Top! Snel kunnen bestellen de volgende dag franco geleverd!

Goede partner voor verzendverpakkingen. Transparante communicatie, scherpe prijzen gemakkelijke bestellen en snelle levering. Zeer tevreden.

Goede prijzen

Goed en degelijk bedrijf komt afspraken na

Makkelijk te bestellen snelle levering mogelijk kan afgehaald worden indien nodig .Prettige mensen zeer behulpzaam en gastvrij ! Warm aanbevolen Prijzen en assortiment o.k. !

Snelle service en goede kwaliteit dozen!

Ik koop altijd heel plezierig bij Twinpack

Behulpzaam personeel en altijd een fijne ervaring

op tijd geleverd

Besteld en snel geleverd. Netjes verpakt, chauffeur belde naar gsm omdat bel kapot was. Goede prijs. Al met al gewoon super

Goed bedrijf

Goede kwaliteit dozen tegen een nette prijs

Uitstekend zoals gewend

Prima kwaliteit en zeer snelle levering.

Goede service en goede artikelen tegen juiste prijzen !

Prima ervaring elke keer

Snel geleverd. Fijn.

Bestelling gaat goed, de levering moeizaam

Bestellen gaat makkelijk, maar de levering vond ik moeizaam gaan. Je moet een hele dag thuis plannen. 's Ochtends is pas bekend wat de verwachte leveringstijd op die dag is. Vervolgens kwamen ze helemaal niet die dag. Dan schuift de track en trace naar de volgende dag, maar dat klopte ook niet. Het is een groot pak, dus je vindt het niet fijn om de buren daarmee lastig te vallen. De dag dat het pakket uiteindelijk kwam werd het bezorgtijdvak nog een keer flink verplaatst gedurende de dag, maar de bezorger heeft gelukkig ons instructiebriefje goed opgevolgd, waar en hoe hij het pakket kon wegzetten.

Response from the business owner

Goedendag Annemarie, Bedankt voor je feedback en gelukkig heeft de chauffeur het instructiebriefje gevonden en … opgevolgd. Nu komt het gelukkig heel weinig voor dat onze vervoerder TransMission niet op de afgesproken dag langskomt. Dat er op de dag van levering nog wat verandert aan het tijdvak zal wel vaker voorkomen met zoveel bestellingen per rit. We zijn wel blij om te horen dat de chauffeur netjes de Track&Trace bijgehouden heeft. Nu zijn zo’n 90% van de bestellingen van bedrijven die gewoon tijdens “kantooruren” open zijn; daar hoeft dus niemand voor "thuis te blijven". Dit is dan ook de reden dat we hebben gekozen voor vervoerder TransMission; een betrouwbare partner die tussen 08:00 – 17:00 uur aanlevert. Blijft voor u vervelend dat u een dag voor niets heeft moeten wachten; nogmaals onze excuses daarvoor. Met vriendelijke groeten, Gerben Bouma Twinpack B.V.

snelle levering en correcte klantenservice opvolging

Had besteld en werd paar dagen later al aangeboden. Er was toen was misverstand over de levering en dat is door de klantenservice snel en correct opgepakt

Zoals gewoonlijk loopt alles zeer goed

Alles prima

Snelle levering en goed product

Wat ik dacht te krijgen, kreeg ik. Dus supertevreden. En levering op de dag die ik graag wilde: het is fijn dat die keuzemogelijkheid gegeven werd. Super!

Snelle levering, goedkoper dan de rest..

Helemaal top!

Altijd goed!

Goed producten met goede prijzen en altijd levering optijd

Altijd op tijd

Goede site, meestal alles op voorraad en snelle levering. Wij houden ervan!

Top spul

Goede kwaliteit dozen voor de beste prijs.

snel, accuraat en goed materiaal

zie boven

Klantvriendelijk en behulpzaam

Klantvriendelijk

Fijne leverancier met kwaliteitszekere producten

Ik ben nu al 8 jaar klant bij Twinpack en nog steeds naar volle tevredenheid. De producten worden op afspraak geleverd of door mij opgehaald. Wanneer het laatste het geval is treft ik vriendelijk en behulpzaam personeel. De produkten die ik ontvang hebben altijd dezelfde goede kwaliteit. Ik ben zeer tevreden!

Snel op tijd geleverd

Matig

Tja, wat kan je van dozen zeggen. Wordt op een slappe kartonnen pallet geleverd. Dat is dan ook zeker waardeloos, niet alleen voor ons maar ook voor de chauffeurs.

Response from the business owner

Goedendag, Vervelend dat de kartonnen pallet het begeven heeft tijdens het transport. Als er schade is ontstaan aan de dozen, dan zullen we dit natuurlijk compenseren. Nu zijn we juist op verzoek van heel veel klanten overgestapt op het gebruik van kartonnen pallets, omdat veel klanten het vervelend vinden als ze blijven zitten met houten pallets. Het is aan onze inpakafdeling om te bepalen aan de hand van het gewicht van de bestelling of er een kartonnen pallet gebruikt kan worden. Ook de pakketdienst moet nog even wennen aan deze verandering. Uw feedback is daarom heel belangrijk. Bedankt daarvoor! We zullen kartonnen pallets wel blijven gebruiken, want we krijgen er gelukkig ook heel positieve reacties op. Met vriendelijke groeten, Gerben Bouma Twinpack B.V.

Netjes geleverd, bijna zonder schade

Netjes geleverd om de gewenste dag. Prijs is markt conform, maat de verzendkosten aan de hoge kant, ondanks dat het warehouse hier om de hoek is. Afhaaloptie was prettig geweest. Van de 300 dozen zijn er 3 beschadigd, 1% dus. Dozen zelf zijn prima.

2 Delfweg

Noordwijkerhout 2211VM