Top motorzaak

Je wordt er altijd goed geholpen Personeel is zeer professioneel Vriendelijk altijd gezelig mooie motoren

uitstekende service en garantie

ik heb op mijn kawasaki z1000, 2009, loopknipperlichten (achter) gekocht en die erop laten monteren. Na een paar dagen ging sommige ledlampjes niet meer volledig branden. ik ben toen terug gegaan en zonder pardon werden die vervangen voor een nieuw setje knipperlichten. Top hoor. We zijn 6 maanden verder en op een of andere manier branden niet alle ledjes in de knipperlicht. Ben toevallig weer terug gegaan en uitgelegd, en zonder pardon kreeg ik weer een nieuwe. Nu hopen dat het over is. Wat mij betreft toch een goede en uitstekende service en ja zij gaan de producent informeren over het product. al met al, goede en uitstekende service!

Zeer tevreden met snelle levering en product

Die site navigeert helaas niet erg intuïtief maar met wat doorzettingsvermogen kun je vinden wat je zoekt. Is het een idee om bij voorbeeld bij handschoenen op te kunnen geven wat je vingerlengtes zijn? Ik heb 3XL gegokt en dat past maar net!!

Keurig en top geregeld.

Niet veel ervaring na twee motoren in 35 jaar maar dit was een prettige ervaring. Ik hoop ook aan deze Bemer weer veel plezier te beleven. Dank je wel Eelco en de beste wensen in 2020.

Uitstekende service!

Ik had wat dingetjes met mijn Schuberth C4 helm. Vizier sloot niet lekker en luchtinlaat maakte geluid. Ook besloeg mijn vizier (bekend issue). Dus eindelijk maar eens de tijd genomen en naar MotoPort Uithoorn gestapt. Al vrij snel werd duidelijk dat de helm naar Schuberth moest om het op te lossen. Eerst werd nog even een vervangende Schuberth helm geregeld en een week later was alles al weer opgelost. Nieuw vizier gekregen die wel goed sluit, ook gelijk goeie pinlock er in. En luchtinlaat vervangen, bleek intern gebroken. En dat alles viel onder de garantie. Daar word ik nu blij van! Voor zo'n dure helm verwacht je dit eigenlijk ook wel, maar het wordt ook gewoon waargemaakt! Dikke pluim dus! Volgende helm (duurt nog een paar jaar) wordt weer een Schuberth van MotoPort Uithoorn, dat weet ik nu al.

goed.

had artikelen graag afgehaald bij afhaalpunt. Hoef ik niet thuis te blijven. Kon ik niet aangeven of aanvinken. Voor de rest prima ook de spullen. jan lepoutre

geweldige service

snelle service persoonlijke opvolging kwalitatief materiaal

goed gedaan alles probleemloos

zo hoort het te gaan prima

Supersnel geregeld en geen verzendkosten gerekend!

Duidelijke webshop,groot assortiment en goede en duidelijke info over traject vanaf bestellen tot en met de bezorging thuis!

Meerdere bestellingen gedaan Goede service en snelle levering

Prima Product, heel tevreden mee.

De Handschoenen elektrisch verwarmd Dane Fire Goretex en zijn ook waterdicht, deze doen prima hun werk. Ben er zeer tevreden mee zo ook als de goede bezorg mogelijkheden van deze dienst. Voor mij een echte aanrader. Op mijn vraag i.v.m. een extra toelevering werd ik vrijwel direct (weekend tussen) beantwoord. Top service.

Tegenstrijdig

Bestelde maat 38 en als reserve maat 39 omdat soms maten kleiner vallen. Als op website alleen maat39 beschikbaar was geweest was er geen bestelling gedaan.

Snel geleverd in de winkel. Dus ook goede service!

Snel geleverd in de winkel. Dus ook goede service!

prima overzichtelijke site, prima prijs voor de Xenon-verlichtingset en snelle levering

goede sevice

goede service en bij retour geen gezeur en gelijk geld terug

Goede service!

Ik heb RVS/aluminium poets besteld met een aantal poetsdoeken. Ze hadden zich vergist in het aantal poetsdoeken, maar een belletje was genoeg om het te regelen. Een dag later kreeg ik het juiste aantal poetsdoeken alsnog toegestuurd! Tevens zaten er een paar extra's bij als goedmakertje.

Netjes, snel en goede aftersales

Motorbroek via webshop gekocht. Helaas was de broek te klein. Na bezoek aan 1 van de vestigingen waar ik vriendelijk geholpen werd kreeg ik de nieuwe juiste maat netjes thuis geleverd als service omdat die maat niet op voorraad was bij die vestiging.

Gekocht, bezorgd en betaald achteraf. #whatelse

duidelijk en fijn

snel geleverd en fijne mooi afgewerkte jas

Goed product

Nergens kan je zo iets vinden dus ga je dat bestellen bij MotoPort want die heb het wel. Zeer goed product zeker aan te raden top.

PRIMA

BESTELLING VLOT BEZORGD

PRIMA

BESTELLING VLOT BEZORGD

Snel en netjes geleverd

De bestelde producten waren zeer snel geleverd

Makkelijk te bestellen, kwaliteit en goede prijs

Makkelijk te bestellen, kwaliteit en goede prijs. Snel geleverd.

Snel en het goede artikel geleverd,

Prima kwaliteit voor de goede prijs, .