Lekker vlees

Heerlijk en goed vlees

Top levering , top vlees , top BBQ Quality

Top levering , top vlees , top BBQ Quality

De ontvanger van het pakket was er zeer tevreden mee.

Persoonlijk heb ik nog geen ervaring met BB Quality.

Op tijd geleverd en goed vlees

Great service and Delivery

Item came perfectly packaged and cold. Up to minute delivery experience

Super ervaring, keurig op tijd en kwaliteit

Via app aangegeven voor extra bestelling, keurig op gelost en toegevoegd aan de levering

Zoals het hoort

Al een paar keer besteld en steeds tot volle tevredenheid. Alles klopt volgens afspraak van bestellen tot bezorgen..!

Alles is gewoon goed geregeld, nooit problemen.

Site is duidelijk (niet altijd alles voorradig, maar keuze genoeg), bestellen gaat makkelijk. Bestelling goed te volgen en netjes op tijd en met een glimlach bezorgd. Wat wil je nog meer?!

Makkelijk en lekker

Met Vaderdag met kids heerlijk gegeten

Ik haal altijd het bbq vlees daar

Ik bestel altijd het vlees daar. Het is makkelijk je kunt het zo de diepvries in doen. De kwaliteit is zeer goed en prachtig te verwerken

Top kwaliteit

Goed vlees en betrouwbare levering.

Zelfs iets simpels als de kipdijfilet is zó veel lekkerder dan uit de winkel

Het vlees heeft tien keer zo veel smaak als uit de winkel. Wij kopen graag de worstenbroodjes, de galapeno cheddar worstjes en de net iets grotere stukken vlees voor op de bbq. En de kwaliteit is altijd goed. Het vlees is nog prima bevroren als het in Delft aan komt.

Kwaliteit en topservice

Mooi vlees, fantastische service en een zeer overzichtelijk webshop.

Geweldige producten

Zeer goede producten voor een schappelijke prijs!

prima kwaliteit vlees

De verpakking is uitstekend; het vlees kwam goed gekoeld aan

Voor vaderdag heb ik een bestelling gedaan. Tijdens het proces goed begeleid met de email zodat je goed wist wanneer het aan zou komen. Vader ontzettend blij dus geslaagd en zou dit zeker vaker doen

Goede kwaliteit en prima service en goed verpakt

Al het vlees dat ik tot nu toe heb besteld en bereid was ongelooflijk lekker dus ik zou niet anders kunnen en willen beoordelen.

Mooi 'rauw' stuk vlees!

Mooi stuk 7kg brisket besteld voor een low en slow sessie. Na het schoonmaken, preppen, roken en wachten heerlijk kunnen genieten!

Kwalitatief vlees voor een goede prijs

veel keuze, goede prijskwaliteit verhouding, goede service

Prima kwaliteit en levering!

Alles was keurig verpakt en de kwaliteit was uitstekend!

prima!

Zoals altijd - prima kwaliteit vlees, goed verpakt en netjes geleverd.

Te duur

Voor €50,- aan vlees gekocht. Een pakket voor 4 personen en allemaal dus 4 stukjes vlees. Het vlees was op zich prima, maar zeker niet beter dan een andere leverancier. Wat jullie leveren is allemaal diepvries. Met het open maken van de verpakking blijkt er iets van rood vocht te lekken. Ik heb laatst voor hetzelfde bedrag vlees gekocht bij de makro. Dit was veel meer en de smaak en variëteit was ook beter. Met een gezin van 4 meerdere avonden kunnen bbq-en. Dit vlees was niet bevroren, dat is al een winst…. Het enige gemak is dat het thuisbezorgd wordt.

Goede shop, slecht bezorgd

De webshop, bestelproces en het vlees prima in orde. De bezorger zet alleen het pakket voor de deur en is al gevlogen voordat je de deur open kunt doen. Nogal bijzonder gezien de aard van het product, om die reden geen aanbeveling.

Goed vlees

Weer goed vlees, wel duur maar ja, dat hoort nu eenmaal zo.

Over BBQuality

BBQuality staat voor betaalbaar kwaliteitsvlees Goed vlees is volgens ons vlees afkomstig van dieren die een goed leven hebben gehad. Bovendien moet het ook betaalbaar zijn, zodat iedereen ervan kan genieten. Zo is BBQuality in het voorjaar van 2014 ontstaan.