Prima service en blij met het jasje

Jasje besteld, goede maatvoering en kwaliteit

Snelle levering. Mooi produkt.

Alles is prima gegaan erg blij met de Alexa tas alleen waar ik minder over te spreken was dat er op bepaalde stukken van de tas gewoon een soort van opgedroogd lijm zat ( uiteindelijk zelf verwijderd) verder is het prima

Hi Emmelie, Bedankt voor jouw feedback en wat vervelend om te horen dat de Alexa tas is binnengekomen met lijmvlekken! Uiteraard mag dit niet de bedoeling zijn. Heb je toevallig foto's van de klacht gemaakt? In dat geval kijken we graag even met je mee of we op dit moment nog iets voor je kunnen betekenen namelijk. De foto's met een korte omschrijving mogen gemaild worden naar [email protected]. We zien de mail graag tegemoet, zodat we dit op een juiste manier voor je op kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Team JOSH V

Uitstekende kwaliteit en service!

Het badpak was helaas te klein! Geretourneerd en in dezelfde week ‘t geld terug ontvangen!

Alleen complimenten gekregen!!

Héél mooie oorbellen. Ik krijg er alleen maar complimenten voor!

Top!!

Fantastische super snelle levering!! Ik had s avonds besteld en de volgende dag had ik het in huis.

Prachtig!

Zeer snel geleverd. En wat een mooie kwaliteit!

Een keer en nooit meer

De schoenen vallen te groot uit terwijl dit nergens vermeld staat. Je moet dan wel zelf de retourkosten betalen want dan had je volgens de klantenservice maar een maat kleiner dan je eigen maat moeten nemen. Als je hier iets van zegt, want waarom zou je ‘zomaar’ een kleinere maat bestellen zonder dat dit ergens vermeld staat, dan reageren ze ineens niet meer. Jammer!

Hi Marloes, Bedankt voor jouw feedback en wat jammer om te horen dat je niet tevreden terugkijkt op jouw ervaring bij JOSH V! We begrijpen uiteraard de teleurstelling wanneer een product niet valt zoals je had gehoopt, maar vinden het wel belangrijk om hierbij te vermelden dat wij op de productpagina van de desbetreffende schoen een notificatie hebben staan waarin we onze klanten aanraden om voor de kleinste maat te kiezen. Helaas kunnen wij de retourkosten niet vergoeden alleen omdat een maat niet helemaal naar wens is, met name omdat er ook een melding op de productpagina zichtbaar is. Binnen JOSH V zijn we juist hard aan het werk voor een duurzamer JOSH V en dat is o.a. ook de reden waarom we ervoor hebben gekozen om een retourvergoeding in rekening te brengen. Aan onze kant zorgen we daarnaast dat we de producten goed controleren op maat en indien nodig een notificatie toevoegen aan de productpagina. Daarnaast staat er op werkdagen tussen 9:00 en 17:30 uur een team van customer service specialisten klaar om maat- en stijladvies te geven. Neem bij twijfel in de toekomst daarom gerust contact met ons op. Ons customer service team helpt je graag op weg! Mocht je voor nu nog vragen en/of opmerkingen hebben, laat het ons dan gerust weten. Met vriendelijke groet, Team JOSH V

Mooie kwaliteit

Mooi item

Snel geleverd, mooi verpakt.

Goede kwaliteit.

Goede kwaliteit

Snel en goed geholpen door de klantenservice.

Pakketje nog steeds niet binnen

Beste, 8 mei heb ik een pakketje (planner) besteld en deze is tot op heden 23 mei nog steeds niet binnen. Ik vind dit een zeer late levering.

Hi Eline, Bedankt voor jouw feedback en wat vervelend om te horen! We hebben er direct even naar gekeken en zien dat je de JOSH V Mascha planner hebt besteld en hierbij hebt gekozen voor een verzending per brievenbuspost. In dit geval kan de levering tot 10 werkdagen duren, dus dit is wat langer dan dat je wellicht van ons gewend bent. We geven dit daarom ook aan op de productpagina en in de betaalstraat. We zien dat er kort mailcontact met ons customer service team is geweest in mei en hopen dat de planner alsnog in goede orde bij je is aangekomen. Mochten we voor nu toch nog iets voor je kunnen betekenen, neem dan gerust contact op! Dit kan op werkdagen tussen 9:00 en 17:30 uur via [email protected] of telefonisch op het nummer 020 218 48 21. Met vriendelijke groet, Team JOSH V

Je wordt altijd goede geholpen. De kwaliteit is goed en mooi.

