Komt afspraken na

Moest op korte termijn een extra steigerplank hebben. Vrijdag gebeld en kon ik zaterdagmorgen uit Ureterp al ophalen. Goede kwaliteit voor een nette prijs. Goed adres

Ruime keus steigermateriaal

Er is van alles te krijgen klimmateriaal van goede kwaliteit en veilig

Prima afwikkeling bestelling

Goede communicatie voorafgaand aan aflevering, degelijk verpakt, vlotte afwikkeling van mijn order.

het hele traject met bestelling tot levering is goed verlopen, ik vertrouw er dan ook volledig op als er wat mis is dat dit ook goed verloopt

Fijn contact, snelle levering en professionele producten!

Al een paar keer onderdelen besteld voor ons steiger. Zeer goede kwaliteit materialen die ook nog eens binnen 1 of 2 werkdagen binnen zijn. Daarnaast is het contact via mail of telefoon altijd erg fijn!

Snelle levering perfect

Mijn ervaring was goed .. s’avonds besteld en Volgende dag lag het al klaar top geregeld

Goede vervangingsonderdelen tegen een nette prijs.

Goede vervangingsonderdelen tegen een nette prijs

Een webwinkel met goed persoonlijk contact als het nodig is.

Uitstekende service, ook tijdens de vakantie van Sietse (had niet gehoeven maar hij deed het toch). En natuurlijk de zeer scherpe prijzen en het uitgebreide assortiment.

Bestelling snel ontvangen

Goedkoop

Goedkoop, nette levering.

Dik tevreden!

Wij als schildersbedrijf halen hier al enige jaren ons steiger en ladder materiaal en zijn echt dik tevreden over de kwaliteit van het materiaal en de zeer goede en prettige service die Sietse ons bied!

Niets op aan te merken.

Product (beugel om ladder op te hangen) was misschien iets minder afgewerkt (las -spatjes), daarom wel stukken goedkoper dan vergelijkbare beugels en er was zelfs nog een hangslot bij.

Goeie kwaliteit materiaal

Ruime keus klimateriaar - snel leverbaar

Ladder goed geleverd, maar nog steeds geen reactie op mijn mail

Kortingcode liep niet mee op factuur. Binnen houdbaarheidsdatum van de code een mail gestuurd. Nog steeds geen reactie ontvangen. Nu wel 2de herinnering voor review, dus bij deze een onvoldoende. Product is wel vlot en conform specificaties geleverd

Goed materiaal voor goede prijs

Goed materiaal voor goede prijs

Goed materiaal en prettige ondernemer

12m hoge lockhard steigerlift gekocht voor Nederlandse Zonnepanelen (nzon.nl) Bestellen online en levering ging snel en uitleg gekregen op locatie om de lift goed en veilig op te bouwen en te bedienen.

Goede Service

Na eerder iets te hebben aangekocht wat niet bij mijn werk paste heeft Sietse mij goed en netjes geholpen om te kijken naar een alternatief en die heb ik gevonden. Zo kan het dus ook, top!

Prima steiger materiaal voor een scherpe prijs

De bestelde steiger dekken werden snel en goed verpakt geleverd. Tip is om de klant op de hoogte te stellen van het bezorgmoment want ze stonden onaangekondigd voor de deur. Toevallig was er iemand thuis.

Een bedrijf met veel keus

Goed klim en steigermateriaal veel keuze - snel geleverd

prima service en snelle communicatie

Top bedrijf

Goede service en erg klant vriendelijk!

Gewoon goed!

Makkelijke site, eenvoudige te bestellen en vlot geleverd.Dikke prima!!!

Snelle en nette levering

Makkelijk te bestellen, snelle levering en prima materiaal, zeer tevreden.

degelijke spullen en vlotte afhandeling

Na de eerste nog een tweede, langere trap besteld bij Sietse. Gewoon omdat het mooi afgewerkt degelijk klimmateriaal is. Een in eerste instantie niet meegeleverd onderdeel werd alsnog kosteloos bezorgd, helemaal top dus. Ik ben een tevreden klant!

Over Steiger & Ladderspecialist

Steiger & Ladderspecialist Sietse Booi is een online onderneming gespecialiseerd in aluminium Klimmaterieel. Of het nu gaat om een hoge Aluminium rolsteiger, kamersteiger, een speciale aluminium constructie, magazijntrappen, rolsteigeraanhangers, reformladders of een klein trapje, bij ons is bijna alles uit voorraad leverbaar. Iets speciaals nodig? laat het ons weten, wij produceren dan maatwerk voor u. Groetjes, Sietse Booi [email protected]