Helemaal blij gemaakt!

Geweldige inpakservice, schattige toevoegingen en helemaal blij word je er van! En daarnaast supersnel bezorgd!

Om hebberig van te worden!

Hier moet je zijn voor mooie en unieke spulletjes of een gaaf cadeau. Ik heb Madame La Poule gevonden omdat ik een specifieke familieplanner nodig had die bij hen verkrijgbaar is. Kon het niet laten om nog meer leuks mee te bestellen... Snel binnen gekomen en alles was met zorg en persoonlijk ingepakt: het leken wel cadeautjes! Wat een uitpakfeestje was dat!

Service met oog voor detail

Een feestje om het pakketje open te maken :)

Geweldige webshop

Ik had de eerste keer iets besteld bij Madame La Poule en ben aangenaam verrast worden. Wat een leuke webshop en wat een geweldige service. Vlugge levering en de bestelling wordt op wens op een prachtige manier ook nog gratis ingepakt. De factuur zit apart in een leuk gekleurd zakje met de naam van de koper erop op een stikker inclusief.een snoepje. Waar vindt je nog zulke service. Een dikke pluim.

Website en afhandeling van de bestelling is prima

Voor een review zijn jullie te vroeg. De kommen die ik heb besteld en zeer snel bezorgd zijn heb ik nog niet gezien en dus nog niet gebruikt omdat ik nog niet thuis ben. Over het product kan ik dus nog geen mening geven.

Mooi op tijd en leuk ingepakt.

Met ook nog een persooonlijk kaartje!

Fantastisch!

Ontzettend leuke items binnengekregen. En het was super leuk verpakt met persoonlijke touch! Zat zelfs wat lekkers bij en een persoonlijk briefje. Ik ga zeker vaker bestellen.

Verwennerij

Superblij met ons pakje van madame la poule. Snel verstuurd. Mooi ingepakt. Mooie items. Persoonlijke bedanking en kleine attentie. Ik werd heel blij van. Verwennerij!

Heel persoonlijk.

Leuk verpakt en heel persoonlijk

Hele goede service

Bestelling heel vlot geleverd en een zeer prettig contact

Top !

Vlotte afhandeling van de bestelling, maar wat het leukste van allemaal was : het was geen cadeautje, maar mijn artikels waren zooooo mooi ingepakt met een lief woordje bij; ik werd er instant heel gelukkig van.

Leuke webshop met mooie spullen

Bestelling was snel verzonden en super leuk ingepakt! We durfde het bijna niet uit te pakken en er zat een chocolaatje bij dat vond mijn dochter erg leuk!

Persoonlijk

Hele leuke persoonlijke ervaring wanneer het pakketje open gemaakt wordt.

Netjes verpakt en goede service

Pakketje netjes verpakt. Met een leuk kaartje en een lekker chocolaatje.

Aankoop met zoveel aandacht verpakt en persoonlijk gemaakt. Een super verrassing!!!

Goede, snelle service

Ik heb een aantal Rice bekers besteld. Ik had wat haast met mijn bestelling en wist niet zeker of deze op tijd geleverd zouden worden. Ze zijn dezelfde dag nog verstuurd en ik had ze op tijd binnen. Uitstekende service!

Snelle levering en netjes verpakt.

Uitgebreide en overzichtelijke webshop. De producten werden snel geleverd en waren goed ingepakt.

Mooie spulletjes, goede kwaliteit, mooi ingepakt, leuke kaartjes erbij van Madame LaPoule! Blij dat ik de website heb ontdekt!

Heel snel geleverd mooi ingepakt en een lief kaartje erbij! :)

Gevonden wat ik zocht! servies

Super blij met rice dk. Snel geleverd en leuk ingepakt als een cadeautje

SUPER leuk ingepakt, en snel bezorgd. Het was een feestje om uit te pakken!

Mooi product en ontvangen zoals verwacht

De inpakservice is top, erg mooi en leuk om dan cadeau te geven.

Snelle levering en super verzorgd.

Blij verrast bij het openen van mijn bestelling. Een persoonlijk bedankje en de bestelde items allemaal apart verpakt in mooi papier. En zo leuk het chocolaatje met mijn naam erop.

Heerlijke kleurige producten

Ik deed mijzelf wat mooie spulletjes van Rice cadeau…en ze kwamen prachtig ingepakt met een lief kaartje bij mij aan. Wat een feestje!

Over Madame La Poule

Een kleurrijke webshop voor de Happy Home en Lifestyle. Vol leuke merken zoals Rice Dk, Rifle Paper Co., Kitsch Kitchen, Meri Meri, ENGEL. en meer.