Uitstekend advies gekregen voor het opzetten en adverteren van mijn webwinkel. Max reageert snel en is pro actief met het meedenken van de mogelijkheden om mijn webwinkel te laten groeien.

Max van der zee

Ik had tekst voor mij website. En ik heb max van der zee als marketing gevraagd om dat te doen. Hij heeft heel goed gedaan en ik ben super te vrede .,ik zeg een paar worden en hij weet wat ik bedoel en ik ben super blij dat hij tekst voor mij website gedaan. Als iemand op mij omgeving wil iemand hebben voor tekst zekker. Ga ik zeggen moet je bij max zijn.

Professionele service en goede communicatie

Online Marketing Assistent heeft mij uitstekend geholpen met de redactie van ons magazine, SEO en social media. Het team denkt graag op alle vlakken met ons mee en de communicatie is super. Ze hebben veel kennis in huis, zijn creatief en leveren fantastisch werk. Afspraken worden altijd nagekomen en soms wordt er zelfs meer geleverd dan gevraagd. Heel erg blij met deze toppers!

tevreden met nieuwsbrief

Heel tevreden met de nieuwsbrief marketing, in stijl van ons bedrijf en teksten zijn ook goed.

Online marketing assistent werd ons aangeraden door een tevreden klant. Wij zijn dit zelf ondertussen ook;)

professioneel en snel

Zeer professioneel en snelle reacties. Ik zal Max zeker aanbevelen.

nette website, goed contact

De heren van en dames van online marketing assistent hebben een zeer nette website afgeleverd. Het totale traject verliep prettig, contact was er wekelijk via app en mail. Bijna al onze wensen (en meer) zijn in de website gestopt, een aantal kleine technische aanpassingen wachten we nog op. Sara,

Contact

Uitstekende communicatie. Ben goed begeleid in de opties en erg blij met het resultaat. Website werkt goed en ziet er beter uit dan we voor ogen hadden. Zeer tevreden en zal jullie aanbevelen.

Flexibel and accurate

Flexibel and accurate, always a pleasure doing business with

Tevreden over het werk

OMA heeft me geholpen met het verbeteren van mijn website, zodat deze meer leads genereert in plaats van alleen een uithangbord te zijn voor mijn diensten. Ze hebben meer geleverd wat ze hadden gezegd en ik zou ze ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een manier om hun website te regelen.

Pluspunten

Ik werk nu ongeveer 2 jaar met OMA. Max en zijn team zijn een stelletje toppers. Leveren op tijd. Denken mee met de klant, en leveren alleen datgene wat je geleverd wilt hebben!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Mooie website laten maken

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Uiterst professioneel behandeld en ruim denkend personeel

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goede prijs/ kwaliteitverhouding en het werk dat geleverd wordt is prima.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Max heeft de kennis, is goed bereikbaar en komt zijn afspraken na.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Komt altijd afspraken na!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

1 duidelijk aanspreekpunt Max, die weet waar hij het over heeft en levert wat hij beloofd. Zeer prettig om mee samen te werken.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Erg goed geholpen door Max van Onlinemarketingassistent.nl Na vervelende ervaringen in het verleden erg lang op zoek geweest naar een goede betrouwbare online marketing specialist. Bij OMA gevonden wat ik zocht, goed ondersteund met het verbeteren van mijn website, ook heb ik een linkbuilding campagne op laten zetten door Max waar ik nu de vruchten van pluk. Kortom sinds maanden een zeer tevreden klant, binnenkort weer uitbreiden dan zal Onlinemarketingassistent.nl ook weer een Social Media campagne voor mij verzorgen.

Momenteel geen verbeterpunten die mij te binnen schieten... Keep up the good work boys!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Door Max een social media campagne laten opzetten, en begonnen met e-mail marketing. Door een vriend van mij is OMA aangeraden, ben zelf niet zo van de onlinemarketing en dus een externe ingeschakeld. Na telefonisch contact gehad te hebben een goede analyse incl. offerte ontvangen. Erg tevreden met de campagne die Max voor mij opgezet heeft, dit heeft er toe geleid dat ik veel nieuwe leads heb

Soms wist ik niet helemaal hoe en wat er gebeurde, wel erg blij met de maandelijkse rapportage...

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Duidelijke offerte, goede prijs, snelle afhandeling. Tevreden!!!!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

-Betrouwbaar -Komt afspraken na -Levert rapportages op tijd aan -Levert resultaat

-Ga zo door