Wordt perfect geleverd. Zowel vers als diepgevroren. Altijd op tijd geleverd zoals afgesproken. HEt vlees is van kwaliteit. De rubs en kruiden zijn erg goed. Bij laatste bestelling bijzonder zout besteld.

Heerlijk vlees en altijd hele goede service!

Goed aanbod en goeie aanbiedingen. De service is altijd heel erg goed en behulpzaam.

Top service 5 sterren

Top geregeld.! Na een probleem met het bedrijf wat de bestelling zou moeten leveren is het door BBQuality perfect opgelost en konden we de volgende morgen een nieuwe bestelling ophalen.

Goede kwaliteit

Snelle levering. Prima kwaliteit en bij de producten ook een lekker recept en ook hoe je het product kan bereiden.

Super lekker en gevarieerd

Heerlijk vers, ruim assortiment, goede service en super lekker.

Goede kwaliteit en levering

Vlees (diamanthaas en kippendijen) gekocht samen met wat rubs. Hele goede kwaliteit en gekoelde levering waar tip top in orde!

Goed vlees, vriendelijk personeel.

Helemaal prima

Een mooi aantal dingen besteld, alles is mooi van kwaliteit en smaak en de levering heel mooi op tijd en snel.

Goed vlees, goede service

Al een aantal keer bij BBQuality besteld. Altijd mooi vlees en mooie aanbiedingen. Ook de bezorging is super geregeld. Het vlees is goed geïsoleerd verpakt met voldoende coolpacks en de gebruikte pakketbezorger werkt ook prettig. Ik ben fan en ga zeker vaker bestellen!

Ok maar niet super kwaliteit

Heb bavette genomen, en die is zeket niet beste ooit. Ik had hogere verwachting. Ik eet weinig vlees dus ik wil graag hoge kwaliteit.

Goede communicatie

En goede levering

Top levering en top vlees

Eerste vlees besteld top levering en top stukje vlees

een taaie ervaring

4 stuks T-bone steak besteld van 500 gr. Bij een T-bone steak verwacht je dat het uit Argentinië of Brazilië zou komen. Deze komen komt uit Polen. Het vlees is erg taai. De ossenhaas zijde is nog wel te doen maar het is zeker geen ossenhaas kwaliteit. De entrecote zijde is zo taai dat ik pijn in mijn kaken heb van het kauwen. Dit is geen aanrader. Niet voor herhaling vatbaar.

Moooie producten!

Erg mooie stukken vlees, snel geleverd en goede service!

Goede kwaliteit vlees en keurig bezorgd

Netjes verpakt en goede kwaliteit. Ook fijne aanbiedingen. Aanrader!

Topkwaliteit!

Vlees altijd keurig volgens afspraak geleverd. Topkwaliteit!

Geweldig vlees

Prijs: duurder dan supermarkt. (Zie Kwaliteit) Kwaliteit: Kwaliteit 10x beter dan supermarkt. Bezorging: prachtig verpakt het komt echt bevroren. En de T&T ooo dat is zo geweldig (daar zouden postnl gls dhl wat van kunnen leren!) Klein min puntje: soms zijn de zakken van het vlees gescheurd (spareribs, waarschijnlijk door de botjes). Dit is een klein min puntje omdat het bevroren is en het waarschijnlijk (bij mij wel) de vriezer in gaat. Aanbevelen? Ja en ook al gedaan ook, en ook hij was blij met het geleverde vlees!

Snelle levering en prima verpakt.

Mails worden niet beantwoord

Erg jammer dat directe mails en mails via jullie website niet worden beantwoord

Goed vlees en leuk assortiment om mee te experimenteren

Goed vlees en keuze is er. Maar toen ik bestelde waren er stukken vlees niet op voorraad die ik nodig had

Heerlijk

Nadat mijn man en ik vlees hadden besteld, snel thuis bezorgd en goede verzending. We hadden een Boston butt van 4 kilo en wat spareribs, het vlees was heerlijk en goed gelukt. Kortom zeker een aanrader.

Drama en slechte afhandeling

Bestelling was niet compleet, vervolgens gaat er ren weekend over heen voordat er contact is. Dan wordt het ontbrekende product nageleefd, weer een dag later dan afgesproken. En dat is het dan. Terwijl we 1 week langer hebben gewacht op het product dan nodig. De geboden oplossing was een tegoedbon en korting of nalevering. Had me gewoon m'n geld teruggestort. Hele slechte ervaring en reclame.

Prima kwaliteit.

Levering was keurig optijd en vlees was ijskoud. Ook de kwaliteit van het vlees was uitstekend.

Langenboomseweg 147

5453JC Langenboom

Over BBQuality

BBQuality staat voor betaalbaar kwaliteitsvlees Goed vlees is volgens ons vlees afkomstig van dieren die een goed leven hebben gehad. Bovendien moet het ook betaalbaar zijn, zodat iedereen ervan kan genieten. Zo is BBQuality in het voorjaar van 2014 ontstaan.