Week na bestelling geen reactie eo levering

Spullen niet geleverd binnen een week. Bij navraag wordt er suggereerd dat ik niet thuis was en daarom de spullen niet geleverd heb gekregen. 1) geen leveringsafspraak ingepland, 2) geen briefje achtergelaten of gebeld 3) geen track en trace Nu aangeven dat het maandag if dinsdag geleverd zal worden. Dus willen ze hebben dat ik twee dagen thuis ga zitten om te wachten op hun levering. Zijn niet helemaal lekker bij hun hoofd denk ik.

prettig zakendoen met deze Firma

komen hun afspraken na en denken mee in oplossingen.

Dit bedrijf levert betaalde goederen niet !

Na betaling worden de overeengekomen goederen niet geleverd en is het bedrijf niet bereikbaar !

Snel geregeld

Goede producten, goede uitleg en goede levering

goede prijs verhouding en zeer snel geleverd.

zeer snel geleverd binnen 1.5 dag aan de andere kant van het land.

Goedkoop en vriendelijke service; niet echt snel

Goed product voor een lage prijs, maar de snelle levertijd is niet gelukt (mogelijk door de vakantieperiode).

Goed hoor

Kwaliteitsproduct snel geleverd

Ladder van goede kwaliteit met zorg ingepakt en snel afgeleverd.

Uitstekende kwaliteit materiaal en prima service

Uitstekende kwaliteit materiaal en prima service

Goede ervaring.

Reageert snel op de mail. Concurrerende prijs. Vriendelijk en keurig op tijd geleverd.

Perfecte behandeling service en materiaal

Snelle reactie Goede service Perfect en makkelijk in elkaar te zetten materiaal

Het bedrijf doet wat het afspreekt

Snel contact, binnen 2 werkdagen leveren. Betrouwbaar

Gewoon goed.

Reageert snel via de app, goed advies wat ik besteld heb past perfect.

Ik heb een dubbele trap besteld

Prima prijs, goede service en snel geleverd

Hele goeie ervaring

Snel leveringen en goed materiaal

Prima product snel geleverd

Na telefonisch overleg een magazijntrap besteld. Deze werd binnen een paar dagen geleverd prima.

super winkel goede service en advies

top product zoals beschreven zeer behulpzaam en goed adviess dus een aanrader

Goede "prijs/kwaliteit"

Bestelling en bezorging is allemaal prima verlopen!

Snelle service goede prijzen super

Heel goed geholpen zeer snelle service vriendelijk

Dikke Prima. Niks mis mee. Alles stond klaar. Kon zo inladen.

Steigermateriaal kopen? Even Sietse Booi bellen.

Uitgestelde levering

Helaas na enig malen beloven te late levering van mijn steiger. Ik adviseer dit bedrijf om duidelijker te communiceren naar de klant om teleurstelling te voorkomen. Uiteindelijk is alles naar wens geleverd

Betrouwbaar en snel bezorgd

Voor ons was dit bedrijf nog nieuw, maar wij hebben ervaren dat het een zeer betrouwbaar bedrijf is. Het materiaal werd ook zeer snel en keurig bezorgd. Wij zullen vaker hier bestellen.

Onduidelijk

Laat ik voorop stellen dat het bestelde product honderd procent voldoet. Ik ben er erg blij mee. Alleen de bestelprocedure was waardeloos. Drie dagen heb ik in huis zitten wachten omdat het pakket elk moment kon komen (geen tijdaanduiding, ook niet na mailen en bellen met diverse partijen). Toen ik eindelijk een telefoontje kreeg dat het pakket er bijna was bleek dat het bezorgd werd op mijn factuuradres ipv op het door mij ingevulde bezorgadres. Ik heb toen heel wat moeten bewegen om te zorgen dat iemand anders mijn pakket kon ontvangen terwijl ik in een uur daarheen sjeesde. Echt het gevoel van oprechte excuses heb ik niet gehad. Ik zal niet weer op basis van bezorging hier iets bestellen, dat begrijpen jullie denk ik wel.

Over Steiger & Ladderspecialist

Steiger & Ladderspecialist Sietse Booi is een online onderneming gespecialiseerd in aluminium Klimmaterieel. Of het nu gaat om een hoge Aluminium rolsteiger, kamersteiger, een speciale aluminium constructie, magazijntrappen, rolsteigeraanhangers, reformladders of een klein trapje, bij ons is bijna alles uit voorraad leverbaar. Iets speciaals nodig? laat het ons weten, wij produceren dan maatwerk voor u. Groetjes, Sietse Booi info@steigerladderspecialist.nl