Geïnteresseerd en meedenkend

Online invulgegevens handig en duidelijk. Daarna snel contact en hullvaardig.

Goed en klantgericht

Klantgericht en erg behulpzaam. Ben enorm tevreden met wat ze voor me tot nu toe hebben gedaan

Ben mij aan het orienteren

Ben telefonisch prima te woord gestaan. De eerste indruk was goed

Prima informatie en website met overzichtelijke en relevante informatie

Prima informatie gecombineerd met relevante en ter zake doende info op de fraaie en zakelijk gestructureerde website!

Correct afgehandeld

Prima snel actie

Advies op maat

Zeer prettig gesprek gehad met de heer Haaijer, waarin meerdere opties zijn doorgenomen. Door de flexibele opstelling van de adviseur zijn we veel Nieuwe inzichten opgedaan en zijn veel onduidelijkheden weggenomen. Aanrader!

opdringerig

Opdringerig en begrijpt niet goed wat ik wil!

Beste heer of mevrouw, Naar aanleiding van uw aanvraag wordt er telefonisch contact met u gelegd en een eerste indicatieve berekening gemaakt. Als hier verder aanleiding toe is kan er vrijblijvend een kennismakingsgesprek met een hypotheekadviseur ingepland worden. In dit gesprek kan er dieper ingegaan worden op uw persoonlijke situatie en wordt er voor u vergeleken welke mogelijkheden er zijn. Dit volledig onafhankelijk en met alle mogelijke maatwerkopties. Jammer dat u deze meerwaarde niet hebt ervaren. Met vriendelijke groet, Roel (FX.nl)

Eerlijke service

Correcte informatie waar ik wat aan heb.

Byzonder handig om te blijven volgen.

prettig

prettig gesprek en duidelijke uitleg

Ik heb geen ervaring met FX. Op internet slecht een aantal cijfers ingevuld

Ik heb geen ervaring met FX. Op internet slecht een aantal cijfers ingevuld

Duidelijke website

De interface van FX werkt fijn. En ik hoef weinig tot geen moeite uit te voeren naar het zoeken van bepaalde content.

Helder en duidelijk advies

Een duidelijk en helder verhaal van de adviseur mee gekregen. Professioneel en kundig!

Beleeft aanwoord van u.

Ik will graag deze aanvraag bij u doen.

Reageren goed

Ik had een slechte ervaring. Dat was een technisch probleem met de site. Wellicht meer een review over de ICT leverancier/afdeling (die beter zou moeten testen) dan van de site zelf? Nu werkt hij weer maar de ervaring was wel frustrerend, getuige de kortaffe review. Mijn vraag is inmiddels al, ergens anders, beantwoord. In ieder geval kan geconcludeerd worden dat FX boven op slechte reviews zit en contact probeert te zoeken om op te lossen. Ik moet een keuze maken bij "Aanbevelen" en zou het liefst "Neutraal" zeggen want inhoudelijk heb ik de site verder niet kunnen raadplegen. Maar dat kan niet dus dan maar "Ja" want "Nee" is ook zo onaardig na hun moeite.

Beste heer Stuurman, Bedankt voor uw terugkoppeling. We hebben inderdaad een storing op onze website gehad waar we mede door u bericht achter zijn gekomen. Deze hebben we verholpen en onze site is weer actueel en actief. Zou u het nog eens willen proberen? Ik kan ook vrijblijvend contact met u laten opnemen door een hypotheekspecialist, zodat u een goed beeld krijgt van uw mogelijkheden. Ik verneem graag van u. Met vriendelijke groet, Mark

goede voorlichting

duidelijke uitleg en goede informatie

Wel snelle reactie na aanvraag.

Kan ik nu nog niet beoordelen. Haastig spoed is zelden goed!

Fantastische service!

Ik had snel reactie en de adviezen waren uitstekend.

Positief

Goed om bijbrengen houden

Zeer slecht

Wij zouden vrijdag jl gebeld worden. Voor dit gesprek moesten wij het één en ander opzoeken. Maar we zijn niet gebeld. Dus slechte ervaring.

Beste Lia, Bedankt voor uw reactie. Er is inderdaad een fout gemaakt bij het inplannen van de terugbelafspraak in ons systeem door een van onze medewerkers. Naar aanleiding van uw terugkoppeling is er actie ondernomen en alsnog contact met u geweest. Ik hoop dat dit naar tevredenheid is geweest. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Mark

Keurig en snel

Alles snel en correct afgehandeld

Duidelijke site om in te vullen en snelle reactie

FX.nl heeft een duidelijke site waar je een aantal korte vragen beantwoordt. Je krijgt snel reactie en je kan vragen stellen. Ze zijn vriendelijk en denken met je mee

wetet ik nog niet ik ben nog niet gereed

nog niet van totpassing

informatief

Door jullie inzicht krijgen de klanten een totaal beeld van jullie werkzaamheden die up to date is,Prima.

Snelle reactie en goed advies.

Plezierig en deskundig.

Over FX.nl

Vergelijk en kies zelf de beste financiële producten op FX.nl. Of het nu gaat om de laagste hypotheekrente, de goedkoopste lening of de hoogste spaarrente, je vindt het op FX.nl. Zo kies je altijd het goedkoopste financiële product. Vergelijken loont. Wie regelmatig zijn financiële producten vergelijkt en overstapt naar de goedkoopste aanbieder, kan honderden euro’s per jaar besparen. FX.nl helpt je hierbij met slimme vergelijkingen en nuttige informatie. Vergelijk en kies zelf de beste!