Super leuk ingepakt, mijn vriendin vond het erg leuk

Mooie producten en leuk ingepakt!

Wij zijn blij met onze aankoop bij Madame La Poule. Het was leuk ingepakt en keurig verzorgd.

Meer dan geweldig en zeer klantvriendelijk!!!

Ik had eerst gebeld omdat ik op korte termijn 15 Alfabetbekers wilde voor leerlingen uit mijn klas. Sonia dacht meteen mee en zette alles op alles. Binnen twee dagen ontving ik het pakket. Alle bekers waren per stuk heel mooi ingepakt met een sticker van een grote smiley erop. Het zag er prachtig en goed verzorgd uit! Daarbij zaten er ook nog een lekker snoepje en een zakje thee en een leuk briefje bij! Echt hartverwarmend!! Ik kan niet wachten om deze bekers aan mijn leerlingen te geven! Dank, Sonia!

Snelle en verrassend vriendelijke levering.

Ik ontving het product binnen de levertijd die werd aangekondigd. Pakbon netjes apart met een attente verassing.

Super leuk product en een feestje om te ontvangen!

Super leuke bekers en hele leuke verpakking. Je krijgt er meteen een zomers en blij gevoel van!!

Prachtige notitieboekjes en heel mooi verzonden. Ik ben er blij mee!

vlotte afhandeling

snelle reactie en afhandeling van mijn order :-)

Heel hulpvaardig bij het veraneren van de bestelling

In een leuke. Verpakking met een mooi envelopje met briefje erin en een zakje thee.Heel liefdevol.

Mooie vaas

Mooie vaas gekocht, op tijd geleverd. Helemaal blij mee

Snelle en attente verzending

Het cadeau dat ik besteld had kwam eigenlijk al in cadeauverpakking, met een kleine chocolade-attentie voor mij :) Heel leuk!

Het bestellen gaat heel gemakkelijk in de webshop, het was ook erg snel bezorgd! De gratis inpakservice was ook fijn, alles tot in de puntjes netjes verpakt! Kortom ideaal om cadeautjes te kopen om weg te geven.

Perfect!

Snel verzonden, netjes, stevig en goed verpakt, prachtig ingepakt (deze service was gratis) en er zat zelfs nog een lief kaartje en chocolaatje bij. Ik kreeg er een glimlach van op mijn gezicht! Aanrader deze webhop (en ze hebben zoveel leuke dingen!!)

Persoonlijke aandacht

Ik heb hier al vaker spullen gekocht en alles wordt gedaan met persoonlijke aandacht en de verzending is echt super snel. En prachtige spullen! Tot de volgende keer weer.

Snelle levering en persoonlijk bericht

Mijn bestelling werd snel verstuurd en kwam met een lief persoonlijk berichtje

Snel en mooi verpakt

Heel goed verpakt, en een leuk kleinigheidje met een persoonlijk briefje, erg blij met mijn paarse thermoskan!

Uitstekend en vriendelijk

Goede service en persoonlijke benadering.

Wat een super service!

Een bestelling gedaan en toen in de avond nog snel even iets besteld. Hierdoor twee keer verzendkosten betaald. Zonder te vragen werd 1 keer de verzendkosten teruggestort en werden van mijn 2 bestellingen 1 bestelling gemaakt. Dit noem ik nog eens echte service. Pakketje heel leuk ingepakt. Zal zeer zeker nogmaals bestellen. Dankjewel!

Mooi product, hele fijne service.

Ik was op zoek naar een recepten box voor een huwelijks cadeautje toen ik de webshop van Madame la Poule vond. Heb recepten blik met bloemetjes besteld. Het is echt een heel mooi doosje en van mooie kwaliteit. Het kwam goed verpakt aan en met een gepersonaliseerd briefje. Ik ben blij met mijn product en iets bestellen bij deze webshop is een hele fijne ervaring. Een aanrader.

Mooie producten en snel geleverd

Producten zijn prachtig, waren mooi ingepakt en leuke attentie in vorm van een handgeschreven bedankt briefje. Ik bestel zeker weer.

Superfijn!

Snelle levering en echt leuk ingepakt , klaar om cadeau te geven!

Beste Inge, Dank je wel voor je fijne review. Ik wens je veel plezier met geven. Groetjes, Sonia van Madame La Poule

Super <3

Een hele fijne webshop met mooie stationary. Ik ben fan! Snelle verzending en een persoonlijke touch. Nu al zin om weer te bestellen. :) Dank je wel, Sonia!

Beste Cathelijne, Bedankt voor de lieve woorden. Veel plezier met alles! Groetjes, Sonia van Madame La Poule

Mooie producten met zorg verpakt!

Mooie producten die met zorg en met een persoonlijke 'touch' worden verpakt en ingepakt. Een feestje om uit te pakken! En snelle levering, ook niet onbelangrijk.

Beste Ingrid, Heel erg bedankt voor de fijne review. Veel plezier met je bestelling Groetjes, Sonia van Madame La Poule

Mooie spullen, goede service

Wat een leuke verpakking, je hebt het gevoel dat je een kadootje krijgt. Chocolaatje en een briefje erbij, heel attent.

Over Madame La Poule

Een kleurrijke webshop voor de Happy Home en Lifestyle. Vol leuke merken zoals Rice Dk, Rifle Paper Co., Kitsch Kitchen, Meri Meri, ENGEL. en meer.