Vlotte service, overzichtelijk site . Vlot je bestelling in huis netjes verpakt.

Prima product snelle levering

Ik had nog nooit gehoord van TopShoe en was wat voorzichtig, maar echt super opgepakt, snel geleverd en prima product.

Prima, snelle levering

Snelle levering, net verpakt. Kortom: prima!

Zeer slechte klantenservice. Bellen niet terug en per mail drama

Klantenservice is telefonisch niet bereikbaar. Mail gestuurd met het verzoek mij te bellen. Krijg een mailtje terug met niet het antwoord wat ik nodig heb. Mail ik ze weer met het verzoek mij vene te bellen. Vervolgens laten ze niets meer van zich horen. Dikke vette onvoldoende. Was ik ff blij dat ik met after pay had besteld. Als ze zo ook met retouren omgaan. Drama gewoon.

Precies wat we besteld hebben snel geleverd

Snelle levering en bij retourneringen snelle betaling.

Snelle levering, mooie schoen, tegen aantrekkelijke prijs

Netjes verpakt en duidelijke website, ga zo door!

Fijne schoenen

Prima service, snelle levering.

Goed!!!!

De goede schoen, goede maat, snelle levering!! prima, bedankt en groeten Alfred.

Snelle levering. Nu waren de wandelschoenen prima qua maat dus heb niets retour hoeven sturen, maar dat was anders geen enkel probleem geweest... Alles (retour etiket, plastic hoes om te verpakken, retourformulier) zat in het ontvangen pakket. Hele goede service. Retour is overigens ook nog eens kosteloos.

ze waren al heel snel hier binnen sneller dan verwacht.

Fijne sloffen

Maat die besteld is, komt overeen met werkelijke schoenmaat.

Geweldig geregeld

Geweldig geregeld

perfect, jammer dat de schoenen niet pasten.

...

Lekker gemaakt voor niks

Eindelijk een winkel waar mijn gewenste wandelschoenen te koop leken te zijn. Deze besteld, betaald en dan het awachten. Om na een dag of twee te horen: uw schoenen zijn uitverkocht. Dat was een teleurstelling. Waarom stonden ze dan nog online te koop?!

gewoon goed

goed helaas was de verzending vertraagt door de drukte maar daar kunnen jullie niks aan doen.

Super fijne afhandeling

Pantoffels voor mijn vrouw gevonden die elders overal uitverkocht waren in haar maat. Zeer snelle levering (ook in Covid-tijd). Helaas vielen ze toch wat klein uit, maar het retourneren en de geldteruggave gingen ook heel soepel. De retour termijn is met 2 weken wel een beetje krap en de volgorde van instructies zou ik anders doen; "plak de retourzak dicht" en "vergeet de pakbon niet mee te leveren" zou ik omdraaien qua volgorde.

ik hoop snel mieuwe schoenen te krijgen

ik wil graag leuk antwoorden maar ik heb nieuwe schoenen terug gestuurd omdat die kapot waren ik heb nog steeds niets van u gehoord.de schoenen kosten veel geld.ik hoor graag iets van u,dank u.

Snelle levering en mooie laarzen, erg blij mee!

Snel geleverd.

Groot aanbod tegen scherpe prijs en goede voorwaarden zoals geen verzendkosten.

Makkelijk bestellen en snel geleverd

Op de site kan je snel en makkelijk vinden wat je zoekt, de bestelling was snel verzonden en bezorgd. Prima verpakt, heel fijn.

Alles keurig grgaan

Bestelling ging makkelijk, de levering keurig optijd en retourzending ook geen probleem.

Heel goed en betrouwbaar

Éénvoudig en snel zoekproces, duidelijke ,foto's. Het codeno dat ik invoerde was in mijn maat helaas uitverkocht. Ik bestelde dus maar soortgelijke laarsjes.op goed geluk. Na een paar dagen arriveerden ze en wat bleek: op de site stond een verkeerd codeno. Ik heb de laarsjes ontvangen die ik in eerste instantie wilde hebben. Dus blij, ze zijn mooi. Ik heb al een paar identieke versleten. Vanwege het verkeerde nummer 4 sterren, voor het overige zeer tevreden.

Snelle levering en goede info.

Goede overzichtelijke site, duidelijke leveringsdata, betaling via after pay. Ook voor “ouderen” alles heel overzichtelijk.

Supersnel geregeld

Alles WW’ers snel geregeld. Ik had ze zelfs sneller binnen dan de PostNL had aangegeven.