De beste verpakkingen

Goede snelle service, kwaliteit van verpakkingen is uitstekend

Perfect!

Altijd snel antwoord, snelle levering & prima kwaliteit!

Always nice with twinpack

Good quality products, incredible price, and acceptable shipping times/costs. The assortment could be larger and include for instance padded envelopes which we also use often. Hereby the suggestion :)

Zoals elke keer TOP!

Snelle levering, nette communicatie en goede prijzen. Top!

Snelle bezorging

De bezorgers konden niet bij mijn huis komen vanwege kermis, maar namen de volgende dag een andere route, waardoor mijn bestelling alsnog binnen de afgesproken tijdslimiet werd bezorgd

Goede producten en een snelle afhandeling

Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit en service van u product, zowel de samples als de eerste order waren uitstekend en werden op de juiste afleverdatum geleverd. voor mij is dit een blijvertje.

Super dozen en service

Ik heb meerdere leveranciers geprobeerd voor mijn verzenddozen. Hier hebben ze alle maten die ik nodig heb van goede kwaliteit. Prijs kwaliteitsverhouding is top!

weer een fijne (2e) bestelling gedaan en top geleverd. dank jullie wel.

Heel scherpe prijzen voor goede dozen.

Ik bestel altijd bij twinpack omdat ze gewoon goede prijzen en producten hebben.

Goede brievenbusdoosjes & mooi optijd geleverd!

Erg blij mee :)

Goede kwaliteit en snelle levering

Alles prima, helaas wel een stuk duurder maar dat is het wel waard.

Geweldige beslissing om hier te bestellen.

Ik heb de spullen besteld en ze zijn de volgende dag keurig netjes geleverd!

Goeie prijs-kwaliteitsverhouding

Tevreden met de producten, klantenservice uitstekend en de levering is altijd zoals gepland.

Prima kwaliteit en snel geleverd

Prima kwaliteit en snelle levering

Prima leveringen nette prijzen

Goede service, top bedrijf

Levering keurig op de afgesproken dag. Dozen kwalitatief goed.

Altijd een prima levering

Het is erg jammer dat de karton branche erg onder druk staat door de vele online bestellingen. Ik merk dat mijn favoriete dozen nu even niet beschikbaar zijn. Verder heb ik absoluut niets aan te merken op de leveringen van Twinpack. Ook het ophalen verloopt altijd heel plezierig.

Top geleverd

Snel en goed geleverd

Goede prijzen & correcte levering

Scherpe prijzen en altijd volgens afspraak geleverd

Prima kwaliteit en snelle service.

Uitstekende winkel met een uitgebreid assortiment en lage prijzen. Verzending volgens afspraak en op tijd!

vlotte levering

Top, snelle goede levering

Dozen besteld, op juiste dag en afgesproken tijdstip geleverd. Goede kwaliteit, voor de juiste prijs.

Uitstekend!

Top artikelen, doosjes zijn goed verpakt en erg sterk. Gebruik ze voor het verzenden van mijn hobby "bedrijfje"

Zeer snel geleverd en duidelijke communicatie

Duidelijke communicatie en snel geleverd. Zeker aan te bevelen.

Service goed, kwaliteit dozen kan net iets beter, op vouwlijnen.

De vouwlijnen zijn niet altijd consistent. de ene keer iets dieper als de vorige keer. vlakstans blijft altijd moeilijk, maar het moet te doen zijn.