Goeie en snelle service. Alles goed verpakt.

Had na de kerst een agenda besteld voor het nieuwe jaar. Heb netjes bericht gekregen dat ze tussen kerst en oud en nieuw dicht waren. Heb de agenda netjes ontvangen thuis met een handgeschreven kaartje. Top geregeld daar :)

Geweldige shop

Ik kocht een mooie agenda die nog mooier is dan op de site. Snelle en persoonlijke afhandeling.

Top, snel, vriendelijk en heel veel keuze.

Helemaal top!

Snelle levering, pakketje leuk ingepakt, lief kaartje en lekker chocolaatje.

Snelle levering Persoonlijk berichtje en helaas iets verkeerd geleverd Maar super snel opgelost en ook hier weer een mooi geschreven kaartje en vriendelijke geholpen aan de telefoon.

Vlotte levering - Te gekke producten

Ik was heel tevreden over de bestelde artikelen

Super snel

Mooi verpakt en super snel geleverd! Dank je!

Het ontvangen van je bestelling is een feestje

Pakketje werd snel verstuurd. Het uitpakken ervan is een feestje, met een persoonlijke touch en wat lekkers. Erg leuk!

Snelle bezorging, mooi ingepakt en goede prijs kwaliteit.

Leuke spullen en het is super leuk als je t pakketje openmaakt!! Mooi ingepakt , persoonlijk, heel goed gedaan.

Het pakket is al een cadeau!

Voor de eerste keer bij deze webshop besteld en zeker niet voor het laatst! Blij verrast met de manier waarop de cadeautjes zijn ingepakt. En daarnaast ook nog zelf een cadeautje ontvangen! En niet onbelangrijk: snelle verzending

Het pakket is al een cadeau!

Prachtige site, vriendelijke en fijne service

Een prachtige site met mooie foto’s. Vriendelijk te woord gestaan bij een vraag en fijne service. Mijn artikelen zijn heel mooi ingepakt en met een leuke kaartje erbij en een zalige luxe bonbon. Het cadeau ligt nu onder de boom. Het zijn artikelen van Rice; altijd een succes.

Prachtige site, vriendelijke en fijne service

Snel geleverd en heel mooi verpakt met een extraatje, tovert een glimlach op je gezicht. Dank je wel ❤

Netjes en snel

Prettige website, snelle verzendig en heel leuk verpakt. Altijd leuk om een persoonlijk berichtje te ontvangen ! Ik zal hier zeker nog eens bestellen.

Schinkelweg 63

2712BA Zoetermeer

31 (0) 79 750 8567

Over Madame La Poule

Een kleurrijke webshop voor de Happy Home en Lifestyle. Vol leuke merken zoals Rice Dk, Rifle Paper Co., Kitsch Kitchen, Meri Meri, ENGEL. en meer.