Geen oog voor de klant en eerst koffie pauze

Ik laat een 3 tal weken geleden een grote beurt doen aan mijn div xj 900s voor €435,- met halen en brengen. Hij heeft een half jaar buiten stil gestaan. Accu, ook van hun 1,5 jr geleden vervangen. Ik wil een stukje gaan rijden doet mijn koplamp het niet. Terug naar hun en gevraagd of dit niet bij de beurt hoort om dit te control. en te verv. Ook geven ze aan dat de accu het nog doet en er alleen een flink stuk mee gereden moet worden. Dat doe ik, 150 km gereden. Zet de motor thuis weg en rij mijn gebruikelijke +/- 10 km in de week met hem. Staat daarna weer een paar dagen stil. Vanmorgen moet ik m aanduwen en start hij meteen. ik rij een stuk van 60km en zet hem ff stil. doet het weer niet. Weer aanduwen. Gelukkig hij start Sta ik voor het 1e stoplicht, slaat hij af en is i niet meer te starten. Weer duwen. Uit eindelijk start i en rij ik naar MP Echt. Sta ik te wachten op een medewerker die het druk heeft met pc. Ik sta dan al 10 min. geduldig voor zijn neus te wachten. Een accu aub. Geen boodschap aan mijn verhaal. Deze moet er in, alsjeblieft. Wat kost dat? Vraag ik. €100,- Ik de vorige koste de helft. Hij, daarom verkopen we die ook niet meer. Ik vraag of het plaatsen gratis is, pitstop service of zoiets. Hij lacht en zegt, ga maar naar de werkplaats en zeg dat er hier een accu klaar staat. Weer 10 min.gewacht voor ik aan de beurt ben. De klant voor mij is dan klaar met zijn verhaal en ik stap naar het loket. Is een jonge man op de computer bezig en als hij klaar is wil hij opstaan en weglopen. Ik vraag of hij mij kan helpen. Hij geeft aan bezig te zijn en beent weg. Na weer 10 min.komt er een andere jonge man en vraagt of hij mij kan helpen. Ik geef aan dat ik een accu gekocht heb en deze in de shop op de balie staat en deze geplaatst moet worden. Hij haalt hem,vraagt de sleutel en rolt hem de werkplaats in. De deuren gaan dicht en ik moest maar even rondkijken. Even later koffiepauze na 1uur en 40 minuten totaal ga ik weg en kom nooit meer terug

ouderwets topservice gekregen

Wat heb ik weer een fantastische ervaring opgedaan bij Motoport Rotterdam. Ik ging voor advies omdat ik een klein tikje hoorde bij het optrekken en remmen in de linker voorvork. Dat geluid hoor ik af en toe. Toen heeft Lennert daar meteen ernaar gekeken en het is het remblokje die 1 a 2 mm speling heeft in de remklauw. Schijnt normaal te zijn. Toen Lennert een testrit wilde maken, starte de motor niet meer want de accu is verrot. Lennert heeft meteen een nieuwe accu aan geboden, die weer helemaal opnieuw opladen en inbouwen zonder daarvoor arbeidskosten in rekening te brengen. Wat een topservice Bedankt Motoport Rotterdam

Top geïnformeerd

Prettig geholpen

Op en top service, professioneel, deskundig en klantvriendelijk

Ik heb voor de vierde keer, zo'n twee weken terug, een storing aan mijn led knipperlichten links achter gehad en ik ben weer vriendelijk met een lekker bakkie koffie geholpen. Ze hebben alles opnieuw doorgemeten, zonder daarvoor kosten in rekening te brengen en men heeft keurig het knipperlicht vervangen en gemonteerd. Bedankt Motoport Rotterdam

Uitstekend!

Van het weekend mijn nieuwe Kawasaki Vulcan S opgehaald bij Motoport Rockanje. Uitstekend geholpen. bedankt voor de goede service!

Prima Service en klantvriendelijk

Onderhoud uitgevoerd Preventieve actie Gratis leen motor Suzuki Address 110 Motoport Amsterdam Duivendrecht Top

Ruilblok voor yamaha Tmax

Uit het blok van mijn yamaha Tmax uit 2008, die ik meer dan een jaar geleden bij Motoport Rotterdam gekocht had, kwam een rammel die steeds erger werd. Na controle bleek mijn krukas defect. Motoport Rotterdam heeft voor een prima ruilblok gezorgd en dit er ingebouwd. Mijn Tmax rijdt weer als nieuw! Allemaal onder garantie. Ik ben zeer tevreden over de service.

