snelle en goede service

Een goede service en ook je bestelling is er snel zeker een aanrader

Goede boxers, snel geleverd en passen goed

Top ondergoed tegen een prima prijs en uitstekende service

Al meerdere keren onderbroeken hier besteld. Snel geleverd tegen een prima prijs. Ook als er een keer iets niet helemaal goed is gerangeerd men snel, vriendelijk en een oplsding die beter is dan ik verwacht. Top bedrijf Groetjes Warner Veldhuis

Snel en correct.

Snel, en naar tevredenheid afgeleverd. Prijs is ook OK.

Uitstekend van kwaliteit

Kwaliteit is prima en het aanbod is goed.

Gewoon goed.

Niets op aan te merken.

Snelle levering, uitstekende producten

Ik bestel al jaren slips van J&R. Zeer goede kwaliteit en heerlijke pasvorm. Zo fijn onder broeken. Onzichtbaar.

Eerst kocht ik mijn boxers elders, maar deze winkel was gestopt. Toen kwam ik bij Multiboxers uit die mijn favoriete boxers in voorraad heeft. Netjes en snel afgeleverd thuis. Een aanrader.

super

scherpe prijs en snelle levering

Helemaal TOP

Nog nooit problemen mee gehad is altijd goed geregeld

Goede service, goede prijs!

Snelle levering en mooie prijzen voor RJ Bodywear. Nergens heb ik pakketten gevonden waardoor een set voor een hele scherpe prijs wordt aangeboden. Zeker aanrader!

zeer snel geleverd

prima service

Mooie kleuren en zit lekker (volgens mijn man) :)

Mooie kleuren zit lekker. Super snelle levering Mooie prijs voor deze mooie kwaliteit Namens mijn.man bedankt

Levering was snel en goed.

Leuke uitverkoop

R.J. Bodywear slips gekocht in jullie sale zodat ik er nu 3 kon aanschaffen voor dezelfde prijs als anders 2.

Zeer snelle service

Goeie site, overzichtelijk en makkelijk in gebruik. Zeer snelle service en goede kwaliteit van het product.

Goede kwaliteit, en snelle bezorging, beter kan haast niet

Prima snelle service.

Geweldig snelle verzending, goede passing,

Kan niet beter !

Top geleverd

Helemaal tevreden

Perfecte boxershorts met uitstekende pasvorm

Heerlijke boxershorts en uitstekend geprijsd

Makkelijke website, vlotte levering.

Snelle levering. Eerder dit ik besteld. Goede kwaliteit

Goede merken voor leuke prijsjes

Goede en snelle service. Superbedrijf

Makkelijke site en super snel bestelde artikelen in huis. Goede service !!

Over Multiboxers.nl

Onder de naam Bytes Underwear hebben we onze webshop begin 2015 opgericht met een enthousiast team van medewerkers. De webshop bestond uit een klein aanbod van heren boxershorts, welke we naarmate het beter ging lopen steeds verder hebben uitgebreid. In mei 2016 zijn we verder gegaan onder de naam Multiboxers.nl en hebben de standaard webshop software verruilt voor ons geheel eigen systeem. Daardoor konden we efficiënter te werk gaan, verder met uitbreiden en onze producten betaalbaar houden. Inmiddels hebben een sterk gevarieerd aanbod. Daarnaast werken we sind juni 2017 samen met een logistiek centrum waardoor we onze producten nog sneller bij de klant aan huis kunnen laten bezorgen.