Netjes en snel

Dit was mijn eerste keer online vlees bestellen . Alles ging heel netjes .. En het vlees was super lekker !!! Ga zo door!!

Supermooi vlees, goed assortiment, snelle levering, goede prijs

Supermooi vlees, goed assortiment, snelle levering, goede prijs

Top assortiment, top kwaliteit, top service!

Top assortiment, top kwaliteit, top service!!

Goede snelle levering. Bij 1 verpakking van de kippenvleugels was het vacuüm verbroken.

Ruime keuze kwaliteits (barbecue)vlees en goeie levering

Mooi vlees en niet te duur!!

Veel keus, prijs/kwaliteit is prima en alles mooi op tijd geleverd in de avond.

Topvlees maar onvolledige levering

Overzichtelijke site, vlotte bestelling, stipte levering.... maar de bestelde (en betaalde) rub voor de heerlijk uitziende iberico ribben en buikribben is helaas niet meegeleverd dus daar moet ik nog even speciaal voor naar de winkel nu... Jammer en beetje slordig om zo een nieuwe klant te verwelkomen als je het mij vraagt

Goede service, alles netjes verpakt en goed gekoeld, mooi op tijd, keer op keer weer, super tevreden en vaste klant!

Heerlijk vlees

Heel goed vqn smaak en goede kwaliteit.

Ik heb gemaild met een vraag masr deze is niet beantwoord weet ook niet of de levering vandaag wel l

De worst zal zeker lekker zijn maar U snapt dat ik daar nog niks over kan zeggen. Tot nu toe nog niet afgegeven helaas Met vriendelijke groet Anja

Prima voor elkaar

Snelle service en prima vlees

Gewoon goed

Alles op tijd binnen gelegen

Top website

Top site, lekker vlees, suoer levering

Perfecte service

Goede en snelle levering heerlijk vlees

De centre cute ossenhaas was geweldig! Kreeg van iedereen een compliment over hoe mals en lekker het vlees was. De champignontruffel soep was ook heel erg lekker en smaakvol. De procureur nog niet klaargemaakt, maar de vorige keer heb ik hier ook veel complimenten van gehad :) Al met al, top! Ik bestel graag nog een keer!

pakket netjes verzorgd

Schnitzels XXL besteld, formaat geweldig, beoordeling smaak redelijk. Besteld omdat wij een Oostenrijkse maaltijd hadden bedacht.

Goed vlees voor een prima prijs

Een uitstekend assortiment kwaliteitsvlees voor een scherpe prijs. Snel en accurate bezorging, alles nog helemaal bevroren.

Perfecte kwaliteit vlees voor goede prijzen en fijne service

Met Social deal hier vlees gekocht voor mooie prijs. Kwaliteit erg goed en service erg fijn. Nog persoonlijk herinnering ontvangen om vlees op te halen.

super !!

Goed geregeld, alles op tijd binnen en (h)eerlijk vlees

Beste curryworstbeleving nu wintersport gecanceled is

Doordat de wintersport dit jaar niet doorgaat, wilde ik met het weer van afgelopen weekend toch het ultieme iwntersportgevoel zo goed mogelijk benaderen. Ik had heel Nederland afgebeld en internet nagespeurd en kwam toe op deze site. Subliem!!

Super vlees

Goed vlees was nog goed bevroren en erg snelle levering !

Toppy

Kwaliteit van het vlees en Bestellen en het verpakken en levering geweldig

Heerlijk vlees en fijn vacuüm verpakt

Vlees in handige kleine porties verpakt en heel goed van kwaliteit

Op tijd geleverd, ingevroren en top kwaliteit vlees!

Top ervaring, De prijzen zijn goed te doen alleen de prijs kwaliteit verhouding is echt top. Kwaliteit van het vlees was namelijk fantastisch! verder netjes op tijd geleverd en het vlees was nog echt goed ingevroren zoals beloofd. Als je een bestelling plaast kun je de prima nog wat extra's bestellen om te bewaren in de vriezer. Kortom goede service en ga hier zeker vaker bestellen!

Door niet goed te lezen heb ik een verkeerde datum geboekt voor het ophalen. Na 1 mail was alles meteen geregeld. Echt top