Eerlijke en vriendelijke mensen.

IK ben niet van de reviews schrijven, maar nu toch even een compliment maken. Ik heb in Echt een tweedehands motorscooter gekocht. Er bleek in de loop van de eerste weken een en ander mee aan de hand te zijn. In Echt hebben ze dat allemaal in volle tevredenheid in orde gemaakt. TOP Service dus.

slecht

niet klant vriendelijk ontvangen in BREDA , koffie kon nog net . de koffiehoek was voor personeel ? ze houden je in de gaten of je iets weg wild nemen .. ik kom er niet meer binnen.... liever naar ,s Hertogenbosch , daar kan je een praatje maken met de verkopers zonder iets te moeten kopen .

Altijd vertrouwd in Goes

Vandaag mijn nieuwe BMW G 310GS opgehaald. Altijd weer vertrouwd binnenkomen in Goes. Bedankt weer voor de vriendelijke ontvangst bij aankoop en aflevering! Tot ziens.

topzaak

Nieuw schoeisel laten plaatsen onder de motor, goede info vooraf gekregen over het type en soort banden voor mijn motorfiets.

Kawasaki Z H2 gekocht

Vriendelijk en bekwaam per personeel. Voelde me gelijk thuis. Top geregeld

Perfect geholpen met mijn lekkende Dane motorbroek

Mijn Dane broek met Gore Tex was al een tijdje niet meer waterdicht. Dank zij de inzet van de medewerker van Motoport Rotterdam en Dane een nieuwe motorbroek gekregen. Topservice

Wat isdit toch een fijne zaak met heel fijn en vriendelijk personeel

zojuist zijn we voor mijn vrouw Erna een broek wezen kopen .de service en het geduld en de vriendelijkheid waarmee jegeholpen word is voor ons zeker een dikke 10 Je voelt je bij jullie zo op je gemak Nogmaals heel erg bedankt voor jullie goede hulp Groet martin en erna verkolf

Super service.

Op de één of andere mysterieuze wijze was de kniebescherming in mijn spijkerbroek doormidden gebroken, ik heb hiervoor niet eens een glijer of een schuiver gemaakt. Eén belletje naar Motoport Hippo en er worden nieuwe beschermers opgestuurd. Volledig kostenvrij. Ik heb ze ondertussen binnen en ik ben er enorm mee geholpen en blij mee. Kortom: wederom super service! Bedankt Motoport!

Alles goed ervaren

Ik heb 2 producten besteld: 1. nieuwe teensliders voor mijn motorlaarzen 2. nieuwe kneesliders De kneesliders zijn niet duur voor de kwaliteit en functioneren super! Bedankt dus, Motoport! De teensliders echter, zouden geleverd worden met schroeven maar kwamen helaas zonder deze bijpassende schroeven. Na gebeld te hebben kwamen ze de dag erop binnen, inclusief een excuusbrief en een gratis sleutelhanger, keycord en schoonmaakdoekjes voor mijn helm. Nergens voor nodig maar toch leuk; excuses aanvaard dus! Ik beveel Motoport zeker aan!

Prima motorzaak; vriendelijke en behulpzame mensen

Ben nu ruim 10 jaar klant hier en alweer mijn vijfde motor gekocht bij Motoport den Bosch. Altijd keurig behandeld, en als er al wat is, dan wordt dat adequaat opgelost. Deskundige mensen, zowel 'beneden' als 'boven' bij de kledingafdeling. Hans, je mag trots zijn op je team!

Top zaak goeie afspraken goed geholpen

Goeie afspraken geen gezeur goeie service

Gewgeldige service

Moest een nieuw pak kopen. Zag er een op de motoport website. Motoport Hillegom gebeld, Dane pak was aanwezig. Langs gegaan en een geweldige service van de jonge dame in de kleding afdeling! Zeer tevreden !

Eerste ervaring gelijk de laatste.

