Meer vet dan vlees

Weet dat een Pecanha vet moet hebben, dit stuk bestond echter voor 2/3 uit vet... Stond die avond mooi voor aap bij vrienden waar ik hem klaar zou maken, na n.b. eerst nog reclame te hebben gemaakt...van het kilostuk bleef nog geen pondje over. Na via Whatsapp mijn beklag gedaan te hebben(inclusief fotos natuurlijk) kreeg ik een tegoedbon van 7,50euro op een stuk vlees dat rond de 20 euro kostte en de tekst dat dit stuk vlees eigenlijk niet verkocht had mogen worden, me dunkt..... Nu mijn vlees voor de kerst maar bij de concurrent besteld; jammer, want was best tevreden. Misschien later weer eens, daarom aanbevelen op ja gezet omdat voorgaande bestellingen wel oke waren. Iets meer controle op de kwaliteit kan geen kwaad. Op het randje zal ik maar zeggen.

Angus entrecote was weer super

Erg lekkere entrecote zo op de winter bbq. Top, ook het worsten-pakket was erg lekker.

Als je 350g heb besteld, zorg dat je dan 350g heb geleverd.

De kwaliteit van het vlees is goed, maar als ik 350g bestel voor een stuk vlees verwacht ik 350g en niet 322g. Is misschien flauw maar er is een prijs verschil tussen 300g, 350g en 400g en om een stuk vlees te ontvangen dat er "tussen in ligt" is niet mijn probleem. Ik heb uiteraard 350g besteld niet 325g.

Dit is een bedrijf waar ik blij van word. Telkens voel ik mij als een kind op kerstmis, wachtend op zijn pakje vol lekkers open te doen! Prijs kwaliteit een echte aanrader, aanbod is groot en lekker. En moest er zich iets voordoen staan ze klaar om u verder te helpen met een eerlijke oplossing voor u, ook al was de fout door een externe transport bedrijf. Ik ben alvast een tevreden klant! Dikke aanrader, ook als je in België woont.

Geweldig zoals altijd

Goed vlees/vis en snel geleverd

Bestelling van vis en vlees geplaatst. Werd snel en netjes in coolbox met coolpacks geleverd. Top!

Veel keus. Of het echt bijzonder is weet ik nog niet, nog niet alles is gegeten. Nette levering. minpuntje: pakketjes worden volgevroren aangeleverd maar dan ook wel als hompen vlees. bijv: een pakketje v 10 satéstokjes wordt als een bal vlees aangeleverd. Platte pakjes zou wat makkelijker zijn a. dat je niet alles hoeft te ontdooien en een deel af kunt snijden b. kun je het wat praktischer opruimen in je vriezer

Topproducten en topservice

BBQuality staat bekend op hun vlees van topkwaliteit. Dat klopt helemaal. Maar ook de coquilles waren zalig. Genoten!

Top kwaliteit vlees

Procureur en hamburgers besteld, heerlijk vlees van top kwaliteit! Werd in de avond op de aangegeven dag bezorgd.

Super lekker en halal!

Via mijn werkgever een cadeaubon gehad. Na kort contact met de klantenservice een ruime keuze aan halal vlees gevonden. Zeer mals en kwalitatief goed vlees!

Weer top.

Alleen jammer dat de box beschdigd was.

Zoals altijd, zeer tevreden over de kwaliteit

Kwaliteit van het vlees is erg goed, bezorging ook top

Het vlees smaakt.naar meer.

Erg lekker vlees. Mooi verpakt en gekoeld gebracht.

Zeer goed !

(H)Eerlijk vlees en perfecte bezorging! Komen hun afspraken na! Enige minpuntje, iets meer coolpacks gebruiken mag wel .

Mooi vlees voor een goede prijs

Ik heb genoten van een mooi stuk vlees. Ook fijn dat er wat pickup points zijn waar je het af kunt halen.

Voor het eerst bij BBQuality besteld. Even contact gezocht per email Levering was prima. Kwaliteit van het vlees heel goed! Ik ga zeker vaker bij BBQuality bestellen.

Was super snel geleverd en top vlees

Top vlees en snel geleverd

Beter dan verwacht

Zeer lekker vlees en een keer wat anders dan het normale supermarkt vlees. Ik ben al bezig met mijn volgende bestelling

Top vlees en keurige levering

Ben de eerste helft van mijn leven slager geweest. Bij u heb ik voor de eerste keer besteld mooi speenvarken achter pootje voorgegaard. Keurig geleverd mooi verzorgt. En hij was heerlijk

Bestelde geleverd volgens afspraak. Niets op aan te merken.

Echt uitstekend!

Zeer gevarieerd pakket vlees besteld; angusburgers, pulled chicken, rundervinken, slavinken, xxl schnitzel, picanhaburger. Bijna alles nu een keer gegeten en de kwaliteit is echt top!! Fijn dat ook veel vlees uit Nederland (of niet zo ver weg Ierland) komt. Dat het vlees ingevroren is doet gelukkig helemaal niets af aan smaak. Perfect, heerlijk, sappig en mals; ik ga vaker bestellen!

Altijd lekker !!!

Super vlees en altijd snel geregeld!! Absoluut een aanrader !!

Gewoon perfect!

Heel makkelijk en overzichtelijk bestellen. Voor mij geen bezorgkosten boven de 15 euro, en zeer snelle bezorg service. (zelfs een keer om 12.30 uur besteld, en om 14.15 geleverd gekregen)Vlees meestal super vers. Gewoon top bedrijf!

Super vlees

Een mooie bavette binnen en daarbij een hele ossenstaart (zou in meer stukken mogen maar gaan het zelf proberen)