Snelheid ten top!

Zie boven én accuraat!

Snelle levering en goede service

Veel keus op de website, goede aanbiedingen en een topservice

Helemaal goed.

Robuste service, goed bereikbaar en snel

Aardig wat bestelling gedaan. Ze kwamen allemaal snel aan. Ook het retourneringsproces was prima.

Duidelijke site en snelle levering.

Er is een grote keuze op de site. Snelle levering en de boots waren zorgvuldig verpakt.

Snelle en correcte levering

Netjes verpakt en op tijd geleverd

Alles is Top geregeld!

Duidelijke informatie over je pakket

Snelle bestelling

Allen de afhandeling ging mis. Ik kreeg het geld niet terug. Na een telefoontje was dat snel geregeld.

Beste Joke, Wat vervelend dat de terugbetaling niet soepel verlopen is. Wij hebben elkaar via de klantenservice gesproken. Ten tijden van een retourverwerking in ons systeem krijgt de klant hier automatisch een e-mail bericht van. Binnen 1-2 werkdagen is het aankoopbedrag dan weer zichtbaar op de bankrekening. Dit gaat allemaal automatisch. Helaas bleek dit bij u niet goed gegaan te zijn waardoor de automatische terugbetaling niet plaats heeft gevonden. Dit is toen handmatig direct opgelost. Wij begrijpen dat dit vervelend is , wachten op geld is nooit leuk en dit is zeker niet onze bedoeling. Onze excuses voor dit ongemak.

twee keer moeten bellen voor terugstorting geld

De levering van de schoenen was perfect en snel. Jammer genoeg waren ze te breed voor mijn voeten dus dezelfde dag weer retour gestuurd. Ik kreeg wel een mail van terug ontvangst maar geen geld. Pas na twee maal bellen en inmiddels dikke week later weer het geld op mijn rekening...moet niet mogen. Ik kreeg als reactie dat het soms voorkomt dat er geen signaal doorkomt bij de administratie om geld terug te storten !!!!!! Maar...de levering was top..dus positief en negatief naast elkaar.

Beste Gonnie, U legt zelf al uit hoe het werkt met de terugbetaling maar wij begrijpen zeker dat dit niet is hoe het hoort. Wij zijn er druk mee bezig om dit niet meer te laten gebeuren, wij willen juist dat de klanten binnen 1-2 werkdagen hun aankoopbedrag weer terug hebben. Onze excuses voor dit ongemak!

de sloffen worden met Sinterklaas gegeven, Zijn nog ingepakt.

Ik vermoed dat ze wel in de smaak zullen vallen. Aantal sterren? Ik sla er maar een slag naar. 2,5 ster lijkt me een goed gemiddelde. Weet dus niet hoe ze zitten, zal het de ontvanger t.z.t wel vragen. Inderdaad was de ontvanger er heel blij mee. Ze zitten lekker. Blijf klant.

Geen levering

Mijn schoenen zouden worden geleverd, maar dit pakket werd uiteindelijk retour gestuurd naar de winkel door PostNL. Daarna zou de winkel het nogmaals gestuurd, en daar heb ik nooit meer iets over gehoord. Klantenservice gebeld, ze zouden mij contacten als het pakket getraceerd was, dat gebeurde niet. Uiteindelijk kreeg ik te horen dat de schoenen werden geannuleerd en ik mijn geld terugkreeg. Helaas hoorde ik dit pas 2,5 week na mijn bestelling dat deze geannuleerd zou worden en dat ik het opnieuw kon bestellen. Waarschijnlijk waren de schoenen er dus gewoon uberhaupt niet. Toch een 2, omdat ze wel mijn geld snel hebben teruggestort en omdat de klantenservice goed bereikbaar ism

Goedemiddag, Helaas is er inderdaad wat mis gegaan bij PostNL betreffende uw zending. Deze is 2x retour afzender gestuurd door PostNL , de reden zou zijn dat het huisadres niet klopte. De winkelier heeft in tweede instantie de retourzending verwerkt in het systeem als reguliere retour waardoor uw aankoopbedrag direct is terugbetaald. Daarom hebben wij u de vraag gesteld of u de bestelling opnieuw zou willen doen , daar uw aankoopbedrag alweer onderweg was naar u. Onze excuses voor dit ongemak.

Slecht. Dure laarzen van 150 euro besteld, 2 dagen in huis op gelopen

Dure laarzen Wolkys besteld van 15o euro. 2 dagen in huis op gelopen Deden pijn achter bij de hiel. Terug gestuurd Moest ze wel betalen kreeg ik te horen want de sticker binnen in was versleten🙄En had er op gelopen Tja hoezo 14dagen bedenktijd Waardeloos Koop hier nooit weer wat

Beste Bea, Wat jammer om te lezen dat u zo ontevreden bent. De 14 dagen retourtermijn is uiteraard enkel van toepassing wanneer schoenen ongedragen zijn. Wij begrijpen dat ze gepast moeten worden maar meer dan dat is niet acceptabel. In uw geval was het paar duidelijk belopen en langere tijd gepast. Hierdoor is het paar onverkoopbaar geworden waardoor de retourzending niet geaccepteerd kon worden. Voor de voorwaarden van retourzending verwijs ik u graag naar onze website.

Prima service geheel volgens afspraak. Top.

Veel keuze en goede kwaliteit. Alle merken zijn vertegenwoordigd.

Op tijd geleverd. Netjes verpakt

Schoenen voldeden aan mijn eisen

Super service.

Had Lowa wandelschoenen besteld, maar per ongeluk verkeerde maat, na contact te hebben gehad mocht ik ze kosteloos retourneren om vervolgens de goede maat toegestuurd te krijgen .

Super service!

Goede service ook toen er iets mis wat met de schoenen, ik beveel ze van harte aan.

Prachtige laarzen en supersnel geleverd

Goede service en overzichtelijk bestellen.

Hele goede nette service

Snel en accuraat

Niets op aan te merken. TOP.

Snel en goed! Voor herhaling vatbaar!

Prachtig laarsje, Gabor waardig, maar niet zo blauw als ik dacht

Heel vlot in huis. Goede informatie vooraf over de laarsjes zelf. Ik draag ze met plezier.

Netjes op tijd

Product Schoenen waren uitstekend.

Super Site

Ik heb een paar schoenen besteld en geretourneerd daar de pasvorm niet goed bij mijn voeten paste. Het geld werd zonder problemen geretourneerd

Veel keus in brete maten

Ondanks dat het product niet paste. Prima en snelle afhandeling met betaling