j&c boxers besteld 10 pack gekocht op eerdere aanbevelingen....echter ondanks de goede zorgen niet wat ik er van verwachte...na mail contact met multiboxers prima opgelost

Beste John, Jammer dat u niet tevreden bent met uw bestelling. Opkruipende pijpjes kunnen meerdere oorzaken hebben, waaronder een verkeerde maat. We helpen u graag verder, kunt u daarom contact opnemen met onze klantenservice (klantenservice@multiboxers.nl)? We horen graag van u. Met vriendelijke groet, Multiboxers.nl Klantenservice

Zeer klantvriendelijk, servicegericht en snel!

Ook als het product niet helemaal aan de verwachting voldoet wordt er alles aan gedaan de klant tevreden te stellen.

Alles goed

Snelle levering, goede communicatie, goed product!

Probleemloos en snel

Probleemloos bestellen en snel geleverd.

Perfecte artikelen, (kende het merk) snelle levering. Nu met Covid is het ideaal om via een web shop te kopen.

Betrouwbaar en snel

Tevreden!

Prima koop voor een goede prijs

Ik ben tevreden over de koop. Ik heb xxl besteld. Wel heb ik de indruk dat de ene boxer kleiner uitvalt dan de andere.

netjes geleverd en snel

snelle levering en goede kwaliteit

Snel en keurig

Snelle verzending en keurig verpakt

Snelle levering, goed verpakt

Prima !!

snel geleverd, goeie boxers

Vlotte en nette levering

Zeer tevreden over het product en de snelle levering.

mooi onderbroeken

Zoals de gekleurde multiboxers zijn, zo is ook de afhandeling, top

Besteld bij j&c, bij levering ( die uitstekend was ), pakkettje geopend, bleek (voor mij ) de geleverde underwear niet 100 % naar m,n zin. Contact opgenomen via klantenservice, is direct op gereageerd, en naar 110 % tevredenheid opgelost Reactie van een zeer tevreden klant Ed M

Van bestelling tot levering. Alles goed geregeld voor een prima prijs.

Zie onder

Mijn eerste keer. Goed bevallen Hopelijk kan deze bestelling ook in de variant zónder wit

Snel geleverd alleen niet geheel wat ik wilde

snelle levering. Niet geheel wat ik wilde. Zit wel goed.

Beste Christien, Jammer dat u ons met een onvoldoende beoordeeld. Waar was u dan wel naar op zoek? We helpen u graag verder. We horen graag van u via klantenservice@multiboxers.nl of het contactformulier op onze website. Met vriendelijke groet, Multiboxers.nl Klantenservice

geweldig

zitten goed en lekker zacht .het bevalt mij uitstekend

Goede snelle levering

Goede snelle levering

Super goed. Vlugge verzending,

Prima, geregeld

Vlotte levering

Helemaal top

Twijfel achtig

De dozen waren niet gesealed , ben gewend dat er kaarten van cavello in zaten die zit er niet in.

Beste Rajesh, Jammer dat je niet eerst even contact met ons opneemt. We zijn een officiële wederverkoper van Cavello Underwear en dit mag je gerust bij ze navragen. We zijn bekend onder Multiboxers.nl / Bytes Web Development B.V. bij ze. Wij hebben je precies doorgestuurd wat wij aangeleverd hebben gekregen van officiële leverancier. Mocht je vragen of problemen hebben met de kwaliteit dan horen we dit graag en zullen dit terugkoppelen aan Cavello. Met vriendelijke groet, Multiboxers.nl Klantenservice

Goede ervaring

Leuke boxers,volgende dag al in huis.

Snelle levering en mijn zoon vind de boxers geweldig Kortom helemaal top

Over Multiboxers.nl

Onder de naam Bytes Underwear hebben we onze webshop begin 2015 opgericht met een enthousiast team van medewerkers. De webshop bestond uit een klein aanbod van heren boxershorts, welke we naarmate het beter ging lopen steeds verder hebben uitgebreid. In mei 2016 zijn we verder gegaan onder de naam Multiboxers.nl en hebben de standaard webshop software verruilt voor ons geheel eigen systeem. Daardoor konden we efficiënter te werk gaan, verder met uitbreiden en onze producten betaalbaar houden. Inmiddels hebben een sterk gevarieerd aanbod. Daarnaast werken we sind juni 2017 samen met een logistiek centrum waardoor we onze producten nog sneller bij de klant aan huis kunnen laten bezorgen.