Een bedrijf met veel keus

Goed klim en steigermateriaal veel keuze - snel geleverd

prima service en snelle communicatie

Top bedrijf

Goede service en erg klant vriendelijk!

Gewoon goed!

Makkelijke site, eenvoudige te bestellen en vlot geleverd.Dikke prima!!!

Snelle en nette levering

Makkelijk te bestellen, snelle levering en prima materiaal, zeer tevreden.

degelijke spullen en vlotte afhandeling

Na de eerste nog een tweede, langere trap besteld bij Sietse. Gewoon omdat het mooi afgewerkt degelijk klimmateriaal is. Een in eerste instantie niet meegeleverd onderdeel werd alsnog kosteloos bezorgd, helemaal top dus. Ik ben een tevreden klant!

heb nog geen ervaring

heb nog geen ervaring . net gekocht. zien er prima uit

Vlotte levering net bedrijf

De bestelling werd niet compleet geleverd. Daarna erg moeilijk om contact te krijgen.

De bestelde spullen zijn geleverd maar daar is het ook wel mee gezegd. Het is erg moeilijk om contact over de bestelling te krijgen.

Goed en makkelijk om te bestellen. En mijn ladderafstandhouder ziet er netjes en degelijk uit!

Goed, jammer dat je in bestelmenu de kortingvoutser invult en er op een of andere reden bij betalen blijkt dat het er niet is afgehaald, dit via de mail kenbaar gemaakt (sietske) zou het gelijk doorgeven, maar top op heden niets gehoord

Goede afhandeling bestelling maar geen T&T

Bestellen gaat makkelijk, maar verder moet je afwachten wanneer het pakket wordt afgeleverd. Nu was het een klein pakket, dat w.s. bij 'niet thuis' naar een afhaalpunt zou worden gebracht. Met een complete steiger gaat het hopelijk anders. Mijn aanbeveling is dus 'ja, mits'.

Goede snelle levering

Levering verliep netjes en snel

Prima service.

prima.

I do not recommend this company!!!

I bought an elevator for 4000€ and they promise shipping in two days and then there is silence. They do not respond, do not answer the phone. I do not recommend this store!!! When after a long time I started to threaten them with the police then they sent the shipment but to the wrong address and do not want to give me an invoice.... Scammers!

Wel even 3 keer moeten bellen over de levering (ik ben een persoon met liever persoonlijk contact i.p.v. mail). Verder uitstekende service.

Snelle service en persoonlijk contact

Sietse reageert snel en denkt mee met andere voorstellen/oplossingen. Wij zijn enorm blij met de snelle levering.

Mooi product, snel genoeg geleverd

Het is een mooi product en het werd snel genoeg geleverd Voor onze klein formaat toegang tot de vliering de enigste oplossing. Wij zijn er blij mee en de prijs was ook oké

Voldoet voledig aan de verwachting

Nette prijs en snelle levering. Zeer tevreden.

Week na bestelling geen reactie eo levering

Spullen niet geleverd binnen een week. Bij navraag wordt er suggereerd dat ik niet thuis was en daarom de spullen niet geleverd heb gekregen. 1) geen leveringsafspraak ingepland, 2) geen briefje achtergelaten of gebeld 3) geen track en trace Nu aangeven dat het maandag if dinsdag geleverd zal worden. Dus willen ze hebben dat ik twee dagen thuis ga zitten om te wachten op hun levering. Zijn niet helemaal lekker bij hun hoofd denk ik.

prettig zakendoen met deze Firma

komen hun afspraken na en denken mee in oplossingen.

Dit bedrijf levert betaalde goederen niet !

Na betaling worden de overeengekomen goederen niet geleverd en is het bedrijf niet bereikbaar !

Snel geregeld

Goede producten, goede uitleg en goede levering

goede prijs verhouding en zeer snel geleverd.

zeer snel geleverd binnen 1.5 dag aan de andere kant van het land.

De Skeauwen 20

9247 bt Ureterp

Over Steiger & Ladderspecialist

Steiger & Ladderspecialist Sietse Booi is een online onderneming gespecialiseerd in aluminium Klimmaterieel. Of het nu gaat om een hoge Aluminium rolsteiger, kamersteiger, een speciale aluminium constructie, magazijntrappen, rolsteigeraanhangers, reformladders of een klein trapje, bij ons is bijna alles uit voorraad leverbaar. Iets speciaals nodig? laat het ons weten, wij produceren dan maatwerk voor u. Groetjes, Sietse Booi [email protected]