Goede service en leveren kwaliteit

Ik heb 5 jaar geleden mijn motor gekocht bij Motoport Wormerveer. Zeer goede service geboden en word in de winkel altijd goed geholpen. Deskundige mensen lopen er rond en zijn ook eerlijk over motoren en eerlijk in hun advies.

TOP!

Prima bedrijf, met een luisterend oor voor de klanten. Meedenkend en oplossing gericht. Voorbeeld: tijdens de motorbeurs in Utrecht een tanktas gekocht, met een (volgens de verkoper voor 100%) passende beugel/ring. Dit tegen 'beurskorting' van 10%, echter bij thuiskomst bleek de ring voor geen meter te passen. Om de rompslomp te voorkomen, bij Motorport binnengelopen. De verkoper heeft direct de juiste beugel/ring besteld tegen de juiste prijs (welke enkele tientjes lager uitkwam dan de z.g. Beursaanbieding!!) Gisteren ontvangen en vandaag bevestigd! Derhalve dit bericht van een tevreden mens!

Personeel : Deskundig - Motoren : Jaloersmakend

Vandaag met mijn dochtertje van 5 maanden naar motorport gegaan om een helm uit te zoeken. Van horen zeggen moest het een goede tent zijn. Zaterdag begin ik met lessen. Natalie (volgens mijn bonnetje) kon mij alles vertellen wat ik wilde weten. De kleine in de maxi-cosi hield zich goed met een oplettend oog van Natalie tijdens het passen. Ik was binnen no-time helemaal geslaagd met een mooie Shoei helm en Gore-Tex motorjas en broek. Tijdens naar buiten lopen hebben we nog even naar motoren gegaapt. Leuke zaak!

bestelling komt niet aan en ik heb wel betaald en ze kunnen me niet helpen

ik heb 2 maanden geleden wat besteld en de shop waar het aan zou komen kan me niet verder helpen en de webshop is gewoon niet blijkbaar, ik ben al een paar keer in de shop geweest maar ze weten het ook niet....dit heb ik nog nooit meegemaakt :-(

Slecht advies en daarna ruilen niet mogelijk

Vorig jaar bij Motoport Wateringen Gerbing verwarmde handschoenen gekocht. De bijgeleverde junior controller was zeer kwetsbaar door de dunne draden. Dit resulteerde in een draadbreuk op het uitgaande punt van de controller. Doordat deze Motoport alle verwarmde handschoenen en aanverwanten in de opruiming had, een junior controller en tegelijk 2 batterijen gekocht. De eigenaar zei daarbij dat het om een 7V controller ging. Dat zei mij niet zoveel, aangezien er op de andere controller geen aanduiding zat van het voltage, ging ik vanuit dat dit zou passen. Thuisgekomen bleek ik de 12V handschoenen te hebben. Controller en batterijen dus onbruikbaar. Twee dagen na mijn miskoop direct terug gegaan, maar ze konden mij niet helpen omdat de kleding afdeling alleen op zaterdagen open was.... De eerstvolgende zaterdag getracht het product te ruilen. De eigenaar was van mening dat hij mij door te wijzen op het feit dat het om een 7V aansluiting ging, voldoende en juist geadviseerd had. Er werd op geen enkele manier getracht een oplossing te vinden voor het feit dat ik niets met deze spullen kon. Zelfs een tegoedbon wilde men niet aanbieden.... we hebben het over een bedrag van € 65,-. Zeer klantonvriendelijke en 'penny-wise-pound-foolish' zaak.

Fijne zaak, geeft een goed en eerlijk gevoel.

Mijn ervaring, Tja. Ging naar MotoPort Echt voor een Grote winterbeurt en was zeer tevreden, de motor liep weer soepel zoals het moet. De daarop volgende week ging een rubberen ring stuk ( gewoon poreust ) De verkoper liet weten dat ik alleen de rubberen ring hoefde te betalen en het inbouwen gratis was. Hij bood mij een kopje koffie aan en als ik wilde kon ik natuurlijk in de zaak rondneuzen. Daar heb ik dan gebruik van gemaakt, maaaaar het wed uiteindelijk een dure rubberen ring, het werd een nieuwe motor. Ik had een fantastische verkoper ( die mij alle ruimte gaf en helemaal niet opdringerig was) en wij zijn dan ook op een fijne en eerlijke manier tot verkoop en koop gekomen. Peter bedankt. Ook de afhandeling was correct en mooi verlopen. Hier voelde ik mij nog behandeld als een Koning, iets wat tegenwoordig niet overal meer vanzelfsprekend is. Dit is het terugkomen waard, of het nu voor een beurt is of voor een koop van een andere motor. TOP. MotoPort Echt bedankt. Met vriendelijke groet, Armand Bieske.

