Fast delivery but expensive

I ordered Zeebaars and Swordfish. It was delivered fast and in good packaging. The prices are very high compared to a fish shop.

Prima vlees, gisteren pulled pork op Green Egg gemaakt.

Goede kwaliteit vlees, goed recept van jullie

De beste voor (bbq-) vlees.

Maximaal uitgebreid assortiment. Duidelijke en informatieve site. Fantastische service.

Ontzettend lekker!

Wij hebben een maandelijks een vleespakket voor 2 personen. Het is heerlijk vlees en ieder maand wat anders!

Topvlees, topservice

Alles helemaal prima!

Snelle service lekker vlees

Was echt lekker vlees en was egt optijd

Niets op aan te merken top!

Prima producten en service

Gewoon helemaal goed!

Meeste vlees wat ik met mn maten haal doen we hier. Vaak goede aanbiedingen en de kwaliteit van het vlees is ook dikke prima!.

Dikke prima

Bestel elke maand voor een hele maand aan vlees, goed vlees smaak fantastisch en de levering is altijd correct en netjes optijd. En als er iets mis is wordt het snel opgelost. Maar dat is zeldzaam bestel hier al meer als een jaar elke maand vlees en heb maar 1x gehad dat er iets niet klopte.

Eerlijk vlees voor een goede prijs

Een uitgebreid assortiment met kwaliteits-producten. Prima manier van bestellen, bezorgen en veel verrassende recepten

Goeden ervaring

Zeer tevreden alles is duidelijk. Mooie prijs heb er al meermaals besteld en altijd goed gekomen

Gewoon goed

Goed vlees, goede service. Meer heb je niet nodig.

Goed snelle levering

Tot nu toe alleen maar goed ervaringen

Heerlijk vlees.

Fijne aanbiedingen en heerlijk vlees. Fijn dat het thuis bezorgd word.

goede kwaliteit

goede levering, goed vlees. gewoon prima en snel voor elkaar.

Prima spul! Goede service

Gewoon goed.

Uitstend vlees en perfecte service

Prima kwaliteit

Goede producten tegen leuke aanbiedingen. Levering volgens afspraak.

Hoog kwaliteit vlees, en denken mee als het op bezorgniveau niet goed gaat.

Supervlees, perfect geleverd!

Snelle levering, net verpakt en bevroren. Ik kan het in de diepvries bewaren tot gebruik. Het kwaliteitsverschil met supermarktvlees is overduidelijk. Mooie stukken vlees van hoge kwaliteit

Tijdige levering en keurig verpakt kwaliteitsvlees!

Het kwaliteitsvlees is zodanig ingepakt dat het best nog even kan staan zonder dat je zorgen moet maken over de temperatuur van het vlees. Verpakking is daarentegen ook nog eens gedaan met minimale milieubelasting wat ik ook waardeer. Onze netto vleesconsumptie is verminderd en daarvoor in de plaats hebben we regelmatig een wat duurder, smaakvol stukje vlees op ons bord, dankzij de interessante aanbiedingen van BBQauality

Mooie kwaliteit voor een goede prijs

Mooie kwaliteit voor een goede prijs

Bestel al jaren bij BBQuality en nog nooit teleugesteld. Mooi assortiment vlees van prima kwaliteit voor een scherpe prijs. Leveringen meer dan goed, snel, op tijd, prima verpakt en altijd goed diep gevroren ontvangen..

Goede service .en kwaliteit vlees ik heb nu al paar keer bestelt en tevreden . Op naar de volgende bestelling.

Fijne bezorging en top vlees!

Keurig bericht gehad over de bezorging. Vlees komt netjes verpakt met koel elementen. Mooie stukken vlees ook!

Langenboomseweg 147 5453JC Langenboom

Over BBQuality

BBQuality staat voor betaalbaar kwaliteitsvlees Goed vlees is volgens ons vlees afkomstig van dieren die een goed leven hebben gehad. Bovendien moet het ook betaalbaar zijn, zodat iedereen ervan kan genieten. Zo is BBQuality in het voorjaar van 2014 ontstaan.