Goede kwaliteit vlees, al 4 jaar een tevreden klant.

De stukken vlees worden geleverd zoals ze omschreven staan op de site. Bij specifieke wensen wordt er rekening gehouden met de klant. wij hebben thuis geen hele grote vriezer, de lengte van het bot van een tomahawk werd meerdere keren ingekort zodat deze nog even in de vriezer kon wachten voordat deze op de grill kwam te liggen. De ´Maandbox´ is voor ons ook een hele praktische oplossing om dagelijks een heerlijk stuk vlees op je bord te krijgen. Wij zijn geen fijn proevers maar is zeker verschil qua smaak in vergelijking met een supermarkt product. Wij raden iedereen BBQuality aan voor zowel dagelijks vlees als dat voor op de BBQ.

Zonder bericht kwam mijn bestelling niet

Ik heb mijn bestelling, zonder enig bericht, niet ontvangen op de gewenste en aangegeven dag.

goede kwaliteit voor een goede prijs:)

Heel handig zo´n maandabonnement

Elke maand een gevarieerde maandbox, op tijd geleverd. Gekoelde verpakking met recyclebare koelelementen. Site gebruikersvriendelijk, recepten, ruime keuze. Eerlijk vlees voor een eerlijke prijs. Kant en klaarmaaltijden smakelijk en in handige recyclebare verpakking.

Goede en smakelijke producten.

Goede en smakelijke producten en een snelle , goed verpakte levering.

Mooie producten, fijne service

Hele goede ervaringen met bbquality, Mooie producten en hele fijne service. Altijd keurig op tijd. Heel blij met de producten van bbquality.

Snelle service, goed vlees

Voor de 2e keer gebruik gemaakt van BBQuality en erg tevreden over de snelle levering, de verpakking en natuurlijk de kwaliteit van het vlees.

Goede kwaliteit

Goede en duidelijke website, levering volgens afspraak

Heerlijk vlees, goede prijs!

Vandaag besteld, morgen bevroren in huis. Goed verpakt. Bezorging in de avond dus altijd wel thuis. Zeer tevreden!

mijn go-to meatdealer

Ik bestel hier maandelijks. Vrijwel altijd geweldige kwaliteit. De enkele keer dat er iets mis was met mijn product (het blijft een dierlijk product) of bestelling werd dit zeer professioneel en vriendelijk opgelost. Kan deze winkel aan iedereen aanraden.

Prima vlees en altijd op tijd geleverd

Perfect!!!

Top kwaliteit vlees, snel geleverd

Al een paar keer vlees besteld, mooie kwaliteit en snel geleverd. Ook de huismerk rubs zijn erg goed!

Gewoon Fantastisch

Met kerst hebben we voor de eerste keer bij jullie besteld. De levering was perfect. We werden goed op de hoogte gehouden hoe laat de bestelling binnen zou komen. Bestelling was ook keurig verpakt. Het vlees was echt perfect, nadat we de recordings wijze gehanteerd vanaf jullie site. Heerlijk van smaak gewoon geweldig en voor herhaling vatbaar.

Gut aber zu teuer

Qualitativ sehr gut

Heerlijk vlees

Gemakkelijk de bestelling te plaatsen. Snelle en goede levering. Mooie stukken vlees

Heerlijk mals vlees

Al verschillende keren besteld en nooit teleurgesteld . Gaan binnenkort zeker weer bestellen .

Goed kwaliteit vlees, snelle levering

Top bedrijf Lekkuuuuurrrrrr vlees

Heel fijn om vlees en dergelijke te bestellen Top spul om te koken en bbq

Perfecte kwaliteit en snelle levering

Kwaliteit staat voorop en het word snel en goed afgeleverd. Erg tevreden.

Goed geregeld

Goed geregeld en lekker vlees

Snel geleverd en nog in gevroren staat

Lekkere hazenpeper.

goed vlees

Lekker vlees

Vlees was goed verpakt in koelelementen. Vlees is supervlekker. Aanrader!

Goede producten en goede service

Mooi lekker vlees. Bij problemen wordt het snel en goed opgelost.

Super lekker vlees en top prijs/kwaliteit verhouding.

Over BBQuality

BBQuality staat voor betaalbaar kwaliteitsvlees Goed vlees is volgens ons vlees afkomstig van dieren die een goed leven hebben gehad. Bovendien moet het ook betaalbaar zijn, zodat iedereen ervan kan genieten. Zo is BBQuality in het voorjaar van 2014 ontstaan.