Mooi vlees. Levering top geregeld.

Goed vlees. Netjes verpakt. Had onverwachts een afspraak en kon zonder problemen aflevering bij de buren afstemmen.

Levering TOP! Kwaliteit TOP!

Levering TOP! Kwaliteit TOP!

Snelle levering en top kwaliteit!

Snel geleverd en de kwaliteit is super!

Lekker vlees

Lekker vlees, lekkere producten, makkelijk bestellen en de levering is prima. De verpakking van soepen en sauzen is niet goed, de emmertjes waren allemaal kapot bij levering, waardoor er stukjes plastic in de soep terecht zijn gekomen.

Super lekker vlees en snelle levering

Kwaliteit van het vlees is erg goed. De snelle levering vind ik een groot voordeel.

Altijd TOP

Ben alweer jaren lang klant en zeer zeker naar tevredenheid

Snelle levering, en geweldig vlees!

Vlees was weer super en netjes aan de maat, snel geleverd

Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen!

Geweldige manier van vlees bestellen en ontvangen

De website van BBQuality is duidelijk en overzichtelijk. Zonder moeite vind je wat je nodig hebt. Ik had een cadeau bon gebruikt en niet het hele bedrag op gemaakt. Je krijgt voor het resterende gewoon een nieuwe. Ideaal. Dan de levering. Volgende dag al in huis echt top. Zelfs de mogelijkheid om vooraf al aan te geven welk moment van de dag je het wil ontvangen.

Super fijn

Top. Super snelle levering, handig verpakt. En niet onbelangrijk smaakt het ook nog een goed

Goede bezorging en scherpe prijzen

Fijne website, goed verpakt, netjes aan het gewicht, goede prijs.

Vlees is perfect, maar levering ging mis

Het geleverde vlees is prima, maar het transport ging niet goed. Het zou donderdag geleverd worden, dat werd ineens woensdagavond. Volgens de APP zou er geleverd worden tussen 18:00 en 19:07, uiteindelijk kwam de bezorger om 21:00. De bezorger belde niet aan, maar leverde gelijk aan de buren. Het is jammer dat BBQuality maar met 1 leverancier werkt voor het transport.

Geweldige service

Vlees kwam op tijd binnen. Keurig gekoeld!

uitstekend!!!! goede kwaliteit , en optijd geleverd !!!

gewoon goed!!!

Goede kwaliteit en snel geleverd

Goede duidelijke website. Daardoor gemakkelijk en snel goede kwaliteit vlees te bestellen.. netjes verpakt en snel geleverd. Avond levering heel fijn voor de werkende mens.

Top vlees

Na wat enige problemen met bestellen super goed geholpen daarvoor 10 punten.

very fast and super quality

very fast and super quality

Fantastisch vlees en uitmuntende service

Bij bbquality ben je gegarandeerd van het meest lekkere en verse vlees. Wij kiezen alleen nog voor bbquality wanneer we onze kamado aansteken!

Heerlijk BBQ pakket!

Erg lekker vlees, vers en smakelijk BBQ pakket. Bezorging prima voor elkaar, op tijd en prima verpakt.

Topshop! Levering overtreft de verwachting

De eerste keer online vlees besteld. Keurige verzorgde levering. De kwaliteit van de picanha was perfect. Volgende week ga ik de kalfsrack uit de vriezer halen!

Jammer

Helaas was het buikspek niet erg lekker. Vergeleken met de vorige bestelling toen was het goed

Had gewoon meer verwacht

Vol enthousiasme had ik eens wat vlees besteld. Het kwam allemaal mooi bevroren aan, dus tot zover was alles goed, totdat ik het allemaal eens wat beter bekeek. Tot mijn grote verrassing waren 2 verpakkingen open gegaan. Gemaild met bbquality met de vraag of het nog goed was en kreeg een keurige reactie waarin stond dat het tijdens de bezorging was gebeurd maar dat het nog prima te eten was. Toen ik het eenmaal bereid had was het wat zoutig, maar dat lag waarschijnlijk aan mij, met het vlees zelf was niks mis. Ook had ik short ribs besteld. Toen ik vanochtend het wilde bereiden zag ik tot mijn verdriet dat het heel veel vet bevatte. Ruim 1/3 eraf gesneden en toen maar opgehouden, omdat ik anders weinig vlees over zou hebben. Ook van het intramusculaire vet was ik niet heel erg onder de indruk, had ze eerder ergens anders besteld en dit was een stukje beter. Qua smaak zal het vast geweldig zijn, want het blijven short ribs, maar de volgende keer bestel ik het denk ik ergens anders. De carpaccio die ik had besteld was erg lekker en het waren ook goeie porties!

Zoals altijd: precies zoals afgesproken!

Heerlijk vlees, goede service en in vergelijking met anderen prima prijs.

Snelle levering van mooie producten