Super heel snel en netjes

Super en héél snel

Goed snel leveren

Verkeerde maat gestuurd, snel en netjes opgelost.

Mijn schoenen waren er de volgende dag en dat met black friday. Helaas verkeerde maat, maar snel, goed en netjes opgelost.

Goed geregeld.

Ze maken de naam waar

Op tijd, de laarsjes waren exact wat ik had gedacht

Snel verstuurd.

Mijn schoenen waren er de volgende dag. Ze waren te groot dus heb ik ze dezelfde dag geretourneerd en opnieuw besteld. Dit keer duurde het een dag langer voor ze bezorgd werden maar nog steeds snel. Omdat ik voor After Pay had gekozen geen gedoe met geld heen en weer storten.

Goede service!

Snelle levering,en een mooie collection.

Xsensible schoenen met ‘blokje’ aan de zool zijn de beste wandelschoenen

De beste schoenen voor mijn voeten, rug en houding bepalen mijn keuze voor Xsensible schoenen met het blokje onder de zool. Veel ruimte voor de tenen is ook belangrijk i.v.m. snel last van wintertenen. In de winkel in mijn woonplaats te weinig keus en via duidelijke website van Topshoe de mooiste uit kunnen kiezen. Goede aanwijzingen om je maat te bepalen en in vergelijking met andere webshops een goede prijs.

Eindelijk een plek waar ik ook schoenen kan kopen

Het is zo fijn om alle kwaliteitsschoenen op 1 site te hebben, vooral als je zo’n smalle voeten hebt als ik. Door de duidelijke maataanduiding koop ik nooit meer de verkeerde schoenen. Het wordt netjes bezorgd en ook dit keer weer erg blij. Ik blijf hier mijn schoenen bestellen.

Snelle bezorging

Geen bijzonderheden

Niet

Nog niet ontvangen

Prima eerste kennismaking

Fijne website, goede informatie , vlotte levering.

Vlotte en nette levering van afgeprijsd paar schoenen.

Dit was mijn eerste bestelling bij TopShoe.nl. Erg sympathiek vind ik het idee, dat je met een online bestelling toch nog een lokale winkel steunt. Weliswaar natuurlijk niet in eigen streek, maar toch wel een fysieke winkel. Schoenen zijn in de originele doos, verpakt in stevig plastic, verzonden. Dus de regen bij de bezorging zorgde gelukkig niet voor nat karton. Prima! Ook zie je van welke winkel het komt. De schoenen pasten prima, dus ik heb geen ervaring met terugsturen, waarbij het mij wel duidelijk was, dat ik dan wel een kleine bijdrage in de kosten voor de terugzending zou moeten betalen. De plausibele reden daarvoor wordt helder toegelicht. Helemaal prima dus. De gekochte schoenen waren afgeprijsd, maar de reden daarvoor werd niet vermeld bij de beschrijving. Bij het uitpakken kreeg ik echter wel een vermoeden, want er waren zeer duidelijke sporen op het leer te zien en ook slijtage van de binnenzool. De zool toonde echter geen sporen van slijtage of gebruik op straat, dus dit paar heeft waarschijnlijk een behoorlijk tijdje in de winkel gestaan. Bij gloednieuwe schoenen geven de eerste krassen en beschadiging van het leer mezelf altijd een rot gevoel, dus dit heb ik dan maar vast achter de rug, denk ik dan maar... De prijsreductie maakte, dat ik het okay vind, maar het zou fair geweest zijn om bij de bestelling al te weten dat er gebruikssporen zijn. Had ik de volle prijs betaald, had ik dit zo niet geaccepteerd! Daarom het cijfer 7, wat nog steeds ruim voldoende is. Ik ga hier zeker nog eens kijken (en kopen).

Ik heb nog steeds mijn bestelling niet ontvangen

Omdat 1 week terug een bestelling heb geplaatst en nu nog steeds niet heb ontvangen

uitstekende aflevering

Netjes op tijd geleverd, goede verpakking

Alles prima

Alles prima

goede service

mooie pantoffels en snel bezorgd

volgens afspraak

Makkelijk en snel

Makkelijk bestellen en snelle levering. Product prima@

Redelijk goed

Geen email, gekregen ivm track en tracé. Pakketje was in eens aan gekomen. Toevallig waren we thuis. We wisten niet wanneer het gebracht werd???

Keurig ingepakt, en vlot geleverd.

Vlotte levering

Bestelde laarzen snel ontvangen, goed verpakt. Mooie kwaliteit laarzen.

Nog niks ontvangen!

Nog niks ontvangen!