Heerlijk vlees en goede service

Heerlijke bbq gehad met vrienden het vlees was heerlijk uitstekende service

Na valse start, toch goed gekomen…

Mijn vlees kwam later dan gepland … uiteindelijk was de beloning nog steeds zoet. Op naar de vlg keer…

Top online slager en super service

Prima vlees van goede kwaliteit. Bestellen is makkelijk en met leuke aanbiedingen. Bestelling werd netjes verpakt en op tijd geleverd in een grote gekoelde doos. De bezorging is snel en punctueel. Zeer tevreden met bestelproces en kwaliteit. Zeker aanrader!

What I requested arrived

What I asked arrived on time and without any problems. This time the driver found my direction without mistake. I already started to eat some meat and quality was great

Goede service en fantastisch vlees

Goede service en fantastisch vlees!

Snelle levering, mooi divers biologisch assortiment

Onlangs voor het eerst besteld; via wildrundvlees hier terecht gekomen. Tevreden met bestelproces en kwaliteit.

Snel en netjes bezorgd

We hebben hier voor de eerste keer besteld We hadden altijd het taurus wild rundvlees zoals wij het noemen. Het vlees is natuurlijk hetzelfde maar de bezorging en afhandeling was goed. Ik had een verkeerde datum voor de bezorging erin gezet snel opgelost via de mail

Kwaliteit voor je geld

Ik koop al een aantal jaren mijn wildrundvlees via wildrundvlees.nl. Ik moest dit altijd zelf ophalen zodra mijn pakket binnen was. Het is fijn dat het nu via BBQuality gaat en het ook thuis geleverd wordt. Dit was mijn eerste bestelling via BBQuality. Het is niet goedkoop, maar het vlees kwaliteit is erg goed. Enige min punt is, dat mijn pakket open was toen het afgeleverd werd. Ik ga er vanuit dat er niets is uitgehaald. De bezorger heeft aangebeld, het pakket voor mijn deur gezet en hij/zij is gelijk weg gegaan. Ik heb de bezorger zelf niet gezien. Bij mijn eerst volgende bestelling verwacht ik wel dat mijn pakket dicht is, anders bestel ik mijn vlees dan maar ergens anders.

Bestelling werd keurig op tijd geleverd, alles was goed verpakt in IJs. Petje af, ga zo door.

Duidelijk en goed!

Bestellen is makkelijk en met leuke aanbiedingen en extra's zeker aan te bevelen.

Top vlees en goede service

Bestel al aantal jaar bij BBQuality en ontvang altijd mooie stukken vlees waarbij de prijs/kwaliteit verhouding prima is. Bij vragen of wanneer er toevallig iets is, altijd top geholpen. Zeker aanrader!!

goede service en goede kwalteit

ik zoek de site op wanneer mijn voorraad op is, de dagelijkse/frequente mails vind ik storend. ook zou ik de verpakking graag retourneren want ik wil niet de afvalberg vergroten

Goede service. Prima vlees.

de kip is heerlijk en ik bestel altijd hetzelfde want het is goede kwaliteit

ik koop er altijd maar toch is het wel duur maar het is goede service en de vlees is goed

Mooi vlees, snel geleverd

Jaren geleden een mindere ervaring gehad, nu weer een bestelling gedaan. Vlees was erg goed van kwaliteit, snel geleverd in een grote gekoelde doos.

Prima service en kwaliteit!

Prima service en kwaliteit!

netjes en snel geleverd

Netjes verpakt, keurige levering!

Echt een top slager , netjes verpakt en heerlijk vers vlees . Geweldig !!!!!!

Top. Had een klein probleempje, maar dat is direct super opgelost. Top vlees

3e of 4e keer dat ik bij ze bestel

Super lekker vlees van goede kwaliteit. Tot nu toe besteld: varkensbuik, procureur, varkensnek, spareribs, diamanthaas; samen met wat kleine dingen zoals worst, oerhammetjes, kippenvleugels en gehakt, runder en gemengd. Ben nog niet teleurgesteld, alle lof. Ze hebben, wat mij opvielt, ook bijzonder vlees zoals krokodil en zebra. Binnenkort een keer de Zebra meebestellen, lijkt mij voor gebrek aan betere woorden erg bijzonder.

Goede kwaliteit, prima prijzen, nette bezorgers

Als we zin hebben om de barbecue aan te steken denken we meteen aan BBQuality. Altijd leuke ideeën, goede kwaliteit en bijzondere stukken vlees. De bezorging laat ook niets te wensen over: Snel, punctueel en vaak nog gratis ook.

Heerlijk

Zondag een heerlijk stuk maminha (ezeltje) op de kamado gebakken . Uitstekend vlees .

Heerlijk vlees, snelle service!

Voor het 2e jaar bij BBQuality besteld, het vlees wordt keurig op de afgesproken datum bezorgd, goed koud verpakt. En de kwaliteit is prima, onze gasten hebben genoten! (en wij ook ;-))

Snelle levering van perfect vlees.

Goed verpakt en kwaliteit vlees was zoals verwacht.

Snelle levering goede producten

Gasstraat Oost 30 K

5349AV Oss

06-21902822

Over BBQuality

BBQuality staat voor betaalbaar kwaliteitsvlees Goed vlees is volgens ons vlees afkomstig van dieren die een goed leven hebben gehad. Bovendien moet het ook betaalbaar zijn, zodat iedereen ervan kan genieten. Zo is BBQuality in het voorjaar van 2014 ontstaan.