Let op ze verkopen daar ook import motoren zonder onderhouds history, dat word je aan de telefoon uiteraard niet vertelt. Vraag hier goed naar ,schilt je een ritje

Snel en goed geholpen bij Motoport Uithoorn

Gisteren uit Noord-Frankrijk teruggekomen. Vandaag wilde ik de motor wassen kreeg ik een foutcode bij het starten. Even snel naar Uithoorn gereden rond 12.30. Er waren helaas meer mensen met problemen en het uitlezen zou pas rond 15.00 plaats kunnen vinden. Geheel onverwachts kreeg ik de sleutel om 13.00 uur al terug, ze hadden het uitlezen en resetten even snel tussendoor gedaan. Dat noem ik dus een geweldige service.

Ik had een afspraak om mijn achterband te vervangen, tijdens de demontage van de oude band werd me verteld dat mijn remblokken voor en achter ook helemaal versleten waren. Op mijn vraag of dit nog voor sluitingstijd vervangen kon worden kreeg ik het antwoord dat ze het zouden proberen. Een uurtje en 2 bakkies koffie later was mn motor weer klaar, nieuwe achterband en nieuwe remblokken voor en achter. Goede service en ik hoefde niet extra een nieuwe afspraak te maken.ik ben zeer tevreden over Motoport Zelhem

gewoon goed

kom hier al jaren en noch steeds tevreden en hoop dat het noch jaren zo blijft

Zo wil je een motor kopen!

Vanaf het eerste telefonische contact over de aankoop van een cbr Fireblade voelde het alsof ik te doen had met mensen met verstand van zaken. Ondanks de groete drukte en meerdere telefoontjes werd ik steeds professioneel geholpen. Ik wilde een aantal extra’s op de motor en ook hierbij werd de tijd genomen om te overleggen en samen te kijken wat het beste zou zijn en Werd er schappelijk gerekend met de prijs voor de opties en de montage. Krijg je ook nog eens nietsvermoedend een mooie canvas van de motor die je gekocht hebt thuisgestuurd en een attent berichtje op de dag dat je de motor op komt halen. We waren tegen sluitingstijd pas bij de motorport maar alle tijd werd genomen en zelfs de kleding afdeling werd weer verlicht om ons te helpen met een helm keuze voor onze zoon. We kunnen niet anders zeggen dan bedankt en ongetwijfeld zal het goed gaan met deze motorport met mensen die je een goed gevoel geven bij alle aspecten van de aankoop! Fijn dat het toch nog zo kan. Mvg, André de Bok

Een zeer positieve ervaring na minimale vertraging

Onlangs een Kaoko cruise control gekocht via de webshop. Op de verwachtte bezorgdag, bleek dat deze niet was aangekomen bij het postafhaal Punt. 1 belletje naar de webshop en het werd direct opgelost. Ik werd vriendelijk te woord gestaan en er werd gelijk actie op genomen. Bij afhalen van het pakketje, de volgende dag, zat er een kaartje bij met een excuus voor vertraging. Dat had al echt niet gehoeven. En, daarbij ook nog een badhanddoek en nog een kado erbij. Dus, Alles bij elkaar een buitengewoon nette afhandeling. (Je gaat bijna hopen dat je de volgende keer er weer achteraan mag bellen) Mag ik mevrouw van Berkel/de medewerkster van Motoport Europe hier hartelijk voor bedanken. (Mag dat een naam noemen?)

Koffie

Bedankt voor de koffie en de ongedwongen sfeer voor informatie

zeer goede service en betrouwbaar

ik heb een waanzinnige mooie leren motorjas aangeschaft. Prijs was goed. Ik heb er wel eventjes op moeten wachten maar dat lag aan Post Nl. Ik wordt daar altijd goed geholpen zowel bij de kledingafdeling als bij de motorafdeling en werkplaats. Ga zo door Motoport! en nogmaals bedankt. met vriendelijke groet, Ton van Weert

