Gelukkig ook boxes met een gulp

Tot voor kort kocht ik altijd mijn boxers mét gulp bij de HEMA. Die hebben ze niet meer. Gelukkig deze site gevonden, waar ze nog wel te koop zijn. Gemakkelijk te bestellen tegen een redelijke prijs. Jammer dat PostNL het erg druk had, dus het duurde een paar dagen langer voor ze in huis waren, maar dat was geen probleem voor mij.

uitstekend

perfect product en perfecte en snelle bezorging

prima service en snel

Prima service en snel

Snelle levering en prima prijs!

Aanrader

*duidelijke site *aantrekkelijke aanbiedingen *goede en snelle communicatie *problemen snel opgelost *voorbeeld voor andere webshops

Top materiaal

Geweldige pasvorm, eindelijk na jaren een boxer die lekker zit. Draagconfort is super.

Super geregeld

Goede levering en prima product

zeer goed

1 keer kontakt gelegt probleem gelijk verholpen

Prima,niets op aan te merken.

Prima verlopen, niets op aan te merken.

Top, zoals ik verwacht had

Top, zoals ik verwacht had

Geweldige broekjes

Ze zitten erg prettig.Ben er zo tevreden over, dat ik ze op mijn beurt weer heb aanbevolen aan een andere vriendin

snelle levering.... goede service

prima...

Makkelijk zoeken op de website, makkelijk bestellen. Regelmatig leuke korting via de nieuwsbrief. Sowieso goede prijzen. Bij een eerdere bestelling via mail contact gehad met de klantenservice. Snelle en adequate reactie.

Prima webshop

Ik heb al een aantal keer bij multiboxers besteld en dat is prima bevallen. Vlotte en goede levering en goede kwaliteit ondergoed voor een goede prijs!

Super snel geleverd.... En super kwaliteit

Zie de aanhef.. Dat zegt alles

Perfecte boxer

Snelle en nette service

Snel en keurig geleverd.

zeer goed

snelle en goede levering

Ik had 4xl maar had liever iets groter knelt een beetje om mijn been.

Maar verder heel fijn om te dragen

zeer tevreden

snelle service, super fijne boxershorts en zitten lekker

Een snelle reactie na het retourneren van de zending.

Uitstekend goede kwaliteit

Goed ondergoed

Snel en goed.

S'avonds besteld en om 9.00 uur volgende morgen al bezorgd. Netjes voor elkaar.

Goeie site, snelle levering

Goede overzichtelijke site. Vele merken. Snelle levering

helemaal tevreden

prima producten. makkelijk bestellen en snel in huis

Over Multiboxers.nl

Onder de naam Bytes Underwear hebben we onze webshop begin 2015 opgericht met een enthousiast team van medewerkers. De webshop bestond uit een klein aanbod van heren boxershorts, welke we naarmate het beter ging lopen steeds verder hebben uitgebreid. In mei 2016 zijn we verder gegaan onder de naam Multiboxers.nl en hebben de standaard webshop software verruilt voor ons geheel eigen systeem. Daardoor konden we efficiënter te werk gaan, verder met uitbreiden en onze producten betaalbaar houden. Inmiddels hebben een sterk gevarieerd aanbod. Daarnaast werken we sind juni 2017 samen met een logistiek centrum waardoor we onze producten nog sneller bij de klant aan huis kunnen laten bezorgen.