Goed materiaal en snelle levering

Netjes geleverd op de afgesproken dag. Veel keus en goed materiaal.

Prijs is goed, zeker in vergelijking met andere bedrijven en ze maken de bestelling snel klaar waardoor ik dezelfde dag op kno halen.

goed geholpen en geactiviseerd

fijne mensen aan de telefoon

Super! Snel en goede kwaliteit

Fantastisch geholpen

Geweldige service. Echt meedenken. 1 keer moest ik wachten op iets en kreeg ik koffie en iemand zijn koek uitdelen moment - ook aan mij. Men wil wel meelopen naar de auto, ze zijn zijn lief. En lollig. Heel fijne aankoop gedaan. Kom je niet vaak meer tegen. Gerben is een top gast

snelle en geweldige service

goede en goed geprijsde producten. snelle levering

Snel geholpen

Goede klantenservice, goed online bestelsysteem en snel bezorgd.

Zoals altijd perfect!

Snelle levering en retour goed opgelost!

Fijne medewerkers

Levering was snel en goede kwaliteit.

Prima service en kwaliteit !

Prima service en kwaliteit !

Op tijd geleverd

Eerst gratis proefmodel ontvangen voordat de bestelling was geplaatst!

Mooi product, snelle bezorging

Mooi product, beste prijs en snelle bezorging

goede service snelle levering

goede service snelle levering

Perfecte levering conform de gemaakte afspraken

Ik kon eenvoudig de benodigde materialen bestellen en alles werd in 1 keer op de afgesproken tijd en plaats geleverd.

Per ongeluk verkeerde maat besteld, snel en professioneel opgelost!

Op aanraden van bekende heb ik besteld bij twinpack om mijn boeken netjes en veilig te versturen. Ik had per ongeluk de verkeerde maat besteld en dit werd meteen goed opgepakt. Er werd een retouropdracht geregeld terwijl ik de juiste maat weer thuis kreeg.

Goede service, snelle levering

makkelijk bestellen en snelle levering

Via de webshop vind je snel wat je moet hebben, bestel je gemakkelijk en wordt het binnen een paar dagen geleverd. Prima eerste ervaring!

Goede snelle service

Goede producten snel geleverd

Doen wat je vraagt, goede digitale service en oplossingen

Snelle verzending. Netjes geleverd,

Prima webshop. Goede prijzen. De levering was snel en netjes. Aanrader.

Goede materiaal

Ok

Paar beschadigde dozen. Vervelend

Goedemorgen mijnheer Peters, Vervelend dat er een aantal dozen tijdens transport beschadigd zijn geraakt. Alle bestellingen gaan hier goed ingepakt weg, maar bij overslag en transport door de pakketdienst kan er wel eens iets verkeerd gaan. Hier hebben wij weinig invloed op, maar … wij blijven natuurlijk verantwoordelijk voor de zending. Ook namens de pakketdienst daarom onze excuses en laat even weten hoeveel dozen beschadigd zijn, dan leveren we die even na. Mocht u nog een foto van de beschadigd zending hebben, dan zou dat helemaal mooi zijn, want dan kunnen we het gericht met de pakketdienst bespreken. Alvast bedankt. Met vriendelijke groeten, Gerben Bouma Twinpack B.V.

Altijd snelle en nette leveringen

Altijd snelle en nette leveringen