super

snelle levering en goede prijs

Keurig, netjes en snel geholpen

Goed en snel geholpen! Had 1 st. bested, maar moest er nog eentje bijbestellen. Dit was geen probleem en mocht op de tweede ook de korting toepassen.

beschadigde platen geen reactie

ik koop 2 betonplex platformplaten voor mijn steiger zijn beschadigd en voor de rest krijg ik geen reactie op mijn mails

Prima service. Bij een telefonische vraag, werd ik gelijk teruggebeld.

Snelle levering en vrijwel gelijk na het bestellen een reactie van Sietse betreft de levering

Komen afspraak niet na

Nog steeds geen reactie ruim een week geleden een bestelling gedaan een mailtje gestuurd geen reactie.

prima materiaal, en razendsnel geleverd

Helder bestelproces, vriendelijke bevestiging van de bestelling en razendsnel geleverd. En dat allemaal voor een concurrerende prijs.

Goede prijzen en snel geleverd

Prettig geholpen en te woord gestaan

Voor mijn werk hoog op een ladder wil ik stabiel en veilig kunnen staan. Een ladder omdat het niet anders kan. Een ladderbankje. En niet zo’n ‘instapper’ van Altrex, maar een zoals schilders hadden op hun houten ladders vroeger. Het is zeker een aanrader. Ik heb mijn klus er perfect op, of mee, kunnen uitvoeren. Ik had hem ook snel in huis. Kortom een goeie ervaring.

Wel snelle respons voordat je bestelt maar na foutieve levering geen reactie meer....

Voorafgaand aan de bestelling een vraag gesteld en héél snel antwoord gekregen. Na bezorging bleek een ander en goedkoper zijnde artikel te zijn geleverd. Twee mails met leesbevestiging gestuurd: na meerdere dagen geen enkele reactie gekregen; zelfs geen leesbevestiging. Bellen dan maar: neemt niet op; voicemail keurig ingesproken met achterlaten van mijn mobiele nummer: wederom geen reactie.... Wellicht heeft iemand per ongeluk het verkeerde artikel uit het rek gepakt en verzonden. Dat kan gebeuren; maar los het dan wel netjes op. De oplossing is simpel: juiste artikel leveren en verkeerd geleverde artikel (naar antwoordnummer) retour zenden.

Levering en materialen uitstekend

Nette levering zonder bezorgkosten van mijn 43 liter emmer!

Snelle en correcte levering.

Duidelijke, overzichtelijke site, snel besteld en snel geleverd.

Goed en goedkoop

Stelling besteld en correct geleverd. Na een beetje zoeken gevonden dat Sietse de goedkoopste combinatie set levert.

Contact goed, prijs aardig, levertijd blijft ondanks toezeggingen een mysterie....

Top, snel en kordaat geleverd

goed en snel geleverd

goed materiaal voor scherpe prijs

Goede service .

Goede service en erg snel

Na de bestelling/ levering overwoog ik nog een aanpassing. Na kort contact over en weer konden de (ongebruikte) spullen omgeruild worden en had ik de configuratie die bij ons paste.

geweldige service

bestellen en de zelfde week nog geleverd top

top

snelle reactie en erg behulpzaam

Top product en top bedrijf

De alulift rolsteiger werkt geweldig! Altijd op de goede hoogte werken, en veilig en gemakkelijk opbouwen en afbreken. Top product en top bedrijf!

Goed contact, goede service

Bestelling goed en vlot afgehandeld!

goede service, en snelle levering

bestelling en betalen via de site prima, aflevering door dhl minder. tip vulmateriaal doos plastic vervangen door papier of karton

Top geregeld

Ik heb nu 2 keer een steiger gehuurd en 2 keer zonder enig probleem op tijd gebracht en gehaald , de laatste keer had ik de nieuwe alulift dit is helemaal een toppertje en een aanrader ook deze snel en goed afgeleverd met een goede uitleg.

Over Steiger & Ladderspecialist

Steiger & Ladderspecialist Sietse Booi is een online onderneming gespecialiseerd in aluminium Klimmaterieel. Of het nu gaat om een hoge Aluminium rolsteiger, kamersteiger, een speciale aluminium constructie, magazijntrappen, rolsteigeraanhangers, reformladders of een klein trapje, bij ons is bijna alles uit voorraad leverbaar. Iets speciaals nodig? laat het ons weten, wij produceren dan maatwerk voor u. Groetjes, Sietse Booi [email protected]