terug te zien op onze webshop. Met vriendelijke groet, Team JOSH V

Pluspunten

Verzending was wel goed

Prijs

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hi, Bedankt voor jouw feedback! Mochten we iets voor je kunnen betekenen, dan mag je altijd een mail sturen naar webshop@joshv.com, zodat we je verder kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Team JOSH V

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hi, Wat fijn om te horen! We hopen je snel weer eens terug te zien op onze webshop. Met vriendelijke groet, Team JOSH V

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hi, Bedankt voor je bericht en de feedback. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan mag je natuurlijk altijd contact met ons opnemen via webshop@joshv.com. Met vriendelijke groet, Team JOSH V

Pluspunten

Heeel snel geleverd. Top dat het 1 maat is!!

Meerdere maten, elke keer is de too bij mij te straks staat oo de website. Heeel jammer. Zulke mooie jurken voor de bruiloft van mijn broer maar helaas kom ik er niet in ben ik bang

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hi Ilse, Bedankt voor je bericht en positieve feedback. We hopen je snel weer eens terug te zien op onze webshop! Met vriendelijke groet, Team JOSH V

Pluspunten

Heel positief

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hi Katrien, Bedankt voor jouw feedback en wat fijn om te horen. We hopen je snel weer een keer terug te zien op onze webshop! Met vriendelijke groet, Team JOSH V

Pluspunten

Mooie website! Snelle service.

Producten iets mooier verpakken voor de post.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hi Marijke, Bedankt voor jouw positieve feedback! We hopen je snel weer eens te mogen verwelkomen op onze webshop. Met vriendelijke groet, Team JOSH V

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goedemiddag! Bedankt voor jouw feedback en wat fijn om te horen! We hopen je snel weer terug te zien op onze webshop. Met vriendelijke groet, Team JOSH V

Pluspunten

Prachtige kleding, goede kwaliteit

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hi Charelle, Bedankt voor jouw feedback en wat fijn om te horen! We hopen je snel weer terug te zien op onze webshop. Met vriendelijke groet, Team JOSH V

Pluspunten

Leuke outfits en accessoires! Altijd goed verpakt! Mooie kwaliteit!

Na een retour mn geld niet terug gestort gekregen. Lange wachttijd voordat je iemand aan de lijn krijgt als je belt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hi, Bedankt voor je berichtje en feedback! Mocht de wachttijd aan de telefoon een keer wat langer zijn, dan mag je natuurlijk ook altijd een mailtje sturen naar webshop@joshv.com. We doen ons best om dit dan binnen 24 uur voor je op te pakken! Met vriendelijke groet, Team JOSH V

Pluspunten

Mooie goedzittende kleding

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hi Elke, Wat fijn om te horen! Bedankt voor jouw positieve feedback. We hopen je snel weer eens terug te zien op de webshop! Met vriendelijke groet, Team JOSH V

Pluspunten

Heel vriendelijk, goede website, zulke leuke kleding met goed kwaliteit

De prijzen zijn erg duur voor wat ik verdien dus iets omlaag met de kosten

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hi Sanne, Bedankt voor jouw positieve feedback. We hopen je snel weer eens terug te zien op de webshop! Met vriendelijke groet, Team JOSH V

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hi, Wat fijn om te horen! We hopen je snel weer eens terug te zien op de webshop. Met vriendelijke groet, Team JOSH V

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goedemiddag, Wat fijn om te horen. Bedankt voor jouw positieve feedback! We hopen je snel weer eens terug te zien op onze webshop. Met vriendelijke groet, Team JOSH V

Pluspunten

Vriendelijke manier van communiceren. Je krijgt een mooi verzorgd pakketje thuis.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hi Loes, Bedankt voor je positieve feedback. We wensen je veel plezier van jouw nieuwe aankoop en hopen je snel weer terug te zien op de webshop! Met vriendelijke groet, Team JOSH V

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hi, Bedankt voor jouw positieve feedback! We hopen je snel weer een keer terug te zien op onze webshop. Met vriendelijke groet, Team JOSH V

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Mooie kleurstelling

Kwaliteit. Helaas na twee keer dragen hangen de draadjes eraan... echt zonde van de aankoop.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hi, Bedankt voor jouw positieve reactie. We hopen je snel weer eens terug te zien op onze webshop! Met vriendelijke groet, Team JOSH V

Pluspunten

Snelle levering, Status mail na bestelling Fijne retourregeling

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hi Maris, Bedankt voor jouw positieve feedback! We wensen jou veel plezier van jouw nieuwe aankopen toe en hopen je snel weer eens terug te zien op de webshop. Met vriendelijke groet, Team JOSH V

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prachtig product, mooie kwaliteit. Snelle levering . Komt goed overeen met wat je ziet op de site. In het echt vind ik het product zelfs mooier.

Geen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering En ook snelle afhandeling na retour zending

• Zou u ons aanbevelen? Ja

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geen..

Zo slecht dat ze geen reactie geven op /over een klacht.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Goede service ... snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over JOSH V

Filter op Taal