Stelde via de site een vraag en kreeg binnen 24 uur een reactie. Staat nu een afpraak gepland. Telefonisch contact was erg prettig.

Proč mluvit

Znovu, proč mluvit, lépe činit a pokud je vše v pořádku, sdílet. Ale proč mluvit a hodnotit. Ne vždy a všem vyhovíte k úplné spokojenosti.

• Doporučili byste nás? Ano

Goed geholpen aan de telefoon!

Goed advies en uitleg.

Snel reageren.

Snel reageren

Goede en snelle informatie

Snelle reactie, en goede afwikkeling.

Ik vind het prettig om op deze wijze op de hoogte te blijven van de recente hypotheek rent tarieven

goed en uitgebreid advies ontvangen

Ga ik aanbevelen in mijn kring

Snelle en deskundige reactie ontvangen!

Heel prettig!

Snelle updates

l]Lekker korte updates van ontwikkelingen

Helder en goed te volgen.

Veel namen van medewerkers.

De info waar ik naar op zoek was kreeg ik

De persoon die ik te spreken kreeg had op al mijn vragen een duidelijk antwoord.

Snel en vakkundige opvolging

Organisatie nam snel contact me op naar aanleiding van mijn informatieverzoek.

Geen reactie terug gehad

Heb doorgegeven dat er gemaild moet worden en niet gebeld omdat ik niet veel thuis ben (en niet mijn 06 wil doorgeven). Er is ook geen voicemail ingesproken op mijn vaste telnr.

Beste Christel, Bedankt voor uw feedback. We hebben inderdaad meerdere keren proberen contact met u op te nemen naar aanleiding van uw aanvraag. Hierover hebben we u een email verzonden met verdere toelichting. Hopelijk kunnen we alsnog met u in contact komen om de mogelijkheden voor u vrijblijvend in kaart te brengen. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Mark

Goede overzichtelijke site

Goede overzichtelijke site. Eenvoudig in te vullen.

Snelle reactie op aanvraag en beoordeling.

"Snel" is binnen 24 u. Maar waarschijnlijk ligt dat aan de grond van de aanvraag. Bij een combinatie van een bedrijfsmatige en private hypotheek wordt er standaard door verwezen naar een "bank" ? , doch ook daar wordt aanvrager een negatieve reactie ontvangen (overigens voor vele beginners) zeker nu, m.n. in deze risicovolle financiële krapte en "besmettelijke" tijd, geen open mind, weinig begrip en ondernemende visie.

Zo gepiept

Ik heb de website bezocht in een zoektocht naar mogelijkheden en potentiële oplossingen voor een financieel/hypothecair vraagstuk. Daaraan heeft FX tot nu toe prima bijgedragen. Een concreet aanbod/voorstel moet ik nog ontvangen.

Ongevraagd mailacquisitie

Ik kreeg - out of the blue - een mail dat ik een hypotheek aanvraag zou hebben gedaan, die incompleet was. Ik heb dit niet gedaan en stel deze ongevraagde en ongewenste vorm van acquisitie dan ook niet op prijs. In het meest gunstige geval is er sprake van illegale tracking vanuit andere (semi-gerelateerde?)diensten - eerlijk gezegd kan ik de mail en aanvraag in zijn volledigheid niet plaatsen.

Ik werd niet geholpen

Verwacht gen waren dat ik financieel geholpen zou worden

Zeer snelle reactie en een prima vervolggesprek gehad

Duidelijke informatie zeer snel ontvangen. Op een prettige manier benaderd en prima vervolggesprek gehad.

Fijne website!

Duidelijke site, heeft me goed geholpen om geld te besparen

Efficiënt en goed!

FX heeft ons schoonmaakbedrijf erg goed geholpen! Ze bieden klantvriendelijke en professionele hulp aan. Ik raad u FX zeer aan!

Kan niet beter.

Snelle reactie bij aanmelding. Snelle afspraak met deskundige. Snel een goed voorstel zoals besproken. Al met al binnen twee weken alles rond. Prima begeleiding en zeer prettig contact.

Duidelijk

Ik heb via jullie een afspraak gemaakt om naar onze hypotheek te kijken

Aanvraag werd niet op waarde beoordeeld

Telefonisch contact gehad met een medewerker. ik had het idee dat ik meer wist over de hypotheek dan diegene die belde. Uiteindelijk werd medegedeeld dat men niets voor me kon betekenen.

Prima en eerlijk advies

De huidige situatie hoefde niet gewijzigd te worden, aangezien er onvoldoende voordeel uit viel te behalen.

Over FX.nl

Er is altijd wel een manier om te besparen op jouw financiële producten. Vergelijk eenvoudig hypotheken, sparen, lenen en beleggen. Op FX.nl laten we alle opties zien, zodat jij de beste kunt kiezen. Vrij vergelijken noemen we dat. FX.nl is 100% onafhankelijk. We tonen de financiële producten van alle aanbieders en de goedkoopste staat bovenaan. Simpel toch? Heb je een mooie deal gevonden, dan kun je direct online een aanvraag starten. Besparen was nog nooit zo eenvoudig. Bij ons geen ingewikkelde keuzemenu’s, maar snel de beste deal voor jou. Daarnaast geven we bespaartips en mis je enkele aanbieding met onze nieuwsbrief. Op deze manier helpen we jaarlijks ruim 100.000 mensen met besparen.