Alles goed ervaren

Ik heb 2 producten besteld: 1. nieuwe teensliders voor mijn motorlaarzen 2. nieuwe kneesliders De kneesliders zijn niet duur voor de kwaliteit en functioneren super! Bedankt dus, Motoport! De teensliders echter, zouden geleverd worden met schroeven maar kwamen helaas zonder deze bijpassende schroeven. Na gebeld te hebben kwamen ze de dag erop binnen, inclusief een excuusbrief en een gratis sleutelhanger, keycord en schoonmaakdoekjes voor mijn helm. Nergens voor nodig maar toch leuk; excuses aanvaard dus! Ik beveel Motoport zeker aan!

Prima motorzaak; vriendelijke en behulpzame mensen

Ben nu ruim 10 jaar klant hier en alweer mijn vijfde motor gekocht bij Motoport den Bosch. Altijd keurig behandeld, en als er al wat is, dan wordt dat adequaat opgelost. Deskundige mensen, zowel 'beneden' als 'boven' bij de kledingafdeling. Hans, je mag trots zijn op je team!

Top zaak goeie afspraken goed geholpen

Goeie afspraken geen gezeur goeie service

Gewgeldige service

Moest een nieuw pak kopen. Zag er een op de motoport website. Motoport Hillegom gebeld, Dane pak was aanwezig. Langs gegaan en een geweldige service van de jonge dame in de kleding afdeling! Zeer tevreden !

Eerste ervaring gelijk de laatste.

Let op ze verkopen daar ook import motoren zonder onderhouds history, dat word je aan de telefoon uiteraard niet vertelt. Vraag hier goed naar ,schilt je een ritje

Snel en goed geholpen bij Motoport Uithoorn

Gisteren uit Noord-Frankrijk teruggekomen. Vandaag wilde ik de motor wassen kreeg ik een foutcode bij het starten. Even snel naar Uithoorn gereden rond 12.30. Er waren helaas meer mensen met problemen en het uitlezen zou pas rond 15.00 plaats kunnen vinden. Geheel onverwachts kreeg ik de sleutel om 13.00 uur al terug, ze hadden het uitlezen en resetten even snel tussendoor gedaan. Dat noem ik dus een geweldige service.

Ik had een afspraak om mijn achterband te vervangen, tijdens de demontage van de oude band werd me verteld dat mijn remblokken voor en achter ook helemaal versleten waren. Op mijn vraag of dit nog voor sluitingstijd vervangen kon worden kreeg ik het antwoord dat ze het zouden proberen. Een uurtje en 2 bakkies koffie later was mn motor weer klaar, nieuwe achterband en nieuwe remblokken voor en achter. Goede service en ik hoefde niet extra een nieuwe afspraak te maken.ik ben zeer tevreden over Motoport Zelhem

gewoon goed

kom hier al jaren en noch steeds tevreden en hoop dat het noch jaren zo blijft

Zo wil je een motor kopen!

Vanaf het eerste telefonische contact over de aankoop van een cbr Fireblade voelde het alsof ik te doen had met mensen met verstand van zaken. Ondanks de groete drukte en meerdere telefoontjes werd ik steeds professioneel geholpen. Ik wilde een aantal extra’s op de motor en ook hierbij werd de tijd genomen om te overleggen en samen te kijken wat het beste zou zijn en Werd er schappelijk gerekend met de prijs voor de opties en de montage. Krijg je ook nog eens nietsvermoedend een mooie canvas van de motor die je gekocht hebt thuisgestuurd en een attent berichtje op de dag dat je de motor op komt halen. We waren tegen sluitingstijd pas bij de motorport maar alle tijd werd genomen en zelfs de kleding afdeling werd weer verlicht om ons te helpen met een helm keuze voor onze zoon. We kunnen niet anders zeggen dan bedankt en ongetwijfeld zal het goed gaan met deze motorport met mensen die je een goed gevoel geven bij alle aspecten van de aankoop! Fijn dat het toch nog zo kan. Mvg, André de Bok

