Fijne vergelijking van financiële producten

Top bespaartips!

interessant

Prettig om op de site te kunnen kijken en lezen en vergelijken.

Goed.

Goed geholpen. Duidelijke antwoorden.

Adequate informatie !

Prima financiële informatie met een hoge betrouwbaarheid.

duidelijk korte reactietijd

snel gebeld door een mevr van FX. Zij maakt kennelijk een scheiding of het doorgezet kan worden naar een hyp adviseur. Door hem word ik as vrijdag gebeld.

Je heb geen contact gezocht

In afwachting

Beste Anton, Bedankt voor uw terugkoppeling. Ik zie dat er contact met u is geweest eerder, maar in dit gesprek bleek dat er geen mogelijkheden waren in uw situatie. Mocht u alsnog contact wensen met een van onze hypotheekspecialisten naar aanleiding van uw vernieuwde aanvraag verneem ik het graag. Met vriendelijke groet, Mark

In 1e plaats was het verzoek per mail te sturen, maar dat scheen moeilijk

In 1e plaats was het verzoek per mail te sturen, maar dat scheen moeilijk te zijn, dus heb ik dan maar laten bellen; ik kon een tijdstip kiezen, dat mij uitkwam, dat gedaan, maar werd toen 1 uur voor het tijdstip tot 1 dag na het tijdstip NIET gebeld, jammer, gemiste kans....

Snel en adequaat geholpen

Vriendelijke medewerkers gaven mij handige adviezen. Ik wilde overwaarde opnemen en zij adviseerden dat bij mijn huidige hypotheekbank te doen tot het bedrag van de oorspronkelijke hypotheek. Ik wist niet dat dat mogelijk was. Weer wat bijgeleerd!

Gesprek met account was super

Gesprek met account was super. Vriendelijk en met kennis van zaken.

Vul thuis

Eerlijk en betrouwbaar ik raad iedereen aan.

Stelde via de site een vraag en kreeg binnen 24 uur een reactie. Staat nu een afpraak gepland. Telefonisch contact was erg prettig.

Proč mluvit

Znovu, proč mluvit, lépe činit a pokud je vše v pořádku, sdílet. Ale proč mluvit a hodnotit. Ne vždy a všem vyhovíte k úplné spokojenosti.

• Doporučili byste nás? Ano

Goed geholpen aan de telefoon!

Goed advies en uitleg.

Snel reageren.

Snel reageren

Goede en snelle informatie

Snelle reactie, en goede afwikkeling.

Ik vind het prettig om op deze wijze op de hoogte te blijven van de recente hypotheek rent tarieven

goed en uitgebreid advies ontvangen

Ga ik aanbevelen in mijn kring

Snelle en deskundige reactie ontvangen!

Heel prettig!

Snelle updates

l]Lekker korte updates van ontwikkelingen

Helder en goed te volgen.

Veel namen van medewerkers.

De info waar ik naar op zoek was kreeg ik

De persoon die ik te spreken kreeg had op al mijn vragen een duidelijk antwoord.

Snel en vakkundige opvolging

Organisatie nam snel contact me op naar aanleiding van mijn informatieverzoek.

Geen reactie terug gehad

Heb doorgegeven dat er gemaild moet worden en niet gebeld omdat ik niet veel thuis ben (en niet mijn 06 wil doorgeven). Er is ook geen voicemail ingesproken op mijn vaste telnr.

Beste Christel, Bedankt voor uw feedback. We hebben inderdaad meerdere keren proberen contact met u op te nemen naar aanleiding van uw aanvraag. Hierover hebben we u een email verzonden met verdere toelichting. Hopelijk kunnen we alsnog met u in contact komen om de mogelijkheden voor u vrijblijvend in kaart te brengen. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Mark

Goede overzichtelijke site

Goede overzichtelijke site. Eenvoudig in te vullen.

Snelle reactie op aanvraag en beoordeling.

"Snel" is binnen 24 u. Maar waarschijnlijk ligt dat aan de grond van de aanvraag. Bij een combinatie van een bedrijfsmatige en private hypotheek wordt er standaard door verwezen naar een "bank" ? , doch ook daar wordt aanvrager een negatieve reactie ontvangen (overigens voor vele beginners) zeker nu, m.n. in deze risicovolle financiële krapte en "besmettelijke" tijd, geen open mind, weinig begrip en ondernemende visie.

Over FX.nl

Er is altijd wel een manier om te besparen op jouw financiële producten. Vergelijk eenvoudig hypotheken, sparen, lenen en beleggen. Op FX.nl laten we alle opties zien, zodat jij de beste kunt kiezen. Vrij vergelijken noemen we dat. FX.nl is 100% onafhankelijk. We tonen de financiële producten van alle aanbieders en de goedkoopste staat bovenaan. Simpel toch? Heb je een mooie deal gevonden, dan kun je direct online een aanvraag starten. Besparen was nog nooit zo eenvoudig. Bij ons geen ingewikkelde keuzemenu’s, maar snel de beste deal voor jou. Daarnaast geven we bespaartips en mis je enkele aanbieding met onze nieuwsbrief. Op deze manier helpen we jaarlijks ruim 100.000 mensen met besparen.