Geweldig..

Levering binnen 24 uur. Goed verpakt.

Prima .

Fijne broekjes met een goeie pasvorm en prijs/kwaliteit netjes.

Supersnel en betrouwbaar Mooie prijs

Koop er altijd,

Prachtig

Zitten goed en blijven ook zitten.

Je gaat naar een winkel omdat je direct iets nodig hebt. Je gaat naar een webshop als je iets nodig hebt. Multiboxers biedt met tijd en kwaliteit dat wat je nodig hebt!

Keurig

Super snelle levering

Prima levering

Tevreden klant erbij !

ik ben uiterst tevreden over het product.

ik heb boxers van Ten Cate besteld perfect van pasvorm prima! en prima verzending van Multiboxers.

RJ ondergoed vind ik zo fijn dragen, heb het al jaren, bestelde na 21 uur maar had het de volgende dag al binnen top service

Goed en snel geleverd

Goed en snel geleverd

Prettig

Zeer voorkomend gehandeld. Goeie servers. Vr.gr.

Snelle levering en goede prijs kwaliteit verhouding

De multipacks zijn voordelig. J&C heeft goede kwaliteit boxershorts. Ik koop ze altijd hier. De dag na bestelling zijn ze al geleverd. Ik ben zeer tevreden!

snelle verzending/goede kwaliteit

Wauw

Van bestelling tot levering, wauw. Mooi en goed ondergoed

Snelle en nette levering

Duidelijke bestelsite, mooi verpakt, goede kwaliteit

niet tevreden over service

Ik heb een paar keer een mail gestuurd over boxers waarvan het kruis sneller doorslijt dan de rest. maar nooit een antwoord op gehad.

Beste J.Dongen, Wij hebben helaas geen email(s) van u ontvangen. Naar welk emailadres heeft u deze gestuurd? Kunt u foto's van de mankementen opsturen naar [email protected] en aangeven om welke boxers het gaat? Dan zullen wij vervangende exemplaren opsturen. Met vriendelijke groet, Multiboxers.nl Klantenservice

prettige pasvorm en mooie kwaliteit.

Ik raag al jaren herenslips en geen boxers omdat daar altijd de gulp ontbrak. Maar deze zijn voorzien van een gulp en dat vind ik prettig.

Superfijn zittende Boxers

Altijd fijn winkelen tegen een mooie prijs en snel en deugdelijk verpakt geleverd.

Goede boxer en zit heel goed

Goede boxer Zit heel goed!

Snelle levering en goede prijs kwalliteit verhouding. Zeer tevreden.

Snelle levering en afhandeling

Snel geleverd en toen ik moest retourneren was het ook snel tot volle tevredenheid geregeld.

Goed,nette snelle levering.

Binnen 24 uur geleverd en exact wat ik besteld had. Ga weer voor de volgende bestelling.

Fijne boxershorts

De pasvorm van de boxershorts is erg fijn. Ben zeer tevreden.

geweldig goede kwaliteit van het ondergoed

goede service, snelle levering

Gewoon tevreden

Ik heb gekregen wat ik wilde.

JF Kennedylaan 131

3741 ED Baarn

303200415

Over Multiboxers.nl

Onder de naam Bytes Underwear hebben we onze webshop begin 2015 opgericht met een enthousiast team van medewerkers. De webshop bestond uit een klein aanbod van heren boxershorts, welke we naarmate het beter ging lopen steeds verder hebben uitgebreid. In mei 2016 zijn we verder gegaan onder de naam Multiboxers.nl en hebben de standaard webshop software verruilt voor ons geheel eigen systeem. Daardoor konden we efficiënter te werk gaan, verder met uitbreiden en onze producten betaalbaar houden. Inmiddels hebben een sterk gevarieerd aanbod. Daarnaast werken we sind juni 2017 samen met een logistiek centrum waardoor we onze producten nog sneller bij de klant aan huis kunnen laten bezorgen.