Communicatie duurt lang, slechte service en kwaliteit

Grote bestelling geplaatst Bij uitpakken waren er al knopen van de blouse, niet heel erg er zelf weer aan gezet. Paar uur een broek gedragen, knoop er af. Kun je er niet zelf aan zetten. Heel vervelend ook want ik was op een huwelijksfeest. Na een paar dagen wachten reactie. Uiteindelijk mag ik het laten maken bij een coupeuse en wordt er max 13 euro vergoed. Ik vind de kleding echt geweldig mooi maar de kwaliteit en service valt me heel erg tegen.

Hi Yfonne, Bedankt voor jouw feedback en wat jammer om te horen dat je niet helemaal tevreden bent over onze service! We vinden de meningen van onze klanten erg belangrijk en zijn hier meteen even ingedoken. Met oog op duurzaamheid, is het aanbieden van een reparatie meestal het eerste wat ons customer service team aanbiedt, mits het product te herstellen is natuurlijk. Omdat je de pantalon echter nog niet zo lang geleden had besteld, is er naar aanleiding van jouw reactie op ons bericht, direct meegekeken naar een andere oplossing en we zien dat je hier samen met onze customer service specialisten goed uit bent gekomen gelukkig. Uiteraard mag een knoop niet zomaar en zo snel van een item vallen en we betreuren het dan ook dat dit jou is overkomen. We hopen dat je je kunt vinden in de uiteindelijke oplossing! Mochten we voor nu toch nog iets voor je kunnen betekenen, laat het ons dan gerust weten. Dit kan per mail naar [email protected] of telefonisch op het nummer 020 218 48 21. We hopen je binnenkort weer een keer te mogen verwelkomen op JOSHV.com! Met vriendelijke groet, Team JOSH V

Stijlvol aanbod aan kleding, schoenen, tassen, sieraden

Inmiddels een aantal bestellingen gedaan en erg tevreden over de service. Ook snelle levering! Helemaal blij met Josh V. Ik kom zeker terug :)

Hi Tessa, Bedankt voor jouw feedback en wat fijn om te horen! Tot snel op JOSHV.com! Met vriendelijke groet, Team JOSH V

Mooie kleding

Mooie kleding Snelle levering Juiste maten ( goede maattabel)

Hi Wilma, Bedankt voor jouw positieve feedback. We vinden het erg fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen voor je! Mochten we in de toekomst iets voor je kunnen betekenen, aarzel dan niet om contact op te nemen met ons customer service team via [email protected] of telefonisch op het nummer 020 218 48 21. Tot snel op JOSHV.com! Met vriendelijke groet, Team JOSH V

Slecht

Onlangs een trenchcoat besteld, deze is gedeeltelijk (een beetje) nat geregend. Gedroogd aan een kledinghanger maar bleef niets van de jas over. De stof is helemaal verkreukt en niet meer normaal te krijgen.

Goede service totdat je een klacht hebt!

Normaal gesproken ben ik enorm tevreden over de Josh V producten. Helaas nu gehad dat ik met 2 paar schoenen (andere kleur) dezelfde klacht had. Het nepleer liet al snel na enkele keren los. Hierover gemaild en ze konden er niks aan doen. Overigens duurde het ook enorm lang voor ik überhaupt antwoord kreeg. Na meerdere mails te hebben gestuurd, wilden ze me een tegoedbon geven t.w.v. Het aankoopbedrag. Helemaal prima! Gevraagd of ik beide kon terugsturen en voor beide het bedrag zou ontvangen, maar dan moest ik eerst ook foto’s sturen van de andere. We zijn inmiddels EEN MAAND verder en nog is de klacht niet afgehandeld omdat er zo traag wordt gereageerd. Slechte service en procedures.

Snelle levering en leuk verpakt

Pakketje véél later ontvangen

Jammer. Mijn pakketje heb ik veel te laat ontvangen terwijl er stond dat het een aantal werkdagen zou duren, uiteindelijk duurde dat ruim een maand. Hier kwam ik achter door zelf te mailen waar mijn pakketje bleef, geen goede communicatie naar de klant!

Erg stijlvol en hoog kwalitatief merk !

- vlotte service - kwalitatief erg goed - ik krijg altijd heel mooie feedback wanneer ik jullie merk draag! 1 klein minpuntje, bij retour werd de terugbetalingstermijn al een paar keer overschreden. Grtjs

Hele mooie kledingstyle . Helemaal voor mij zuiver de beige kleuren. Alleen jammer dat de jeansbroeken zo groot uitvallen

Nog niks ontvangen

30 maart besteld niks ontvangen nog… En wel al een review achter moeten laten hier erg vreemd..

Mooie kleding waarin je je heel speciaal voelt

Draag het graag en krijg altijd te horen, wat mooi wat u draagt!

Altijd super!

Hele vriendelijke en behulpzame dames op de support afdeling. Mijn bestelling voelt altijd als een cadeautje als ik het ontvang en de kwaliteit van de kleding is top. Ik draag het al jaren met veel plezier en krijg altijd complimenten wanneer ik het draag. Heel tevreden en oprecht fan!

