Duidelijke website

De interface van FX werkt fijn. En ik hoef weinig tot geen moeite uit te voeren naar het zoeken van bepaalde content.

Investering

Dag iedereen Ik wil je graag meer leren over het bitcoin-investeringsplatform waar je geld kunt investeren en 10 keer je investering kunt verdienen in 72 uur hieronder.Ons investeringspakket kies een geschikt pakket om te beginnen met verdienen $ 200 om in 72 uur $ 2.000 te verdienen $ 300 om in 72 uur $ 3.000 te verdienen $ 500 om in 72 uur $ 5.000 te verdienen $ 1000 om in 72 uur $ 10000 te verdienen $ 5000 om in 72 uur $ 50000 te verdienen Neem contact op om uw investering te starten whatsapp: +1 (502) 2064419 E-mail: tradewithcarlos2156@gmail.com

Helder en duidelijk advies

Een duidelijk en helder verhaal van de adviseur mee gekregen. Professioneel en kundig!

Beleeft aanwoord van u.

Ik will graag deze aanvraag bij u doen.

Reageren goed

Ik had een slechte ervaring. Dat was een technisch probleem met de site. Wellicht meer een review over de ICT leverancier/afdeling (die beter zou moeten testen) dan van de site zelf? Nu werkt hij weer maar de ervaring was wel frustrerend, getuige de kortaffe review. Mijn vraag is inmiddels al, ergens anders, beantwoord. In ieder geval kan geconcludeerd worden dat FX boven op slechte reviews zit en contact probeert te zoeken om op te lossen. Ik moet een keuze maken bij "Aanbevelen" en zou het liefst "Neutraal" zeggen want inhoudelijk heb ik de site verder niet kunnen raadplegen. Maar dat kan niet dus dan maar "Ja" want "Nee" is ook zo onaardig na hun moeite.

Beste heer Stuurman, Bedankt voor uw terugkoppeling. We hebben inderdaad een storing op onze website gehad waar we mede door u bericht achter zijn gekomen. Deze hebben we verholpen en onze site is weer actueel en actief. Zou u het nog eens willen proberen? Ik kan ook vrijblijvend contact met u laten opnemen door een hypotheekspecialist, zodat u een goed beeld krijgt van uw mogelijkheden. Ik verneem graag van u. Met vriendelijke groet, Mark

goede voorlichting

duidelijke uitleg en goede informatie

Wel snelle reactie na aanvraag.

Kan ik nu nog niet beoordelen. Haastig spoed is zelden goed!

Fantastische service!

Ik had snel reactie en de adviezen waren uitstekend.

Positief

Goed om bijbrengen houden

Zeer slecht

Wij zouden vrijdag jl gebeld worden. Voor dit gesprek moesten wij het één en ander opzoeken. Maar we zijn niet gebeld. Dus slechte ervaring.

Beste Lia, Bedankt voor uw reactie. Er is inderdaad een fout gemaakt bij het inplannen van de terugbelafspraak in ons systeem door een van onze medewerkers. Naar aanleiding van uw terugkoppeling is er actie ondernomen en alsnog contact met u geweest. Ik hoop dat dit naar tevredenheid is geweest. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Mark

Keurig en snel

Alles snel en correct afgehandeld

Duidelijke site om in te vullen en snelle reactie

FX.nl heeft een duidelijke site waar je een aantal korte vragen beantwoordt. Je krijgt snel reactie en je kan vragen stellen. Ze zijn vriendelijk en denken met je mee

wetet ik nog niet ik ben nog niet gereed

nog niet van totpassing

informatief

Door jullie inzicht krijgen de klanten een totaal beeld van jullie werkzaamheden die up to date is,Prima.

Snelle reactie en goed advies.

Plezierig en deskundig.

klant vriendelijk

Prettige afspraken

Ik heb maar kort contact gehad. Dat was prima. Verder geen ervaring.

Plezierige en actuele informatie.

Kijk er vaak even met plezier naar en soms lees het het hele item grondig door.

Ik kan mailen wat ik wil, geen antwoord meer.

Ik heb nu een hypotheek 2.8% voor 10 jaar, loopt nog 4 jaar, met de huidige rentes heb ik een break even bij ongeveer 7 jaar.

Beste heer Bakker, Bedankt voor uw terugkoppeling. We hebben helaas geen mails van u kunnen traceren binnen onze systemen. Excuses voor het ongemak. Uiteraard berekenen we voor u graag de mogelijkheden en of oversluiten in uw situatie interessant is samen met de bijkomende kosten. We komen hiervoor graag met u in contact. Ik verneem graag van u. Met vriendelijke groet, Mark

Communicatieprobleem

Ik moet zelf mijn boeterente zien te achterhalen, heb ik gedaan( was niet supersimpel), maar wordt niet meer teruggebeld. Is wat mij betreft ook niet meer nodig!

Beste Ans, Bedankt voor uw feedback. Naar aanleiding hiervan is er inmiddels contact met u opgenomen en zijn de mogelijkheden in kaart gebracht. Ik ga ervan uit dat hiermee uw vragen beantwoord zijn. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Mark

Duidelijk en overzichtelijk

Goede ervaringen met deze organisatie, al eerder zaken mee gedaan, goede afspraken en duidelijke adviezen gehad.

Prettig informatief gesprek gehad zowel aan de telefoon als met vertegenwoordiger

Goed geïnformeerd. Ben benieuwd naar de resultaten.

Heldere informatie.

Goed leesbaar, begrijpelijk, wetenswaardige info.

Helder uitleg.

Heldere uitleg, snelle contactopname.

Over FX.nl

Vergelijk en kies zelf de beste financiële producten op FX.nl. Of het nu gaat om de laagste hypotheekrente, de goedkoopste lening of de hoogste spaarrente, je vindt het op FX.nl. Zo kies je altijd het goedkoopste financiële product. Vergelijken loont. Wie regelmatig zijn financiële producten vergelijkt en overstapt naar de goedkoopste aanbieder, kan honderden euro’s per jaar besparen. FX.nl helpt je hierbij met slimme vergelijkingen en nuttige informatie. Vergelijk en kies zelf de beste!