Super winkel

Alles gaat goed: bestelling en ook eventuele retour.

Hele goeie service! Beter dan verwacht.

Erg goed, ik werd direct te woord gestaan en het was geen probleem om een maat om te ruilen toen ik na 2 weken terug kwam van vakantie en er achter kwam dat de schoenen die ik besteld had te groot voor mij waren en dus een kleinere maat nodig had. Top geregeld!

Onduidelijk bij bestelproces dat het om verzameling schoenwinkels gaat

Jammer dat niet vooraf duidelijk was dat de schoenen van verschillende schoenwinkels komen. Hierdoor kreeg ik diverse leveringen in plaats van alles in 1 bestelling. Tip: vermeld dit bij het bestelproces. Dit zou duidelijker vermeld mogen worden. Retourzending bestaat dus helaas ook uit meerdere zendingen en autoritjes. Terugbetaling is netjes geregeld.

Beste Paula, Bedankt voor uw beoordeling. Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent . Op onze website staat aangegeven dat wij samenwerken met 80 verschillende zelfstandige winkels. Al deze winkels zetten hun voorraad op onze website. Wij hebben dus een heel breed assortiment op deze manier. De collectie komt uit de fysieke winkels zelf en dit kan inderdaad, wanneer een bestelling uit meerdere paren bestaat, uit meerdere winkels vandaan komen. Vervelend dat dit niet heel duidelijk was voor u, onze excuses.

Keurig en op tijd bezorgd

Zoals aangegeven: keurig en op tijd bezorgd.

Snel geleverd en heel netjes verpakt zag er heel verzorgd uit

Goede service, snelle levering

Overzichtelijke website met een groot aanbod, ook in mijn damesmaat 43. Makkelijke afwikkeling van de bestelling met keuze in betaalmethoden, wat ik zeer kan waarderen.

TopSho(e)p

Snelle duidelijk levering, zoals vooraf beloofd. Prijzen inclusief verzendkosten en eventuele retourkosten.

Zeer slecht na twee weken nog steeds geen schoenen binnen.

Ik heb twee en een halve week schoenen besteld, nog steeds niets binnen . Er zou een onderzoek worden ingesteld maar ook daarvan wordt je niet op de hoogte gehouden. Uiterst slechte service.

Professioneel.

Duidelijke website, ruim aanbod, snelle verzending in herbruikbare plastic verpakking.

Snelle levering van mijn schoenen.

Juiste product, juiste maat en snelle levering!

Juiste product, juiste maat en snelle levering!

Top! Zeer tevreden!

Snel, correct, klantvriendelijk.

Correct en snel

Ervaring positief. Echter eerste bestelling niet leverbaar. Dus verkoop en website niet helemaal perfect op elkaar afgestemd.

Cijfer 8,5 krijgen jullie

Door de grote voorraad kon ik mijn schoenen snel vinden volgende dag bezorgt en betalen met IR was oke zonder gedoe. TopShoe ga ik ook bevelen aan vrienden en Fam Indien nodig

Snel en goed!

Goed ,verzorgd en snel!

Netjes verpakt. Snelle bezorging. Helemaal Top!

Goede en snelle service. Helemaal Top !

snel in huis , binnen 24 uur zo als belooft

goed overzicht op de pagina en makkelijk bestellen .

Prima webshop maar slechte klachtafwikking

Prima webshop en goed assortiment. Klachtbehandeling laat te wensen over.

Niet zo goed

Schoenen naar het verkeerde ophaal punt gestuurd

slecht

we ontvingen een mail dat schoenen verzonden waren. na 1 week contact opgenomen omdat ze nog niet bezorgd waren. bleken ze niet verzonden te zijn omdat ze beschadigd waren.....

Goede service maar te weinig afgeprijsd.

Veel keuze in maten, maar aanzienlijk duurder dan bij andere leveranciers (wat de sale betreft dan). Achteraf te duur betaald. op andere plaatsten zeker 40% korting.

Heb al verschillemde schoenen besteld en altijd goede service

Bestelling snel en goed aangekomen