Zeer goed snelle reaktie

Zie boven

snelle en adequate antwoorden en snel reageren op vragen

snelle en adequate antwoorden en snel reageren op vragen

Fijn gesprek gehad telefonisch.

positief !

Snelle reactie om tot een afspraak te komen.

Heldere site

Zonder al te veel moeite kun je extra inzicht krijgen, prettig

zeer nuttige informatie

Door de regelmatige e-mails met heel bruikbare informatie voor wat betreft hypotheken heb ik besloten een hypotheek adviseur uit te nodigen

Uitstekende en makkelijke pagina.

Op aanraden van familie heb ik de site bezocht en gelijk gebruik van gemaakt. Binnen een dag werden er afspraken gemaakt. De site is overzichtelijk en het menu is makkelijk. Veel aanbieders die je makkelijk kunt vergelijken.

Positief altijd duidelijk in alles !

Altijd n begrijpelijke en duidelijke uitleg en altijd alles op to date!

Eerlijk en oprecht advies

Snelle reactie, eerlijk en oprecht geadviseerd door een betrokken medewerkster!

Onjuiste informatie verstrekking

Ik drukte op vergelijk uw hypotheek, nou nou. kom je gelijk in een aanmelding met een adviseur. Vervolgens wordt er een account aangemaakt waar je zoals gezegd met 5 min klaar bent, jaja na 15 min gestopt. Ok dan is er vervolgens een afspraak gemaakt met een adviseur die een dag later sorry zegt omdat de afspraak niet bij hem doorgekomen was. wel een halve middag vrij genomen ervoor. Als dit allemaal al niet naar behoren verloopt zal de rest ook niet goed verlopen.

Beste Ed, Bedankt voor uw review. De adviseur heeft inderdaad de afspraak niet tijdig opgemerkt, waarvoor onze excuses. Door de korte tijd tussen maken en plaatsvinden van de afspraak is er door persoonlijke omstandigheden van de adviseur de afspraak niet opgevolgd. U stond helaas niet meer open voor een vervolgafspraak met de adviseur. Uw aanname over de rest van het traject kan ik me niet in vinden. Met vriendelijke groet, Mark

Redelijk goed

Er zou binnen 24 uur een mail gestuurd worden of het product leverbaar is. Is niet gebeurd

Scherpe prijzen, goeie service

Scherpe prijzen, goeie service.

Medewerker klantvriendelijk

Medewerker direct na mijn aanvraag contact opgenomen en geeft mij het vertrouwen, dat afspraken worden nagekomen.

Duidelijk

Snel en duidelijke antwoord

Misleidend

er wordt gesuggereerd dat door het invullen van gegevens er een online, danwel per mail een hypotheek advies wordt gegeven.

Beste Andre, Bedankt voor uw feedback. Jammer dat u dit zo ervaren heeft. We nemen inderdaad naar aanleiding van uw aanvraag telefonisch contact op om vrijblijvend de mogelijkheden in kaart te brengen. Dit vermelden we ook in ons aanvraagformulier. Op basis van het eerste gesprek kan een vervolgtraject opgestart worden als u hierin geïnteresseerd bent. We kiezen voor een persoonlijk traject aangezien een hypotheek complex is en er vele variabelen zijn die impact hebben op uw situatie. Met vriendelijke groet, Mark

Duidelijke communicatie

geen momenteel geen beroep op gedaan!

eerdere aanvragen gedaan elders en hier; gezien leeftijd en pensionering, niet haalbaar.

PRIMA SITE

HEB NOG GEEN VERDERE ERVARING

Geïnteresseerd en meedenkend

Online invulgegevens handig en duidelijk. Daarna snel contact en hullvaardig.

Goed en klantgericht

Klantgericht en erg behulpzaam. Ben enorm tevreden met wat ze voor me tot nu toe hebben gedaan

Ben mij aan het orienteren

Ben telefonisch prima te woord gestaan. De eerste indruk was goed

Prima informatie en website met overzichtelijke en relevante informatie

Prima informatie gecombineerd met relevante en ter zake doende info op de fraaie en zakelijk gestructureerde website!

Correct afgehandeld

Prima snel actie

Advies op maat

Zeer prettig gesprek gehad met de heer Haaijer, waarin meerdere opties zijn doorgenomen. Door de flexibele opstelling van de adviseur zijn we veel Nieuwe inzichten opgedaan en zijn veel onduidelijkheden weggenomen. Aanrader!

opdringerig

Opdringerig en begrijpt niet goed wat ik wil!

Beste heer of mevrouw, Naar aanleiding van uw aanvraag wordt er telefonisch contact met u gelegd en een eerste indicatieve berekening gemaakt. Als hier verder aanleiding toe is kan er vrijblijvend een kennismakingsgesprek met een hypotheekadviseur ingepland worden. In dit gesprek kan er dieper ingegaan worden op uw persoonlijke situatie en wordt er voor u vergeleken welke mogelijkheden er zijn. Dit volledig onafhankelijk en met alle mogelijke maatwerkopties. Jammer dat u deze meerwaarde niet hebt ervaren. Met vriendelijke groet, Roel (FX.nl)

Frankrijkstraat 128 5622 AH Eindhoven

Over FX.nl

Er is altijd wel een manier om te besparen op jouw financiële producten. Vergelijk eenvoudig hypotheken, sparen, lenen en beleggen. Op FX.nl laten we alle opties zien, zodat jij de beste kunt kiezen. Vrij vergelijken noemen we dat. FX.nl is 100% onafhankelijk. We tonen de financiële producten van alle aanbieders en de goedkoopste staat bovenaan. Simpel toch? Heb je een mooie deal gevonden, dan kun je direct online een aanvraag starten. Besparen was nog nooit zo eenvoudig. Bij ons geen ingewikkelde keuzemenu’s, maar snel de beste deal voor jou. Daarnaast geven we bespaartips en mis je enkele aanbieding met onze nieuwsbrief. Op deze manier helpen we jaarlijks ruim 100.000 mensen met besparen.