bestelling komt niet aan en ik heb wel betaald en ze kunnen me niet helpen

ik heb 2 maanden geleden wat besteld en de shop waar het aan zou komen kan me niet verder helpen en de webshop is gewoon niet blijkbaar, ik ben al een paar keer in de shop geweest maar ze weten het ook niet....dit heb ik nog nooit meegemaakt :-(

Slecht advies en daarna ruilen niet mogelijk

Vorig jaar bij Motoport Wateringen Gerbing verwarmde handschoenen gekocht. De bijgeleverde junior controller was zeer kwetsbaar door de dunne draden. Dit resulteerde in een draadbreuk op het uitgaande punt van de controller. Doordat deze Motoport alle verwarmde handschoenen en aanverwanten in de opruiming had, een junior controller en tegelijk 2 batterijen gekocht. De eigenaar zei daarbij dat het om een 7V controller ging. Dat zei mij niet zoveel, aangezien er op de andere controller geen aanduiding zat van het voltage, ging ik vanuit dat dit zou passen. Thuisgekomen bleek ik de 12V handschoenen te hebben. Controller en batterijen dus onbruikbaar. Twee dagen na mijn miskoop direct terug gegaan, maar ze konden mij niet helpen omdat de kleding afdeling alleen op zaterdagen open was.... De eerstvolgende zaterdag getracht het product te ruilen. De eigenaar was van mening dat hij mij door te wijzen op het feit dat het om een 7V aansluiting ging, voldoende en juist geadviseerd had. Er werd op geen enkele manier getracht een oplossing te vinden voor het feit dat ik niets met deze spullen kon. Zelfs een tegoedbon wilde men niet aanbieden.... we hebben het over een bedrag van € 65,-. Zeer klantonvriendelijke en 'penny-wise-pound-foolish' zaak.

Fijne zaak, geeft een goed en eerlijk gevoel.

Mijn ervaring, Tja. Ging naar MotoPort Echt voor een Grote winterbeurt en was zeer tevreden, de motor liep weer soepel zoals het moet. De daarop volgende week ging een rubberen ring stuk ( gewoon poreust ) De verkoper liet weten dat ik alleen de rubberen ring hoefde te betalen en het inbouwen gratis was. Hij bood mij een kopje koffie aan en als ik wilde kon ik natuurlijk in de zaak rondneuzen. Daar heb ik dan gebruik van gemaakt, maaaaar het wed uiteindelijk een dure rubberen ring, het werd een nieuwe motor. Ik had een fantastische verkoper ( die mij alle ruimte gaf en helemaal niet opdringerig was) en wij zijn dan ook op een fijne en eerlijke manier tot verkoop en koop gekomen. Peter bedankt. Ook de afhandeling was correct en mooi verlopen. Hier voelde ik mij nog behandeld als een Koning, iets wat tegenwoordig niet overal meer vanzelfsprekend is. Dit is het terugkomen waard, of het nu voor een beurt is of voor een koop van een andere motor. TOP. MotoPort Echt bedankt. Met vriendelijke groet, Armand Bieske.

Super service en klantvriendelijk

Samen met mijn vriendin afgelopen maand een nieuwe Yamaha MT-09 en MT-07 gekocht bij Motoport Zelhem. Super goed geholpen door Stefan en de andere verkopers. Ik heb mijn oude motor ingeruild en hier een keurig bedrag voor gekregen. Vandaag even met de motor terug geweest omdat ik dacht dat er een hoogteslag in de voorband zat. Dit bleek inderdaad zo te zijn en voordat ik het wist lag er al een nieuwe band op. Helemaal super!

Top motorzaak

Je wordt er altijd goed geholpen Personeel is zeer professioneel Vriendelijk altijd gezelig mooie motoren

uitstekende service en garantie

ik heb op mijn kawasaki z1000, 2009, loopknipperlichten (achter) gekocht en die erop laten monteren. Na een paar dagen ging sommige ledlampjes niet meer volledig branden. ik ben toen terug gegaan en zonder pardon werden die vervangen voor een nieuw setje knipperlichten. Top hoor. We zijn 6 maanden verder en op een of andere manier branden niet alle ledjes in de knipperlicht. Ben toevallig weer terug gegaan en uitgelegd, en zonder pardon kreeg ik weer een nieuwe. Nu hopen dat het over is. Wat mij betreft toch een goede en uitstekende service en ja zij gaan de producent informeren over het product. al met al, goede en uitstekende service!

