Goede prijs en snel geleverd

Prijs kwaliteit is goed, makkelijk te bestellen en snel geleverd.

prima dozen, goed te vouwen

Deze dozen gebruiken we graag, om onze pakketten in te versturen.

Zeer goede service

Zeer goede en nette levering! Opmerkingen worden goed gelezen. Een vaste klant erbij!

Altijd goede ervaring

Alles prima verlopen zoals gewend.

Op tijd geleverd

Alles was goed en op tijd geleverd.

top

top zoals altijd

Voor snelle en goede levering moet u op,dit adres zijn !

Makkelijk nogmaals hetzelfde te bestellen en snelle en vriendelijke berichtgeving over de zending en in no time gereed om af te halen Super !

Snel en goed geleverd.

Snel en vriendelijk

Mijn bestelling soepel en snel opgehaald in Noordwijkerhout.

Snelle verzendibng en prijs kwaliteit verhouding uitstekend.

Snel, betrouwbaar, makkelijk

Precies wat je wil. Duidelijke communicatie, snel geleverd, alles precies zoals beloofd. Ik vond het een beetje lastig het juiste product te vinden maar toen ik door had dat ik ook op maat kon zoeken was het zo geregeld.

Super service, goed geregeld & snel bezorgd

Telefonisch ondersteuning gehad door de sales afdeling. Alles TOP geregeld en snel bezorgd! Aanrader dus.

Heel goede en snelle levering

Prima prijs prima verpakt en snel

Altijd goed en snel

Fijn bedrijf met snelle goede leveringen. Mooie verpakkingsmaterialen voor een goede prijs.

Goede kwaliteit en snel geleverd

Goede kwaliteit van de geleverde producten. Bij vragen krijg je snel antwoord! Persoonlijk geef ik de voorkeur om een factuur te ontvangen en die te betalen via een overschrijving.

Top service en producten, zoals altijd!

Top! Goede producten, snel geleverd

Snel

Was snel geleverd,

Alles top in orde

Fijn dat je al particulier ook gewoon kan bestellen en het was besteld en ook binnen 48 uur gewoon geleverd. Echt top service.

De perfecte webshop voor kleinschalige verbakkingsbenodigdheden.

Makkelijk vinden wat je zoekt, en nog een goede prijs ook. Geen noodzaak om een bestelling aan te dikken om boven het minimumbedrag uit te komen, en dus ook niet opgezadeld raken met honderden dozen en/of dingen die je eigenlijk niet nodig hebt. In een woord: Top!

Super fijn bedrijf om zaken mee te doen

Ik ben een vrij kleine onderneming en ondervind ook als zodanig volwaardige service van Twinpack. Leveringen kunnen op korte termijn plaatsvinden mits voorradig maar dat is eigenlijk altijd wel het geval. Ook wordt de mogelijkheid geboden om zelf op te halen en ik heb daar bij altijd een uiterst plezierig contact. Ik raad Twinpack van harte aan!

Vlotte levering aardige mensen en goede prijzen wat wil een mens nog meer ? Warm aanbevolen !

super

Ik heb hier een paar jaar geleden voor het eerst besteld omdat ze mooie, betaalbare brievenbusdozen hebben. Daar was ik nu bijna doorheen. Het bestellen ging weer vlekkeloos en ik had het supersnel in huis.

Aanrader!

Voor mijn webshop haal ik alle verzenddozen bij Twinpack. Er is veel keuze, voor een goede prijs. Als ik de dozen kom afhalen staan ze altijd netjes klaar en het personeel is zeer vriendelijk. Contact per mail verloopt altijd lekker vlot. Ik raad Twinpack zeker aan!

Heel tevreden

Snelle levering. Makkelijk te bestellen Koop hier elke keer onze dozen.

Delfweg 2

2211VM Noordwijkerhout