1 star: very bad, unacceptable

Positive

lack of positives

Suggestions

they need to improve the entire store and especially the shipping dates. If someone takes data from me during a phone call and tells me that they will contact me and this is not a liar. After the second phone still no one got acquainted with my situation and still no one saw anything so I canceled the order but information about when they would give me back the money I did not get. For less cheap companies on the market. I think that this company is a misunderstanding, I do not know if it can be repaired.

• Would you recommend us? No

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Lang wachten op mijn besteling

Pluspunten

Snelle afhandeling. Flexibel inspelen op de vraag/ behoefte.

Pluspunten

Goed product geleverd en ook nog supersnel. Bij navraag over technische details direkt persoonlijk te woord gestaan. Prima.

Pluspunten

Vriendelijk en goed geholpen.overzichtelijke site

Van tevoren, een mail sturen welke dag en tijd te gaan leveren.

Pluspunten

goede revers en volgens afspraak

web site op de telefoon kan beter.

Pluspunten

gastvrij ontvangen en correcte afhandeling

ga zo door

Pluspunten

staan voor hun product ! tevreden

Pluspunten

Uitstekend product geleverd Goed advies

Fabricage van de trap duurde wat lang. Misschien iets duidelijker zijn over de levertijd. Maar bovenal er is een prachtig product geleverd,

Pluspunten

Snelle en goede service, bovendien een prima prijs

Geen

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

nog te weinig actie met deze firma, dan kan geen goed oordeel vellen

levering van het product te duur. Hierin een betere vervoerder vinden Bijv, Post nl daarnaast krijg je een code mee om 2% op de factuur voor korting, bij het in typen van de code, werkt hij niet !!

Koole, couponcode werkte wel, echter zoals vermeld op onze site, niet bij aanbiedings producten, want die zijn al in de aanbieding. transportkosten hadden minder gekund, dit is een terecht punt. u heeft zelf besteld op 11-10-2018 wij hadden dit graag eerder en op een andere manier gehoord van u. Vriendelijke groeten, Sietse Booi.

Pluspunten

Snelle en duidelijke communicatie. Scherpe prijzen en goede service!

Pluspunten

Goed materiaal voor goede prijs.

Pluspunten

Goed en profecioneel materiaal. Goede service.

Pluspunten

Top service en snelle levering!

Pluspunten

Is uiteindelijk tot een aankoop gekomen, maar de medewerker reageerde bijzonder alert en terzake kundig

Pluspunten

Perfekt handelen na het plaatsen van de order en perfekt geleverd volgens afspraak: binnen een week. Heel vroeg, 7 uur, maar dat maakte niet uit, moest erom lachen dat het zo vroeg was, ik was thuis en blij dat het geleverd was!

Misschien track en trace zodat ik er voor thuis kan blijven, omdat het twee grote paketten/nettenrollen waren. Het had ook bij buren bezorgd mogen worden, maar ik weet niet of zij dan zo blij zouden zijn met twee van die grote rollen. Gelukkig was ik wel thuis.

Pluspunten

ik kan niet anders zeggen dan zeer tevreden te zijn! over het contact,de prijs ,kwaliteit ,levertijd en het afleveren voor de deur

geen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Keurig behandelt en snel bezorgt.

Korting niet gekregen bij afrekenen stoomde dit er wel maar bij betaling was dit er weer af. Vreemd

Pluspunten

Goede communicatie. DHL had vertraging en het contact ging goed met de verkoper. Product is ook goed en dus zijn ze aan te raden

Pluspunten

goede service

Pluspunten

snel geleverd ,en het ziet er goed uit

geen

De Skeauwen 20 9247 bt Ureterp

Over Steiger & Ladderspecialist

Steiger & Ladderspecialist Sietse Booi is een online onderneming gespecialiseerd in aluminium Klimmaterieel. Of het nu gaat om een hoge Aluminium rolsteiger, kamersteiger, een speciale aluminium constructie, magazijntrappen, rolsteigeraanhangers, reformladders of een klein trapje, bij ons is bijna alles uit voorraad leverbaar. Iets speciaals nodig? laat het ons weten, wij produceren dan maatwerk voor u. Groetjes, Sietse Booi [email protected]