Zeer slecht!

Ik zou mijn bestelling binnen 5-10 werkdagen ontvangen via de brievenbuspost. Echter heb ik deze nog steeds niet ontvangen. Na mail contact wordt de schuld in de schoenen van post NL geschoven. Ik heb nooit een mail gehad dat mijn bestelling verstuurd is. Ook kon mijn bestelling nog wel geannuleerd worden, erg vreemd als die al verzonden is. Kortom: bestel hier niet, want je ontvangt je bestelling niet of veelste laat.

Hi Yorinde, Bedankt voor jouw feedback en wat jammer om te horen dat je zo ontevreden terugkijkt op jouw bestelling bij JOSH V! Allereerst vinden we de situatie natuurlijk ontzettend vervelend en willen we graag onze excuses aanbieden voor het ongemak dat je hebt ervaren. Wel is het belangrijk om te vermelden dat je een JOSH V Mascha planner hebt besteld en hierbij hebt gekozen voor een brievenbus levering. In dit geval kan de levering tot 10 werkdagen duren. Dit is een stukje langer dan dat je wellicht van ons gewend bent en normaliter mag verwachten. We geven dit daarom ook expliciet aan op de productpagina en in de betaalstraat. Je hebt als klant namelijk ook de mogelijkheid om te kiezen voor een bezorging met standaardlevering en in dit geval ontvang je de planner binnen twee werkdagen. In onze administratie zien we dat jouw pakket helaas verloren bleek geraakt bij de vervoerder en dat je samen met ons customer service team tot een passende oplossing bent gekomen. Mochten we toch nog iets voor je kunnen betekenen op dit moment, neem dan zeker even contact met ons op. Dit kan op werkdagen tussen 9:00 en 17:30 uur per mail naar [email protected] of telefonisch op het nummer 020 218 48 21. Met vriendelijke groet, Team JOSH V

Top zaak

Goede spullen

Super goed!

Super goede kwaliteit kleding!Wel duur hellaas. !Kan daardoor niet alles shoppen. Wel ben ik heel blij met alles!

Goeie service

Mooie shirt van goede kwaliteit

Loose fit t-shirt met leuke letter opdruk! Eigen maat valt goed. Shirt heeft een lichte stretch.

Slechte service na onvolledige bestelling

Na levering bleek de bestelling onvolledig. Dit met Josh V gecommuniceerd. Na hun onderzoek (zonder opvraag bewijsmateriaal) komt het er op neer dat ze wel verstuurd hebben en daar is de kous mee af. Product is weg en ik draai voor de kosten op. Erg teleurgesteld. Vaker in fysieke winkel wat gekocht van dit merk, maar ben niet enthousiast meer.

2 weken geleden pakje teruggestuurd. Gistere. Een mail binnen 10 dagen krijgt u het teruggestort.

Dat kan toch niet ?

Geld terug ontvangen duurt heel lang

3 producten besteld deze stonden helaas niet bij mij en alles helaas terug moeten sturen . Wacht al bijna 2 weken op mijn geld en heb het nog niet !

Nog niks ontvangen

Ik vind het een leuke site met hele leuke dingen maar ik heb de mascha planner besteld en die zou binnen 5-10 werkdagen komen en die zijn nu voorbij en ik heb er nog niks over gehoord en de planner ook niet ontvangen

Hi Nienke, Bedankt voor jouw feedback en wat vervelend om te horen dat je jouw JOSH V Mascha planner nog niet ontvangen hebt! Wanneer er is gekozen voor een verzending per brievenbuspost, kan de levertijd inderdaad oplopen tot 10 werkdagen. In het systeem zien we dat deze gisteren, op 1 mei, voorbij was voor jouw bestelling en daarom hebben we even contact met je opgenomen via mail. Uiteraard willen we dit netjes en zo snel mogelijk voor je oplossen en we zijn er van overtuigd dat we hier samen uit zullen komen. Zou je even naar onze mail kunnen kijken? We zien jouw reactie op de mail graag tegemoet! Met vriendelijke groet, Team JOSH V

