Top product en top bedrijf

De alulift rolsteiger werkt geweldig! Altijd op de goede hoogte werken, en veilig en gemakkelijk opbouwen en afbreken. Top product en top bedrijf!

Goed contact, goede service

Bestelling goed en vlot afgehandeld!

goede service, en snelle levering

bestelling en betalen via de site prima, aflevering door dhl minder. tip vulmateriaal doos plastic vervangen door papier of karton

Top geregeld

Ik heb nu 2 keer een steiger gehuurd en 2 keer zonder enig probleem op tijd gebracht en gehaald , de laatste keer had ik de nieuwe alulift dit is helemaal een toppertje en een aanrader ook deze snel en goed afgeleverd met een goede uitleg.

Drama

Steiger geleveerd op verkeerde adres laat middag. Zonder contact met mij lat los op parkeren plaats. Ik moest spoed transport regelen op eigen kost

Even snel besteld

Voor het eerst besteld en was vergeten met code van me korting in te voeren en dus even bellen en wat denk je !!! Geen probleem gewoon geregeld en gelijk terug betaald wau wat een service zeg ik zeg iedereen die het maar horen wil dat is een toppertje echt en zeker als vaste leverancier van mijn steiger materialen Gr Michelle Novi Omnes bv Nederhorst den Berg

Hoog op de ladder

Snelle bezorging. Mailcontact kan beter.

Prima website en goed product

Duidelijke informatie op een website die goed toegankelijk is. Levering binnen enkele dagen uitgevoerd.

20-05 Ladder besteld.

Ladder besteld op 20-05 dag voor Hemelvaart dus lang weekend er tussen. Na 1 week nog niks gehoord of gezien. Mail gestuurd wanneer ik de bestelling kan verwachten is nu 2 dagen geleden, maar helaas geen enkele reactie gehad. Slechte communicatie.

Fijne gasten bij Steiger en Ladderspecialist

Bedrijf is goed bereikbaar, hanteert eerlijke prijzen en heeft goed materiaal.

snelle levering en ook de nalevering snel

Ladder gehuurd,zelf opgehaald uit Ureterp.Zeer flexibel in het terug brengen,super bedrijf!

Snelle en goede service

Duidelijk uitleg en kwalitatief goed materiaal. Een aanrader voor ied ereen

Goed contact, snelle levering en ben dik tevreden met mijn kamersteiger!

Uitstekend materieel, nette prijs, flexibele planning

De steigers waren zo goed als nieuw. Het brengen en ophalen gebeurde in overleg op momenten dat de "grote" verhuurbedrijven al gesloten zijn. De verhuurprijs is lager dan omliggende bedrijven.

Beter kan je niet wensen

Snel geleverd en ook nog een geweldig product ,bij vragen is hij altijd bereikbaar, en krijg je een goed advies

Snelle levering en goede prijs voor steiger!

Kon nergens anders een steiger voor een werkhoogte tussen de 3 en 4 meter vinden, maar hier wel (zonder extra opbouwpakket). Sneller dan verwacht geleverd.

Top service!

Vragen worden snel afgehandeld en afspraken goed nagekomen. Kortom top service!

Wat een goede zorg!

Na eerst al een fijn telefonisch contact te hebben gehad om het goede product te kunnen bestellen is er ook tijdens het hele proces ontzettend goede communicatie geweest. We werden 100% op de hoogte gehouden waar ons product was en wanneer het geleverd zou worden. En ook de steigerlift zelf, goed product, stevig en we hebben er alle vertrouwen in dat ie ons vele jaren van dienst gaat zijn. Ik zou hier zo weer bestellen en zeker aan iedereen aanraden om hier te kopen.

de volgende dag al in huis geweldig

prima zal jullie aan bevelen

mooi laddertje en eerder dan verwacht thuis bezorgd

snel, vlot, geen gedoe en kwaliteit.

Goede service.

Goede ervaring. Goed bereikbaar en snelle service.

Pluspunten

Uitstekende service! Er word goed met u meegedacht welk materiaal het beste is voor uw klus. Ik had de door mij gehuurde steiger iets langer nodig. Ook dit was geen probleem.

Pluspunten

Zeer prettig geholpen. Service is top!

Geen opmerkingen

Pluspunten

Goede service, meedenken, betrouwbaar

Over Steiger & Ladderspecialist

Steiger & Ladderspecialist Sietse Booi is een online onderneming gespecialiseerd in aluminium Klimmaterieel. Of het nu gaat om een hoge Aluminium rolsteiger, kamersteiger, een speciale aluminium constructie, magazijntrappen, rolsteigeraanhangers, reformladders of een klein trapje, bij ons is bijna alles uit voorraad leverbaar. Iets speciaals nodig? laat het ons weten, wij produceren dan maatwerk voor u. Groetjes, Sietse Booi info@steigerladderspecialist.nl