Wat een fijne site om te bestellen!

Prachtige spullen, en heel netjes verzonden. De inpak service is ook super leuk. Zo mooi worden cadeautjes ingepakt. Zoveel oog voor detail. Ik kreeg er ook een leuke attentie bij en een handgeschreven briefje. Ik vind het heel leuk om hier iets te bestellen!

Eén groot feestje!

Naast het feit dat sommige artikelen uniek zijn is het ontvangen van je bestelling een feestje. Van een persoonlijk briefje tot leuk ingepakt! Aan alles zie en voel je dat je als klant centraal staat. Dit is zeker niet de laatste x dat ik hier iets gekocht heb!

Een heerlijke website waar je lekker rond kan neuzen en lekker kunt shoppen! Alles mooi en goed ingepakt en snelle service.

Prima en persoonlijke service

bestelling was mooi ingepakt en heel snel verzonden

Verrassend goed

Alles kwam goed verpakt aan, er zat een lief presentje bij. En het handgeschreven briefje op naam maakte de verrassing compleet. Een absolute aanrader ♡

Uitmuntend

Kende Madame La Poule niet. Was op zoek naar een thermosfles en vond deze op haar site. Nadat ik deze besteld had was ik verrast dat de fles binnen 1 dag binnen was met een persoonlijk kaartje en envelop met mijn naam erop. Wat een cadeautje zeg. Ik zal hier zeker vaker wat kopen. Complimenten

Precies volgens foto

De lepels waren precies volgens foto Geweldig.

Heerlijke winkel, snel verzonden, mooi verpakt!

Ik ben heel tevreden met de mooi verpakte spulletjes die heel snel verzonden. Het is een feestje om online te winkelen in deze toffe winkel!

Super leuke artikelen en leuk ingepakt

Leuke artikelen en super leuk ingepakt.

Met zorg geleverd

Mooi verpakt met een persoonlijk tintje. Levering volgens afspraak. Ik ben tevreden met m'n mooie Rice DK bekers!

Echt een cadeautje om uit te pakken!

Ik bestelde 4 bekers van rice en kreeg er een Kleinigheidje bij. Alles zat heel leuk ingepakt met een lief briefje erbij. Ik ga hier zeker vaker bestellen!

Zo blij dat ik deze webshop ontdekt hebt. Als een echte stationery addict kan ik mijn hart hier ophalen. Vooral de notebooks van Ritz Paper co. zijn geweldig mooi! En de levering is supersnel, mooi ingepakt met een persoonlijke touch. Kortom, geweldig!

Snelle service en mooi assortiment

Kan niet anders zeggen dan een goede en snelle service. Duidelijke communicatie en het assortiment is echt geweldig, ik ga zeker vaker bestellen! Aanrader.

De vriendelijkste webwinkel

Wat een snelle verzending en je voelt je echt een gewaardeerde klant. Met liefde is er voor je gewerkt. Je spulletjes worden ook nog ingepakt en een bedankje erbij Een dikke 10. Ik zou er zeker weer kopen. Chapeau!!

Wat een leuke webwinkel. De bezorging was oké. Eenmaal het pakketje thuis, een aangename verrassing doordat het heel persoonlijk was gemaakt. Met een handgeschreven kaartje. En een paaseitje, hoe leuk!!

Dank je wel voor je fijne review. Veel plezier met je bestelling. Groetjes, Sonia

Snel verzonden, mooi verpakt!

Mooie spullen, snel geleverd.

Wat een verrassing om naast de bestelling kleine cadeautjes in de doos te vinden. En de spulletjes die ik besteld had waren ook met zorg verpakt. Erg leuk!

Het was een feestje de doos uit te pakken

Alle bestelde artikelen waren prachtig verpakt en er zat zelfs een cadeautje in de doos! Ik ga er zeker vaker bestellen, ik ben een groot Rice fan!

Snel en erg persoonlijk

Wat een leuke verrassing! Snel geleverd, mooi ingepakt en een persoonlijk briefje!!

Snel in een prachtige verpakking!

Ik had bordjes besteld als een cadeautje voor mijn schoonzus. Ik had de verpakkingsservice toegevoegd bij de bestelling. Er zit zo veel aandacht en liefde in de doos. En tot mijn verassing ook een kleinigheidje voor mij met een persoonlijk briefje erbij! Heel leuk om hier een cadeautje voor iemand te bestellen dus! Daarnaast: snel geleverd en vriendelijke service!

Goede service, mooi ingepakt!

Mooie producten, snelle levering. Het uitpakken was een feestje doordat het zo mooi ingepakt was!

Snelle levering en te gek persoonlijk briefje mét attentie!

Leuke persoonlijke noot!

Prachtige producten, keurig verzorgd allemaal dus zeer tevreden!

Super persoonlijk ondanks dat je online shopt. Top!!

Heel fijn om het pakketje te openen. Alles mooi ingepakt en zelfs voorzien van mijn naam. Erg leuk.

Zulke leuke artikelen. Heel erg blij mee

Over Madame La Poule

Een kleurrijke webshop voor de Happy Home en Lifestyle. Vol leuke merken zoals Rice Dk, Rifle Paper Co., Kitsch Kitchen, Meri Meri, ENGEL. en meer.