Het vlees was super snel in huis, goed verpakt met koel elementen. Kwalitatief ziet het vlees er erg goed uit.

Prima producten

De bestelde producten waren weer prima van kwaliteit en de bezorging was keurig gekoeld/bevroren afgeleverd

Altijd tevreden!

Vlees van goede kwaliteit, veelzijdig assortiment en altijd snel en op tijd geleverd.

perfect

vlees is altijd goed, medewerkers zijn behulpzaam

Gewoon goed vlees

een goede

netjes op tijd en goed vlees

Snelle service en goede kwaliteit

Duidelijke website, snelle levering goede kwaliteit

Vers en kwalitatief hoogwaardig vlees

Zoals gezegd, vers en kwaliteit. Bezorging was overigens ook erg top, alles netjes verpakt en gekoeld met heel veel verpakt ijs. Erg goed over nagedacht. Zo plakt het ook niet aan elkaar. Het vlees was ook erg goed verpakt. Echte aanrader en ik ga er vaker bestellen.

Tegenvallende kwaliteit product

Levering/bestelling/communicatie verliep zeer goed. Op het product was zichtbaar dat het twee jaar was ingevroren. Bij bereiding/consumptie viel de kwaliteit tegen. De prijs/kwaliteit verhouding was slecht.

Makkelijk en snel

Bestellen gaat makkelijk en word snel bezorgd. Je word goed op de hoogte gehouden en de producten die in besteld had waren van hoge kwaliteit voor een mooie prijs.

Razendsnelle service, goede kwaliteit en mooie aanbiedingen

regelmatig zijn er goede prijsaanbiedingen en de kwaliteit en service zijn tot op heden nooit tegen gevallen

Keurige en netjes

Bestelling netjes geleverd. Goed koud zoals ze op de site vermelden

nog nooit problemen gehad

tot nu toe geen 1x problemen gehad. vlees kwaliteit is altijd goed en word meestal binnen 48 uur afgeleverd.

Gewoon goed

Heerlijk gegeten!

Met 12 mannen op skivakantie en dan kant en klaar maaltijden van BBquality meenemen betekent iedere avond lekker eten op tafel!!

Kwaliteitsvlees

Kan niet anders zeggen. Heerlijke ribs. Entrecote zoals in een goed restaurant. Bezorging is top geregeld.

Goede service, snelle bezorging

Meerdere keren vlees en spareribs besteld, altijd goed tot de laatst keer. Bij 1 rack liepen er 2 dikke pezen door en was dit net te eten. dit was wel een domper mede omdat ik dit ook nog bezoek had voorgezet. ik ga dit nog even melden bij BBQuality, wel zo netjes.

Zeer tevreden over de levering en de kwaliteit van het vlees.

Ik bestel hier zeker meer!

Heerlijk vlees

Super op tijd geleverd en heerlijk mals gegeten medium rare Australische ossenhaas. Dikke 10!

Snelle correcte levering; Significant duurder geworden

Ik zelf ben al enige tijd een zeer tevreden klant. Nu werd mijn vrijgezellen vriendin ziek en maakte een opmerking dat koken lastig was . Ik bedacht mij geen moment en liet 6 maaltijden bezorgen . Wat was dat een verassing voor haar ,en wat vond /vind ze het lekker. Bedankt bbq Quality

Super vlees met even super levering

waar voor je geld!

waar voor je geld!!

Uitstekend.

Uitstekende service, vlees van enorm hoge kwaliteit. Het is ideaal dat het vlees bevroren bezorgt word.

Goed bevroren en prima kwaliteit vlees

Deze keer had ik het vlees thuis laten bezorgen. Het werd volledig goed bevroren afgeleverd! Helemaal prima. Dit in tegenstelling tot mijn ervaringen bij ophalen. Toen was het tot 2 keer toe al ver ontdooid. Terwijl wij het al direct om 10 uur gingen ophalen.

Over BBQuality

BBQuality staat voor betaalbaar kwaliteitsvlees Goed vlees is volgens ons vlees afkomstig van dieren die een goed leven hebben gehad. Bovendien moet het ook betaalbaar zijn, zodat iedereen ervan kan genieten. Zo is BBQuality in het voorjaar van 2014 ontstaan.