Goede service en kwaliteit

beloofd, waar gemaakt, goed geregeld.!

afspraken nagekomen! zoals het ook hoort te zijn.

Helemaal top

Veel keus / snelle levering of de mogelijkheid om af te halen / goede prijs - kwaliteit verhouding

Goede prijs en snelle levering

Snelle levering zonder toeters en bellen.

slecht

heb in de tuinbouw nog nooit meegemaakt dat ik alleen online kan bestellen en ook nog vooraf moet betalen

Goedendag mijnheer Huissen, We kunnen ons voorstellen dat u het vreemd en vervelend vind dat we u als nieuwe klant doorverwijzen naar de website, maar … het zijn dan ook hele vreemde tijden. De explosieve situatie op de golfkartonmarkt dwingt ons om keuzes te maken. De nog steeds stijgende vraag naar verpakkingen in combinatie met een wereldwijd grondstoffentekort, drijft de prijzen én levertijden enorm op. Het is al maanden een dagelijkse strijd om aan de vraag van onze vaste klanten te voldoen. We hebben dan ook de keuze moeten maken om tijdelijk geen nieuwe groothandelsklanten aan te nemen, omdat we op dit moment gewoonweg niet kunnen garanderen dat we de gevraagde verpakkingen kunnen leveren. Nieuwe klanten kunnen nog wel terecht op de webshop, omdat we daar verpakkingen verkopen waarvan we wat ruimte hebben in onze voorraad. Er kan trouwens gewoon op rekening worden gekocht middels de betaalprovider “Billink achteraf betalen”. We hopen dat de markt in 2022 snel weer tot rust komt en we u kunnen verwelkomen als nieuwe groothandelsklant. Met vriendelijke groeten, Gerben Bouma Twinpack B.V.

Alles zoals het moet zijn.

Goede website, prompte levering, geen gedoe.

Verkeerde product, verschuiven de fout

Helaas een wat mindere (eerste) ervaring met dit bedrijf. Geleverd product heeft bijna 25% minder inhoud dan beloofd. Schuld zou bij de leverancier zijn, ze sturen alleen maar 1:1 door. Aangeboden oplossing is 5%... korting op, nou komt het, de volgende order?! Raad aan om orders goed te controleren!

Goedendag mijnheer Roetgerink, Nogmaals bedankt voor uw melding, want hierdoor hebben we de informatie op de website kunnen verbeteren. In dit specifieke geval betreft het rollen pakpapier die wij als service-artikel verkopen. Door de leverancier worden ze in kilo's ingekocht, maar in de specificatie van de leverancier werd nog ten onrechte gesproken over aantal meters. Nu gaat elk binnenkomend artikel door de ingangscontrole, maar we moeten toegeven dat rollen pakpapier niet worden afgerold om het aantal meters te checken. We hebben inmiddels de informatie op de website aangepast. En uit de geboden oplossingen, heeft u gekozen om het product te retourneren en te crediteren. Dit is inmiddels gebeurd. We balen er natuurlijk van dat uw 1e ervaring met Twinpack niet positief is. We hopen natuurlijk dat we ons kunnen revancheren en dat u de volgende keer als u verpakkingen nodig hebt, toch weer even op onze website kijkt. Met vriendelijke groeten, Gerben Bouma Twinpack B.V.

Gaat altijd goed

Ongeacht wat ik bestel het gaat altijd goed. Wordt snel bezorgd.

Twinpack is voor ons een van de betere partijen

De website is heel overzichtelijk, een breed assortiment, de klantenservice is ook top en de levertijd is supersnel. Enige wat nog zou kunnen verbeteren is de mogelijkheid om te betalen op rekening als zakelijke klant.

Snelle en nette levering

Supersnel!!!! Perfecte kwaliteit dozen

Waanzinnig snel! Ik bestelde (te) laat, eind vd dag, en had de bestelling de volgende ochtend al in huis!?! Brievenbusverzenddozen, in twee maten, zijn mooi en stevig, ik ben meer dan tevreden!

emballages de bonne qualité

Des emballages de bonne qualité à des prix plus que concurrentiels + la livraison super rapide. je conseille vivement

Alles in orde.

Snelle levering, goede verpakking.

overzichtelijke site goede prijs

Goede aankoop

Goed product, redelijk snelle levering

Goed materiaal en snelle levering

Netjes geleverd op de afgesproken dag. Veel keus en goed materiaal.

Prijs is goed, zeker in vergelijking met andere bedrijven en ze maken de bestelling snel klaar waardoor ik dezelfde dag op kno halen.

goed geholpen en geactiviseerd

fijne mensen aan de telefoon

Super! Snel en goede kwaliteit

Fantastisch geholpen

Geweldige service. Echt meedenken. 1 keer moest ik wachten op iets en kreeg ik koffie en iemand zijn koek uitdelen moment - ook aan mij. Men wil wel meelopen naar de auto, ze zijn zijn lief. En lollig. Heel fijne aankoop gedaan. Kom je niet vaak meer tegen. Gerben is een top gast

snelle en geweldige service

goede en goed geprijsde producten. snelle levering

Snel geholpen

Goede klantenservice, goed online bestelsysteem en snel bezorgd.

Zoals altijd perfect!