Slechte klantenservice, geen reacties en half bevroren vlees

Meerdere keren besteld bij deze winkel, zelden goed geleverd. Erg jammer.

Slemielerige Iberico Spare Ribs

De door ons bestelde Iberico-Spareribes vonden wij erg slecht van kwaliteit. Smaak en bevezing waren triest te noemen. Nauwelijks vlees op de ribben.

Ga zondoor

Fantastisch. Goed vlees, goede.bezorging

Goede kwaliteit en bezorging!

Een sterrenkok ben ik niet en op mijn kogel bbq is het best lastig om de temperatuur te vinden. Toch is altijd de tafel vol als ik zeg dat ik ga bbq-en, ze willen allemaal mee eten, gezellig en vooral lekker! Laatst nog te horen gekregen "nog nooit zo'n lekker stukje vees gegeten". Dat zegt toch genoeg. Kwaliteit, bezorging en service is prima voor elkaar!

Het is compleet genieten met vleesproducten van BBQuality!

Meestal hebben wij zo'n "genietmoment" bij onze zoon Maarten. Hij weet als geen ander het vlees zodanig te bereiden, dat je uit moet kijken dat bij het eten ervan je vingers heel blijven! Eet smakelijk!

Goed vlees, goeie prijzen

Goed vlees, goeie prijzen en snelle bezorging

Prima bezorgd en goed vlees!

Prima bezorgd in een goeie verpakking en goed vlees!

Helaas deze keer een teleurstelling

Diverse keren een bestelling geplaatst en dit was tot nu toe altijd goed alleen deze keer een teleurstelling. Voor het paasweekend een bestelling geplaatst met bezorging op goede vrijdag. Bestelling werd pas dinsdag na Pasen geleverd. Verbeter de bereikbaarheid!! Zorg dat de koerier zijn afspraken nakomt en dat deze ook bereikbaar zijn. We geven ze nog een kans maar dan moet het echt weer goed zijn!

Hele goede service

Makkelijk bestellen en veel keus. Goeie bezorging en heerlijk vlees!

goede levering en goede kwaliteit vlees

Wellicht ook een keuze krijgen om vers( Niet ingevroren vlees) te kunnen bestellen.

Prima ervartingen met BBQuality

Een aantal bestellingen geplaatst. Goede producten en uitstekende verpakking. Leveringen op tijd en compleet.

Eerste bestelling goed verzorgt, op juiste tijd, vlees perfect

Volgende bestelling alweer in de maak

Goede site,top verpakt en op ook tijd geleverd

Goede ervaring, mooie kwaliteitsproducten tegen een marktconforme prijs. Producten goed verpakt en keurig bezorgd. Fijn dat er wat nevenartikelen (marinade injector,kruiden,sauzen) te bestellen zijn.

Snel geleverd, goed verpakt en heerlijk vlees.

De levering ging snel en de producten waren prima (apart) verpakt en nog goed bevroren. De kwaliteit an het vlees is prima. Met name de hamburgers smaken fantastisch.

Normaal leveringen goed op tijd en compleet. Wanneer het dan wel fout gaat is klantenservice ook bereid om mee te denken en tot een oplossing te komen

Kwaliteit

Telkens als ik iets bestel. Is het goeie kwaliteit vlees en is het snel geleverd. En ook de prijs vind ik netjes.

Goede service en goed vlees

Fan van de Dubbeldoel koe, vooral de ribeye. BBQuality heeft vaak mooie aanbiedingen, het product wordt snel geleverd en is van goede kwaliteit. Ruim assortiment, zodat je vaak wat nieuws kan proberen.

Goede kwaliteit vlees en vis. Snel en netjes bezorgd.

Erg te spreken over het aanbod en de kwaliteit. Levering verloopt ook vlekkenloos.

Ik had porchetta besteld was heerlijk

Prima webshop en uitstekende kwaliteit en service.

Een voorbeeld van hoe het ook kan!

Mijn bestelling en de snelheid bij het afhalen was goed. En dan is het product ook nog eens van goede kwaliteit.

Super.

Echt perfect!

Altijd goed en snel!

Altijd goede kwaliteit en snel geleverd. Aantrekkelijke acties

Delicious

The meat was fresh and tender or great quality

Mooi ruim assortiment, goede kwaliteit,snelle levering

Over BBQuality

BBQuality staat voor betaalbaar kwaliteitsvlees Goed vlees is volgens ons vlees afkomstig van dieren die een goed leven hebben gehad. Bovendien moet het ook betaalbaar zijn, zodat iedereen ervan kan genieten. Zo is BBQuality in het voorjaar van 2014 ontstaan.