Echt goed!

Duidelijke site & snelle, zorgvuldige levering!

alles conform afspraak afgehandeld dus zeer positief.

Uitstekend,

Snel en keurig geleverd

Snel en netjes geleverd

Helemaal goed

Echt een top website! Aangesloten bedrijven leveren meteen! Goede service

Super correct en snel

Alles naar wens

Snel geleverd, product voldoet aan mijn verwachting

Mijn schoenen werden zoals afgesproken geleverd

De bestelling en levering verliep soepel. Er zat een kaartje bij de schoenen met goede informatie. Mijn schoenen werden geleverd in de schoenenzaak waar ik vaste klant ben. Zo kon ik toch advies krijgen over de pasvorm. De schoenen zitten goed.

Correcte behandeling

Snelle toezending en ook snelle afhandeling van de retourzending.

Prima levering

Goede staat

Top! Zoals in de naam al vermeld staat ;-)

Normaal koop ik nooit schoenen online, maar deze waren het waard! Ik heb ze al eerder in een winkel gezien en gepast, de prijs was helaas te duur. Ik heb gewacht tot ze in de uitverkoop waren. Nergens hadden ze de schoenen in mijn maat, behalve bij TopShoe.nl. Nooit eerder heb ik het aangedurfd om schoenen online te bestellen. Dit was de eerste keer voor mij. Ik ben blij dat ik het heb gedaan. Mijn product was snel geleverd. Schoenen zagen er goed uit, netjes verpakt. Super bedankt!

Een vlotte levering! Erg prettig

Ik was een hele tijd op zoek naar de schoenen die ik bij jullie besteld hebt! Niemand had ze meer en jullie wel! Erg fijn

Snel en correct tegen een redelijke prijs

Vlotte levering van diverse soorten schoenen. Ook de afhandeling verloopt vlot.

Alles perfect

Top shoe levert gewoon top shoes, snelle perfecte verzending. Dus de volgende keer weer naar top shoe.

Snelle levering, goede service

Super snel binnen

prima geholpen door de klantenservice.

Goede positieve ervaring tot nog toe.

Oke

Ik was bijzonder verheugd dat topsport zoveel keus heeft in het voor mij juiste model finn comfort

Correct, zonder problemen.

Na wat problemen met bestellen , overigens mijn onkunde, daarna met advies van topschoe , prima geregeld en snel afgeleverd. Aan te bevelen.

Zeer goed.

Overzichtelijke en duidelijke site, snel en netjes afgehandeld. Product uitstekend en goed geprijsd.

Keurig

Werd mooi optijd geleverd

Super bedankt

Schoenen waren nergens meer te koop, maar wel bij TopShoe

Snelle levering. Goede aanbieding.

ik ben heel tevreden.

Terugsturen van product is probleemloos verlopen. Volgende keer bestel ik weer!