Vlotte levering,makkelijk terug sturen ,en snel geld terug.

Vlotte levering!

Vlotte levering.

Retour betaling duurt erg lang

Levering ging goed. Retour sturen zou gratis zijn. Bij ontvangst staat bij sale wel retourkosten. Terug betaling binnen 14 dagen. Bericht dat ze 9 juli retour ontvangen zijn. Tot op vandaag 23 e nog geen geld terug gehad.

Besteld en niet geleverd

Op 15 juli heb ik een bestelling geplaatst. Gisteren 22 juli zou dit afgeleverd zijn maar heb ik niet mogen ontvangen! Nergens geen reactie te krijgen!! En nu. Geld kwijt en geen produkt ontvangen!!! Echt niet tevreden!!

Snel en goede service

Snel en prima service

Snel geleverd en hele goede kwaliteit.

Schoenen snel geleverd .

100% tevreden

Snelle bezorging, artikel zoals beschreven dus geen enkele reden tot klagen.

Na eerst de verkeerde kleur schoenen te hebben ontvangen is na telefonisch contact de fout direct hersteld. Het samenwerken ging op een prettige manier. Fijn. Fouten kunnen gemaakt worden maar als ze dan zo snel, accuraat en persoonlijk opgelost worden is dit zeer prettig. Complimenten daarvoor. Met dank aan Edwin van Brossois shoes. Zandvoort

Snelle levering en goede service

Voor het eerst besteld, grote keus, goede omschrijving. Heel snel in huis. Helaas was 1 paar te klein. Retour sturen ging makkelijk en had binnen een paar dagen m’n geld teruggestort. Hier ga ik meer bestellen!

Super goed

Makkelijk, snel en goede service en kwaliteit

Zeer vlotte levering.

Ik bestelde mijn XSensible sneakers en na 3 dagen waren ze al geleverd in België. Zeer goede service

Goede Klantenservice

Retour Formulier Indien nodig Terugzending en afhandeling vlot Goede communicatie klantenservice Terug betaling bij retour zending snel en goed

Snelle bezorging en goede service

Schoenen teruggestuurd en binnen 2 dagen was mijn geld teruggestort.

Prima service!

Goede snelle service

Schoenen waren snel binnen, netjes verpakt. De terugzending en terugbetaling verliepen ook vlot.

Klasse firma en schoenen!

Ik kreeg snel de bestelde schoenen toegestuurd. Die waren qua uiterlijk, lengte en breedte prima maar helaas bleek mijn wreef te hoog. Ze waren zodanig verpakt dat ik ze zonder extra moeite terug kon sturen. Dat heb ik gedaan en per omgaande bericht van ontvangst en mijn geld terug gekregen. Ga hier nu op zoek naar een ander paar.

Snelle levering voor een top product

Snel en goed geleverde slippers

Netjes verpakt en het juiste product ontvangen

Snel en correct!

Snel geleverd, correct afgehandeld en terugbetaald.

Alle afspraken stipt nagekomen

Heel fijn

Het eerste paar schoenen was te wijd maar het tweede paar zit geweldig lekker ben er blij mee .

Veel keus en prima service!

Heel veel keus, ook in breedtematen en snel geleverd. Ook schoenen teruggestuurd, dit werd snel afgehandeld en bedrag teruggestort. Prima!

Bestelling niet gekregen

Zie ik leuke schoenen op de site staat bij dat ze nog in voorraad zijn. Super dacht ik die ga ik bestellen, gelijk betaald. Krijg ik later het bericht u bestelling wordt geretourneerd. Geld wordt teruggestort nou ja zeg, gelijk een mail er achter gedaan wat dit betekent kreeg als antwoord niet meer voorradig. Kreeg het geld teruggestort maar niet het hele bedrag wat ik had betaald dit is toch wel vreemd. Kreeg netjes antwoord terug het resterende bedrag wat ik nog tegoed had wordt netjes overgemaakt na mij.

Goedemorgen Linda, Bedankt voor uw review en allereerst excuses dat er retourkosten in rekening zijn gebracht, dit is uiteraard niet de bedoeling. Ik heb het resterende bedrag direct voor u teruggeboekt. Nogmaals excuses voor deze ontstane situatie. Kim Klantenservice Topshoe

Buizerdlaan 6

3435 SB Nieuwegein