Lekker vlees, goede tips, snelle levering!

Prima vlees met heldere beschrijving voor mi goede prijs. Levering top!

Lekker eten voor een eerlijke prijs

Surf en turf {gamba's en biefstuk) op de BBQ. Heerlijk gegeten snel op tafel en dat alles voor een eerlijke prijs. Heerlijke gamba's 800 gram uit Argentinië en 4 stuks biefstuk van Angus van ruim 150 gram. Dit alles voor 4 personen. Wat ovenfriet, sla en een flesje wijn.... Genieten maar. Zeker voor herhaling vatbaar!

Prima service en goede kwaliteit vlees

Prima en snelle service aan huis Goede kwaliteit vlees

Lekker, lekker, lekker, heeeeeel lekker!

Mooi assortiment vlees, feestelijke prijs, makkelijk te bestellen, goed verpakt, goed gekoeld geleverd. Dus…dat doen we weer!

Alles netjes verpakt goede kwaliteit zeker een aanrader en top producten

Lekker vlees, snelle levering, correcte prijs top na-service

Geweldige ervaring ware het niet dat er een nogal vervelende foutje gemaakt was langs BBQuality zijde. Ik had 2 Picanha's besteld maar na levering bleek er slechts 1 geleverd te zijn, bijzonder vervelend aangezien dit op een vrijdag was en ik op zondag volk over de vloer kreeg om Picanha te komen eten. Na contact te hebben opgenomen met 1 van de eigenaars hebben we samen naar een oplossing gezocht en gevonden. Vergissen is menselijk, maar hoe je die vergissing recht zet is waar je het verschil kan maken en dit deden ze bij BBQuality uitstekend! Kortom, ook al was er een vergissing in de bestelling, het vlees was uitstekend, de voorgestelde oplossing van BBQuality was goed en ik ga 100% zeker nog meer BBQ vlees bestellen hier.

Still dreaming of that beef rib

I slow cooked and barbecued that rob with homemade marinade for hours, it was insanely delicious

prima vlees

goed verpakt en blijft goed koud. worsten waren niet zo. voor gegaarde spare ribs waren top! ook de kippenei en de biefstuk spiezen waren heerlijk!

Lekker vlees!

Mijn bestelling bestond hoofdzakelijk uit worstjes. Bij ontvangst van de bestelling was een verpakking met worstjes open en er was een verpakking ontdooid, terwijl de inhoud van de verpakkingen er omheen bevroren waren en naar het leek er voldoende koelelementen lagen. Ik heb hierover een mail gestuurd. Niets meer op gehoord. Jammer BBQuality! De keuze is prima en het vlees is heerlijk. Maar het had jullie wel gesierd in ieder geval te reageren op mijn mail.

Goede kwaliteit en snel geleverd!

Goede kwaliteit vlees en snel bezorgd.

snel geleverd

Super mals vlees, en in de avond besteld volgende dag al geleverd.

Mooie producten! Duidelijke informatie!

Er staan mooie producten op de Website met uitgebreide en duidelijke informatie. Ook staan er lekkere recepten met een duidelijke bereidingswijze. Makkelijk om te bestellen en netjes en goed verpakt geleverd. Ook de keuze van het bezorg moment is ideaal. Zowel keuze voor levering overdag en in de avond.

Goed vlees en snelle service

Super kwaliteit en grandioos snelle levering.

Gewoon toppie!

Snelle levering, anticiperend op verbetering(miste wat in mijn bestelling), goed opgelost. Goede kwaliteit vlees.

Always top

The best @antonioantoniello

Een aanrader

Prima kwaliteit vlees, keurig gekoeld verpakt, netjes geproportioneerd en je wordt op de hoogte gehouden van het bezorguur.

Vlees was super goed maar,

Over de verpakking was ik niet zo te spreken. 1 sparerib was al half ontdooit en 1x hamburger helemaal. Vond de oude verzend methode beter. Tevens was de vacuüm niet vacuum. De tomahawk en een hamburger waren niet vacuum genoeg. Jullie kunnen het beter!!

Mooi optijd geleverd

Tot heden geen klachten

Wat een topzaak

Al verschillende keren bij bbquality besteld en nog nooit teleurgesteld. Goede levering en topless.

Prima produkt en goed en snel geleverd!

Ik had een picanha van 1,5 kilo besteld. Het vlees kwam gevacumeerd, bevroren binnen met koelelementen + een oranje bierkoelhouder!

service en kwaliteit is top alleen de feedback van deze enquete is slecht

Dit is de laatste keer dat ik dit invul,er wort toch niks mee gedaan

Bestellen ging makkelijk en snel, levering was ook goed. We vonden de vet laag op de picanha wat dik en in de ribeye vond ik ook teveel vet aanwezig door het vlees heen. Daarom gematigd tevreden. Zou jullie niet perse aanbevelen maar ook niet af raden, zou het zelf waarschijnlijk nog wel een kans geven.

Prima prijs, prima service

Alles netjes geregeld, goed bezorgd.

Niks ik op aan te merken, alles zoals beloofd bij overleg bij het zetten van de bestelling!..

“Top”