Goed bevallen

Snel en goede service goede ervaring

Overzichtelijke site en snel geleverd!!

Duidelijke site, en snelle levering

Multi boxers doet wat het beloofd!

primma

oke

Alweer TOP !!

Alweer top. Goede prijskwaliteit verhouding. Leuke korting erbovenop. Snelle levering.

Ruim assortiment voor goede prijs

Prima website, overzichtelijk met goede zoekfuncties. Ruim assortiment, redelijke prijs en regelmatig aanbiedingen. Gratis verzending en snelle levering. Betrouwbare website.

Goede prijs kwaliteit

Snelle verzending , makkelijk Te bestellen ,goede informatie betreffende track en tracé.kortom een tevreden klant.

Snel binnen, retour ook snel verwerkt

de boxers kwamen heel snel binnen. Helaas waren ze niet goed en heb ik ze dezelfde dag terug gestuurd. Retourformulier via de site aangevraagd en opgestuurd. Dit werd ook snel afgehandeld en had snel mijn geld terug. Supergoede service dus.

Goed zittende boxeshorts.

Reeds lang gebruiker van dit ondergoed. Kocht ze voorheen op de markt.

geweldig.

Mooie kwaliteit en zitten fantastisch.

Prima levering snel en goed

Prima levering snel en goed. Zo als het zou moeten zijn

Gewoon goed

Gewoon goed

Tegenvaller al gaten erin voor gebruik

Na t ontvangen eerst gewassen op 30graden Toen vielen ze meteen een stuk kleiner uit En er vallen meteen al scheuren gaten in onder bij t kruis gedeelte Heel erg jammer dit

Beste Arie, Vervelend dat je niet tevreden bent met je bestelling. We hebben nog niet eerder gehoord dat de boxers die je besteld hebt kleiner uitvallen na het wassen. Wel komt er af en toe een productiefout voor waarbij de stiknaad niet helemaal goed zit en er gaatjes in vallen. Deze vervangen we uiteraard gewoon. We sturen je ook een privébericht om uit te zoeken wat er verder precies mis is en om een gepaste oplossing te bieden. Met vriendelijke groet, Multiboxers.nl Klantenservice

Goede levering, nette prijs

Toen ik op zoek was naar katoen ondergoed kwam ik Multiboxers.nl tegen en vond daar tegen een, in mijn ogen, goede prijs een aantal Boxers. Korte levertijd, de volgende dag al in huis. De bestelling die ik had gedaan bestond uit 10 stuks. Wat mij betreft hadden deze niet allemaal apart verpakt te hoeven zijn. Vandaar de 9 en geen 10!

Kwaliteit van de producten en snelheid mbt het leveren

Prima, snelle levering

Ik hou ervan.

Goed passend, lekkere vorm.

zeer snelle levering

Top Kwaliteit

vandaag besteld, morgen in huis, afgesproken kleuren en zeer goede kwaliteit

In één woord “GEWELDIG”

Ik had een goede aanbieding, een supersnelle bezorging én een zeer goede en zonder gedoe een oplossing van een klacht(je). Daarom in één woord geweldig!

Prima website, snelle afhandeling.

Toegankelijke website.

Kwaliteit en prijs in een goede verhouding

Wat je betaald en wat je krijgt is goed. De kwaliteit van de onderbroek was goed, de bezorging was snel en optijd. Het is een goede prijs kwaliteit verhouding.

Super boxers!

Perfecte boxers en top levering.

Past als een glove.

Past als het moet lekker stof.

Snelle service, goede informatieverschaffing

Mijn bestelling werd snel geleverd en over de status werd ik goed geinformeerd. Op de overzichtelijke website is veel informatie te vinden

Over Multiboxers.nl

Onder de naam Bytes Underwear hebben we onze webshop begin 2015 opgericht met een enthousiast team van medewerkers. De webshop bestond uit een klein aanbod van heren boxershorts, welke we naarmate het beter ging lopen steeds verder hebben uitgebreid. In mei 2016 zijn we verder gegaan onder de naam Multiboxers.nl en hebben de standaard webshop software verruilt voor ons geheel eigen systeem. Daardoor konden we efficiënter te werk gaan, verder met uitbreiden en onze producten betaalbaar houden. Inmiddels hebben een sterk gevarieerd aanbod. Daarnaast werken we sind juni 2017 samen met een logistiek centrum waardoor we onze producten nog sneller bij de klant aan huis kunnen laten bezorgen.