Super service en klantvriendelijk

Samen met mijn vriendin afgelopen maand een nieuwe Yamaha MT-09 en MT-07 gekocht bij Motoport Zelhem. Super goed geholpen door Stefan en de andere verkopers. Ik heb mijn oude motor ingeruild en hier een keurig bedrag voor gekregen. Vandaag even met de motor terug geweest omdat ik dacht dat er een hoogteslag in de voorband zat. Dit bleek inderdaad zo te zijn en voordat ik het wist lag er al een nieuwe band op. Helemaal super!

Top motorzaak

Je wordt er altijd goed geholpen Personeel is zeer professioneel Vriendelijk altijd gezelig mooie motoren

uitstekende service en garantie

ik heb op mijn kawasaki z1000, 2009, loopknipperlichten (achter) gekocht en die erop laten monteren. Na een paar dagen ging sommige ledlampjes niet meer volledig branden. ik ben toen terug gegaan en zonder pardon werden die vervangen voor een nieuw setje knipperlichten. Top hoor. We zijn 6 maanden verder en op een of andere manier branden niet alle ledjes in de knipperlicht. Ben toevallig weer terug gegaan en uitgelegd, en zonder pardon kreeg ik weer een nieuwe. Nu hopen dat het over is. Wat mij betreft toch een goede en uitstekende service en ja zij gaan de producent informeren over het product. al met al, goede en uitstekende service!

Zeer tevreden met snelle levering en product

Die site navigeert helaas niet erg intuïtief maar met wat doorzettingsvermogen kun je vinden wat je zoekt. Is het een idee om bij voorbeeld bij handschoenen op te kunnen geven wat je vingerlengtes zijn? Ik heb 3XL gegokt en dat past maar net!!

Keurig en top geregeld.

Niet veel ervaring na twee motoren in 35 jaar maar dit was een prettige ervaring. Ik hoop ook aan deze Bemer weer veel plezier te beleven. Dank je wel Eelco en de beste wensen in 2020.

Uitstekende service!

Ik had wat dingetjes met mijn Schuberth C4 helm. Vizier sloot niet lekker en luchtinlaat maakte geluid. Ook besloeg mijn vizier (bekend issue). Dus eindelijk maar eens de tijd genomen en naar MotoPort Uithoorn gestapt. Al vrij snel werd duidelijk dat de helm naar Schuberth moest om het op te lossen. Eerst werd nog even een vervangende Schuberth helm geregeld en een week later was alles al weer opgelost. Nieuw vizier gekregen die wel goed sluit, ook gelijk goeie pinlock er in. En luchtinlaat vervangen, bleek intern gebroken. En dat alles viel onder de garantie. Daar word ik nu blij van! Voor zo'n dure helm verwacht je dit eigenlijk ook wel, maar het wordt ook gewoon waargemaakt! Dikke pluim dus! Volgende helm (duurt nog een paar jaar) wordt weer een Schuberth van MotoPort Uithoorn, dat weet ik nu al.

goed.

had artikelen graag afgehaald bij afhaalpunt. Hoef ik niet thuis te blijven. Kon ik niet aangeven of aanvinken. Voor de rest prima ook de spullen. jan lepoutre

geweldige service

snelle service persoonlijke opvolging kwalitatief materiaal

goed gedaan alles probleemloos

zo hoort het te gaan prima

Supersnel geregeld en geen verzendkosten gerekend!

Duidelijke webshop,groot assortiment en goede en duidelijke info over traject vanaf bestellen tot en met de bezorging thuis!

Meerdere bestellingen gedaan Goede service en snelle levering

Prima Product, heel tevreden mee.

De Handschoenen elektrisch verwarmd Dane Fire Goretex en zijn ook waterdicht, deze doen prima hun werk. Ben er zeer tevreden mee zo ook als de goede bezorg mogelijkheden van deze dienst. Voor mij een echte aanrader. Op mijn vraag i.v.m. een extra toelevering werd ik vrijwel direct (weekend tussen) beantwoord. Top service.