De beste bezem die ik ooit kocht!

Ik had er verschillende....maar deze spant de kroon. Stevig, goed materiaal...snelle levering. Goed voor hondenharen en tussendoor vegen, scheelt stofzuigen van een gladde ondergrond. Aan te bevelen!

Goede service .

Heel traject is goed verlopen ,van bestelling tot ontvangst .

TIP TOP

Beste Megatip, Alles wat ik bij jullie gekocht heb is TIP TOP in orde, bestelling, levering en gebruik. Ik heb ook al is telefonisch contact gehad en dat gesprek verliep vriendelijk, beleefd en behulpzaam.

Fijne producten, prima service!

Bestellen ging vlot, levering goed, producten (bamboe doeken & dweilen) super!

Vlugge levering

Was tevreden van het bestelde artikel

Goede afhandeling

Het is best wel goed materiaal alleen de raam wisser was krom (zeer jammer)maar verder dik tevreden

Alles is netjes en vlot zoals vermeld werd afgelopen, heel tevreden

TOP BEDRIJF!! snelste levering ooit, vriendelijk contact, supersnel mail verkeer na bestelling,

Megatip.be is een geweldig bedrijf, ik heb nog nooit zo snel een levering gehad voor dat ik het wist stond de postbode al voor de deur en dan vanuit België geweldig en het mail verkeer na de bestelling is ook top je word gelijk op de hoogte gebracht van de bestelling alles is super duidelijk. Ik blijf zeker klant en bestellen bij dit super top bedrijf ben echt zeer tevreden, hier mogen veel webwinkels een voorbeeld van nemen. Bedankt Megatip.

Prima product en vlot geleverd.

Product ziet er solide uit en is goed te hanteren bij grotere hoogtes. Levering was conform de op de website geplaatste termijn.

werk goed

Bij het eerste gebruik is uw apparaat volledig in onze smaakgevallen, werkt tot op heden voortreffelijk.

zeer snel en goed

Correcte en snelle levering en uitstekende producten

Snelle levering!

SNEL! en perfecte levering!

Voor het eerst bij Megatip. Het bestelde product is zonder mankeren vlot geleverd. Ook de betaling via after pay verliep prima.

Goede ervaring

Pluspunten

snelle levering,leuk verpakt met als surprise zakje snoepjes erbij.Super aangename kwaliteit

De centuur van de kamerjas is veel te lang,ik heb het direct een serieus stuk ingekort.

Pluspunten

Pluspunten

Vlotte bestelling. Mooi op tijd geleverd.

Pluspunten

Zeer goede producten en snelle levering. Zeker een aanrader

wachttijd kan iets minder lang

Geachte heer , mevrouw , Meersman Vriendelijk dank voor Uw beoordeling. Toch spijtig te vernemen dat U de levertijd te lang vindt , Wij zouden U langs deze weg willen laten herinneren dat Uw bestelling Van vrijdag 07/06/2019 om 13:03uur de volgende WERKDAG dinsdag 11/06/2019 om 13:07uur geleverd werd. Zoals reeds vermeld in onze track en tracé code die U verstuurd werd , Kon de verzending met enige vertraging geleverd worden naar aanleiding van de wettelijke feestdag Pinkstermaandag 10/06/2019. Wij handhaven in tegenstelling tot de vervoerder geen feestdagen en verwerken onze bestellingen onmiddellijk. Wij zijn nu eenmaal afhankelijk van de vervoerder. Wij hopen toch dat U veel plezier beleeft aan Uw aankoop. mvg. Megatip

Pluspunten

Snelle en correcte levering.

Pluspunten

Snel geleverd enkel de beloofde inwaspad zat er niet bij. Heb ondertussen m’n rolluiken, zonnepanelen en beplating van het huis gewassen. Een hele klus maar ‘t ziet er weer netjes uit.

Aanbieding inwaspad is niet meegeleverd, jammer.

Pluspunten

Snelle en correcte levering