Zeer klantvriendelijk

Ondanks dit mijn errste bestelling was en ik me nog niet asngemeld had voor webwinkel korting kreeg ik toch plakband kado. Top service

Hele fijne dozen

Mijn bestelling was snel geleverd en het zijn erg mooie en sterke dozen. Zeker een aanrader! Bedankt

Besteld, betaald, geleverd. Done ;)

Snel en betrouwbaar

Snel bezorgd

A4 brievenbusdozen besteld, zoals de product beschreven is zijn ze ook aangekomen.

Al meerdere keren hier verschillende doosjes besteld voor mijn webshop. De order is altijd keurig snel geleverd. Doosjes met een auto lock bodem zijn echt een aanrader! De brievenbusdoosjes waren helaas dit keer echt van mindere kwaliteit.

2e bestelling weer top

Een super bedrijf. Vriendelijk, reageren snel, goedkoop en goede kwaliteit.

Proper

I placed an order, it arrived on time, what more could I ask? :)

Producten prima, levering redelijk snel ,teveel plastic

Jammergenoeg belachelijk veel piepschuim verpakkingsmateriaal als opvulling?of wilden jullie van 2 volle boodschappentassen aan plastic troep kwijt?3 verschillende soorten opvulplastic in 1 doos, dat terwijl ik karton bestel, heel erg vervelend.

Goedemorgen Lisia, Bedankt voor je review en je opmerking over het gebruik van plastic opvulmateriaal. Ik heb het gelijk even nagevraagd bij de inpakafdeling en het zit als volgt. De inpakafdeling streeft ernaar om bestellingen zodanig te verpakken dat er helemaal geen opvulmateriaal nodig is. Maar soms zijn producten zo verschillend in formaat dat er toch opvulmateriaal nodig is om schade tijdens transport te voorkomen. Hier gebruiken we normaal gesproken pakpapier voor, wat gewoon bij het oud-papier kan. Maar ... een enthousiaste medewerker van de inpakafdeling is juist milieubewust door binnenkomend plastic materiaal niet af te voeren, maar te hergebruiken. Dat is in dit geval dan ook gebeurd. Er is voor beide opties wat te zeggen. We gaan intern even overleggen hoe we hiermee om willen gaan. Wat ons betreft gaat iedereen eventueel verplicht over op milieuvriendelijk opvulmateriaal, dan hebben we ook dit dilemma niet meer (hahaha). Nogmaals dank voor de melding. Met vriendelijke groeten, Gerben Bouma (Twinpack B.V.)

Snelle levering, goede prijs/kwaliteit verhouding.

Goede verhouding, snelle service

goed snel accuraat

super

Goede klantenservice!

Omgezet van ophalen naar versturen! Super

Prima verzenddozen, vlot geleverd.

Prima verzenddozen, vlot geleverd.

Snelle en accurate levering

Zoekend naar een passende transportdoos voor onze producten kwam ik uit bij Twinpack. Na de levering van een gratis monster, dat voldeed aan onze eisen, de eerste bestelling geplaatst. Webshop werkt prima, bevestiging direct in de mail en een dag later de levering. Prima voor elkaar!

Top bedrijf, goede service

Altijd hulpvaardig en alle leveringen correct geleverd. Top!

Altijd hulpvaardig en alle leveringen correct geleverd. Top!

Goede producten en snel in huis

Snelle levering en de producten zijn top

Goede service en prijzen.

Goede snelle service

Goede snelle service

Good services and fast delivery

the price was affordable for small business owner. It is reliable and fast delivery. all and all, the goods and services are good.

van bestellen tot afleveren top.

Wil geen ander bedrijf meer voor ons verpakkingsmateriaal. Zeer kundig. Snelle levering. afhalen mogelijk op wens.

Zeer snel, betrouwbaar en voordelig geprijsd

Wel duidelijk zo :)

zeer tevreden

kwaliteit stipt geleverd !

Snel en het product is zoals verwacht!

Snel bezorgd, het in elkaar vouwen nog even onder de knie krijgen. Maar dat komt wel

duidelijke site en snelle levering

duidelijke site en snelle levering