prima webshop

snelle levering en snel geld terug na retourzending

Mijn eerste ervaring met TopShoe maar voor herhaling vatbaar !!!

Uitstekend , zorgvuldig !!

De helft van de bestelling werd geleverd

Jammer dat de helft van de bestelling werd geleverd. Ik begrijp niet dat als men iets aanbiedt men het niet ( tijdig) kan leveren. Het geld werd wel teruggestort maar dat is verder logisch.

Ik heb pijnlijke voeten en ik kan niet alle schoenen dragen ik draag altijd DUREA schoenen vetersandalen minder pijn aan mijn voeten zeer tevreden

Wel reaktie op mail, maar nog steeds geen schoenen

17 juli besteld, maar nog steeds geen schoenen, waardeloos, hier bestel ik niks meer

Hele goede service, snelle levering!

Snelle levering is top

Nergens anders de bestelde schoen kunnen vinden maar wel via jullie site!

Top shoe doet zijn naam eer aan met Topservice en goede schoenen

Werd persoonlijk gebeld door Bas Zwerts uit Oisterwijk dat de bestelde schoenen en dag later zouden komen. Geweldige service. Dank Bas!

Snelle service, goede levering

Nvt

Niet meedenkend

Verkeerde maat opgestuurd gekregen, en toen verkeerde werkwijze meegekregen. Uiteindelijk bij andere webshop zelfde besteld.

Onbetrouwbaar

De bestelling die ik in solden plaatste werd even later zonder uitleg geannuleerd. De schoen die ik besteld had stond nog steeds gewoon online aan dezelfde, verminderde prijs. Ik heb het dan nogmaals geprobeerd. De bestelling werd opnieuw gewoon geannuleerd. De schoen bleef beschikbaar aan dezelfde prijs.

Niets op aan te merken. Mijn schoenen werden op tijd geleverd.

Leuke aanbiedingen

Leuke aanbiedingen en leuke prijzen en snelle levering

Artikel was niet op voorraad

Geen mening ivm het bestelde artikel niet op voorraad was. Retour betaling was wel vlot

De bezorging was waardeloos

Ik had aangegeven dat het op een bezorgpunt afgegeven kon worden. Er was geen fatsoenlijke mogelijkheid het pakket te volgen en later bij het bezorgpunt kreeg ik te horen dat men het daar niet af had mogen geven.

Heb al meerdere keren schoenen besteld en het gaat altijd geweldig.Levering vlot .Altijd alles perfect

Was op zoek naar goede slippers, bij Topshoe gevonden. Gelijk maar 2 paar besteld. Snelle levering.

Gewoon goed

Snelle levering en mooie aanbiedingen

Geen info over bestelproces

Geen bevestiging van bestelling en verzendproces ontvangen. Pas na versturen mail kreeg ik bericht dat de schoenen zouden worden verzonden. Schoenen zelf verder oké. Prijs aan de hoge kant.

Graag vermelden welk om welk product het gaat. Ik krijg zoveel mails voor een beoordeling

Vlotte levering makelijk retour vind als minpuntje de verpakking kan hem moeilijk open krijgen een paar jaar geleden vond i gemakkelijker.

Gijs schoenen!

Ik kijk altijd voor Gijs schoenen op het internet. Ik vul merk, maat en wijdte in en heb dan veel keus.

Snelle nette levering.Top

Correcte levering!

Vol lof, sinds 4 jaar draag ik enkel de schoenen van Solidus!