Geweldige collectie. Fijne klantenservice

Hi Thamar, Bedankt voor jouw positieve feedback en wat fijn om te horen. Tot snel op de webshop! Met vriendelijke groet, Team JOSH V

Het slechte geregeld 12 werkdagen later nog niets

Heel slecht geregeld kwa bezorging etc. Ben nu aan 12 werkdagen aan het wachten maar durven ook nog te zeggen ja binnen 10 moet het er toch wel zijn. Ook als PostNL aangeeft dat het er is kan het nog een paar dagen duren. Dit excuus heb ik nog nooit gehoord. Als het geleverd is is het geleverd of gewoon niet. Bedenk u maar voor dat u hier besteld. Bij de Primera hebben ze blijkbaar ongeveer dezelfde voor mindere prijs en meer varianten!! Dus koop ze daar!

Beste Ruben, Bedankt voor jouw feedback en wat vervelend om te horen dat je niet helemaal tevreden bent over jouw bestelling bij JOSH V! We hebben er direct even naar gekeken en zien in het systeem dat je een JOSH V Mascha planner hebt besteld. Voor dit product bieden wij twee verzendopties aan, namelijk een standaard levering (voor 22:00 uur besteld op een werkdag, de volgende dag in huis) en een levering per brievenbuspost. Bij deze laatste optie kan de levertijd oplopen tot 10 werkdagen. Dit wordt ook duidelijk op de productpagina en in de betaalstraat aangegeven. Omdat jij bij jouw bestelling hebt gekozen voor brievenbuspost, gaf ons customer service team inderdaad aan dat de levertijd kon oplopen tot 10 werkdagen. Omdat na 10 werkdagen echter bleek dat de bestelling alsnog niet was bezorgd, hebben wij jou twee opties aangeboden: een terugbetaling of het opsturen van een nieuwe planner. Vandaag is, na mailcontact, de nieuwe planner met een standaard levering naar jou opgestuurd. Uiteraard nemen wij, vanwege het ongemak, de kosten van deze levering op onze rekening. We begrijpen uiteraard de verwarring naar aanleiding van de track en trace informatie. Helaas is de tracking info bij een brievenbuszending minder nauwkeurig dan bij een standaard verzending. Dit heeft te maken met het aantal scans bij de vervoerder. Een brievenbuszending krijgt namelijk geen scans, waardoor de track en trace informatie helaas niet altijd up to date is. Al met al vinden we het natuurlijk vervelend dat je jouw bestelling bij JOSH V negatief hebt ervaren en hiervoor bieden we graag onze excuses aan. We hopen dat de nieuwe levering naar wens verloopt en verwachten dat de planner morgen bij jou bezorgd zal worden. Mocht je naar aanleiding van dit bericht nog vragen of opmerkingen hebben, laat het ons dan gerust weten. Dit kan per mail naar [email protected] of telefonisch op het nummer 020 218 48 21. Met vriendelijke groet, Team JOSH V

Kwaliteit van zowel site als kleding

Al een aantal jaren is JosV mijn favoriete merk. Het is exclusieve kleding wasr dus niet iedereen in loopt. De stoffen en erg mooi en de afwerking tot in de puntjes. De site is erg overzichtelijk en bijna bij elk item is een video. Alles is mooi verpakt als het binnenkomt en de levering is heel snel. Het enige minpuntje van de site vind ik dat je sinds kort iedere keer een popup schermpje krijgt met hoe druk het is en hieveel mensen dit item hebben bekeken. Irritant en onnodig.

Hi Ilse, Bedankt voor jouw leuke bericht en positieve feedback! We vinden de meningen van onze klanten ontzettend belangrijk en zullen jouw comment omtrent de pop-upmelding intern meenemen. Fijn om te horen dat je verder tevreden bent over de collecties en de webshop! Mocht je in de toekomst toch vragen of comments hebben, neem dan gerust contact op met ons customer service team. Dit kan per mail naar [email protected] of telefonisch op het nummer 020 218 48 21. Alle feedback is welkom! Tot snel op de webshop! Met vriendelijke groet, Team JOSH V

Keienbergweg 44 1101 GC Amsterdam

+31 (0)20 21 848 21