First class service and quality

Everything is professional, clean, well packaged and good quality meat.. delivery was perfect

perfect

Kwaliteit van het vlees is uitstekend , en de levering prima

van A tot Z goed geregeld

Makkelijk bestellen, goede kwaliteit vlees. Mijn kinderen zijn fan van de shoarma :)

Ruim assortiment, goede kwaliteit tegen gunstige prijzen. Goede service en snelle levering.

Snelle levering, goede kwaliteit voor een juiste prijs

2021 voor het eerst besteld tot op heden x aantal keren perjaar bestel ik. Iedereen van de familie is meer dan tevreden over de kwaliteit en de smaak van het vlees

Helemaal prima

Top producten en altijd super vriendelijke mensen

Eerste keer Boston Butt maken

Super lekkere pulled pork gemaakt van de Boston Butt van bbquality, top levering en top kwaliteit. Ga hier zeker vaker bestellen.

Belabberd stuk vlees geleverd gekregen

Picanha en buikspek met zwoerd besteld. Picanha niks op aan te merken. Buikspek was een onwerkbaar stuk vlees, dat nooit zo verkocht had moeten worden. Vrijwel al het vlees zat aan één zijde als een lange grote opgevouwen lap. Onmogelijk om dit enigszins gelijkmatig te garen, of je moet meer dan de helft van het vlees wegsnijden. Op het laatste moment nog op zoek gemoeten naar een lokaal alternatief. Vrij waardeloos, bedenkende dat iemand bij BBQ quality dit in z'n hand heeft gehad of zelfs heeft gesneden en toen de keuze heeft gemaakt om het als "bbq quality' buikspek te verkopen i.p.v. er iets anders van te maken.

Top service top aanbieding

Ik ben een zeer tevreden klant. Ik heb tot nu toe altijd goede kwaliteit vlees ontvangen en heb nog nooit onenigheid gehad met de service. Bedankt, dit siert jullie!

Kwaliteit & betaalbaar

Bestel hier regelmatig, mooie kwaliteit vlees voor een nog mooiere prijs. Bezorging is ook prima in orde, komt netjes bevroren en op tijd aan de deur!

Verpakkingen kapot

De vorige twee keer, prima levering en dergelijk. Maar helaas dit keer niet. Meerdere verpakkingen waren kapot, waar ik pas achter kwam tijdens het ontdooien van het vlees. Best risicovol omdat er dan ook bacteriën bij komen. Daarnaast heb ik de aanbieding (gratis jalapeno cheddar worstjes) er niet bij gekregen. Gr. Bas

Super goed vlees

Zeer goede kwaliteit en service heel netjes en schoon geleverd. TOP.

Keurige levering van zeer goede kwaliteit!

Voor het eerst besteld bij BBQuality. Bestelling zeer snel geleverd en het vlees is van goede kwaliteit! Overzichtelijke website met goede beschrijving en lekkere recepten.

Altijd Goed

Komen afspraken na ga zo door

Dubbel

Naa een bewogen week is toch alles goed terecht gekomen dus is het vertrouwen ward

goede kwaliteit en erg lekker

makkelijk te bestellen en af te halen en erg belangrijk giga lekker.

heerlijk en goed geregeld

Erg goed geregeld en heerlijk vlees, aanrader!

Erg goed vlees

Goed en lekker vlees, weten de juiste stukken te snijden. Vandaag besteld is morgen in huis.

Perfect vlees

Perfect vlees en goed verpakt geleverd.

To kwaliteit en service

Makkelijk te bestellen en duidelijk wat welk product is. Fijn ook de recept voorstellen die ze hebben. Bezorging is ook prettig

Super mooi vlees voor een mooie prijs !!!

Mooi vlees van goede kwaliteit voor goede prijs !!!

Top kwaliteit

Geen aanmerkingen

Langenboomseweg 147

5453JC Langenboom

Over BBQuality

BBQuality staat voor betaalbaar kwaliteitsvlees Goed vlees is volgens ons vlees afkomstig van dieren die een goed leven hebben gehad. Bovendien moet het ook betaalbaar zijn, zodat iedereen ervan kan genieten. Zo is BBQuality in het voorjaar van 2014 ontstaan.