Heerlijk vlees.

Fijne aanbiedingen en heerlijk vlees. Fijn dat het thuis bezorgd word.

goede kwaliteit

goede levering, goed vlees. gewoon prima en snel voor elkaar.

Prima spul! Goede service

Gewoon goed.

Uitstend vlees en perfecte service

Prima kwaliteit

Goede producten tegen leuke aanbiedingen. Levering volgens afspraak.

Hoog kwaliteit vlees, en denken mee als het op bezorgniveau niet goed gaat.

Supervlees, perfect geleverd!

Snelle levering, net verpakt en bevroren. Ik kan het in de diepvries bewaren tot gebruik. Het kwaliteitsverschil met supermarktvlees is overduidelijk. Mooie stukken vlees van hoge kwaliteit

Tijdige levering en keurig verpakt kwaliteitsvlees!

Het kwaliteitsvlees is zodanig ingepakt dat het best nog even kan staan zonder dat je zorgen moet maken over de temperatuur van het vlees. Verpakking is daarentegen ook nog eens gedaan met minimale milieubelasting wat ik ook waardeer. Onze netto vleesconsumptie is verminderd en daarvoor in de plaats hebben we regelmatig een wat duurder, smaakvol stukje vlees op ons bord, dankzij de interessante aanbiedingen van BBQauality

Mooie kwaliteit voor een goede prijs

Mooie kwaliteit voor een goede prijs

Bestel al jaren bij BBQuality en nog nooit teleugesteld. Mooi assortiment vlees van prima kwaliteit voor een scherpe prijs. Leveringen meer dan goed, snel, op tijd, prima verpakt en altijd goed diep gevroren ontvangen..

Goede service .en kwaliteit vlees ik heb nu al paar keer bestelt en tevreden . Op naar de volgende bestelling.

Fijne bezorging en top vlees!

Keurig bericht gehad over de bezorging. Vlees komt netjes verpakt met koel elementen. Mooie stukken vlees ook!

Perfecte service

Goede service en heerlijk vlees. Bestel voornamelijk spareribs en procureur.

Heerlijk vlees

Altijd top of the top vlees!

Altijd mooie stukken vlees voor een mooie prijs

Duidelijk en ruim aanbod. Word altijd netjes verzonden.

Iets om naar uit te kijken

Het bestellen verloopt altijd naar wens. Ondanks dat de prijzen naar mijn mening wat aan de hoge kant zijn komen er geregeld erg aantrekkelijke aanbiedingen langs. Geef aan dat je de aanbiedingen per mail wilt ontvangen en je loopt er nooit één mis. De levering van de producten is goed en snel te benoemen. Binnen enkele dagen komt alles binnen in gekoelde dozen. De kwaliteit van het vlees is erg goed. Uitstekend smaak, je krijgt waar voor je geld. Een aanrader om eens te proberen.

Top kwaliteit en snelle levering

Gewoon zoals het hoort!

Goeie service, super kwaliteit vlees

Heerlijk vlees. Eerlijke prijzen. Goede service

Snel geleverd en kwalitatief zeer goed vlees!

Goed verpakt en diepgevroren geleverd. Uiterst kwaliteit!

Supergoed

Zeer goede kwaliteit, keurig verzorgd en bezorgd. Kan niet beter

Overwegend goed, maar soms valt het tegen

Ik ben een fan van jullie producten, maar wees voorzichtig dat je alleen kwalitatief hoogwaardig vlees inkoopt. De laatste tijd heb ik te vaak tegenvallende aanbiedingen gekocht. Voorbeelden: - een stuk Iberico dat echt niet naar Iberico smaakte - een tomahawk met echt taai vlees met pezen - diverse eendeborsten zonder vetlaag en met een dun lapje vlees Dus overall nog steeds positief, maar let op goede inkoop.

Excellent quality

Ik bestel regelmatig alle sorten vlees bij BBQuality en het is altijd een prachtige ervaring: goed assortiment en keuze, excellent deals, spoedig en keurig aflevering. Prijs-kwaliteit ratio is top! Ik ga altijd mijn vlees bij bbquality bestellen!

BBQUALITY...............you arrrreeeee the best.

Wat word ik toch verwend door BBQuality. Vers en goed verpakt(kippevlees) vlees, lekker zachte smeuïge karbonade, vettig overheerlijk en krachtig vlees in de mergpijpen om soep van te maken............CHAPEAU...................TOPPIE boys. GO GO GO GO. Aanbevelen????? Stellig, de moeite waard. Zonder twijfel. YEAH......

Meerdere keren een bestelling geplaatst. Slechts één keer klantenservice nodig gehad en probleem werd uitstekend opgelost.

Echt een prima kwaliteit zoals het hoort te zijn top!!!

Mooie en goede verpakking En een goede kwaliteit

Over BBQuality

BBQuality staat voor betaalbaar kwaliteitsvlees Goed vlees is volgens ons vlees afkomstig van dieren die een goed leven hebben gehad. Bovendien moet het ook betaalbaar zijn, zodat iedereen ervan kan genieten. Zo is BBQuality in het voorjaar van 2014 ontstaan.