Zeer tevreden met snelle levering en product

Die site navigeert helaas niet erg intuïtief maar met wat doorzettingsvermogen kun je vinden wat je zoekt. Is het een idee om bij voorbeeld bij handschoenen op te kunnen geven wat je vingerlengtes zijn? Ik heb 3XL gegokt en dat past maar net!!

Keurig en top geregeld.

Niet veel ervaring na twee motoren in 35 jaar maar dit was een prettige ervaring. Ik hoop ook aan deze Bemer weer veel plezier te beleven. Dank je wel Eelco en de beste wensen in 2020.

Uitstekende service!

Ik had wat dingetjes met mijn Schuberth C4 helm. Vizier sloot niet lekker en luchtinlaat maakte geluid. Ook besloeg mijn vizier (bekend issue). Dus eindelijk maar eens de tijd genomen en naar MotoPort Uithoorn gestapt. Al vrij snel werd duidelijk dat de helm naar Schuberth moest om het op te lossen. Eerst werd nog even een vervangende Schuberth helm geregeld en een week later was alles al weer opgelost. Nieuw vizier gekregen die wel goed sluit, ook gelijk goeie pinlock er in. En luchtinlaat vervangen, bleek intern gebroken. En dat alles viel onder de garantie. Daar word ik nu blij van! Voor zo'n dure helm verwacht je dit eigenlijk ook wel, maar het wordt ook gewoon waargemaakt! Dikke pluim dus! Volgende helm (duurt nog een paar jaar) wordt weer een Schuberth van MotoPort Uithoorn, dat weet ik nu al.

goed.

had artikelen graag afgehaald bij afhaalpunt. Hoef ik niet thuis te blijven. Kon ik niet aangeven of aanvinken. Voor de rest prima ook de spullen. jan lepoutre

geweldige service

snelle service persoonlijke opvolging kwalitatief materiaal

goed gedaan alles probleemloos

zo hoort het te gaan prima

Supersnel geregeld en geen verzendkosten gerekend!

Duidelijke webshop,groot assortiment en goede en duidelijke info over traject vanaf bestellen tot en met de bezorging thuis!

Meerdere bestellingen gedaan Goede service en snelle levering

Prima Product, heel tevreden mee.

De Handschoenen elektrisch verwarmd Dane Fire Goretex en zijn ook waterdicht, deze doen prima hun werk. Ben er zeer tevreden mee zo ook als de goede bezorg mogelijkheden van deze dienst. Voor mij een echte aanrader. Op mijn vraag i.v.m. een extra toelevering werd ik vrijwel direct (weekend tussen) beantwoord. Top service.

Tegenstrijdig

Bestelde maat 38 en als reserve maat 39 omdat soms maten kleiner vallen. Als op website alleen maat39 beschikbaar was geweest was er geen bestelling gedaan.

Snel geleverd in de winkel. Dus ook goede service!

Snel geleverd in de winkel. Dus ook goede service!

prima overzichtelijke site, prima prijs voor de Xenon-verlichtingset en snelle levering

goede sevice

goede service en bij retour geen gezeur en gelijk geld terug

Goede service!

Ik heb RVS/aluminium poets besteld met een aantal poetsdoeken. Ze hadden zich vergist in het aantal poetsdoeken, maar een belletje was genoeg om het te regelen. Een dag later kreeg ik het juiste aantal poetsdoeken alsnog toegestuurd! Tevens zaten er een paar extra's bij als goedmakertje.

Netjes, snel en goede aftersales

Motorbroek via webshop gekocht. Helaas was de broek te klein. Na bezoek aan 1 van de vestigingen waar ik vriendelijk geholpen werd kreeg ik de nieuwe juiste maat netjes thuis geleverd als service omdat die maat niet op voorraad was bij die vestiging.

Gekocht, bezorgd en betaald achteraf. #whatelse

duidelijk en fijn

snel geleverd en fijne mooi afgewerkte jas

Goed product

Nergens kan je zo iets vinden dus ga je dat bestellen bij MotoPort want die heb het wel. Zeer goed product zeker aan te raden top.

PRIMA

BESTELLING VLOT BEZORGD