Motoport Den Bosch perfect garantiebeleid

Erg goede service. 2 jaar geleden motorschoenen gekocht, na ruim een half jaar brak de 'metalen' veter. Direct nieuw paar gekregen. Na bijna een jaar, weer hetzelfde euvel, geld retour gekregen en een ander paar schoenen hiervan gekocht.

Motoport Assen Topzaak.

Prima service bij het oplossen van een probleem met de achterband. Team Motoport Assen bedankt.!

Top zaak met goede service

Vanmiddag nieuwe helm gekocht bij motoport den Bosch. Super goed geholpen en advies gehad van verkoopster Angela. De keuze is erg groot in kleding, helmen en accessoires. Hele mooie shop kan het aanbevelen.

Slecht.

Schijfrem slot. Volgens hun site inclusief remainder cable. Mevrouw wilde mij er een aansmeren. Ik zei dat het inclusief was. Mevrouw kijken en zei me dat het er niet bij zat. Vertelde mevrouw dat het volgens hun eigen site er toch wel bij zou moeten zitten. Zij zou dat ook even opzoeken. En ja, inclusief zei de site. Mevrouw zei dat dat een foutje was. En probeerde mij nogmaals een kabeltje te verkopen. Mijn overige benodigd heden haal ik wel ergens anders. Motorport…….nooit meer!!!!!

Heel goed geslaagd

Wij zijn afgelopen zaterdag bij Motoport in Den Bosch geholpen door Diana. Ze heeft ons goed geadviseerd in de aanschaf van kleding en helm voor onze kennis uit Noorwegen. Super en gezellig.

Vanmorgen mijn Honda st1300 Opgehaald uit Wormerveer Heb er 160 km voor moeten rijden maar de reis meer dan waard. Vriendelijke mensen prima service lekker koffie. Zeker en aanrader om even langs te gaan Groetnis ût Fryslan

Goed geholpen en perfecte service.

Gisteren mijn nieuwe motor opgehaald bij Motoport Wormerveer. Van A tot Z perfect geholpen. Zeker aan te raden!!!

Garantiebeleid is waanzinnig!

Het garantiebeledi van Motoport is echt waanzinnig goed!! - Mijn leren jas had een rits welke stuk was: 2-3 weken later kon ik een gratis nieuwe jas ophalen. - Mijn motorschoen had een klein defect en nu ook weer 2-3 weken later kon ik WEER gratis nieuwe ophalen. Hans,Jenny & de rest van Team Motoport: echt super service!! Ben er erg dankbaar voor! 21 december kom ik zeker bij de heropening van de kleding- en helmafdeling kijken (en gegarandeerd weer wat kopen)

Briljant

Vanmiddag een motorjas en -jeans gekocht bij MotoPort Hengelo. Gelukkig niet direct een opdringerige verkoper die me kwam lastig vallen, ze liet me eerst even rondsnuffelen. De begeleiding, uitleg van materialen, voordelen en nadelen van die materialen en het aanmeten van de juiste kleding was enorm prettig. Niet het aansmeren van bepaalde kleding, maar op basis van de wensen en eisen de opties voorleggen. Super. Met een goed gevoel de juiste jas en broek aangeschaft. Binnenkort nog een helm en schoenen. Ik weet waar ik moet zijn voor de juiste informatie en hulp!!!

Top vriendelijk en behulpzaam

Onlangs een burgman motorscooter gekocht ben goed te woord gestaan zowel telefonisch als in de zaak men was vriendelijk en behulpzaam. Na een proefrit die overigens goed verliep constateerde men dat de voor band nog maar net aan was hij werd meteen kosteloos vervangen TOP . Groetjes uit Brabant

Goed gevoel bij aankoop Multistrada 950

Onlangs een Ducati Multistrada 950 gekocht in Motoport Hippolytushoef. Prettige communicatie met het personeel wat een positieve indruk achter liet. Ligt voor sommigen vrij hoog in het noorden maar kan het zeker aanbevelen. J.A.Minnema Wouterswoude

geweldige service

Mijn eerste bezoek aan Motoport in Goes. Geweldige service van de medewerker. Hij dacht mee om de juiste spullen met mijn gewenste rijstijl te vinden. Daarbij was hij erg vriendelijk en nam ruim de tijd om alle vragen te beantwoorden. Een top ervaring gehad

Goed en deskundig advies

Goed en deskundig advies van Edith tijdens kopen van communicatiemiddel, helm en broeken.

