Top! Goede producten, snel geleverd

Snel

Was snel geleverd,

Alles top in orde

Fijn dat je al particulier ook gewoon kan bestellen en het was besteld en ook binnen 48 uur gewoon geleverd. Echt top service.

De perfecte webshop voor kleinschalige verbakkingsbenodigdheden.

Makkelijk vinden wat je zoekt, en nog een goede prijs ook. Geen noodzaak om een bestelling aan te dikken om boven het minimumbedrag uit te komen, en dus ook niet opgezadeld raken met honderden dozen en/of dingen die je eigenlijk niet nodig hebt. In een woord: Top!

Super fijn bedrijf om zaken mee te doen

Ik ben een vrij kleine onderneming en ondervind ook als zodanig volwaardige service van Twinpack. Leveringen kunnen op korte termijn plaatsvinden mits voorradig maar dat is eigenlijk altijd wel het geval. Ook wordt de mogelijkheid geboden om zelf op te halen en ik heb daar bij altijd een uiterst plezierig contact. Ik raad Twinpack van harte aan!

Vlotte levering aardige mensen en goede prijzen wat wil een mens nog meer ? Warm aanbevolen !

super

Ik heb hier een paar jaar geleden voor het eerst besteld omdat ze mooie, betaalbare brievenbusdozen hebben. Daar was ik nu bijna doorheen. Het bestellen ging weer vlekkeloos en ik had het supersnel in huis.

Aanrader!

Voor mijn webshop haal ik alle verzenddozen bij Twinpack. Er is veel keuze, voor een goede prijs. Als ik de dozen kom afhalen staan ze altijd netjes klaar en het personeel is zeer vriendelijk. Contact per mail verloopt altijd lekker vlot. Ik raad Twinpack zeker aan!

Heel tevreden

Snelle levering. Makkelijk te bestellen Koop hier elke keer onze dozen.

Snel en makkelijk

We bestellen maandelijks bij Twinpack, makkelijk en scherpe prijs. Kwalitatieve goede dozen

Netjes

Bedankt tot volgende keer

Prima service en snelle levering

Perfect!

Groot assortiment, goede kwaliteit en de volgende werkdag al geleverd. Wat wil je nog meer?

Prima dozen en een snelle levering

Binnen een á twee dagen was mijn pakket binnen, relatief snel dus. Goede website en gewoon een duidelijk systeem.

Prima doosjes, flut levering

Zouden tussen 10:00 en 13:00 het bezorgen, hele dag thuisgebleven ervoor, uiteindelijk werd het om 16:00 bezorgd door een onvriendelijke bezorger. De doosjes zijn voor de rest prima maar de service is ver te zoeken.

Snel helder en netjes

Snel geleverd en netjes verpakt

Uitstekend!

Prima service en snelle levering.

Snel, to-the-point, voordelig geprijsd, kleine aantallen mogelijk.

De website is ff wennen, het zoeken gaat niet geheel vlekkeloos. Toch gevonden, binnen twee dagen was alles rond.

Hele fijne leverancier waar ik nu al jaren mijn verpakkingsmateriaal koop.

Ik wordt er altijd heel plezierig geholpen. Ik ben voor Twinpack een kleine afnemer maar dat maakt helemaal niet uit. Het staat altijd keurig klaar voor mij als ik het af kom halen en er is altijd een prettig gesprek. Ik zou Twinpack zeker aanraden als leverancier. De keuze is reuze !

Uitstekend!

Top service van de accountmanager!

Snelle levering, goede prijs keer op keer!

Goede producten en prijs. Netjes en snel geleverd.

Alles prima

Snelle levering, goede communicatie