Snel en vakkundige opvolging

Organisatie nam snel contact me op naar aanleiding van mijn informatieverzoek.

Geen reactie terug gehad

Heb doorgegeven dat er gemaild moet worden en niet gebeld omdat ik niet veel thuis ben (en niet mijn 06 wil doorgeven). Er is ook geen voicemail ingesproken op mijn vaste telnr.

Beste Christel, Bedankt voor uw feedback. We hebben inderdaad meerdere keren proberen contact met u op te nemen naar aanleiding van uw aanvraag. Hierover hebben we u een email verzonden met verdere toelichting. Hopelijk kunnen we alsnog met u in contact komen om de mogelijkheden voor u vrijblijvend in kaart te brengen. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Mark

Goede overzichtelijke site

Goede overzichtelijke site. Eenvoudig in te vullen.

Snelle reactie op aanvraag en beoordeling.

"Snel" is binnen 24 u. Maar waarschijnlijk ligt dat aan de grond van de aanvraag. Bij een combinatie van een bedrijfsmatige en private hypotheek wordt er standaard door verwezen naar een "bank" ? , doch ook daar wordt aanvrager een negatieve reactie ontvangen (overigens voor vele beginners) zeker nu, m.n. in deze risicovolle financiële krapte en "besmettelijke" tijd, geen open mind, weinig begrip en ondernemende visie.

Zo gepiept

Ik heb de website bezocht in een zoektocht naar mogelijkheden en potentiële oplossingen voor een financieel/hypothecair vraagstuk. Daaraan heeft FX tot nu toe prima bijgedragen. Een concreet aanbod/voorstel moet ik nog ontvangen.

Ongevraagd mailacquisitie

Ik kreeg - out of the blue - een mail dat ik een hypotheek aanvraag zou hebben gedaan, die incompleet was. Ik heb dit niet gedaan en stel deze ongevraagde en ongewenste vorm van acquisitie dan ook niet op prijs. In het meest gunstige geval is er sprake van illegale tracking vanuit andere (semi-gerelateerde?)diensten - eerlijk gezegd kan ik de mail en aanvraag in zijn volledigheid niet plaatsen.

Ik werd niet geholpen

Verwacht gen waren dat ik financieel geholpen zou worden

Zeer snelle reactie en een prima vervolggesprek gehad

Duidelijke informatie zeer snel ontvangen. Op een prettige manier benaderd en prima vervolggesprek gehad.

Fijne website!

Duidelijke site, heeft me goed geholpen om geld te besparen

Efficiënt en goed!

FX heeft ons schoonmaakbedrijf erg goed geholpen! Ze bieden klantvriendelijke en professionele hulp aan. Ik raad u FX zeer aan!

Kan niet beter.

Snelle reactie bij aanmelding. Snelle afspraak met deskundige. Snel een goed voorstel zoals besproken. Al met al binnen twee weken alles rond. Prima begeleiding en zeer prettig contact.

Duidelijk

Ik heb via jullie een afspraak gemaakt om naar onze hypotheek te kijken

Aanvraag werd niet op waarde beoordeeld

Telefonisch contact gehad met een medewerker. ik had het idee dat ik meer wist over de hypotheek dan diegene die belde. Uiteindelijk werd medegedeeld dat men niets voor me kon betekenen.

Prima en eerlijk advies

De huidige situatie hoefde niet gewijzigd te worden, aangezien er onvoldoende voordeel uit viel te behalen.

Zeer goed snelle reaktie

Zie boven

snelle en adequate antwoorden en snel reageren op vragen

snelle en adequate antwoorden en snel reageren op vragen

Fijn gesprek gehad telefonisch.

positief !

Snelle reactie om tot een afspraak te komen.

Heldere site

Zonder al te veel moeite kun je extra inzicht krijgen, prettig

zeer nuttige informatie

Door de regelmatige e-mails met heel bruikbare informatie voor wat betreft hypotheken heb ik besloten een hypotheek adviseur uit te nodigen

Uitstekende en makkelijke pagina.

Op aanraden van familie heb ik de site bezocht en gelijk gebruik van gemaakt. Binnen een dag werden er afspraken gemaakt. De site is overzichtelijk en het menu is makkelijk. Veel aanbieders die je makkelijk kunt vergelijken.

Positief altijd duidelijk in alles !

Altijd n begrijpelijke en duidelijke uitleg en altijd alles op to date!

Eerlijk en oprecht advies

Snelle reactie, eerlijk en oprecht geadviseerd door een betrokken medewerkster!

Onjuiste informatie verstrekking

Ik drukte op vergelijk uw hypotheek, nou nou. kom je gelijk in een aanmelding met een adviseur. Vervolgens wordt er een account aangemaakt waar je zoals gezegd met 5 min klaar bent, jaja na 15 min gestopt. Ok dan is er vervolgens een afspraak gemaakt met een adviseur die een dag later sorry zegt omdat de afspraak niet bij hem doorgekomen was. wel een halve middag vrij genomen ervoor. Als dit allemaal al niet naar behoren verloopt zal de rest ook niet goed verlopen.

Beste Ed, Bedankt voor uw review. De adviseur heeft inderdaad de afspraak niet tijdig opgemerkt, waarvoor onze excuses. Door de korte tijd tussen maken en plaatsvinden van de afspraak is er door persoonlijke omstandigheden van de adviseur de afspraak niet opgevolgd. U stond helaas niet meer open voor een vervolgafspraak met de adviseur. Uw aanname over de rest van het traject kan ik me niet in vinden. Met vriendelijke groet, Mark

Redelijk goed

Er zou binnen 24 uur een mail gestuurd worden of het product leverbaar is. Is niet gebeurd

Over FX.nl

Vergelijk en kies zelf de beste financiële producten op FX.nl. Of het nu gaat om de laagste hypotheekrente, de goedkoopste lening of de hoogste spaarrente, je vindt het op FX.nl. Zo kies je altijd het goedkoopste financiële product. Vergelijken loont. Wie regelmatig zijn financiële producten vergelijkt en overstapt naar de goedkoopste aanbieder, kan honderden euro’s per jaar besparen. FX.nl helpt je hierbij met slimme vergelijkingen en nuttige informatie. Vergelijk en kies zelf de beste!