Alles prima

Snelle levering, goede communicatie

Prima bedrijf om dozen in te kopen

Sinds wij onze webshop zijn begonnen kopen we onze dozen bij Twinpack. De service is erg goed en de kwaliteit van de dozen is prima.

prima product, snel op tijd geleverd en voor een prima prijs

als particulier weer eens een kleine bestelling gedaan, Prima afgehandeld. gewoon erg tevreden!!

Eenvoudig en gemakkelijke bestelprocedure

Duidelijke website, heldere productomschrijving en efficiente afhandeling

Prima service, snelle levering

Prima service, snelle levering

Tevreden weer :)

Goede prijs, snelle levering (inclusief tracking info) en goede communicatie status bestelling.

geen fijne bezorgdienst

In principe een prettige winkel. Alleen zou mijn voorkeur een andere bezorger zijn waarbij ik bij "niet thuis" het pakket vlak bij huis op zou kunnen halen.

GOED

goed en snel geleverd

Goede en snelle levering !

Bestelling snel bevestigd en snel telefoontje dat de dozen klaar stonden Helemaal top !

tophandel

snelle verzending goed product.

zoals altijd super

Gewoon goed!

Snel geleverd!

Snel en netjes op tijd geleverd, top!

Zoals altijd super tevreden

goede kwaliteit dozen. Groot assortiment. Snelle levering. Prettig transportvervoerder die zich goed aan de tijd en voorschriften houdt

goede kwaliteit dozen. Groot assoriment. Snelle levering. Prettig transportvervoerder die zich goed aan de tijd en voorschriften houdt

Ik ben altijd heel blij met de bestelling van Twinpack

Ik vind het fijn dat ik als kleine ondernemer ook bij Twinpack kan bestellen. Ik kan er voor kiezen om het op te halen of het te laten bezorgen. Het tijdstip van bezorging is dan altijd helder omdat ik daar een email over krijg van de vervoerder. Met een (begrijpelijke) marge van 2 uur ( één uur ervoor en één uur erna) kan ik hier prima mee uit de voeten.

Bestellen , betalen, ophalen en klaar !

Besteld met verzoek wanneer af te halen , meteen bericht terug wanneer het klaar stond. No nonsens, gezellig personeel, bestelling gewoon zoals het zou moeten zijn!

Dozen gekocht, niet veel te klagen.

Op tijd en weggezet op afgesproken plek.

Niks alles goed

Delfweg 2 2211VM Noordwijkerhout