Goed vlees

Lekker snel geleverd heerlijk vlees voor de bbq

Goed verpakt, duidelijke bezorgtijd, lekker snel.

Snelle levering, goeie vlees kwaliteit

Tot nu toe altijd mooi vlees gehad, helaas zat er nu in mn duroc buikspek (1500gram) nog een flink bot (rib?)

Op de afgesproken avond geleverd.

Mooie kwaliteit vlees.

Snel geleverd en prima kwaliteit

Heel mooi vlees en super verpakt

Ruime keuze en lekker!

Website werkt erg prettig, het vlees is vers en kwam echt netjes koud binnen.

Website is netjes overzichtelijk. Bestelling liep snel en netjes en heb al mijn producten. Die ik besteld heb mogen ontvangen. De bezorgdienst kwam ook netjes volgens hun zelf aangeven tijdsvlak. Wel jammer dat vrij hoge bezorgkosten aan verbonden zit als je niet boven 75€ besteld. Het vlees is heeft goede prijs/kwaliteit verhouding En zal hoogstwaarschijnlijk in de toekomst weer bestellen.

Goede kwaliteit vlees.

Goede kwaliteit vlees, voor een mooi prijsje. Vlotte levering volgens afspraak

Goed vlees, perfecte service

Laatst voor het eerst hier besteld. Dat gaan we zeker vaker doen! De kwaliteit van het vlees is echt geweldig, je kunt merken dat er wordt gekeken naar wat het is en waar het vandaan komt om de kwaliteit zo hoog mogelijk te krijgen. De service is top. Gewoon 'echte mensen' niet een of andere Chatrobot. De klap op de vuurpijl: de prijs valt me alles mee. Top bedrijf

Altijd goede producten en levering

Altijd goed, kwaliteit van producten is top en ook de levering altijd keurig op tijd!!

Prima vlees en service

Vlees bevroren opgehaald op een voor mij gunstig tijdstip. Gevarieerd pakket en heerlijk vlees.

Top kwaliteit vlees!

Afgelopen zomer een aantal keer vlees besteld bij bbq quality maar elke keer een zeer goed stuk vlees gekregen voor een goeie prijs. Top service en ook een top bezorging!

super

super

Gewoon goed.

Wordt alleen een beetje moe van de vele mailtjes.

Top quality meat

Top quality meat and great service, delivery.

Altijd goed BBQ vlees!

Als de bbq hier aan gaat bestellen we altijd bij bbquality. Naast een enorme keuze aan vlees hebben ze ook de nodige accessoires als rubs en sauzen in het assortiment. Bestelling worden altijd zoals aangegeven bezorgd in een kartonnen verpakking met duurzame koelelementen. Wij hebben regelmatig een lekke verpakking bij het ontdooien, maar we zijn er tegenwoordig op voorbereid en zorgen dat het vlees in schaal/bak of lade ligt. Wij hebben al vaak heerlijk gegeten dankzij deze goede webwinkel. Dikke aanrader!

Beste Boston Butt ooit!

3 x 2800 gram boston butt besteld. Recht uit de verpakking viel het me al op, geen overtollig vet en vieze aders te zien. Afgelopen weekend op de smoker gehangen en na bereiding aan de gasten geserveerd. Super zachte pulled porc waarmee ik veel lof oogste. met recht BBQuality! Volgende keer weer.

Erg tevreden!

Goed gekoelde producten. Aanraders zijn: de carpaccio 's, aspergesoep en de bbq- worstjes.

goede service! top vlees!

Snelle levering zoals je wens en goede producten!

uitstekende service en heerlijke producten

De bestelling kwam keurig op het aangegeven moment. De verpakking was ideaal met alle icepacks in recyclebaar papier. Een deel van de bestelling hebben we al gegeten en dat was heerlijk. Ook lekker gemarineerd.

Great service

Great service and great meat I recommend BBQuality Highly

Prima levering

Levering was uitstekend verzorgd en het bestelde vlees ook.

uitstekend

zie boven

Zoals altijd gewoon perfect

Perfecte kwaliteit

Snelle en goedverpakte levering. En kwaliteitsvlees.

Over BBQuality

BBQuality staat voor betaalbaar kwaliteitsvlees Goed vlees is volgens ons vlees afkomstig van dieren die een goed leven hebben gehad. Bovendien moet het ook betaalbaar zijn, zodat iedereen ervan kan genieten. Zo is BBQuality in het voorjaar van 2014 ontstaan.