Na 1,5 week nog geen reactie mogen ontvangen

Voor een verjaardag heb ik laarzen besteld die teruggestuurd moesten worden omdat ze toch een maatje te klein waren. Ik wilde ze omruilen maar dat gaat niet. 1,5 week geleden heb ik ze teruggestuurd en nog steeds geen bevestigingsmail ontvangen o.i.d. Toen heb ik zelf maar een mail gestuurd en daar kreeg ik reactie op d.m.v. een automatische mail. Dit is alweer 3 dagen geleden.

Order niet verzonden

Order wordt niet verzonden

Slechte kwaliteit + digitale communicatie + klantenservicd

Laarzen van 250 euro bleken nep leer te zijn. Dat verwacht je niet voor 250 euro. En vraag je wel deze prijs dan zou de kwaliteit echt top moeten zijn. Nou 1 keer aan gehad in huis en het leer liet al los. Mail naar klantenservice gestuurd maar geen reactie daarop. Na bellen gelukkig wel contact. Vervolgens terug gestuurd, kreeg ik de automatische terug betaling niet vanzelf. Moest ik daar ook weer achteraan bellen. Lijkt niet helemaal goed geregeld alle processen intern.

Mooi

Mooie kleding koopt veel van josh v alleen vind ik de truitjes tekort Ben 60 jaar ze mogen wat langer

Retourzending verwerken duurde enorm lang

Het product wat ik besteld had was niet naar wens. Ik had het product direct teruggestuurd. 2 weken verder nog geen geld ontvangen dus ik belde naar Josh V. Ik heb 20 minuten aan de lijn gehangen zonder dat ik een medewerker te spreken kreeg dus had ik maar opgehangen. 5 werkdagen later nog eens geprobeerd, maar ik kreeg weer geen medewerker te spreken. Uiteindelijk op een werkdag direct om 9 uur gebeld en er nam meteen iemand op. Nadat ik mijn probleem uit had gelegd vertelde ze dat de retourzending al binnen was en had ik het geld direct op mijn rekening. Echter is het wel raar dat ik hier zelf achteraan moest!

Retour nog niet afgehandeld

14 februari heb ik mijn pakket op de juiste manier geretourneerd. Dit pakket is 16 februari door Josh V ontvangen. In heb niet gehoord en geen geld terug gekregen. Het gaat om bijna 500 euro! Gevoel van onmacht. Bestel daar nooit meer.

Slechte retournering

Na twee weken nog geen retour te hebben gekregen heb ik een mail gestuurd. Op deze mail heb ik nooit reactie gekregen waardoor ik ook nog eens heb moeten bellen. Vervolgens, zeggen ze ik zie dat mijn retour goed binnen is gekomen en dat ik deze week m'n geld terug zou moeten krijgen. Vind dit erg slecht. Moeten mailen én bellen om zo je geld terug te krijg.

Prettig om bij Josh V te bestellen.

Zeer snelle levering, mooie producten en je word vriendelijk geholpen door de klantenservice. Retourkosten zijn ook laag wat ontzettend fijn is. Het enigste minpuntje is dat het minimaal 2 weken duurt voordat je retour word verwerkt en je bij deze webshop nog moet betalen voor achteraf betalen wat nu overal gratis is.

Slechte klantenservice…

Begin januari wat items besteld.. heb perongelijk 2 keer het zelfde shirtje besteld dus 1 retour gestuurd. Dit is begin Januari gebeurd. Retour pakket is nog steeds niet verwekt en het is ondertussen al maart! Onmogelijk om contact te krijgen met de klantenservice. Geen reactie op de mail en de telefoon wordt ook niet opgenomen als je belt. Had met Klarna betaalt en omdat het zo lang duurde met de retour moest ik het bedrag van Klarna betalen. Erg slecht dus.. want heb nou meer betaald voor items die ik helemaal niet meer heb en retour heb gestuurd.

Slechte service

De bestelde blouse bleek veel lichter te zijn dan op de foto's, dus ik heb deze retour gestuurd. Nu, 15 dagen later, is mijn retour nog steeds niet verwerkt en heb ik het aankoopbedrag nog niet retour ontvangen.

Hele goede service

valt erg tegen

dir is de 1e keer dat ik een besteling heb geplaatst, en weer retour gestuurd, maar zit nog op mijn retour geld te wachten.... heb inmiddels vernomen dat het in het distributie centrum niet soepeltjes verloopt,door verschillende dingen Maar baal heel erg dat ik zo lang om mijn geld moet wachten... weet niet of ik ooit nog eens een bestelling plaats... Je krijgt ook geen mail met bericht over je retour zending.. ... erg slecht

Klantenservice slecht bereikbaar

Retourzending nog niet verwerkt na 10 werkdagen, mails worden niet beantwoord ondanks belofte van 24 uur (na week nog altijd geen reacrie), in wachtrij klantenservice telefonisch word ik keer op keer eruit gegooid.

Keienbergweg 44

1101 GC Amsterdam