Aardige en kundige man. Wilde kleine hypotheekverhoging maar kosten zijn dan hoog t.o.v. verhoging. Percentage zou beter zijn

goed overzicht

Goed overzicht van de website. Graag zou ik ook historie van rente ontwikkeling makkelijker willen kunnen terugvinden.

Prettig gesprek kennis van zaken

Aan de telefoon prettig geholpen en kennis van zaken en daarna afspraak gemaakt

Via formulier op de site contact gehad en een afspraak met een adviseur gemaakt. Duidelijke site en

Contact naar volle tevredenheid

Prima om snel de benodigde info te vinden!

Handige website om snel financiële info te vinden!

Zouden bellen na vijven bellen om 10 uir

Verder is het niet tot een gesprek gekomen dus lastig om ervaring aan te geven

Beste Sjoukje, Bedankt voor uw reactie. We hebben helaas geen contact met u weten te krijgen naar aanleiding van uw aanvraag. Na meerdere belpogingen, ook na 5 uur is dit tot op heden nog niet gelukt. We komen graag alsnog met u in contact om de mogelijkheden vrijblijvend door te spreken. Met vriendelijke groet, Mark

Blijf zo prima op de hoogte over de renteontwikkelingen.

Door deze mails en de verdere verwijzingen blijf ik op de hoogte over vele financiële zaken en de ontwikkelingen welke eraan komen. Deze zijn in mijn ervaring ook behoorlijk goed en heb eigenlijk nog geen zaken ontdekt waarbij het anders verliep dan de voorspelling.

Prima geholpen zonder winstoogmerk

Eerlijk en voelt als zeer betrouwbaar

oneerlijke vergelijking

provisie en onkosten staan niet vermeld,dit geeft een onrealistische vergelijking

Beste Peter, Bedankt voor je reactie. Vervelend om te vernemen dat u meer van onze website verwacht. We vergelijken enkel op basis van feitelijke tarieven en en niet op voorwaarden. Provisies zijn verder niet aan de orde, aangezien deze niet meer in rekening gebracht mogen worden aan consumenten. In een vrijblijvend en kosteloos oriëntatiegesprek worden de mogelijkheden voor u uiteengezet. Met vriendelijke groet, Mark

Ik wil 2000euros lening hoevel betal ik

Mooi overzichtelijk

Heldere bruikbare uiteenzetting. Dank

Leuk om op de hoogte te blijven

Niet helemaal de goeie waardes worden aangegeven

Helder

Zeker niet negatief

goed begin!

de ervaring is nog zeer summier, slechts 1 keer kort telefonisch, maar dat was prima. meteen een afspraak ingepland. de ervaring hoe dat gesprek is verlopen hoort u uiteraard daarna.

heldere uitleg

nuttig gesprek, waarin werd aangegeven dat gezien mijn persoonlijke situatie oversluiten van de hypotheek niet zinvol was

Laagdrempelig

Snel contact, prettig gesprek en rustige uitleg.

Overzichtelijk en informatief

Actuele informatie, overzichtelijk en informatief

Duidelijke informatieverstrekking kort en bondig. Snelle reactie van de intermediair.

positief

Goede en no-nonsense financiele berichtgeving

Zeer vriendelijke mensen met begrip voor individuele omstandigheden. Uitstekende krant zonder sensatie.

snel en correct antwoord.

Op de vraagen wordt snel en op een goede manier het juiste antwoord geformuleerd.

Duidelijke opsomming rente tarieven etc.

Nog geen persoonlijke ervaring

Overzichtelijk en volledig

Handige website. To-the-point. Rentes vergelijken van alle financiële producten.

Overzichtelijke site

Goed overzicht van rentes voor hypotheken, lenen en sparen.

Snelle reaktie en soepele gespreksafspraak.

Snel,comptent,informatief.

Duidelijke berichtgeving

Duidelijke berichtgeving

Over FX.nl

Vergelijk en kies zelf de beste financiële producten op FX.nl. Of het nu gaat om de laagste hypotheekrente, de goedkoopste lening of de hoogste spaarrente, je vindt het op FX.nl. Zo kies je altijd het goedkoopste financiële product. Vergelijken loont. Wie regelmatig zijn financiële producten vergelijkt en overstapt naar de goedkoopste aanbieder, kan honderden euro’s per jaar besparen. FX.nl helpt je hierbij met slimme vergelijkingen en nuttige informatie. Vergelijk en kies zelf de beste!