Mooie producten en verrassend leuk ingepakt

De keuken artikelen waren mooi verpakt maar ook beschermd verpakt. Fijne levering!

Alles top

Ook leuke persoonlijke attentie er bij gekregen

Mooi!

Mooi verpakt, mooi product

Top service en super leuke spulletjes!!

Wat een fijn bedrijf! Snelle verzending en goede service en wat het extra leuk maakt is de inpakservice!!

Genoeg keus en fijn dat je zelf een bezorgmoment kunt kiezen

Zoals hierboven al vermeld

Leuk, persoonlijk

Voor eerste keer een bestelling gedaan Zo leuk , persoonlijk ingepakt. Hoe? Surprise

Geweldig leuk om hier iets te bestellen!

Snelle, keurige afhandeling van mijn bestelling. Prachtig verpakt, je ziet dat hier aandacht aan is besteed. En mooie spullen.

Snelle levering, prachtig ingepakt en leuke attentie! Aanrader!

Heel warm en persoonlijk met het leuke briefje erbij.

Helemaal blij om een ander blij te maken!

Cadeaubon besteld om te laten bezorgen bij jarige zus. Helemaal verrast was ik toen m'n zus foto's stuurde vh pakketje. Zooo leuk verpakt! Cadeaubon was al een cadeau op zich. Snelle en attente service. Kreeg nog een mail of er nog een boodschap bij mocht. Zeer attent!

Super goed

Heel netjes verpakt. Had een vaas besteld. Hele leuke persoonlijke note . Zeker een aanrader

Snelle en vriendelijke service! Als cadeautje verstuurd! Top!

Verzorgd ingepakt en attent zo'n extraatje!

snel

snel

Perfect!

Extremely fast delivery, attached was a cute personal note, would order here anytime again, really nice experience!!

Hele snelle levering, goed verpakt en leuke persoonlijke touch !

Snelle en gepersonaliseerde bezorging

Snelle bezorging, goed verpakt, met gepersonaliseerd bedankkaartje en snoepje!

Snelle en feestelijke levering

Zelfs mijn bestelling van setjes theelepels was feestelijk verpakt met een persoonlijke note! Dat maakt het kopen van theelepels opeens leuk :)

Ik word er super vrolijk van!

Fijne communicatie. Duidelijke website. Mooie producten voor een goede prijs. Het is een feestje om de spullen thuis te ontvangen en cadeau te geven.

Blij verrast, mooie kwaliteit.

Superlief, persoonlijk berichtje, echt een cadeautje. Dankjewel. Anita

Excellent

Verpakt geweldig als presentje(s)!

Super ervaring!

Het bestellen op de site ging zeer vlot. Toen de producten vervolgens thuis arriveerden waren ze zeer leuk en persoonlijk ingepakt met nog een klein hebbedingetje erbij. Zo wordt online shoppen persoonlijker en nog leuker!

Zo leuk ingepakt met een persoonlijk briefje

Snelle levering en alles zo leuk en netjes ingepakt voor verzending. Leken allemaal wel cadeautje die ik mocht uitpakken. Ook nog met een persoonlijk briefje, super lief.

Verrassend verzorgt persoonlijk pakketje

Het uitpakken was net een klein cadeautje. Erg persoonlijk en met zorg verpakt. 4 sterren gegeven omdat: De foto’s op de site geven een vertekend beeld. Ik dacht dat de lepeltjes wit waren i.p.v. crème.

Als een cadeautje!

De pakjes van Madame La Poule openen, was (ook al had ik de mooie spulletjes voor mezelf uitgekozen) als een cadeautje! En dan zat er ook nog een persoonlijk briefje en een kleine attentie bij. Hier ga je vrolijk van worden!

Schinkelweg 63 2712BA Zoetermeer

31 (0) 79 750 8567

Over Madame La Poule

Een kleurrijke webshop voor de Happy Home en Lifestyle. Vol leuke merken zoals Rice Dk, Rifle Paper Co., Kitsch Kitchen, Meri Meri, ENGEL. en meer.