Een zeer positieve ervaring na minimale vertraging

Onlangs een Kaoko cruise control gekocht via de webshop. Op de verwachtte bezorgdag, bleek dat deze niet was aangekomen bij het postafhaal Punt. 1 belletje naar de webshop en het werd direct opgelost. Ik werd vriendelijk te woord gestaan en er werd gelijk actie op genomen. Bij afhalen van het pakketje, de volgende dag, zat er een kaartje bij met een excuus voor vertraging. Dat had al echt niet gehoeven. En, daarbij ook nog een badhanddoek en nog een kado erbij. Dus, Alles bij elkaar een buitengewoon nette afhandeling. (Je gaat bijna hopen dat je de volgende keer er weer achteraan mag bellen) Mag ik mevrouw van Berkel/de medewerkster van Motoport Europe hier hartelijk voor bedanken. (Mag dat een naam noemen?)

Koffie

Bedankt voor de koffie en de ongedwongen sfeer voor informatie

zeer goede service en betrouwbaar

ik heb een waanzinnige mooie leren motorjas aangeschaft. Prijs was goed. Ik heb er wel eventjes op moeten wachten maar dat lag aan Post Nl. Ik wordt daar altijd goed geholpen zowel bij de kledingafdeling als bij de motorafdeling en werkplaats. Ga zo door Motoport! en nogmaals bedankt. met vriendelijke groet, Ton van Weert

Wat een service

MotoPort Rockanje, wat een super fijn bedrijf! Zeer goed geholpen bij de aankoop van mijn eerste motor met een klein budget. Dus zonder garantie gekocht. Toen ik toch problemen kreeg hebben ze zonder daar een woord vuil over te maken dit geheel kosteloos gedaan. En dat was geen goedkope reparatie. Zeer vriendelijk en vrolijk personeel! Motoport Rockanje dank jullie wel.

snel en goed geholpen

na aankoop van mn yamaha fjr werd er direct werk gemaakt van een probleempje en goed en vakkundig opgelost ..blij met mn aankoop en mn dealer in hippolytushoef

Van de week had ik 2 tap moertjes nodig.. na vriendelijk aan de meneer van de vestiging Amsterdam gevraagd te hebben kreeg ik die zomaar mee:) en op de kleding afdeling ben ik ook goed geholpen door het vriendelijk team dat daar rondloopt. Behulpzaam met het bestellen van producten en goede productkennis van de mevrouw.

Geen oog voor de klant en eerst koffie pauze

Ik laat een 3 tal weken geleden een grote beurt doen aan mijn div xj 900s voor €435,- met halen en brengen. Hij heeft een half jaar buiten stil gestaan. Accu, ook van hun 1,5 jr geleden vervangen. Ik wil een stukje gaan rijden doet mijn koplamp het niet. Terug naar hun en gevraagd of dit niet bij de beurt hoort om dit te control. en te verv. Ook geven ze aan dat de accu het nog doet en er alleen een flink stuk mee gereden moet worden. Dat doe ik, 150 km gereden. Zet de motor thuis weg en rij mijn gebruikelijke +/- 10 km in de week met hem. Staat daarna weer een paar dagen stil. Vanmorgen moet ik m aanduwen en start hij meteen. ik rij een stuk van 60km en zet hem ff stil. doet het weer niet. Weer aanduwen. Gelukkig hij start Sta ik voor het 1e stoplicht, slaat hij af en is i niet meer te starten. Weer duwen. Uit eindelijk start i en rij ik naar MP Echt. Sta ik te wachten op een medewerker die het druk heeft met pc. Ik sta dan al 10 min. geduldig voor zijn neus te wachten. Een accu aub. Geen boodschap aan mijn verhaal. Deze moet er in, alsjeblieft. Wat kost dat? Vraag ik. €100,- Ik de vorige koste de helft. Hij, daarom verkopen we die ook niet meer. Ik vraag of het plaatsen gratis is, pitstop service of zoiets. Hij lacht en zegt, ga maar naar de werkplaats en zeg dat er hier een accu klaar staat. Weer 10 min.gewacht voor ik aan de beurt ben. De klant voor mij is dan klaar met zijn verhaal en ik stap naar het loket. Is een jonge man op de computer bezig en als hij klaar is wil hij opstaan en weglopen. Ik vraag of hij mij kan helpen. Hij geeft aan bezig te zijn en beent weg. Na weer 10 min.komt er een andere jonge man en vraagt of hij mij kan helpen. Ik geef aan dat ik een accu gekocht heb en deze in de shop op de balie staat en deze geplaatst moet worden. Hij haalt hem,vraagt de sleutel en rolt hem de werkplaats in. De deuren gaan dicht en ik moest maar even rondkijken. Even later koffiepauze na 1uur en 40 minuten totaal ga ik weg en kom nooit meer terug

