Goed vlees, goede service

Zeer uitgebreid assortiment, zelfs longhaas en speenvarken meestal voorradig. Vlees is van goede kwaliteit.

Goed vlees , service minder

Lekker vlees en vis, ook goed qua prijs! Dubbele verzendkosten betaald voor een bijbestelling, eigen fout maar vanuit bbquality een oplossing gekregen, alleen die is niet nagekomen.

Prima bedrijf, waar ik al enige tijd ons vlees bestel

Zoals alle voorafgaande keren keurig en goed afgeleverd. De kwaliteit is super goed. En betaalbaar! Ga zo door. Een tevreden klant.

Super lekker vlees

buikspek op de weber. Top

Goede levering en top vlees

De bestelling werd netjes op je afgesproken avond geleverd. Smiddags nog contact wie whatsapp gehad. Waar gelijk antwoord op kwam. Toen de bezorger kwam was het vlees netjes bevroren verpakt in een koelbox. Het bestelde vlees zag er perfect uit en dit bleek ook na het maken op de bbq. Ga hier zeker nog eens bestellen. Aanrader!

Alles perfect geregeld

Snelle levering en vlees van zeer goede kwaliteit

Snel en netjes geleverd

Snel en netjes geleverd

Een super handige manier om aan mooi vlees te komen voor een goeie prijs en leuke extra's.

Tot nu toe zijn al mijn bestellingen perfect geleverd en voldoet het vlees aan de verwachting. De extra's van bestellingen boven de € 100,- zijn een leuk initiatief.

Vlees erg matig

Bezorging prima. Vlees erg matig sommige zelfs erg teleurstellend.

heerlijk vlees en perfecte levering

makkelijke, heldere en duidelijke webshop heerlijk vlees en gemakkelijke levering zo in de avond echte aanrader!

Zeer tevreden.

Ontzettend genoten van het vlees. Ga zeker meer bestellen.

Goed!

De optie afhalen bij onder andere BASBBQ is prima!

Goed vlees en ook een goede service!

Snelle bezorging eind van de avond en in een gekoelde doos. Heerlijk vlees. Wij gaan zeker vaker bestellen.

Goed product en geleverd volgens afspraak

Nu meerdere keren bij BBQuality besteld en alle keren waren de producten goed en de levering op tijd.

Goed vlees en goede service!

Goed vlees en goede service!

Zeebaars, picanha en bavette

Bezorging was uitstekend op tijd. Bavette van de dubbeldutch was groot en deze is met eigen gemaakte kruidenboter op de bbq gegaard.. erg in de smaak gevallen. De picanha is bereid volgens de receptuur van bbquality. Dit was een echte winnaar. Zeebaars altijd goed. Het waren mooie grote. Al met al erg tevreden en genoten

Goede, vriendelijk en correcte service en levering

Goede, vriendelijk en correcte service en levering

Geweldig vlees & geweldige service!

Wij hebben voor de tweede keer vlees besteld voor de hele maand! De kwaliteit is zo goed en er is zoveel mogelijk in overleg! Wij blijven elke mand zeker een bestelling plaatsen.

Erg goed vlees, goede service

Goede kwaliteit, redelijke prijzen en een goede, snelle service.

Mooi vlees en snel binnen

Mooi vlees en snel binnen, binnen een dag 's avonds geleverd, wel laat rond 22uur maar was het wachten waard.heerlijk van gegeten

Top kwaliteit

Top service, top kwaliteit, goeie prijzen. Alles perfect ingepakt en koel afgeleverd! Wij bestellen zeker terug!

Een beste ervaring!

Onlangs voor een BBQ gevarieerd vlees besteld, keurig en snelle levering en inderdaad het vlees is echt Quality!! Bedankt BBQuality het was geweldig.

Top service.

Moest mijn bestelling een dag eerder hebben dan afgesproken. Was geen probleem en kwamen het netjes een dag eerder leveren. Top service

Top service en vlees

Top service en vlees

Geweldig vlees en top service

De bavette en de burgers waren heerlijk! Alles is super goed, gekoeld verpakt en werd pima geleverd. Ook de service is super!