Feedback duurde te lang

Na meerdere telefoontjes en mails bleek achteraf dat ze niet gereageerd hadden door vakantie. Jammer dat dit niet via de website, mail of telefoon kenbaar gemaakt was. Dat had een hoop frustratie gescheeld.

Prima ervaring

De levering was snel - zoals op de site beloofd - en correct. Het product was degelijk verpakt.

Mijn eerste bestelling en alles is correct verlopen.

Snel geleverd en alles wat er besteld was zat er in. Correct!

Snel en correct

super

Heel Tevreden

Heel tevreden , Stipte levering en snelle levering. En mooie kwaliteit van de materialen !

De dag na mijn bestelling mocht ik mijn product al ontvangen.

Kortweg slecht!

8 turkenzakken gekocht aan promo prijs heb er 5 mogen weggooien. scheurde langs alle kanten, ritssluiting plooide vanzelf bij het sluiten kortom brol. Had betere kwaliteit met zakken van Aldi aan 5 cent dan deze rommel.

Snelle levering, goede communicatie en top product.

Vlot en correct.

Vlotte en correcte service.

Fijne producten die nergens anders te vinden zijn

Bestellen op de website gaat makkelijk, duidelijke informatie via mail ontvangen en alles mooi en stevig ingepakt geleverd. Fijne service!

Schnelle Lieferung

Sehr zufrieden, gerne wieder alles korrekt

Supersnelle levering van een topproduct

Supersnelle levering van een topproduct

Goed materiaal geleverd!

Omschrijving van het product klopt met wat ik heb ontvangen. Helaas was de strijkdeken erg gekreukt. Het was waarschijnlijk beter geweest om de strijkdeken gerold te verzenden inplaats van gevouwen in een te grote verpakking.

kwaliteit alsook snelle levering zoals het hoort

kwaliteit alsook snelle levering zoals het hoort

vlot verloop van levering

heel handig zo kopen via internet

Zeer snel

Op zondag besteld en dinsdag al in huis de bestelde goederen waren goed verpakt en is goede kwaliteit

Meduim

Voor zeep te maken

Levering

Snelle verzending

Valt me tegen

Heb wat besteld 7 dagen later nog niets ontvangen. Mail gestuurd geen reactie gebeld ingesproken geen reacties. Nog maar eens gebeld toen wel kontakt maar nog geen bestelling ontvangen geen mailtje slechte zaak

Geachte heer , mevrouw , Woldendorp Zoals bekend is het door de corona maatregelen mogelijk dat pakketten met enige vertragingen worden aangeleverd. Wij hopen echter toch op begrip van de klant dat deze vertraging enkel te maken heeft door de extreme drukte bij de vervoerder. Wij stellen dan ook alles in het werk om pakketten zo spoedig mogelijk aan te leveren bij de klant. Uw bestelling wordt dan ook spoedig aangeleverd. Met vriendelijke groeten Megatip

Ideale douche borstel

Robuuste en natuurlijke zalige doucheborstel, het houten handvat ligt goed in de hand.

goede ervaring,

alles verliep p rima zoals het moet

Alles binnen de 3 dagen geleverd en topmatriaal.

Super gewoon