Alles is volgens afspraak gegaan.

Goede opvolging

Ik heb het pakje moeten terugsturen omdat de maat te klein was. Alles is prima verlopen

De schoenen werden op tijd geleverd. Prima

geweldige mooie sneakers ,s

snelle bezorging en retour verwerking mooie degelijke verpakking de sneakers moesten weer retour helaas vanwege mn moeilijke voeten

geweldig

topshoe staat voor kwaliteit.ik ben zeer tevreden over mijn aankoop.ik zou hier zo weer iets anders kopen.

Still waiting for my order

After communication with client service and quick response from them, I am still waiting for the order. I sent a couple of emails but now I don't receive any answer. I hope I won''t lose my money.

Goed en mooi

Fijne schoenen

Goede service en gebruiksvriendelijke website

Goede service en gebruiksvriendelijke website En goede collectie

Snelle correcte levering

Ben zeer tevreden!

Uk heb al meerdere keren besteld en altijd naar wens verlopen!

Jammer dat je na betaling hoort dat schoenen niet leverbaar zijn

Wel snel retour van het geld. Echter, goede voorraadbeheer zal helpen dit te voorkomen.

prima service.

goede service bij zowel het besellen als bij het terug sturen betaalde prijs met twee dagen weer op de rekening.

Goed bedrijf

Correct behandeld.snelle levering

Goede en snelle service.

Mooie duidelijke website, met ruime keuze aan goeie merken. En de service is goed, vlotte verwerking.

Is niet makkelijk voor mij om leuke gepaste schoenen te vinden. Mijn probleem is dat ik wijde voeten heb. Is niet fijn! Meestal slag ik wel bij jullie om iets leuk te vinden.

Snelle correcte levering

Snelle levering, keurig verpakt, de schoenen precies zoals op de foto's afgebeeld. Communicatie via email, hield mij op de hoogte van bestelling en levering. Zonder overbodig informatie

Goed assortiment, uitstekende snelle bezorging.

Mooie samenwerking tussen de betere schoenwinkels, samen sterk geldt hier echt.

Aanrader

Snel geleverd ,goed verpakt, makkelijk om te bestellen via de site, betalen achteraf ,fijne schoenen ik heb voor wolky gekozen en ook grote maten

Mooie prijs en snel geleverd

Fijne website, mooie prijs en snel hier. Top.

Zoals altijd tevreden

Overzichtelijke webshop met mijn favoriete merken. Altijd snelle levering.

Had de verkeerde schoenen gekregen en binnen 1 dag de goede geleverd.

Mooie schoenen, goede service

Goede ervaring met TopShoe Goede en duidelijke website. De bestelde schoenen werden snel geleverd, ze vielen helaas te klein uit, maar retourneren was geen enkel probleem en ik had al snel mijn aankoopbedrag terug. Ook het paar schoenen die ik een maat groter bestelde was snel geleverd en ook weer netjes verpakt. Helemaal tevreden!

Zowel bestelling als retour perfect gegaan

Perfekt

Snelle levering en goede verpakking.

Buizerdlaan 6 3435 SB Nieuwegein

088 5440544