Beter kan je niet wensen

Snel geleverd en ook nog een geweldig product ,bij vragen is hij altijd bereikbaar, en krijg je een goed advies

Snelle levering en goede prijs voor steiger!

Kon nergens anders een steiger voor een werkhoogte tussen de 3 en 4 meter vinden, maar hier wel (zonder extra opbouwpakket). Sneller dan verwacht geleverd.

Top service!

Vragen worden snel afgehandeld en afspraken goed nagekomen. Kortom top service!

Wat een goede zorg!

Na eerst al een fijn telefonisch contact te hebben gehad om het goede product te kunnen bestellen is er ook tijdens het hele proces ontzettend goede communicatie geweest. We werden 100% op de hoogte gehouden waar ons product was en wanneer het geleverd zou worden. En ook de steigerlift zelf, goed product, stevig en we hebben er alle vertrouwen in dat ie ons vele jaren van dienst gaat zijn. Ik zou hier zo weer bestellen en zeker aan iedereen aanraden om hier te kopen.

de volgende dag al in huis geweldig

prima zal jullie aan bevelen

mooi laddertje en eerder dan verwacht thuis bezorgd

snel, vlot, geen gedoe en kwaliteit.

Goede service.

Goede ervaring. Goed bereikbaar en snelle service.

Pluspunten

Uitstekende service! Er word goed met u meegedacht welk materiaal het beste is voor uw klus. Ik had de door mij gehuurde steiger iets langer nodig. Ook dit was geen probleem.

Pluspunten

Zeer prettig geholpen. Service is top!

Geen opmerkingen

Pluspunten

Goede service, meedenken, betrouwbaar

Pluspunten

Snelle levering van horizontale schoren voor een rolsteiger in custom maat; nergens anders te krijgen. Voor een hele redelijke prijs. Super!

Pluspunten

Goede service, geleverde producten zijn perfect ...aanbevelen om hier u aankopen te doen. Mvrgr Hen

1 star: very bad, unacceptable

Positive

lack of positives

Suggestions

they need to improve the entire store and especially the shipping dates. If someone takes data from me during a phone call and tells me that they will contact me and this is not a liar. After the second phone still no one got acquainted with my situation and still no one saw anything so I canceled the order but information about when they would give me back the money I did not get. For less cheap companies on the market. I think that this company is a misunderstanding, I do not know if it can be repaired.

• Would you recommend us? No

Lang wachten op mijn besteling

Pluspunten

Snelle afhandeling. Flexibel inspelen op de vraag/ behoefte.

Pluspunten

Goed product geleverd en ook nog supersnel. Bij navraag over technische details direkt persoonlijk te woord gestaan. Prima.

Pluspunten

Vriendelijk en goed geholpen.overzichtelijke site

Van tevoren, een mail sturen welke dag en tijd te gaan leveren.

Pluspunten

goede revers en volgens afspraak

web site op de telefoon kan beter.

Pluspunten

gastvrij ontvangen en correcte afhandeling

ga zo door

Pluspunten

staan voor hun product ! tevreden

Pluspunten

Uitstekend product geleverd Goed advies

Fabricage van de trap duurde wat lang. Misschien iets duidelijker zijn over de levertijd. Maar bovenal er is een prachtig product geleverd,

Pluspunten

Snelle en goede service, bovendien een prima prijs

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

nog te weinig actie met deze firma, dan kan geen goed oordeel vellen

levering van het product te duur. Hierin een betere vervoerder vinden Bijv, Post nl daarnaast krijg je een code mee om 2% op de factuur voor korting, bij het in typen van de code, werkt hij niet !!

Koole, couponcode werkte wel, echter zoals vermeld op onze site, niet bij aanbiedings producten, want die zijn al in de aanbieding. transportkosten hadden minder gekund, dit is een terecht punt. u heeft zelf besteld op 11-10-2018 wij hadden dit graag eerder en op een andere manier gehoord van u. Vriendelijke groeten, Sietse Booi.

Over Steiger & Ladderspecialist

Steiger & Ladderspecialist Sietse Booi is een online onderneming gespecialiseerd in aluminium Klimmaterieel. Of het nu gaat om een hoge Aluminium rolsteiger, kamersteiger, een speciale aluminium constructie, magazijntrappen, rolsteigeraanhangers, reformladders of een klein trapje, bij ons is bijna alles uit voorraad leverbaar. Iets speciaals nodig? laat het ons weten, wij produceren dan maatwerk voor u. Groetjes, Sietse Booi info@steigerladderspecialist.nl