Meerdere keren besteld bij BBQuality en altijd erg tevreden

Vlees is van hoge kwaliteit en ik vind de recepten die ze op hun site hebben staan erg inspirerend en heb ze al meerdere keren, met groot succes, gevolgd. Zeker aan te bevelen.

Good quality!

Heel veel keuzes en goed vlees! Leuk dat er ook her en der recepten zijn zodat je enig idee hebt hoe het vlees klaar te maken en of om inspiratie te halen uit die recepten. Hierdoor durf ik ook ander vlees te proberen welke ik normaliter nooit gekocht zou hebben. Levering is tot nu toe altijd goed gegaan volgens afspraak en tijd. Ben er heel tevreden mee. Ook handig dat je zelf een leverdag kan kiezen waarvan je weet dat je zeker thuis bent. En het vlees wordt zo goed bevroren geleverd…ik kan niet klagen. Ik raad bbquality zeker aan!

Taai vlees

Helaas het vlees kreeg ik niet mals. Heb al eens beter vlees gekregen

Goed geholpen

Was heerlijk!

Meer dan goed, zowel de kwaliteit van de producten als de service!

Laatst zo’n vijf kilo dikbevleesde babyribs gekocht bij BBQuality. Zelden zulke mooie ribs ontvangen. En de smaak was voortreffelijk. Op de 3 2 1 methode geprepareerd, die ik overigens ooit nog geleerd heb via een video van BBQUality. Het was gewoon weer top!

Goede prijs voor goede kwaliteit

Mooie producten en goede levering aan huis

Al jaren naar tevredenheid heerlijk vlees

Heerlijk

Speenvarken was geweldig! Alleen bij de bezorging had ik aangegeven op een ander adres maar het was bij ons voor de deur gegooid, alsof ze het niet gelezen hadden

Last-minute cancellation of delivery by BBQuality

De meest recente bestelling liep compleet fout na eerdere goede leveringen. Op het laatste ogenblik verwittigde BBQuality me dat mijn bestelling niet kon geleverd worden op het gekozen moment (een levering van vlees voor een feest de dag er op). De schuld lag bij de transporteur die op een feestdag in België de grens niet over wou rijden. Ik had de keuze tussen een levering de dag er op (niet mogelijk, wegens het geplande feest) of een annulering. Ik had niet het gevoel dat BBQuality andere oplossingen zocht (zoals een express delivery door een andere transporteur naar de Belgische klanten die dag, bvb). De order werd dus geannuleerd, en ik zat zonder vlees voor een feest van 10 personen, op een feestdag. Leuk! Er werd geen compensatie aangeboden voor het ongemak; dat zou wel een mooi gebaar geweest zijn. BBQuality heeft het vertrouwen dat ik in hen had opgebouwd hiermee helemaal kwijt gespeeld: als er een probleem is slagen ze er niet in het op te lossen. Ze lieten me gewoon in de kou staan. Voor mij persoonlijk was dit de laatste bestelling bij hen.

Goede aanbiedingen, lekker vlees en goede service!

Ik bestel hier regelmatig vlees en is mij nog nooit tegen gevallen

Lekker en snelle levering

Kwaliteit, heerlijk en ook bijzonder vlees

Eerste keer besteld, diepgevroren. Kan in de vriezer of een nacht in de koelkast. Het vlees is goed verpakt. Ben positief verrast.

Kwalitatief hoogwaardig vlees

Grote bestelling geplaatst voor een verjaardagsfeest. Erg lekker vlees. We kregen ook van verschillen gasten te horen dat het erg goed smaakte.

Snel goed vakkundig!

Uitstekende kwaliteit, snelle service, vakkundig advies op de site!

Vlees kwaliteit is heel verschillend

Verschillende keren steaks van jullie klaar gemaakt en het valt mij op dat de ene keer is het echt top spul en de andere keer is het toch echt wel minder.

Snel besteld en snel geleverd

Helemaal blij met het vlees en accessoires

Snelle levering en kwaliteitsvlees

Prima service, mooi vlees

Zeer goed altijd op tijd en heel goed vlees

Perfect!

Meermalen hier besteld en het vlees is elke keer prima in orde!

Heerlijk vlees en mooi en netjes verpakt

Netjes geleverd in een doos met koelelementen, heerlijk vlees Gewoon top

Beste vlees wat ik tot nu toe gegeten heb!

Het was voor ond de eerste keer dat we bestelde. Het ging ons voornamelijk om de spareribs. We zijn de ribs van de algemene supermarkt gewent en het vlees dat op deze ribs zit is het viervoudige! Met de 3,2,1 methode gemaakt en Wauw!! Wat een kwalitatief stuk vlees! Buitengewoon goed! Wij zijn fan en zullen ook voor ons 'allerdaagse' vlees gaan bestellen. Aanrader!

Voor een geweldige BBQ ga naar BBQuality

Heerlijk vlees, fijne rubs en geweldige service. In een woord geweldig. Ga zo door.

Lekker, snel, goed.

Gewoon heel lekker vlees, voor een mooie prijs. Veel keuze en snelle, goede levering.

perfect

De kruiden en de saus is heerlijk niet te vergeten de grilworst was ook heerlijk

Gasstraat Oost 30 K

5349AV Oss

06-21902822

Over BBQuality

BBQuality staat voor betaalbaar kwaliteitsvlees Goed vlees is volgens ons vlees afkomstig van dieren die een goed leven hebben gehad. Bovendien moet het ook betaalbaar zijn, zodat iedereen ervan kan genieten. Zo is BBQuality in het voorjaar van 2014 ontstaan.