Snelle levering, goede kwaliteit

Snelle levering, goede kwaliteit

Snelle levering,goede prijs!

Makkelijk te vinden op internet, makkelijke keuzes. Snel geleverd!

Makkelijk besteld en snel in huis

Fijne site, overzichtelijk. Makkelijk bestelproces en snelle levering, zoals beloofd. Dus super!

Mooie producten, snelle levering

Al een aantal keren iets besteld. Van Avet en RJ. Mooie kwaliteit, goede communicatie en de levering gaat snel.

Snelle service en hele fijne onderbroeken ❤️

Goede kwaliteit en snelle levering

Goede prijs kwaliteit. Lekker snel geleverd.

Mooie slips

Prima boxer

Fijne boxershort en snelle levering

Oké

Snel en netjes geleverd

Goede kwaliteit prettige pasvorm. Heb alleen 1 ding wat ik zonde vind dat alle 10 de broeken appart in plastic verpakt zaten zonde en belastend voor het milieu. Verder ben ik dik tevreden!

Goed geregeld!

Gemakkelijk een bestelling geplaatst en snel geleverd!

Zit goede en voelt goed

Tot nu toe (2x wassen) prima

Goede kwaliteit, snel geleverd

De kwaliteit van de boxershorts is er goed. Je betaalt er meer voor, maar ze gaan lang mee. De levering is snel en ik werd goed geïnformeerd

Helemaal goed

Snel binnen. keurig verpakt en mooi ondergoed...

Slecht

Paketje niet ontvangen… en hoe nu verder?

Beste Henk, Jammer dat u ons niet eerst een bericht gestuurd heeft. We hebben het uitgezocht en volgens de Track&Trace komt de zending naar ons retour. We kunnen uw bestelling crediteren of opnieuw versturen, daarvoor nemen we met u privé contact op. Met vriendelijke groet, Multiboxers.nl Klantenservice

Tijdige levering

Makkelijke bestelling, goed product en levering Volgens afspraak,

De belofte van levering wordt waar gemaakt.

Ik ben tevreden over het product en de levering.

Goed product, goede verpakking, vlotte levering

Zie boven

Zit goed

Zit goed

Super onderbroeken en een geweldige snelle levering

Wij kopen al jaren dit ondergoed. Goede kwaliteit en een bijzondere snelle levering.

Bestellen is makkelijk, al eerder gedaan. Supersnel geleverd. Zaterdagavond besteld, maandagmorgen al geleverd. TOP! Aanrader voor iedereen.

vandaag besteld, morgen in huis!

het merk van Body gebruik ik al vele jaren, ben blij ze nu weer gevonden te hebben bij Multiboxers! Bezorging keurig op tijd.

Goede kwaliteit prijsverhouding. Zit heerlijk mooie print. Helemaal tevreden.

Prima ervaring

Netjes en snel bezorgd, goede kwaliteit, heerlijk licht en luchtig zeker in de zomer.

Over Multiboxers.nl

Onder de naam Bytes Underwear hebben we onze webshop begin 2015 opgericht met een enthousiast team van medewerkers. De webshop bestond uit een klein aanbod van heren boxershorts, welke we naarmate het beter ging lopen steeds verder hebben uitgebreid. In mei 2016 zijn we verder gegaan onder de naam Multiboxers.nl en hebben de standaard webshop software verruilt voor ons geheel eigen systeem. Daardoor konden we efficiënter te werk gaan, verder met uitbreiden en onze producten betaalbaar houden. Inmiddels hebben een sterk gevarieerd aanbod. Daarnaast werken we sind juni 2017 samen met een logistiek centrum waardoor we onze producten nog sneller bij de klant aan huis kunnen laten bezorgen.