Goede service en overzichtelijk bestellen.

Hele goede nette service

Snel en accuraat

Niets op aan te merken. TOP.

Snel en goed! Voor herhaling vatbaar!

Prachtig laarsje, Gabor waardig, maar niet zo blauw als ik dacht

Heel vlot in huis. Goede informatie vooraf over de laarsjes zelf. Ik draag ze met plezier.

Netjes op tijd

Product Schoenen waren uitstekend.

Super Site

Ik heb een paar schoenen besteld en geretourneerd daar de pasvorm niet goed bij mijn voeten paste. Het geld werd zonder problemen geretourneerd

Veel keus in brete maten

Ondanks dat het product niet paste. Prima en snelle afhandeling met betaling

Ben er erg blij mee met mijn maat 43

Snelle levering van goede schoenen.

Supergoede en snelle service!!!!

goed en betrouwbaar....

Prima site. Snelle levering.

Toppie

Heel fijn om niet naar een winkel te zoeken in de buurt. De schoenen zitten perfect en snel geleverd ..

Klantvriendelijk, snel, zeer aanbevolen..

Al 2x snel en op tijd.

Geweldig goed assortiment !!

Geweldig bedrijf....

Snel ontvangen, maar helaas was de maat niet goed... Teruggestuurd en en ook weer heel snel retourbetaling ontvangen!

Heerlijk

Snelle verzending en de mogelijkheid om met afterpay te betalen. Ik wou dat ik dit eerder ontdekt had.

eindelijk schoenen die mij goed passen

Omdat ik in de gewone schoenenzaak geen leuke, moderne, vrouwelijke schoenen kan vinden die mij goed passen en alleen maar oma-schoenen kan krijgen voor mijn kleine brede voeten (maat 36 K) koop ik mijn schoenen bij topshoe. hier vind ik altijd leuke en lekker lopende schoenen.

Snelle levering, goed verpakt en zeer goede service

Duidelijke site, goede prijs en betrouwbaar

Groot assortiment, gebruikersvriendelijke site en snelle bezorging! Zeker aan te raden.

1dag bestellen 1 dag later zijn de schoenen er top

Goed, mooie schoen ,en snel geleverd

Groot assortiment

Zoveel breedte maten te koop hier, komt van de luxere schoenenwinkels van over het hele land vandaan, op 1 mooie handige site....wel een dingetje, ik moest extra op het afhandelen van de retouren letten, 1 retour paar twv 199 werd niet gecrediteerd, (andere twv 250 wel) tijdens het bellen met topshoe een laconieke dame aan de lijn "o, even kijken, zo, ik zet nu even de betaling er in, binnen 2 werkdagen staat het er op" geen sorry of de vraag: hoe kan dit fout gaan? Helder was dat dat paar wel als 'retour ontvangen' stond en dat de dame zag dat dat geld niet was gecrediteerd....199 euro stond er toen snel weer bij mij op.

Besteld, betaald en de volgende dag geleverd. Super!

Besteld, betaald en de volgende dag geleverd. Super!

Duidelijke site. Snelle levering. Prima service.

Een goed werkende webwinkel.

Goede service en snelle levering. Ondanks dat dit de eerste keer is dat ik iets bij Top Shoe heb besteld kon ik toch achteraf betalen.