PRIMA

BESTELLING VLOT BEZORGD

Snel en netjes geleverd

De bestelde producten waren zeer snel geleverd

Makkelijk te bestellen, kwaliteit en goede prijs

Makkelijk te bestellen, kwaliteit en goede prijs. Snel geleverd.

Snel en het goede artikel geleverd,

Prima kwaliteit voor de goede prijs, .

Dane, kei goei spul !

Duur maar prima spullen.

Snelle levering, verzorgde uitstraling

De opgestuurde producten waren met zorg verpakt en werden snel geleverd.

Matig

Een accu Op een zondag besteld en het zou die dinsdag er op bezorgd worden maar dat werd een dag later daarom een matige score verder top zaak

Het was makkelijk te bestellen en snel geleverd evt kan dit in Rockanje opgehaald worden,superfijn.

Goed product, goed bezorgd.

Goede klantenservice, correcte bezorging en product voldoet aan de verwachting.

Snelle levering ok

Uiterst tevreden

Supper geholpen

Je wordt vriendelijk te woord gestaan. En zijn heel begrip vol. En geven goed advies. En ze doen niet moelijk als je je geld terug vraag. Als je artikel nog niet is verzonden. En de levering is zeer snel.

Snel, betrouwbaar , goede prijs !

En een duidelijke website.

Website is goed te gebruiken.

De website is prima, met voldoende filtermogelijkheden.

Doen alle moeite om artikelen te leveren, ook als ze deze zelf niet in voorraad hebben.

De lokale Motoport vestiging kon deze laars pas in Oktober (dus na het motorseizoen) leveren. Voor ons niet acceptabel. Via de webshop de laarzen besteld en deze heeft via een andere Motoportwinkel wel de laarzen kunnen leveren, toppertje!!!

Prima kwaliteit, snelle levering!

Was erg blij dat deze knipperlichten nog nieuw te koop waren voor zo'n oud model motor.

uitstekend

uitstekende service

Goede overzichtelijke website

Eerste keer via de website iets bij jullie gekocht. Makkelijk en overzichtelijk.

zeer slecht

Artikel lag zonder vooraankondiging als oud vuil in een kapotte doos zonder etiket op de receptie van de kamping,na elf werkdagen na de bestel datum.Er is dus nooit voor ontvangst getekend.Kortom eens maar nooit meer.

Snelle en correcte levering

Duidelijk

Overzichtelijke site met veel keus, makkelijk bestellen en snelle levering

Via de webshop een regenjas en -broek besteld. Ik woon in Amerika en dus selecteerde ik mijn Amerikaanse afleveradres. Voor heel bescheiden verzendkosten werden de spullen naar Amerika gestuurd en binnen drie werkdagen had ik ze in huis! Dit is heel snel en uitzonderlijk voor verzending van een Nederlandse webshop naar de US - dank, well done!

Uitstekend!

Volgens info van Motoport zou levering iets langer duren. Verrassing: ik hoefde maar 1 dag te wachten!

Prettige motorzaak met verstand van zaken

Onlangs na 8 jaar mijn Ducati motor ingeruild voor een nieuwe. Inmiddels dus aardig wat ervaring. Een bijzonder goede motorzaak. Veel keuze en goed advies in motoren en kleding.