snelle levering van het produkt, zeer goed en veilig ingepakt, product zoals beschreven, ik raad deze website iedereen aan, een tevreden klant

Goede aankoop

Een prima product voor een prima prijs en dan nog snel geleverd wat kan een mens nog meer verlangen.

snelle levering, goede producten

Ik heb in deze drukken bezorgtijden een bestelling geplaatst bij Megatip.be. Dit werd zeer snel geleverd, en alle producten zijn van topkwaliteit. Zeer tevreden klant!

Snel en goed,bedankt

Zoals het altijd en bij iedereen zou moeten zijn, Bedankt

Zeer teleurgesteld

Kwaliteitsprobleem met een besteld product. Klantendienst van Megatip reageert op niks. Zijn dus enkel geïnteresseerd in het geld dat ze opstrijken.

Aanrader!

Deze webshop heeft een zeer groot aanbod en de prijs/kwaliteit is top. Extra supersnelle persoonlijke levering en vriendelijk. De producten zijn van zeer goede kwaliteit. Ik ben heel tevreden en zal zeker reclame maken!

super

voor het ogenblik, beschrijf ik het toestel prijs kwaliteit als "goed", toekomst gericht zal afwachten worden of dit zo blijft, grtjs

Schitterende service!

Perfect verlopen en elke logistieke stap wordt via mail gecommuniceerd. Een echte aanrader.

Super slecht

Enorm slechte klantenservice. Het pakket is al 14 dagen 'onderweg'. Eigenlijk is het pakket gewoon kwijt maar ze willen hier niets aan doen. Met andere woorden: puur weggesmeten geld.

Geachte heer , mevrouw , Durnez Vriendelijk dank voor Uw beoordeling Zoals reeds vermeld werd Uw pakket omwille van de hectische tijd omtrent de Coronacrisis laattijdig geleverd. Wij zelf hebben Uw bestelling onmiddelijk verwerkt en het pakket is dan ook de eerst volgende werkdag 23/03/2020 verzonden. Door de drukte bij de vervoerder zijn in het sorteercentra helaas meerdere pakketten laattijdiger gesorteerd waardoor vertragingen zijn opgelopen. Wij hopen echter op Uw begrip en danken U toch voor Uw geduld. Met vriendelijke groeten Megatip

Alles snel en goed verpakt geleverd

Snelle levering en goed verpakt!

Zeer vlug en correct super goed en ik heb het al aangeraden aan verschillende mensen

Goed gecommuniceerd en snel geleverd.

Zeer goede communicatie en vlot geleverd

Alles is tot in de puntjes verzorgt , verpakking en verzending. De producten bij Megatip zijn van zeer goede kwaliteit.

Alles vlot en correct verlopen Zeker en vast een aanbeveling!

Super ervaring

Makkelijk te bestellen, zeer snelle levering.

Niets op aan te merken

Netjes verpakt en bezorgd

Zeer goede ervaring

Alles is zeer goed verlopen en de producten voldoen prima

De beste bezem die ik ooit kocht!

Ik had er verschillende....maar deze spant de kroon. Stevig, goed materiaal...snelle levering. Goed voor hondenharen en tussendoor vegen, scheelt stofzuigen van een gladde ondergrond. Aan te bevelen!

Goede service .

Heel traject is goed verlopen ,van bestelling tot ontvangst .

TIP TOP

Beste Megatip, Alles wat ik bij jullie gekocht heb is TIP TOP in orde, bestelling, levering en gebruik. Ik heb ook al is telefonisch contact gehad en dat gesprek verliep vriendelijk, beleefd en behulpzaam.

Fijne producten, prima service!

Bestellen ging vlot, levering goed, producten (bamboe doeken & dweilen) super!

Vlugge levering

Was tevreden van het bestelde artikel

Goede afhandeling

Het is best wel goed materiaal alleen de raam wisser was krom (zeer jammer)maar verder dik tevreden

Alles is netjes en vlot zoals vermeld werd afgelopen, heel tevreden

TOP BEDRIJF!! snelste levering ooit, vriendelijk contact, supersnel mail verkeer na bestelling,

Megatip.be is een geweldig bedrijf, ik heb nog nooit zo snel een levering gehad voor dat ik het wist stond de postbode al voor de deur en dan vanuit België geweldig en het mail verkeer na de bestelling is ook top je word gelijk op de hoogte gebracht van de bestelling alles is super duidelijk. Ik blijf zeker klant en bestellen bij dit super top bedrijf ben echt zeer tevreden, hier mogen veel webwinkels een voorbeeld van nemen. Bedankt Megatip.