Prima, fijne mensen, goede service, behulpzaam!

Ik woon op 55 km van Rockanje, maar dat is voor MP Rockanje geen enkel beletsel om op een snikhete zaterdagmiddag toen mijn eenvoudige motor, aangeschaft voor slechts een paar duizend euro, maar op dat moment mij even in de steek liet, toch aanbood om de motor te komen ophalen om de storing te verhelpen. Kijk dat is pure klantvriendelijkheid. Toffe jongens!

Prima motorzaak Motoport Echt: klantvriendelijk personeel, ruime keuze en zaak ziet er netjes uit.

Bij Motoport Echt een tweedehands motor gekocht. Tijdens de proefrit een klein mankement geconstateerd. Voor de overdracht is de motor goed nagekeken en verder netjes gerepareerd. Ik ben erg tevreden over de service van Motoport Echt.

Snapt zoek opdracht niet

Ik zoek op S100 totaal reiniger en 0 resultaat

Radiostilte

Mooie aanbieding voor een winterbeurt in de laatste nieuwsbrief. Meteen het formulier ingevuld om me aan te melden. Nu 2 weken terug en nog steeds geen reactie. Vorig jaar al een zelfde ervaring bij een aktie op een hoge inruilprijs voor je motor. Ook het formulier ingevuld en ook nimmer enige reactie ontvangen.

Eerlijke en vriendelijke mensen.

IK ben niet van de reviews schrijven, maar nu toch even een compliment maken. Ik heb in Echt een tweedehands motorscooter gekocht. Er bleek in de loop van de eerste weken een en ander mee aan de hand te zijn. In Echt hebben ze dat allemaal in volle tevredenheid in orde gemaakt. TOP Service dus.

slecht

niet klant vriendelijk ontvangen in BREDA , koffie kon nog net . de koffiehoek was voor personeel ? ze houden je in de gaten of je iets weg wild nemen .. ik kom er niet meer binnen.... liever naar ,s Hertogenbosch , daar kan je een praatje maken met de verkopers zonder iets te moeten kopen .

Altijd vertrouwd in Goes

Vandaag mijn nieuwe BMW G 310GS opgehaald. Altijd weer vertrouwd binnenkomen in Goes. Bedankt weer voor de vriendelijke ontvangst bij aankoop en aflevering! Tot ziens.

topzaak

Nieuw schoeisel laten plaatsen onder de motor, goede info vooraf gekregen over het type en soort banden voor mijn motorfiets.

Kawasaki Z H2 gekocht

Vriendelijk en bekwaam per personeel. Voelde me gelijk thuis. Top geregeld

Perfect geholpen met mijn lekkende Dane motorbroek

Mijn Dane broek met Gore Tex was al een tijdje niet meer waterdicht. Dank zij de inzet van de medewerker van Motoport Rotterdam en Dane een nieuwe motorbroek gekregen. Topservice

Wat isdit toch een fijne zaak met heel fijn en vriendelijk personeel

zojuist zijn we voor mijn vrouw Erna een broek wezen kopen .de service en het geduld en de vriendelijkheid waarmee jegeholpen word is voor ons zeker een dikke 10 Je voelt je bij jullie zo op je gemak Nogmaals heel erg bedankt voor jullie goede hulp Groet martin en erna verkolf

Super service.

Op de één of andere mysterieuze wijze was de kniebescherming in mijn spijkerbroek doormidden gebroken, ik heb hiervoor niet eens een glijer of een schuiver gemaakt. Eén belletje naar Motoport Hippo en er worden nieuwe beschermers opgestuurd. Volledig kostenvrij. Ik heb ze ondertussen binnen en ik ben er enorm mee geholpen en blij mee. Kortom: wederom super service! Bedankt Motoport!