Tijdloos

Al vanaf het begin fan van dit merk. Denk dat 80% van mijn kleding van Josh V is.

Behandeling niet aangekomen zending

Na vraag over niet aangekomen bestelling goede en behulpzame afhandeling.

Hi Laura, Bedankt voor jouw feedback en wat jammer om te horen dat je niet tevreden terugkijkt op jouw ervaring bij JOSH V! Allereerst vinden we de situatie natuurlijk ontzettend vervelend en willen we graag onze excuses aanbieden voor het ongemak dat je hebt ervaren. Wij hebben er direct even naar gekeken en zien in ons systeem dat wij een verkeerd ordernummer hebben doorgekregen waardoor wij niet de juiste track en trace gegevens hebben opgestuurd naar jou.  Uiteraard willen we dit netjes en zo snel mogelijk voor je oplossen en we zijn ervan overtuigd dat we hier samen uit zullen komen. Zou je even naar onze mail kunnen kijken? We zien jouw reactie op de mail graag tegemoet! Met vriendelijke groet, Team JOSH V

Ik koop nu al meer dan 10 jaar hun kleding. Ik vind ze top vooral wanneer ze sales hebben

Levering kwam volgens afspraak en heel netjes verpakt

Topbedrijf en snelle levering!

Ik ben trouwe klant bij Josh V en zou het iedereen aanbevelen. Staan steeds klaar voor hun klanten en maken top reclame!

Goede kwaliteit van kleding, mooie kleding. En de verzending ook heel top

Glamour

Als ik bij Josh v online koop,neem ik me de tijd om daar even bij weg te dromen..Zeer overzichtelijk, en goed uitgelegd en op maat. Kwaliteit is goed,stevig en duurzaam, Wat ik jammer vind is dat ze geen verjaardagskorting meer geven, (Maar schijnbaar is dit afgeschaft?) al met al,mooie kleding (en tassen enz.) die nét dat beetje meer,en glamour hebben..

Hi Melanie, Bedankt voor jouw leuke bericht en positieve feedback! We vinden de meningen van onze klanten ontzettend belangrijk, fijn om te horen dat je tevreden bent over de collecties en de webshop! Zojuist hebben we je een mail gestuurd wat betreft de birthday korting. Hier lijkt iets niet helemaal goed te zijn gegaan, uiteraard ontvangen klanten deze code nog. Met vriendelijke groet, Team JOSH V

Teleurstellend

Had een telefoon ketting besteld, eerste bezorgdag kwamen ze niet op tijd met het bezorgen en heb ik het pakketje gemist, tweede keer aangegeven om het bij de buren te geven, hebben ze ook niet gedaan natuurlijk. Daarna hebben ze het weer teruggestuurd???? Ik vind het heel irritant dat ze het hebben teruggestuurd, het kon toch ook bezorgd worden bij een dichtbijzijnde pakketpunt? Vond het echt een superleuke ketting maar door deze ervaring heb ik geen zin om die ketting nou weer opnieuw te bestellen

Hi Aysegul, Bedankt voor jouw berichtje en wat vervelend om te horen! Helaas zie ik inderdaad dat DHL het pakket automatisch retour heeft gestuurd na een gemiste bezorgpoging. Dit mag natuurlijk absoluut niet de bedoeling zijn, wij zullen DHL hier zeker op aan gaan spreken. Onze excuses voor het ongemak!  Mochten we voor nu toch nog iets voor je kunnen betekenen, neem dan gerust contact op! Dit kan op werkdagen tussen 9:00 en 17:30 uur via [email protected] of telefonisch op het nummer 020 218 48 21.  Met vriendelijke groet,  Team JOSH V

Super mooie kleding. Past perfect, mooie stof. Ik kan het iedereen aanraden. In een woord,,,, geweldig. Maryon

Goede klantenservice

Perfecte behandeling in bestelling en retour

Zie bovenstaand

wantrouwig maar onterecht,alles vlot verlopen

correct

Hi Rudy, Bedankt voor jouw feedback en fijn om te horen dat alles vlot is verlopen! Mocht je in de toekomst twijfel of vragen hebben waarmee wij je kunnen helpen, neem dan gerust contact op met ons customer service team. Onze customer service specialisten staan elke werkdag tussen 9:00 en 17:30 uur voor je klaar om al je vragen te beantwoorden. De customer service afdeling is bereikbaar per mail via [email protected] of telefonisch op het nummer 020 218 48 21. Tot een volgende keer op JOSHV.com! Met vriendelijke groet, Team JOSH V

Heel goed!

