Snelle levering en de geleverde producten zijn precies wat ik wilde. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Blij mee!

Wat een fantastisch ondergoed

Savonds besteld en de volgende dag in huis. Mooie kleuren en een fantastische pasvorm. Ook na wassen nog steeds mooi van kleur en pasvorm. Voldoende ruimte voor het geslacht zonder dat het gaat slobberen.

goed product

Al jaren draag ik ondergoed van jullie met veel plezier

Zeer snelle en nette levering

Mooie stevige boxershorts die keurig verpakt snel verzonden worden. Wij, met name mijn man is weer erg blij met deze zending. Dankjulliewel

Prettig

De bestelling was snel ingevuld en de betaling vlot gedaan.

Snelle en correcte afhandeling van de bestelling. Fijn materiaal.

Goede prijs kwaliteit

Prijs, kwaliteit is oke. Levering enorm snel

Prima kwaliteit en goede service

Snelle levering en goede kwaliteit

Goede kwaliteit, snel geleverd en prima verpakt.

Makkelijk te bestellen en snelle levering

Ruime keuze uit verschillende soorten boxershorts. Duidelijke communicatie mbt de order en snelle levering. Als ik nieuwe boxershorts nodig heb kam ik zeker hier terug.

Ruimhartig retourbeleid en snelle afwikkeling!

Ruimhartig retourbeleid en snelle afwikkeling!

Goede kwaliteit en snelle service

Bestelde al vaker bij multiboxer en kies dan voor RJ bodywear voor dames Fijne naadloze boxer en mooie kwaliteit fijne pasvorm. Snelle levering en goede service !!

Snel en altijd prima!!

Voldoende keus en snelle levering.

Multiboxers komt afspraken na en doet wat ze beloven!

super slips, heb ze al jaren

geweldige slips

Leuk verrassingspakket ,goede onderbroeken

Onderbroek is juichend

fijne broeken blij mij

Besteld best snelin huis ..goede service aan te bevelen

Perfecte pasvorm

Draagt heerlijk,zonder ‘aftekenrandjes’

als zeer goede service. alleen de bezorging van DHL minder hadden het pakketje buiten gelegd voor de voordeur in de regen terwijl wij thuis waren.

Dat is goed hoor

Sinds ik jullie gevonden heb ben ik tevreden met de spullen die ik van jullie mocht ontvangen. En zo hebben jullie er een vaste klant bij.

Gewoon goed

Makkelijk bestellen, snel geleverd en ook keurig retour verwerkt. Boxers vielen (veel) kleiner uit dan de maattabel deed verwachten.

Top, snelle bezorging

Top, snelle levering

Prima bedrijf.

Geweldiggggg

Mooie pasvorm en blij met de aankoop

Over Multiboxers.nl

Onder de naam Bytes Underwear hebben we onze webshop begin 2015 opgericht met een enthousiast team van medewerkers. De webshop bestond uit een klein aanbod van heren boxershorts, welke we naarmate het beter ging lopen steeds verder hebben uitgebreid. In mei 2016 zijn we verder gegaan onder de naam Multiboxers.nl en hebben de standaard webshop software verruilt voor ons geheel eigen systeem. Daardoor konden we efficiënter te werk gaan, verder met uitbreiden en onze producten betaalbaar houden. Inmiddels hebben een sterk gevarieerd aanbod. Daarnaast werken we sind juni 2017 samen met een logistiek centrum waardoor we onze producten nog sneller bij de klant aan huis kunnen laten bezorgen.