Efficiënt en goed!

FX heeft ons schoonmaakbedrijf erg goed geholpen! Ze bieden klantvriendelijke en professionele hulp aan. Ik raad u FX zeer aan!

Kan niet beter.

Snelle reactie bij aanmelding. Snelle afspraak met deskundige. Snel een goed voorstel zoals besproken. Al met al binnen twee weken alles rond. Prima begeleiding en zeer prettig contact.

Duidelijk

Ik heb via jullie een afspraak gemaakt om naar onze hypotheek te kijken

Aanvraag werd niet op waarde beoordeeld

Telefonisch contact gehad met een medewerker. ik had het idee dat ik meer wist over de hypotheek dan diegene die belde. Uiteindelijk werd medegedeeld dat men niets voor me kon betekenen.

Prima en eerlijk advies

De huidige situatie hoefde niet gewijzigd te worden, aangezien er onvoldoende voordeel uit viel te behalen.

Zeer goed snelle reaktie

Zie boven

snelle en adequate antwoorden en snel reageren op vragen

snelle en adequate antwoorden en snel reageren op vragen

Fijn gesprek gehad telefonisch.

positief !

Snelle reactie om tot een afspraak te komen.

Heldere site

Zonder al te veel moeite kun je extra inzicht krijgen, prettig

zeer nuttige informatie

Door de regelmatige e-mails met heel bruikbare informatie voor wat betreft hypotheken heb ik besloten een hypotheek adviseur uit te nodigen

Uitstekende en makkelijke pagina.

Op aanraden van familie heb ik de site bezocht en gelijk gebruik van gemaakt. Binnen een dag werden er afspraken gemaakt. De site is overzichtelijk en het menu is makkelijk. Veel aanbieders die je makkelijk kunt vergelijken.

Positief altijd duidelijk in alles !

Altijd n begrijpelijke en duidelijke uitleg en altijd alles op to date!

Eerlijk en oprecht advies

Snelle reactie, eerlijk en oprecht geadviseerd door een betrokken medewerkster!

Onjuiste informatie verstrekking

Ik drukte op vergelijk uw hypotheek, nou nou. kom je gelijk in een aanmelding met een adviseur. Vervolgens wordt er een account aangemaakt waar je zoals gezegd met 5 min klaar bent, jaja na 15 min gestopt. Ok dan is er vervolgens een afspraak gemaakt met een adviseur die een dag later sorry zegt omdat de afspraak niet bij hem doorgekomen was. wel een halve middag vrij genomen ervoor. Als dit allemaal al niet naar behoren verloopt zal de rest ook niet goed verlopen.

Beste Ed, Bedankt voor uw review. De adviseur heeft inderdaad de afspraak niet tijdig opgemerkt, waarvoor onze excuses. Door de korte tijd tussen maken en plaatsvinden van de afspraak is er door persoonlijke omstandigheden van de adviseur de afspraak niet opgevolgd. U stond helaas niet meer open voor een vervolgafspraak met de adviseur. Uw aanname over de rest van het traject kan ik me niet in vinden. Met vriendelijke groet, Mark

Redelijk goed

Er zou binnen 24 uur een mail gestuurd worden of het product leverbaar is. Is niet gebeurd

Scherpe prijzen, goeie service

Scherpe prijzen, goeie service.

Medewerker klantvriendelijk

Medewerker direct na mijn aanvraag contact opgenomen en geeft mij het vertrouwen, dat afspraken worden nagekomen.

Duidelijk

Snel en duidelijke antwoord

Misleidend

er wordt gesuggereerd dat door het invullen van gegevens er een online, danwel per mail een hypotheek advies wordt gegeven.

Beste Andre, Bedankt voor uw feedback. Jammer dat u dit zo ervaren heeft. We nemen inderdaad naar aanleiding van uw aanvraag telefonisch contact op om vrijblijvend de mogelijkheden in kaart te brengen. Dit vermelden we ook in ons aanvraagformulier. Op basis van het eerste gesprek kan een vervolgtraject opgestart worden als u hierin geïnteresseerd bent. We kiezen voor een persoonlijk traject aangezien een hypotheek complex is en er vele variabelen zijn die impact hebben op uw situatie. Met vriendelijke groet, Mark

Duidelijke communicatie

geen momenteel geen beroep op gedaan!

eerdere aanvragen gedaan elders en hier; gezien leeftijd en pensionering, niet haalbaar.

PRIMA SITE

HEB NOG GEEN VERDERE ERVARING

Geïnteresseerd en meedenkend

Online invulgegevens handig en duidelijk. Daarna snel contact en hullvaardig.

Goed en klantgericht

Klantgericht en erg behulpzaam. Ben enorm tevreden met wat ze voor me tot nu toe hebben gedaan

Over FX.nl

Vergelijk en kies zelf de beste financiële producten op FX.nl. Of het nu gaat om de laagste hypotheekrente, de goedkoopste lening of de hoogste spaarrente, je vindt het op FX.nl. Zo kies je altijd het goedkoopste financiële product. Vergelijken loont. Wie regelmatig zijn financiële producten vergelijkt en overstapt naar de goedkoopste aanbieder, kan honderden euro’s per jaar besparen. FX.nl helpt je hierbij met slimme vergelijkingen en nuttige informatie. Vergelijk en kies zelf de beste!