Zeer teleurstellend

De door mij bestelde schoenen zijn nooit afgeleverd.

Goed contact en snelle levering

Goed contact en snelle levering

meh

geen reactie op mijn mail aan klantenservice

De schoenen die ik bestelde waren niet leverbaar helaas. Binnen een paar dagen was het geld teruggestort op mijn rekening.

Snelle bezorging

Na lang zoeken hier wel die mooie gele sketchers gevonden in mij maat, snel bezorg dus superblij

Prima xx

Zeer correct

Good price

Great price, fast delivery

Fijne webwinkel Leuke prijzen Snelle verzending

Goede service.

Enkellaarsjes teruggestuurd omdat de maat mij niet paste. Een mail ter ontvangst gekregen en met de info hoe de terugbetaling zou verlopen. Binnen enkele dagen had ik mijn geld teruggestort gekregen.

Snel geleverd en goed en netjes verpakt , duidelijke communicatie.

Goede service.

Snelle levering en hele goede servce. Het retourneren gaat snel en het geld wordt ook heel snel teruggestort.

Positief

Sketcher schoenen gekocht voor mijn dochter en mijzelf. Ontzettend blij mee. Daarnaast snel geleverd

Zeer tevreden over TopShoes.nl

TopShoes.nl biedt schoenen aan in wijdtematen naast lengtematen. Dit vind ik waardevol omdat iedere voet anders is. Dit geldt zeker voor kindervoeten. TopShoes.nl biedt schoentjes aan voor ieder kindervoetje en de kwaliteit is super! Voetbed en binnenvoering van mooi zacht leer en keurig afgewerkt. Levering en betaling, ook terugbetaling bij retourneren, wordt keurig verzorgd.

Mooie kwaliteit snelle levering dus super tevreden

Goed passende schoenen!

Goed passende schoenen voor steunzolen! Keurig thuis bezorgd! Dank u wel!

Helder, snel, betrouwbaar

Helder info Snelle levering Betrouwbare retour

TopShoe biedt enorm assortiment

Heel fijn dat gewenste schoenen alsnog geleverd kunnen worden als het in de nabije omgeving niet meer lukt. Duidelijke website en snelle levering, gewoon Top dus.

Heel vlotte levering,goed ingepakt en niets beschadigd. Zo heb ik terug mijn lievelingssandalen met de juiste zool. Bij ons in België moeilijk te krijgen met zool Yvonne van Durea.

De maat was, alhoewel ik dezelfde schoenen in een andere kleur heb niet goed. Met gemak kon ik deze retourneren en juiste maat bestellen. Alles snel en perfect geregeld. Volgens mij ook binnen een dag mijn geld terug gekregen.

Prima snelle levering, goed bereikbaar met telefoonnummer, terugbetaling ging ook snel.

Eigenlijk ging alles goed. Het bestellen, leveren, bereikbaar zijn dmv tel. nummer. Jammer genoeg was de schoen niet goed en moest terug. Maar ook terugsturen en de terugbetaling verliep allemaal snel en goed. Fijn bedrijf om zaken mee te doen.

Heel erg tevreden!

Altijd goed verpakt en na bestellen de volgende dag in huis.

Geweldig.

Super snelle levering. En zeer snelle afhandeling van een retour. Mijn dank is groot.

De klantenservice is supergoed.

De schoenen die ik voor mijn moeder die op leeftijd is, waren te smal. Toch had ik ze besteld en betaald. Hierna heb ik direct de bestelling herroepen. En in plaats van dat de bestelling eerst werd toegestuurd, werd het geld weer teruggeboekt. Top TopShoe!

Zeer nette en vlotte afhandeling.

De schoenen waren snel hier

Buizerdlaan 6 3435 SB Nieuwegein

088 5440544