Wat een service

MotoPort Rockanje, wat een super fijn bedrijf! Zeer goed geholpen bij de aankoop van mijn eerste motor met een klein budget. Dus zonder garantie gekocht. Toen ik toch problemen kreeg hebben ze zonder daar een woord vuil over te maken dit geheel kosteloos gedaan. En dat was geen goedkope reparatie. Zeer vriendelijk en vrolijk personeel! Motoport Rockanje dank jullie wel.

snel en goed geholpen

na aankoop van mn yamaha fjr werd er direct werk gemaakt van een probleempje en goed en vakkundig opgelost ..blij met mn aankoop en mn dealer in hippolytushoef

Van de week had ik 2 tap moertjes nodig.. na vriendelijk aan de meneer van de vestiging Amsterdam gevraagd te hebben kreeg ik die zomaar mee:) en op de kleding afdeling ben ik ook goed geholpen door het vriendelijk team dat daar rondloopt. Behulpzaam met het bestellen van producten en goede productkennis van de mevrouw.

Geen oog voor de klant en eerst koffie pauze

Ik laat een 3 tal weken geleden een grote beurt doen aan mijn div xj 900s voor €435,- met halen en brengen. Hij heeft een half jaar buiten stil gestaan. Accu, ook van hun 1,5 jr geleden vervangen. Ik wil een stukje gaan rijden doet mijn koplamp het niet. Terug naar hun en gevraagd of dit niet bij de beurt hoort om dit te control. en te verv. Ook geven ze aan dat de accu het nog doet en er alleen een flink stuk mee gereden moet worden. Dat doe ik, 150 km gereden. Zet de motor thuis weg en rij mijn gebruikelijke +/- 10 km in de week met hem. Staat daarna weer een paar dagen stil. Vanmorgen moet ik m aanduwen en start hij meteen. ik rij een stuk van 60km en zet hem ff stil. doet het weer niet. Weer aanduwen. Gelukkig hij start Sta ik voor het 1e stoplicht, slaat hij af en is i niet meer te starten. Weer duwen. Uit eindelijk start i en rij ik naar MP Echt. Sta ik te wachten op een medewerker die het druk heeft met pc. Ik sta dan al 10 min. geduldig voor zijn neus te wachten. Een accu aub. Geen boodschap aan mijn verhaal. Deze moet er in, alsjeblieft. Wat kost dat? Vraag ik. €100,- Ik de vorige koste de helft. Hij, daarom verkopen we die ook niet meer. Ik vraag of het plaatsen gratis is, pitstop service of zoiets. Hij lacht en zegt, ga maar naar de werkplaats en zeg dat er hier een accu klaar staat. Weer 10 min.gewacht voor ik aan de beurt ben. De klant voor mij is dan klaar met zijn verhaal en ik stap naar het loket. Is een jonge man op de computer bezig en als hij klaar is wil hij opstaan en weglopen. Ik vraag of hij mij kan helpen. Hij geeft aan bezig te zijn en beent weg. Na weer 10 min.komt er een andere jonge man en vraagt of hij mij kan helpen. Ik geef aan dat ik een accu gekocht heb en deze in de shop op de balie staat en deze geplaatst moet worden. Hij haalt hem,vraagt de sleutel en rolt hem de werkplaats in. De deuren gaan dicht en ik moest maar even rondkijken. Even later koffiepauze na 1uur en 40 minuten totaal ga ik weg en kom nooit meer terug

ouderwets topservice gekregen

Wat heb ik weer een fantastische ervaring opgedaan bij Motoport Rotterdam. Ik ging voor advies omdat ik een klein tikje hoorde bij het optrekken en remmen in de linker voorvork. Dat geluid hoor ik af en toe. Toen heeft Lennert daar meteen ernaar gekeken en het is het remblokje die 1 a 2 mm speling heeft in de remklauw. Schijnt normaal te zijn. Toen Lennert een testrit wilde maken, starte de motor niet meer want de accu is verrot. Lennert heeft meteen een nieuwe accu aan geboden, die weer helemaal opnieuw opladen en inbouwen zonder daarvoor arbeidskosten in rekening te brengen. Wat een topservice Bedankt Motoport Rotterdam