Prima service!

Snel en adequaat. Zeer terugreden.

Niet kunnen leveren

Helaas had ik schoenen besteld en betaald, krijg ik kort erna bericht dat ze niet meer leverbaar zijn.

Ontzettend fijne webwinkel Uitstekende service en klantvriendelijkheid Prima geholpen

Snelle levering en vriendelijke klantenservice

Verkeerde schoenen geleverd waarna ik vriendelijk ben geholpen door de klantenservice over de retourzending.

de bestelling kwam snel binnen

snel geleverd, maar de kleur was op de site anders dan in het echt, dus terug gestuurd. Binnen een paar dagen stond mijn geld weer terug op mijn rekening, fijn.

Past goed. Snelle service.

Past goed. Snelle service.

Hele goede dienstverlening!

Prima, snelle levering, retournering werd ook supersnel verwerkt. En het geld was ook vrijwel meteen terug gestort. Super fijn en betrouwbaar bedrijf om een bestelling te plaatsen.

prima, snelle levering ook.

netjes verpakt snelle levering.

Goed product

Goed product en snel geleverd

De schoenen en de levering ervan was naar wens.Super.

Het was de eerste keer dat ik bestelde bij Topshoe.En het was topservice.De schoenen en de levering ervan was naar wens.Super.Zeker aan te bevelen.

1 schoen was al duidelijk buiten gedragen!

Erg goede aanbieding vandaar toch gehouden maar zeer zeker niet netjes rechter schoen is pasmodel geweest en zelfs al buiten gedragen want er zat modder onder Zou voortaan niks meer bestellen wil een nieuw product als ik voor een nieuw product heb betaald

Ik heb in naam van een oudere dame besteld. Ik heb blijkbaar de verkeerde maat aangeklikt. Om terug te zenden vanuit België. Vind ik het duur. Ik heb dan opnieuw besteld de maat det de dame wou stond op beschikbaar. Nadien kreeg ik een mail dat het niet beschikbaar was. Ik heb de dag nadien gekeken en toen ik die maat en die soort schoenen nog bestellen. Raar hoor. Ik ben benieuwd hielang ik ga moeten wachten vooraleer ik mijn geld terug heb. Met vriendelije groeten

Prima webwinkel

Ruime keuze, snel geleverd!

Snel en goed geleverd

Ik ben heel tevreden. Mijn bestelling werd snel geleverd.

Prima ervaring

Producten waren op tijd geleverd

Zeer snelle levering! Prima service!

Ik heb zeer lastige voeten. Met orthopedische steunzolen. Draag eigenlijk speciaal orthopedisch gemaakte schoenen. Door het geduld en de service van Topshoe is het toch mogelijk geworden om een paar passende sandalen voor erbij, tijdens heel warm weer, te bemachtigen! Waarvoor Hartelijk dank! Janny Korver

Snelle service.

Eenvoudig om te bestellen en snelle levering.

Prima en snelle service

zich ergens makkelijk van af maken

ik had een paarr sandalen waarvan de sluiting niet gestikt was. er werd mij gevraagd om dit bij een schoenmaker te alten repareren. Dit heb ik netjes gedaan, als ik dan ook nog reiskosten vraag voor naar de schoenmaker te gaan, wat m.i. toch niet teveel gevraagd is. Wordt medegedeeld dat de fabrikant dit niet vergoedt. Als ik hierop reageer dat ik wel jullie probleem heb opgelost, krijg ik niet eens meer reaktie op mijn antwoord

Top top voor jullie

Super snelle levering, correct verpakt en ik heb ern schoen kunnen bestelle' die ik nergens nog vond in mijn maat,hoera!!!

Snel en stipt

Sneller kan haast niet.

Top!!!

Snelle levering en je kunt achteraf betalen en....mooie schoenen!

Tevreden, goede service

Geweldige service, snelle levering en bij eventuele retourzendingen snel je geld terug gestort! Chapeau!

Geweldig mooie schoenen

Jammer dat er niet in staat of de tong zit vast gestikt

Uitstekend!!

Snelle levering, leuk dat er documentatie bij zit.