Perfekt

Snelle levering en goede verpakking.

Snel geleverd. Prachtige schoenen

Top organisatie

Prima assortiment en snelle levering, klasse!

prettig

prettig ervaren schoenen pasten niet terug gestuurd gelijk geld terug zou het iedereen aanbevelen

Goed product, op tijd geleverd

Ben blij met mijn aankoop

Schoenen werden snel geleverd. Helaas was de kleur niet helemaal goed, retour gezonden en binnen 2 dagen mijn geld terug, super!

Snelle afhandeling

Product werd snel geleverd. De afhandeling retourneren werd net zo snel afgewerkt.

Nieuwe ervaring

Eerste aankoop via TopShoe. Voelt als een soort Marktplaats / Bolcom. Dat wist ik op voorhand niet. Levering wordt door verschillende schoenenzaken geleverd en niet op dezelfde dag.

Supersnelle accurate service

Ruime keus en niks te duur.

Verkeerde breedte maat gestuurd, retour gestuurd en het bedrag is totaal teruggestort, top !

Was een beetje sceptisch of ik het totaal bedrag wel terug zou krijgen maar na een telefoontje is het totaalbedrag terug gestort zonder hier retour kosten over te betalen, top!

Topwinkel snelle levering

Snelle levering, goede communicatie en zeer snel geholpen bij mijn vraag

Oké, kan beter

Helaas kon je goed zien de dat schoenen niet nieuw waren Doos ook verkleurd Verzending goed

top

goede informatie snelle verzending

klote

klote

Ik had twee paar schoenen besteld op vrijdag. Zaterdag waren de schoenen al bij mij in België. De schoenen pasten perfect. Heel bij met mijn aankoop

Netjes snel en verzorgd verstuurd.

Prima verzorgd en super snel geleverd. Het retourneren van schoenen ook geen probleem geld gewoon weer netjes terug gestort.

Zeer tevreden klant.

Schoenen besteld, snel geleverd, veilig betaald. Schoenen zagen er exact uit als op de foto, pasten precies.

Top!!

Snelle levering, gratis retour en achteraf betalen. Goede service en mooie schoenen.

Snelle levering Ziet er allemaal keurig uit En geweldige mooie schoenen

Super tevreden

Vlotte levering!!!

Ruime keuze en als een van de weinigen ook in wijdte E.

Snel besteld, normale prijzen en snel geleverd.

Top-schoenen

Snelle levering. Pima kwaliteit. Zal zeker vaker bestellen

Late levering

Ik heb 31 maart een paar schoenen besteld en betaald maar nog geen bericht gehad dat ze onderweg zijn oid. Levering is anders altijd al met paar dagen

Goedemiddag, Bedankt voor uw review. Ik zie dat uw order is bezorgd bij uw buren op nummer 89. U kunt uw bestelling daar ophalen. Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Kim Klantenservice Topshoe

Keurig verpakt en snel geleverd

Keurig verpakt, snel geleverd en geld weer snel teruggestort..

Snelle verzending,goede service

Helaas moest ik mijn bestelling retour zenden.Product zag er goed uit maar voldeed niet aan mijn verwachting . Kleur kwam niet overeen met de afbeelding Mijn geld had ik snel terug