Gewoon goed.

Gewoon goed en correct .

Prima service en snelle levering

Goed advies en snelle levering

Zeer goede service!

Steeds bereid je veder te helpen!

Zeer vervelende communicatie

Ik wilde een steiger huren voor meerdere projecten. Maar hield me steeds aan het lijntje . Trage communicatie op de website app als Op de Whatsapp en de mail Maar wel berichten sturen zoals Waar en wanneer Ik bel je morgen om half 5 We moeten even praten zaterdag terwijl het nu dinsdag is? Ik hield vol omdat ik een vaste steigerbouwer zoek . Vanwege mijn vele projecten het hele jaar door . Ontzettende irritante kerel die Sietse Booij. Walgelijk wat een bedrijfs filosofie. En persoon. Maar op zoek naar een integer bedrijf die graag een vaste afnemer wil.

Kom afspraken goed na

Ik zou deze firma aanbevelen

Blij met het onderdeel

Wel jammer dat het op de foto een blauwe is en er een rood kleurige geleverd wordt.

Zeer goeie ervaring

Goede kwaliteit materiaal en prima bezorgd

Voorraad dat er niet is

Melden op de site dat mijn bestelling in voorraad is. Maar ik heb besteld en item is niet op voorraad. Dus valse voorlichting.

Prima geregeld

Snel en goed geregeld

Top product, snel geleverd

Duidelijke informatie op de site, geïnformeerd of het product op voorraad was en daar snel antwoord op gekregen. Vervolgens besteld en volgende dag in huis !

klasse producten met zeer goede service

klasse producten met zeer goede service

goede stijger, snelle bezorging.

Zaterdag besteld, dinsdag geleverd. Eenvoudig in elkaar te zetten, degelijk materiaal. Uitstekend.

snelle levering volgens de afspraak , fijn contact

goed contact via de mail , en nette en snelle levering van de bestelling

Bezorging

Hele slechte bezorging . Na bestellen duurt het te lang voor je het product binnen hebt . Bezorger belt dan vervolgens op dat hij niet weet of hij die dag kan bezorgen . Slechte bezorging dus . Als je een week gedult hebt dan is het wel ok . Wij werken en als we iets nodig hebben dan bestellen we . Dan hebben we het snel nodig. Wij bestellen niet dat wij het nodig denken te hebben

Ja gewoon goed

Prima service en materiaal ik bestel binnenkort weer

Super goed bedankt

Een goed advies gehad en een snelle service

Duidelijk en snel

Vlotte afhandeling en info over de voortgang.

Duidelijke website, reële prijs en snelle levering

Zou hier weer gaan bestellen, als ik voor mijn steiger iets nodig zou hebben.

Zeer tevreden prima kwaliteit en op tijd geleverd

Levering verkeerd, contact plezierig

Bestellen verliep soepel en kreeg ook snel persoonlijk bericht. Helaas deels verkeerde artikel geleverd. Nalevering duurde lang. Bestelling van 8 mei pas 19 mei compleet. Nalevering bij PostNL beschadigd geraakt.

er is nog niets geleverd

even afwachte

Prima produkt

Snelle levering, Goede "prijs/kwaliteit"

Gewoon steiger toppers

Snelle levering met goede producten

zeer goed

zeer netjes

Snel geleverd, de juiste items van goede kwaliteit en voortreffelijk ingepakt: top!

Goede website, goede spullen. En voortreffelijk qua afhandeling. Ik twijfel niet om een volgende keer weer bij de steiger specialist te bestellen.

De Skeauwen 20

9247 bt Ureterp

Over Steiger & Ladderspecialist

Steiger & Ladderspecialist Sietse Booi is een online onderneming gespecialiseerd in aluminium Klimmaterieel. Of het nu gaat om een hoge Aluminium rolsteiger, kamersteiger, een speciale aluminium constructie, magazijntrappen, rolsteigeraanhangers, reformladders of een klein trapje, bij ons is bijna alles uit voorraad leverbaar. Iets speciaals nodig? laat het ons weten, wij produceren dan maatwerk voor u. Groetjes, Sietse Booi [email protected]