Was zeer tevreden

Alles netjes verlopen goed zo.

Prima schoenen en goede levering.

Gemakkelijk en snel

Makkelijk en snel. Niet vooruit betalen.

Prima service!

Ik heb de schoenen terug gestuurd omdat ik de kleur vond tegevallen, maar ik had heel snel het geld weer op de bankrekening.

goede prijzen en snelle levering ben zeer tevreden zou het iedereen aanraden

Goed alleen de schoenen zaten niet leker

Zeer prettige ervaring.

Heel goede ervaring, keurige verpakking. Ik zal graag weer eens een bestelling plaatsen.

superlevering

Snel geleverd en keurig met terugzendlabel e.d. ivm terugsturen. Goed aanbiedingen, dus top site !

Goede service, schoenen waren niet wat ik ervan verwacht had, maar kreeg snel bericht nadat ik ze retour had gestuurd. Geld terug met after pay duurde iets langer, maar ook dat is netjes opgelost door top Shoe. De volgende x zeker weer bij top Shoe. Leuke aanbiedingen van mooie merk schoenen.

het is geweldig en gemakkelijk

ik heb een sandaal van XSENSEBEL uitgezocht maat 38 en via Topshoe besteld en kreeg het keurig toegestuurd,voor mij de 1e keer via internet besteld en zeker in deze CORONA TIJD veilig hoewel ik het liefst naar een winkel ga maar niet elke schoenwinkel heeft dit merk endaarom was dit een fijne oplossing voor mij

Snelle levering en mooie schoenen

Mijn bestelling is snel en goed afgeleverd en ik ben erg blij met de nieuwe schoenen! Ze zijn precies zoals ik gehoopt had. Fijn dat er goede foto's op de website stonden.

Klantvriendelijk

Het retourneren is goed geregeld, geld stond vlot op mijn rekening

Super service snel en correct

Geweldig!!!!

Prima service.

Ik had een paar gympen besteld en ze zaten niet zo lekker. Ik vond dat vervelend maar zag toen dat er een bijdrage voor retour werd gevraagd. Prima werkwijze . Het terugzenden ging ook ontzettend gemakkelijk . Een sticker plakken en terugsturen . Mijn complimenten voor jullie werkwijze en snelle terugbetaling

Besteld en letterlijk de volgende ochtend bezorgd. Ook een goed paar schoenen. Alles was goed. Uitstekend is dan ook de score.

Een hele snelle levering. Vandaag besteld, de volgende dag in huis. En wat zitten ze lekker....

Uitstekend!

Uitstekend!

Vlotte service enen goed product.

Goede en snelle service

Bedankt voor de goede en snelle service. Ook de retouren werden snel verwerkt en wat is het toch fijn om een goede schoenenwinkel te hebben met breedtematen.

Snel en probleemloos!

Duidelijke toegankelijke site waar makkelijk te kiezen is en en probleemloos vervolgtraject.

Duidelijk - bezorging goed te volgen. Schoenen zijn goed. Mooie prijs.

Goedendag, Bestelling goed afgehandeld.

Goeie service

Snelle bezorging, gratis retourneren, Snelle ruiling en ook terugbetalen ging snel. Helemaal top.

Keurig

Netjes en keurig op tijd geleverd

Super snelle levering!

Helaas waren de schoenen voor mij niet goed. Maar wat een snelle levering en afwikkeling!