Goed contact en vriendelijk geholoen, helaas moest ik mijn afspraak afzeggen maar zal spoedig een nieuwe afspraak maken

Geeft een uitstekend overzicht van kern rente ontwikkeling

Het geeft een kort en goed overzicht van de ontwikkeling in Hypotheken en rentestanden. Vaak zijn er ook nuttige links.

Goed.

snelle, adequate informatie

korte samenvatting van de gewenste informatie

Goede duidelijke communicatie

Betrouwbaar

soms jammer

Ze kunnen niet overal in begeleiden, vanwege persoonlijke omstandigheden, dan sta je alleen als burger en weet soms je geen raad.

Snelle reactie met een helder en duidelijk antwoord.

Ik werd direct de volgende ochtend teruggebeld. De dame die mij te woord stond gaf mij binnen no time een heel erg duidelijk en vriendelijk antwoord op mijn vraag.

Vriendelijk en deskundig

Wij hebben een adviesgesprek gehad, om te kijken of er mogelijkheden waren om onze hypotheek te verhogen. Echter was dit niet gelukt, omdat mijn partner recent voor zichzelf gestart is, ondanks we een kleine hypotheek en een ruime overwaarde hebben. Er werd meegedacht om onze minst gunstige vorm van hypotheek om te zetten, zodat we maandelijks maar een klein bedrag (paar tientjes) meer kwijt waren voor een kleine verhoging.

Vriendelijk en deskundig

Het is duidelijk

Prima ik kon alles vinden het is duidelijk

Goede service en persoonlijk advies

Goed advies gekregen over het soort bindingen en de juiste afstellingen voor mijn board/ rider style.

Duidelijk en snel contact.

Ik had snel en een duidelijk contact. Daaruit kwam gelijk een afspraak voor een gedetailleerd, prima gesprek met een overzichtelijk voorstel van Hypotheek.nl

goed en snel geïnformeerd

Belangrijk voor mij is dat bij FX sprake is van onafhankelijke adviseurs.

Duidelijk verhaal

Duidelijke site en hebben ook contact gehad en dat verliep prima

Fijne vergelijking van financiële producten

Top bespaartips!

interessant

Prettig om op de site te kunnen kijken en lezen en vergelijken.

Goed.

Goed geholpen. Duidelijke antwoorden.

Adequate informatie !

Prima financiële informatie met een hoge betrouwbaarheid.

duidelijk korte reactietijd

snel gebeld door een mevr van FX. Zij maakt kennelijk een scheiding of het doorgezet kan worden naar een hyp adviseur. Door hem word ik as vrijdag gebeld.

Je heb geen contact gezocht

In afwachting

Beste Anton, Bedankt voor uw terugkoppeling. Ik zie dat er contact met u is geweest eerder, maar in dit gesprek bleek dat er geen mogelijkheden waren in uw situatie. Mocht u alsnog contact wensen met een van onze hypotheekspecialisten naar aanleiding van uw vernieuwde aanvraag verneem ik het graag. Met vriendelijke groet, Mark

In 1e plaats was het verzoek per mail te sturen, maar dat scheen moeilijk

In 1e plaats was het verzoek per mail te sturen, maar dat scheen moeilijk te zijn, dus heb ik dan maar laten bellen; ik kon een tijdstip kiezen, dat mij uitkwam, dat gedaan, maar werd toen 1 uur voor het tijdstip tot 1 dag na het tijdstip NIET gebeld, jammer, gemiste kans....

Snel en adequaat geholpen

Vriendelijke medewerkers gaven mij handige adviezen. Ik wilde overwaarde opnemen en zij adviseerden dat bij mijn huidige hypotheekbank te doen tot het bedrag van de oorspronkelijke hypotheek. Ik wist niet dat dat mogelijk was. Weer wat bijgeleerd!

Gesprek met account was super

Gesprek met account was super. Vriendelijk en met kennis van zaken.

Vul thuis

Eerlijk en betrouwbaar ik raad iedereen aan.

Over FX.nl

Er is altijd wel een manier om te besparen op jouw financiële producten. Vergelijk eenvoudig hypotheken, sparen, lenen en beleggen. Op FX.nl laten we alle opties zien, zodat jij de beste kunt kiezen. Vrij vergelijken noemen we dat. FX.nl is 100% onafhankelijk. We tonen de financiële producten van alle aanbieders en de goedkoopste staat bovenaan. Simpel toch? Heb je een mooie deal gevonden, dan kun je direct online een aanvraag starten. Besparen was nog nooit zo eenvoudig. Bij ons geen ingewikkelde keuzemenu’s, maar snel de beste deal voor jou. Daarnaast geven we bespaartips en mis je enkele aanbieding met onze nieuwsbrief. Op deze manier helpen we jaarlijks ruim 100.000 mensen met besparen.