alles goed

vlotte bezorging

Nog niet geleverd

De boxers zijn nog altijd niet geleverd door postnl. Uiteraard kunnen jullie hier niets aan doen maar ik kan dus nog geen echte beoordeling maken. Ik heb al wel gebeld met postnl maar het pakket schijnt ergens in hun magazijn te zijn nadat de leverdatum 3 keer verplaatst was. Ze gaven aan dat ik een nieuwe leverdatum af moest wachten. Dat doe ik nu dus ook maar we zijn wel 1,5 week verder.. Mvg, Peter Worsseling

Beste Peter, Vervelend dat u uw bestelling nog niet ontvangen heeft. Het lijkt er op dat deze vermist is. We zullen uw bestelling vandaag opnieuw versturen. Daar ontvangt u later nog een automatisch bericht met Track&Trace van. Mocht de originele zending alsnog opduiken dan kunt u deze kosteloos retourneren. Met vriendelijke groet, Multiboxers.nl Klantenservice

Prima product en service

Aflevering bestelde producten prima op tijd. Goede kwaliteit en maat.

Heel snel perfect afgeleverd

Duidelijke site snel afgeleverd. En precies als beschreven.

Snelle levering ook op een ander adres

Fijne slips, prima pasvorm en heerlijke zachte stof

Geweldige goede service betr levering

Vrijdags besteld maandag in huis incl dat er een weekend tussen zat ,dat noemen we TOP

Beter kan niet

100 % tevreden

Geweldige levering.

Geweldig gegaan.

top en scherpe prijzen

Geen variabele kleuren

Er zat maar 1 set bonte kleur bij de rest was donker . Het moest allemaal vlug vlug . Klant is koning? Vrgr Goffe

Beste Goffe, Jammer dat u niet tevreden bent met uw bestelling. Vanwege leveringsproblemen is onze voorraad en daarmee afwisseling van de door u bestelde boxers / maat momenteel beperkt. Helaas zijn er daardoor geen andere bonte kleuren beschikbaar of in het assortiment. Dat heeft niets te maken met uw bestelling snel proberen af te handelen. We doen u graag een voorstel, daarvoor heb ik u een apart bericht gestuurd. Daarnaast verzoeken we u graag dringend uw adresgegevens uit de review te verwijderen, deze zijn voor iedereen zichtbaar (en wij kunnen reviews niet aanpassen)! Met vriendelijke groet, Multiboxers.nl Klantenservice

Supersnelle levering!

Gewoon Topp

Super snelle levering

Makkelijk te bestellen op hun site en snel in huis.

Zeer er zeer tevereden fijne stof en boxers

Zeer fijne boxers en stof mooie prints

Prima geregeld

Snelle levering van fijne producten, top

Fijne boxers voor een goede prijs

Kwaliteit boxers is goed, voor een nette prijs en snelle, probleemloze levering

Veel plezier met mijn nieuwe onderbroekjes.

Perfecte pasvorm.

Leuke felle kleuren

Zijn super boxershort voor te dragen

Draag al jaren jullie boxershort

Levering vond plaats volgens afspraak.

Altijd goed geregeld

Bestellen en snel ontvangen

Snelle service, juiste prijs

Zeer snelle service, juiste prijs bij juiste collectie , mooie aanbiedingen

Goede kwaliteit en snelle levering

Goede kwaliteit en snelle levering

Geweldige boxershorts!

Al jaren fan van de RJ boxershorts. Ze blijven mooi in de was en kruipen niet omhoog onder je broek.

Over Multiboxers.nl

Onder de naam Bytes Underwear hebben we onze webshop begin 2015 opgericht met een enthousiast team van medewerkers. De webshop bestond uit een klein aanbod van heren boxershorts, welke we naarmate het beter ging lopen steeds verder hebben uitgebreid. In mei 2016 zijn we verder gegaan onder de naam Multiboxers.nl en hebben de standaard webshop software verruilt voor ons geheel eigen systeem. Daardoor konden we efficiënter te werk gaan, verder met uitbreiden en onze producten betaalbaar houden. Inmiddels hebben een sterk gevarieerd aanbod. Daarnaast werken we sind juni 2017 samen met een logistiek centrum waardoor we onze producten nog sneller bij de klant aan huis kunnen laten bezorgen.