ouderwets topservice gekregen

Wat heb ik weer een fantastische ervaring opgedaan bij Motoport Rotterdam. Ik ging voor advies omdat ik een klein tikje hoorde bij het optrekken en remmen in de linker voorvork. Dat geluid hoor ik af en toe. Toen heeft Lennert daar meteen ernaar gekeken en het is het remblokje die 1 a 2 mm speling heeft in de remklauw. Schijnt normaal te zijn. Toen Lennert een testrit wilde maken, starte de motor niet meer want de accu is verrot. Lennert heeft meteen een nieuwe accu aan geboden, die weer helemaal opnieuw opladen en inbouwen zonder daarvoor arbeidskosten in rekening te brengen. Wat een topservice Bedankt Motoport Rotterdam

Top geïnformeerd

Prettig geholpen

Op en top service, professioneel, deskundig en klantvriendelijk

Ik heb voor de vierde keer, zo'n twee weken terug, een storing aan mijn led knipperlichten links achter gehad en ik ben weer vriendelijk met een lekker bakkie koffie geholpen. Ze hebben alles opnieuw doorgemeten, zonder daarvoor kosten in rekening te brengen en men heeft keurig het knipperlicht vervangen en gemonteerd. Bedankt Motoport Rotterdam

Uitstekend!

Van het weekend mijn nieuwe Kawasaki Vulcan S opgehaald bij Motoport Rockanje. Uitstekend geholpen. bedankt voor de goede service!

Prima Service en klantvriendelijk

Onderhoud uitgevoerd Preventieve actie Gratis leen motor Suzuki Address 110 Motoport Amsterdam Duivendrecht Top

Ruilblok voor yamaha Tmax

Uit het blok van mijn yamaha Tmax uit 2008, die ik meer dan een jaar geleden bij Motoport Rotterdam gekocht had, kwam een rammel die steeds erger werd. Na controle bleek mijn krukas defect. Motoport Rotterdam heeft voor een prima ruilblok gezorgd en dit er ingebouwd. Mijn Tmax rijdt weer als nieuw! Allemaal onder garantie. Ik ben zeer tevreden over de service.

Goede service en leveren kwaliteit

Ik heb 5 jaar geleden mijn motor gekocht bij Motoport Wormerveer. Zeer goede service geboden en word in de winkel altijd goed geholpen. Deskundige mensen lopen er rond en zijn ook eerlijk over motoren en eerlijk in hun advies.

TOP!

Prima bedrijf, met een luisterend oor voor de klanten. Meedenkend en oplossing gericht. Voorbeeld: tijdens de motorbeurs in Utrecht een tanktas gekocht, met een (volgens de verkoper voor 100%) passende beugel/ring. Dit tegen 'beurskorting' van 10%, echter bij thuiskomst bleek de ring voor geen meter te passen. Om de rompslomp te voorkomen, bij Motorport binnengelopen. De verkoper heeft direct de juiste beugel/ring besteld tegen de juiste prijs (welke enkele tientjes lager uitkwam dan de z.g. Beursaanbieding!!) Gisteren ontvangen en vandaag bevestigd! Derhalve dit bericht van een tevreden mens!

Personeel : Deskundig - Motoren : Jaloersmakend

Vandaag met mijn dochtertje van 5 maanden naar motorport gegaan om een helm uit te zoeken. Van horen zeggen moest het een goede tent zijn. Zaterdag begin ik met lessen. Natalie (volgens mijn bonnetje) kon mij alles vertellen wat ik wilde weten. De kleine in de maxi-cosi hield zich goed met een oplettend oog van Natalie tijdens het passen. Ik was binnen no-time helemaal geslaagd met een mooie Shoei helm en Gore-Tex motorjas en broek. Tijdens naar buiten lopen hebben we nog even naar motoren gegaapt. Leuke zaak!