Vlotte levering

De schoenen werden door derden partij vlot geleverd. Helaas retour, maat te klein. Reclamatie bij derden partij ipv Topshoe vind ik vreemd. Verder was schoen niet in sale, bij andere webshops wel.

Perfecte levering en product voldoet helemaal aan de verwachtingen

Het leveren en retour zenden gaat fantastisch. Bij retour zenden wordt je betaling snel terug gestort. Verpakking is prima, artikelen komen in goed staat aan. Artikelen overtreffen mijn verwachtingen. dit komt omdat de kleur minder goed zichtbaar is op de foto's. Is werkelijkheid is het beter.

Online besteld, in de late middag. De morgen erna al bij afhaalpunt post nl. Verpakking en inhoud prima!!

Prima schoen, snelle levering.

Prima webwinkel.

Snelle levering en retour is ook zo geregeld op de website.

Vlotte levering, prima prijs

Snelle levering en keurig verpakt

Snel geleverd, en duidelijk op welke manier je iets terug kunt zenden. 1 paar schoenen oké, andere paar helaas retour en hiervan het geld snel terug gestort gekregen op mijn rekening.

Hele goede service, omruiling van maat, de volgende dag had ik de goede maat ontvangen!!!!!! Dat noem ik pas echt service......echt super......er komt zeker weer een bestelling.....

Snelle correcte levering

Snelle levering. Via track en trace kun je zien hoe het met je bestelling staat. Keurig verpakt.

Schoenen besteld in het weekend en dinsdag netjes de schoenen binnen gekregen. Alles was goed verpakt en bon er bij.

Prima!!!!

Goed geregeld!,

Snelle levering, eenvoudig retourneren

Snelle levering, prettig retourneren, snelle reactie bij vragen!

Verkeerde schoenen toegestuurd gekregen die goedkoper waren maar wel voor het zelfde bedrag

Ik kreeg een ander paar schoenen thuisgestuurd als die ik besteld had maar wel voor dezelfde prijs als de schoenen die ik besteld had terwijl de bezorgde schoenen op de website goedkoper waren. Achteraf bleek dat de winkel die de opdracht kreeg, de bestelde schoenen niet meer op voorraad hadden en ze besloten een andere set te sturen omdat die er ook op leken. Geen uitleg erbij, en gewoon voor dezelfde prijs als de schoenen die ik besteld had. Ik vind dit zeer slecht. Ook slecht dat ik de schoenen opnieuw moest bestellen, opnieuw moest betalen voordat ze uit een andere winkel toegestuurd konden worden. Het uitstaande bedrag kreeg ik pas 2 weken later teruggestort op mijn creditcard. Aangezien dit over de maandafrekening van mijn bank getild werd, wordt mijn bankrekening onnodig 4 weken belast met het bedrag voor de onterecht gestuurde schoenen. Ik vind wel dat Topshoe hier meer in had kunnen betekenen middels het regelen van toesturen van de juiste schoenen zonder dat ik daar actie voor hoef te ondernemen en/of een tegemoetkoming in de kosten.

Goedemorgen mevrouw Chaplin, Wat jammer om te lezen dat u zo ontevreden bent over Topshoe.nl. Er is al wat contact met de klantenservice geweest betreffende uw klacht zie ik. U geeft aan dat er bewust een ander paar is opgestuurd, dit is gelukkig niet het geval. Helaas is er wat mis gegaan bij de winkel en hebben zij per abuis een ander paar verstuurd, dit door verkeerde informatie in hun kassa. Uiteraard onze excuses dat u hier de dupe van bent geworden. Wij begrijpen dat het vervelend is dat u in zo'n geval zelf de bestelling weer opnieuw moet plaatsen en niet gewoon binnen de eerste bestelling een omruiling kan laten plaatsvinden. Helaas kan een omruiling, ongeacht de reden, enkel plaatsvinden wanneer het andere artikel vanuit dezelfde winkel verstuurd kan worden, dit omdat al onze aangesloten winkels zelfstandig zijn. In uw geval kwam het nieuwe (juiste) artikel helaas dus vanuit een andere winkel. Vervelend dat de creditering wat lang duurt. In ons systeem zie ik dat deze wel direct verwerkt is maar wat u aangeeft , dit duurt langer aangezien het een creditcard betaling betreft. Nogmaals excuses voor dit ongemak. Toch hopen wij u nog eens terug te zien op onze website voor een herkansing!

Gedragen beschadigde schoenen

Schoenen waren waren gedragen gedragen. Binnenzool was ingescheurd en letters vervaagd. Ook zat er iets vies onder de zool.

Beste Daphne, Wat vervelend dat u een beschadigd paar ontvangen heeft, dit is duidelijk niet geconstateerd tijdens het inpakken van uw bestelling. Onze excuses. Ik zie dat er geen contact is geweest met onze klantenservice. Wij willen dit probleem graag voor u oplossen . Zou u een foto van het paar door willen sturen naar info@topshoe.nl zodat wij contact kunnen opnemen met de leverende winkelier? Alvast bedankt voor de genomen moeite en onze excuses voor dit ongemak!

snelle levering, goed product

De goede schoenen snel geleverd.

Prima, snel en duidelijk!

Veel keuze aan schoenen, duidelijk bestelproces en snel geleverd!

Bedankt voor uw positieve feedback Andrea!

Snel en netjes

Snelle levering met goede retourservice!

Prima produkt en goede service

Snelle levering, goed produkt.

Zeer tevreden.

Juiste maat in juiste kleur vlug geleverd.

goede ervaring

goede website snelle levering gratis retour zenden

Alles is prima verlopen, blij met aankoop

Veel plezier van uw aankoop Monika!

De bestelling plus bezorging verliepen geheel naar wens.

Goede en snelle service

Product netjes verpakt geleverd. Kan deze organisatie aanbevelen.

Bedankt voor de aanbeveling!

top shop

snel en eenvoudig bestellen en achteraf betalen is helemaal top zeker als je meerdere schoenen wil passen

Over TopShoe.nl