Slecht

109 euro betalen voor 2 dagen dan al versleten schoenen

Het zijn hele fijne schoenen

De service is geweldig

In een woord geweldig!!

Ik ben erg tevreden.

Nog steeds niets ontvangen

Mijn ervaring is geen volgende bestellingen bij topschoe,met andere woorden geen zeer slechte ervaring

Complete bestelling kon niet geleverd worden

Verschillende sandalen besteld voor mijn dochtertje, direct betaald, en dan dezelfde dag nog een mail krijgen dat geen van de artikelen geleverd kan worden. Erg slecht!

Bestelling zonder problemen

Ruime uitleg over "speciale" schoenmaten waardoor ik makkelijk mijn keuze kon maken! Eindelijk schoenen voor mijn zoon die wel lekker zitten. Snel bezorg en prima kwaliteit. Goed verpakt en alle evt. benodigdheden voor retourneren samen met de bon in mooie presentatiemap.

Vlotte levering.

Topshoe goede thuiswinkel voor Durea schoenen. Veel keus. Vlot en keurige levering.

Goede prijs kwaliteit verhouding en snelle levering

Goede kwaliteit schoen voor een scherpe prijs. Snelle levering en duidelijke website.

Heel tevreden over verleende diensten!

Snelle levering. De retourzending is zonder bijkomende kosten. Zeer tevreden.

Oke

Goed en netjes afgeleverd. Helaas zat er geen passend model tussen maar ook de retournering is goed geregeld

Snel en correct uitgevoerd

Eenvoudig gevonden wat ik zocht. Snel geleverd, financieel correct afgehandeld.

ok alleen geen retour melding gekregen van de slippers die terug zijn gestuurd maar ga die after pay factuur niet betallen

Zeer slecht

Ik heb schoenen besteld die van een ander retour gekomen zijn en nu willen ze mij ermee opzadelen heb daar contact over opgenomen telefonisch en gelijk retour gestuurd zoals gezegd en nu dus veel problemen ermee omdat ze volgens ze zeggen gedragen zijn maar niet door mij heb ze zo zelf gekregen van jullie schandalig is het lijkt nergens op daarom ga ik daar niet mee akkoord heb ze niet gedragen

Uitstekende, snelle levering

Top kwaliteit schoen, Goed geprijsd Snelle levering

geheel naar wens

TopSchoe heeft veel en goede schoenen in het assortiment. De bezorging door Post.nl vind ik ook altijd prettig.

Prima service en levering

Snel geleverd en prima service

Retour en andere dag geld terug

Prima webshop

Overzichtelijke site, makkelijk bestellen en snelle levering, kortom: niks mis mee!

Goed, snel en correcte levering

Goed, snel , simpel en correcte levering

negatief....

.... kocht schoen voor mijn dochter. Kort na de aankoop kreeg ik de melding dat mijn aankoopbedrag zal worden teruggestort, dit i.v.m. geen voorraad! De volgende dag (dagen..) stond de zelfde schoen in de zelfde maat op de webpagina te koop, met een prijsverhoging. Heb er melding van gemaakt, echter geen reactie!

Prims

Veel keuze en leuk om de plaatselijke schoenenwinkels te steunen