Snelle levering, goedkoper dan de rest..

Helemaal top!

Altijd goed!

Goed producten met goede prijzen en altijd levering optijd

Altijd op tijd

Goede site, meestal alles op voorraad en snelle levering. Wij houden ervan!

Top spul

Goede kwaliteit dozen voor de beste prijs.

snel, accuraat en goed materiaal

zie boven

Klantvriendelijk en behulpzaam

Klantvriendelijk

Fijne leverancier met kwaliteitszekere producten

Ik ben nu al 8 jaar klant bij Twinpack en nog steeds naar volle tevredenheid. De producten worden op afspraak geleverd of door mij opgehaald. Wanneer het laatste het geval is treft ik vriendelijk en behulpzaam personeel. De produkten die ik ontvang hebben altijd dezelfde goede kwaliteit. Ik ben zeer tevreden!

Snel op tijd geleverd

Matig

Tja, wat kan je van dozen zeggen. Wordt op een slappe kartonnen pallet geleverd. Dat is dan ook zeker waardeloos, niet alleen voor ons maar ook voor de chauffeurs.

Netjes geleverd, bijna zonder schade

Netjes geleverd om de gewenste dag. Prijs is markt conform, maat de verzendkosten aan de hoge kant, ondanks dat het warehouse hier om de hoek is. Afhaaloptie was prettig geweest. Van de 300 dozen zijn er 3 beschadigd, 1% dus. Dozen zelf zijn prima.

Zeer goed zoals altijd!

Magnifiek

Klant staat centraal. Is er een probleem dan helpen ze je tot het opgelost is.

Voordelig en op tijd.

Ook een goed vervoersbedrijf.

Snelle service, goede prijzen en perfecte kwaliteit

Snelle levering, goede kwaliteit

Eerst een proefnemingen aangevraagd, welke snel werd geleverd. Uitgebreide keuze

Ik vind Twinpack een hele fijne winkel

Niet alleen is de website zeer overzichtelijk en het bestel proces heel eenvoudig maar ik kan ook kiezen uit laten bezorgen of zelf afhalen. Ook voor mij als kleine ondernemer is het bestellen bij Twinpack een fijne ervaring en de wijze waarop ik geholpen wordt is prettig. De werknemers zijn zeer vriendelijk, geinteresseerd en hulpvaardig. Ik beveel Twinpack van harte aan.

Vriendelijke,correcte mensen die goed en snel leveren

Altijd attent terugbellen als zending klaar staat

Snelle levering en top service.

Nooit problemen gehad. Prima bedrijf die afspraken nakomt.

Altijd alles conform afspraak. Super tevreden

Dozen zijn prima, manier van verzenden minder

De dozen zijn gemakkelijk te vouwen tot een brievenbusdoos. Maar het verzenden van de dozen was op een papier pallet. Daar was het gewicht helaas niet op berekend. Maar de vervoerder heeft, heel fijn, het pakket overgepakt op een houten pallet. Gelukkig is het toen toch goed aangekomen.

Altijd snelle service

Order is altijd de volgende dag binnen

ontgoochelend

de bestelling gedaan op dinsdag om uiterlijk de vrijdag te verkrijgen, zoals meegedeeld op de site. ik had die dozen nodig voor het weekend. nu zijn we de week erachter en die dozen zijn nog steeds niet toegekomen.

Goedemiddag Jurgen, We hebben elkaar zojuist gesproken en de dozen zijn inmiddels geleverd, maar helaas te laat. De chauffeur heeft vorige week donderdag en vrijdag aan het eind van de dag voor een dichte deur gestaan, maar schijnbaar niet de moeite genomen om de instructies op te volgen om zich even bij de hotelreceptie te melden. We nemen dit hoog op en zullen ervoor zorgen dat de chauffeur zich moet verantwoorden voor zijn handelen. Nogmaals onze excuses en we hopen dat u de volgende keer dat u verpakkingen nodig heeft, toch weer even op onze website kijkt. Dan kunnen we ons revancheren voor deze late levering. Met vriendelijke groeten, Gerben Bouma (Twinpack B.V.)

Alles prima. Goede prijzen