uitstekend

We kende de boxershorts al en door de zeer goede kwaliteit deze bij jullie gekocht. Het zijn niet de goedkoopste maar zijn uitzonderlijke kwaliteit zijn het geld dubbel en dwars waard.

Top boxers van Giovanni.

De boxers van Giovanni zijn top.

Makkelijk en prettig om de juiste boxershorts te krijgen.

Heel fijn en ze dragen comfortabel .

na teleurstellende bestelling alles goed gekomen

allereerst pakket 1 zoek, 2e pakket boxers andere merk gestuurd wel zonder overleg. bestelde boxers bleken niet meer te leveren, alternatief aan kennis verkocht wel goede en snelle reactie van Multiboxers. Volgende keer beter.

Beste Pierre, Vervelend dat er iets is mis is met uw bestelling. Natuurlijk sturen wij niet zomaar een ander merk op. Kunt u aangeven wat u ontvangen heeft? Dan kan ik het voor u uitzoeken wat en waar het mis is gegaan. We zullen u privé een bericht sturen om dit verder op te lossen. Met vriendelijke groet, Multiboxers.nl Klantenservice

Uitstekende kwaliteit

Goede kwaliteit en prima verpakt

Hier durf ik mee aan te komen als ik naar een dokter ga.

Ik moet heel vaak voor onderzoeken en behandelingen naar het ziekenhuis of therapeut. Sinds de damesshorts en damesbroekjes met pijpjes van RJ Bodywear voel ik me een stuk prettiger, want in welke positie je ook moet liggen, ze blijven mooi aangesloten en je hebt geen inkijk bij het kruis.

Goede kwaliteit voor een kleine prijs.

De kwaliteit van de stof is prima tenoemen zo ook het model . De pasvorm is meer dan goed . De prijs is in vergelijking met winkels zelfs uitstekend niet te hoog maar zeker ook niet te laag zowel dames als herenondergoed voldoen.

Prima en betrouwbaar

Snel geleverd, altijd goed en al vaker wat besteld. Dit keer zat er een boxer tussen met een productie fout maar prima opgelost door de klantenservice. Al snel een nieuwe toegezonden gekregen.

hele fijne shorts van RJ Bodywear

pakketje was bij DHL verkeerd gesorteerd dus verzending duurde langer dan gepland. Via de mail contact opgenomen en had heel snel antwoord.

Geweldig!!

Prachtige kwaliteit, snelle levering

Niet tevreden

Al meerdere keren kreeg ik blauwe onderbroeken met gulp. Helaas waren deze in de maat XXXl niet meer leverbaar en moest ik zwarte onderbroeken afnemen, dezen bevallen slecht, zijn veel te nauw. Graag wacht ik op jullie antwoord en ontvang ik de blauwe onderbroeken.

Beste Durk, We hebben helaas niet eerder een bericht van u ontvangen. De door u bestelde boxers zijn nooit verkrijgbaar geweest in maat XXXL. Ook zijn deze uit het assortiment van Ten Cate. De huidige voorraad die we hebben een restant en zowel de zwarte als blauwe versie zullen niet meer terugkomen. Mocht u nog vragen hebben dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Multiboxers.nl Klantenservice

Altijd goed geregeld!!

Kijken bestellen snel in huis ! Ga zo door

Snelle levering voor prima prijzen

Ik ga altijd voor multipacks. Deze zijn zeer aantrekkelijk geprijsd. Besteld en de volgende dag al in huis!

Helemaal tevreden.

Nette.bezoring ben.zeer tevreden.

Goede website,mooi product en snelle levering.

Prima ervaring.Voor herhaling vatbaar.

Alles prima verlopen.

Set ondermode is een merk waar ik al een tiental jaren zeer tevreden over ben.

RJ Bodywear zit comfortabel.

Ik draag deze broekjes al jaren met veel plezier; ze behouden hun vorm en zijn er in veel verschillende kleuren. Er is echter één ding dat ik wel heel vervelend vind: en dat is dat na een (relatief klein) aantal wasbeurten niet meer te zien is om welke maat het gaat. Dit is vooral vervelend omdat ik diverse maten in huis heb.

Goede shop

Goede service, klantvriendelijke afhandeling. Voelt betrouwbaar aan. En dat wil heel wat zeggen in de tegenwoordige wereld van (al dan niet malafide) webshops!

Zeer snelle levering

Zeer fijne boxer

Best ever

Comfortabele sportieve short

Bezorging prima.

Mijn vraag is over J R ondergoed. De ene stof voelt anders dan de andere. Dikker of juist slapper. De ene maat M past goed, de andere maat M valt net iets kleiner. Jammer, daardoor kan ik het niet goed beoordelen. Vriendelijke groet, José Huisman.

Zeer goede pasvorm

Naast goede pasvorm ook een goede prijs/kwaliteit verhouding en goed verpakt.

snel geregeld

snel geregeld

Geweldig..

Levering binnen 24 uur. Goed verpakt.

JF Kennedylaan 131 3741 ED Baarn

303200415

Over Multiboxers.nl

Onder de naam Bytes Underwear hebben we onze webshop begin 2015 opgericht met een enthousiast team van medewerkers. De webshop bestond uit een klein aanbod van heren boxershorts, welke we naarmate het beter ging lopen steeds verder hebben uitgebreid. In mei 2016 zijn we verder gegaan onder de naam Multiboxers.nl en hebben de standaard webshop software verruilt voor ons geheel eigen systeem. Daardoor konden we efficiënter te werk gaan, verder met uitbreiden en onze producten betaalbaar houden. Inmiddels hebben een sterk gevarieerd aanbod. Daarnaast werken we sind juni 2017 samen met een logistiek centrum waardoor we onze producten nog sneller bij de klant aan huis kunnen laten bezorgen.