Snelle en goede service!

Goede ervaring: bestelling netjes verpakt en op tijd geleverd ! Bestelling voldeed aan mijn verwachting ! Bedankt!

Slechte service

Levering snel en goed maar service is slecht Als beide schoenen binnen 30 dagen na aankoop na 5 keer normaal dragen al kapot zijn. Moet je zelf de schoenen laten repareren en mag je de bon declareren. Dit vind ik geen goede service.

Goede website met voldoende informatie; ruime keus; snelle levering.

De site heeft een goede zoekfunctie, waardoor je goed kunt selecteren volgens je wensen. Ik heb een moeilijke voet, maar heb op jullie site meer keuze dan in een gespecialiseerde winkel. De schoenen kwamen uit verschillende winkels, maar ik hoefde er niet lang op te wachten. Goed verpakt, maar als je de zak open knipt bij de stippellijn, knip je de zak kapot. Daardoor is die moeilijk te hergebruiken voor een retourzending. Het te retourneren bedrag wordt snel teruggestort.

Goed advies, goede verhouding kwaliteit en prijs

Schoenen voor mijn 93 jarige moeder, passen goed. Helemaal blij mee.

Snelle levering, goed verpakt

Ben zeer tevreden, snelle levering en geen onnodige verpakking! Zeer compact!

Goed assortiment en goede service

Topservice

Snelle levering. Goede kwaliteit. Ben er heel blij mee.

Mooie schoenen, perfect geregeld.

Fijne, duidelijke web site, geen onduidelijkheden. keurig verpakt.

Vraag me af of je nieuwe schoenen krijgt

heb dr Martens besteld, ze werden in niet originele doos geleverd.zaten los in veel te grote doos, met op de zool met pen maat geschreven.. vind t beetje vaag..

Erg lang moeten wachten

Ruim 3 maanden gewacht op mijn schoenen

Snelle afwikkeling Zeer snel verzonden Duidelijke info

Snelle levering en snelle retourafhandeling

Snelle levering en snelle retourafhandeling en terugbetaling

Snel en netjes ontvangen

Zeer prettig.

xsensible schoenen besteld in maat die, tot nu toe, altijd past. En dag later al ontvangen. In deze schoenen zat een insteekstuk welke glad aanvoelde en maakte dat mijn voeten geen grip hadden. Dus helaas retour. Retourmelding aangemaakt. Direct na inname bij postkantoor al een berichtje op mijn mail en binnen een paar dagen geld terug op bankrekening. Super. Hopelijk passen het volgende paar wel goed. Want TopShoe heeft zeer veel keus!

Snelle levering, mooie schoenen

Mooie schoenen en door de vele winkels waar ze bij aangesloten zijn kun je altijd wel de goeie maat vinden . Snelle levering en snelle afwerking bij retour

Heb van Durea schoenen maat 39 breedte G.In de winkels bij ons in de buurt moeilijk te krijgen.Daarom blij dat bij TopShoes deze maat er wel was.meteen besteld,snel geleverd,en ze lopen heerlijk. Ook een pluspunt vind ik dat ze bij een fysieke winkel vandaan komen.ben er blij mee.

Uitermate snelle levering én retourverwerking

Prima en betrouwbaar bedrijf. Helaas waren de schoenen te smal, bij een andere webwinkel las ik later dat de leest voor een smalle voet geschikt is. Als dat door Topshoe ook vermeld was was het een 10 geweest.

Scherpe prijs en snelle levering

Mooie schoen uit assortiment voor een goede prijs tov andere winkels

Goed concept, snelle levering

Positief dat de artikelen geleverd worden door fysieke winkels.

Zeer prettig

Zeer snelle levering! Goed verpakt.

De bestelling was wat ik verwacht had

prima!!!

mooie schoenen en een snelle levering.TOP!!!!

Fijne overzichtelijke website, zie meteen wat en waar te bestellen is!

Draag Durea schoenen, in een kleine maat met breedte H. Moeilijk te verkrijgen, in de website zag ik meteen de gewenste schoenen en ook nog te bestellen in de halve maat, waar mijn voorkeur naar uitgaat. Liep er zo op weg!!

Perfect geregeld alles

Snelle levering en bij retour super snel je geld terug. Levering via schoenwinkels in de buurt. Daardoor geen lange afstand.

Snelle levering, bij retour, geld snel terug