Mijn items zijn weer prachtig zoals altijd! Helaas ging er iets mis met de post, maar dit was binnen 1 dag opgelost! Weer super blij!

Zeer goede kwaliteit en prachtige pasvorm!

De kleding is vaak nog mooier dan op de foto als je ze thuis uit de verpakking haalt. Super mooi afgewerkt en kwalitatief dikke stoffen. Echt een aanrader!

Goede service, snelle levering

Super mooie kleding en accessoires

Shop altijd met veel plezier bij Josh V. De kleding en accessoires zijn van mooie kwaliteit. En mijn laatste bestelling waren twee mooie tassen waar ik heel blij mee ben.

Erg Goed!

Josh V Erg mooi merk, goede kwaliteit, Webshop verzenden erg snel, retour zending erg snel verwerkt.

Snel verzonden

Prachtige body

Mooie placemats besteld van hele mooie een goede kwaliteit en makkelijk schoon te houden!

Snelle bezorging, mooie kwaliteit kleding! Helemaal tevreden!

Super snelle levering

Ben super blij met mijn zonnebril en van het begin tot het einde van mijn bestelling alles goed geregeld!

Fijn merk

Wel irritant dat ik 5 mailtjes krijg over deze review die ik moet schrijven

Hi Nina, Bedankt voor jouw feedback en wat vervelend om te horen dat je zoveel mailtjes hebt ontvangen. Onze excuses hiervoor! Er zou maar één mail over het plaatsen van een review binnen mogen komen na het plaatsen van een bestelling op JOSHV.com. We vermoeden daarom dat hier iets niet helemaal goed is gegaan. Mocht je dit een volgende keer opnieuw ervaren, zou je dan even contact op willen nemen met ons customer service team? We lossen dit dan graag voor je op. Onze customer service afdeling is op werkdagen geopend tussen 9:00 en 17:30 uur en bereikbaar via mail op [email protected] en telefonisch op het nummer 020 218 48 21. Mocht je voor nu vragen of opmerkingen hebben, dan horen we dat natuurlijk ook graag. Met vriendelijke groet, Team JOSH V

Zeer tevreden met de kleding en service!

Heel erg tevreden

waanzinnig

super mooie kleding , veelzijdige keuze en fijn dat er meerdere collecties per seizoen zijn .

Slechte kwaliteit voor een hele hoge prijs

Je betaalt een hoge prijs voor deze kleren. Ik vond de kwaliteit van de stof echt heel totaal niet luxe ogen wat het merk wel uitstraalt. Misschien net het verkeerde item uitgezocht.

Hi Pien, Bedankt voor jouw feedback en wat jammer om te horen dat de kwaliteit niet was wat je ervan had verwacht! Binnen JOSH V vinden we kwaliteit erg belangrijk, maar door het versturen kan het zijn dat een item er op het eerste gezicht niet direct uitziet of aanvoelt zoals je wellicht verwacht had. Neem in dit geval gerust contact op met onze customer service afdeling. Onze customer service specialisten nemen je graag mee in het design en de achtergrond van het item en kunnen je ook tips en uitleg geven om het beste uit jouw JOSH V item te halen. Voor nu zien we in ons systeem dat je het item geretourneerd hebt. Mocht het toch om een ander product gaan dat je nog in huis hebt, dan kan je via [email protected] of telefonisch op het nummer 020 218 48 21 altijd contact met ons opnemen. Onze customer service afdeling is op werkdagen tussen 9:00 en 17:30 uur geopend en helpt je graag verder. Hopelijk tot een volgende keer op JOSHV.com! Met vriendelijke groet, Team JOSH V