goed.

had artikelen graag afgehaald bij afhaalpunt. Hoef ik niet thuis te blijven. Kon ik niet aangeven of aanvinken. Voor de rest prima ook de spullen. jan lepoutre

geweldige service

snelle service persoonlijke opvolging kwalitatief materiaal

goed gedaan alles probleemloos

zo hoort het te gaan prima

Supersnel geregeld en geen verzendkosten gerekend!

Duidelijke webshop,groot assortiment en goede en duidelijke info over traject vanaf bestellen tot en met de bezorging thuis!

Meerdere bestellingen gedaan Goede service en snelle levering

Prima Product, heel tevreden mee.

De Handschoenen elektrisch verwarmd Dane Fire Goretex en zijn ook waterdicht, deze doen prima hun werk. Ben er zeer tevreden mee zo ook als de goede bezorg mogelijkheden van deze dienst. Voor mij een echte aanrader. Op mijn vraag i.v.m. een extra toelevering werd ik vrijwel direct (weekend tussen) beantwoord. Top service.

Tegenstrijdig

Bestelde maat 38 en als reserve maat 39 omdat soms maten kleiner vallen. Als op website alleen maat39 beschikbaar was geweest was er geen bestelling gedaan.

Snel geleverd in de winkel. Dus ook goede service!

Snel geleverd in de winkel. Dus ook goede service!

prima overzichtelijke site, prima prijs voor de Xenon-verlichtingset en snelle levering

goede sevice

goede service en bij retour geen gezeur en gelijk geld terug

Goede service!

Ik heb RVS/aluminium poets besteld met een aantal poetsdoeken. Ze hadden zich vergist in het aantal poetsdoeken, maar een belletje was genoeg om het te regelen. Een dag later kreeg ik het juiste aantal poetsdoeken alsnog toegestuurd! Tevens zaten er een paar extra's bij als goedmakertje.

Netjes, snel en goede aftersales

Motorbroek via webshop gekocht. Helaas was de broek te klein. Na bezoek aan 1 van de vestigingen waar ik vriendelijk geholpen werd kreeg ik de nieuwe juiste maat netjes thuis geleverd als service omdat die maat niet op voorraad was bij die vestiging.

Gekocht, bezorgd en betaald achteraf. #whatelse

duidelijk en fijn

snel geleverd en fijne mooi afgewerkte jas

Goed product

Nergens kan je zo iets vinden dus ga je dat bestellen bij MotoPort want die heb het wel. Zeer goed product zeker aan te raden top.

PRIMA

BESTELLING VLOT BEZORGD

PRIMA

BESTELLING VLOT BEZORGD

Snel en netjes geleverd

De bestelde producten waren zeer snel geleverd

Makkelijk te bestellen, kwaliteit en goede prijs

Makkelijk te bestellen, kwaliteit en goede prijs. Snel geleverd.

Snel en het goede artikel geleverd,

Prima kwaliteit voor de goede prijs, .

Dane, kei goei spul !

Duur maar prima spullen.

Snelle levering, verzorgde uitstraling

De opgestuurde producten waren met zorg verpakt en werden snel geleverd.

Matig

Een accu Op een zondag besteld en het zou die dinsdag er op bezorgd worden maar dat werd een dag later daarom een matige score verder top zaak

Het was makkelijk te bestellen en snel geleverd evt kan dit in Rockanje opgehaald worden,superfijn.

Goed product, goed bezorgd.

Goede klantenservice, correcte bezorging en product voldoet aan de verwachting.