oneerlijke vergelijking

provisie en onkosten staan niet vermeld,dit geeft een onrealistische vergelijking

Beste Peter, Bedankt voor je reactie. Vervelend om te vernemen dat u meer van onze website verwacht. We vergelijken enkel op basis van feitelijke tarieven en en niet op voorwaarden. Provisies zijn verder niet aan de orde, aangezien deze niet meer in rekening gebracht mogen worden aan consumenten. In een vrijblijvend en kosteloos oriëntatiegesprek worden de mogelijkheden voor u uiteengezet. Met vriendelijke groet, Mark

Ik wil 2000euros lening hoevel betal ik

Mooi overzichtelijk

Heldere bruikbare uiteenzetting. Dank

Leuk om op de hoogte te blijven

Niet helemaal de goeie waardes worden aangegeven

Helder

Zeker niet negatief

goed begin!

de ervaring is nog zeer summier, slechts 1 keer kort telefonisch, maar dat was prima. meteen een afspraak ingepland. de ervaring hoe dat gesprek is verlopen hoort u uiteraard daarna.

heldere uitleg

nuttig gesprek, waarin werd aangegeven dat gezien mijn persoonlijke situatie oversluiten van de hypotheek niet zinvol was

Laagdrempelig

Snel contact, prettig gesprek en rustige uitleg.

Overzichtelijk en informatief

Actuele informatie, overzichtelijk en informatief

Duidelijke informatieverstrekking kort en bondig. Snelle reactie van de intermediair.

positief

Goede en no-nonsense financiele berichtgeving

Zeer vriendelijke mensen met begrip voor individuele omstandigheden. Uitstekende krant zonder sensatie.

snel en correct antwoord.

Op de vraagen wordt snel en op een goede manier het juiste antwoord geformuleerd.

Duidelijke opsomming rente tarieven etc.

Nog geen persoonlijke ervaring

Overzichtelijk en volledig

Handige website. To-the-point. Rentes vergelijken van alle financiële producten.

Overzichtelijke site

Goed overzicht van rentes voor hypotheken, lenen en sparen.

Snelle reaktie en soepele gespreksafspraak.

Snel,comptent,informatief.

Duidelijke berichtgeving

Duidelijke berichtgeving

Snel en accuraat een reactie op vragen.

Positief, netjes en voorkomend luisterend naar de vragen en wensen. Meedenkend aan oplossingen.

deskundige en snelle hulp

Snelle reactie op mijn vraag en daarna adequate doorverwijzing naar een adviseur in mijn woonomgeving. Donderdag heb ik daar een afspraak. Krijno Horlings

Zeer duidelijke info, overzichtelijke rentetarieven, geen storende reclame in mail, prima!

Zeer duidelijke informatie, kort en bondig, overzichtelijke rentetarieven van leningen, prima! Ook belangrijk: geen storende reclame in de mail!

Biedt geen toegevoegde waarde

Biedt geen meerwaarde tov een offline adviseur.

Overzichtelijk, informatief en snelle opvolging van ingevulde contactverzoek.

Overzichtelijk, informatief en snelle opvolging van ingevulde contactverzoek.

Pluspunten

Snelle reactie

ik wilde alleen oriënteren en ben nog in overleg met mijn eigen bank over een nieuwe hypotheek; op de site was niet duidelijk dat ik een aanvraag deed via uw bedrijf; ik was in de veronderstelling dat ik informatie kreeg over de mogelijkheden bij ING

Pluspunten

serieuze leads.

Meer doorvragen op de klantwens/aanleiding en op huidige hypotheek.

Over FX.nl

Vergelijk en kies zelf de beste financiële producten op FX.nl. Of het nu gaat om de laagste hypotheekrente, de goedkoopste lening of de hoogste spaarrente, je vindt het op FX.nl. Zo kies je altijd het goedkoopste financiële product. Vergelijken loont. Wie regelmatig zijn financiële producten vergelijkt en overstapt naar de goedkoopste aanbieder, kan honderden euro’s per jaar besparen. FX.nl helpt je hierbij met slimme vergelijkingen en nuttige informatie. Vergelijk en kies zelf de beste!